Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.

Back to yleinen keskustelu O

Quote by Daniel Braun

Tähän väliin olis hyvä jos muistaisin mistä löytyy se pikku pätkä joka on kaapattu maikkarin chatistä.
Siinä chatin juontajatyttönen vastaa kysymykseen "mikä on irc?" todella fiksusti:
"Eiks se oo semmonen nettisivusto johon voi laittaa omia kuviaan jne..."

Eihän se nyt noin mee se Pinjan
vastaus :mad:

Quote by kukaan
Quote by Hexe
Miksi kännykänlaturin johto menee todella usein solmuun?

Koska sä et vaan osaa. :D

Mutta miksi koirien ja kissojen korvien ulkosyrjässä on sellaiset pikkuiset taskut?

erilaiset muodot niin ihmisten kuin eläintenkin korvissa auttavat hahmottamaan äänen suuntaa ja muutenkin kuulemaan äänen tasapainoisemmin.

Miksi, oi, miksi mun kanapitassa on kebabia!?

Olenko itse möhlinyt?

Quote by :t:c: : :
edit: noh, ei mitään.. olin kännis.

Yleensä tällainen tila johtuu etanolin, tutummin sanottuna alkoholin nauttimisesta. Alkoholi vaikuttaa hermosolun solukalvoihin ja vaikutukset ovat hyvin voimakkaita. Yksi vaikutuksista on asioiden tekeminen, joita ei normaalisti tekisi

:D

Mut kysymys: miksi naiset ei osaa kävellä korkokengillä tai platformeilla vaan kävelevät jalat koukussa? Tämä on erittäin ruman näköistä.

Quote by ville
Mut kysymys: miksi naiset ei osaa kävellä korkokengillä tai platformeilla vaan kävelevät jalat koukussa? Tämä on erittäin ruman näköistä.

Kyllä mä ainakin osaan kävellä korkokengillä. Loppuillasta vaan rupeaa usein päkiää vähän kivistämään... tiedätkös. Eri asia on sitten nää tädit, jotka päivästä toiseen väkisin kävelevät korkkareilla vaikkeivät osaa/pysty.

Kokeilisit itse joskus. :D Ei se ole niin helppoa, mitä vois kuvitella.

Kysymys: miksi naisten ylipäänsä pitäisi pystyä kävelemään korkokengillä? Miksei samantien varvastossuilla? ::p:

Quote by sisyphe
Kymysys: mistä ruohon siemenet tulee?

Hollannista.

oli ihan pakko :(

Quote by kukaan

Kyllä mä ainakin osaan kävellä korkokengillä.

Kokeilisit itse joskus. :D Ei se ole niin helppoa, mitä vois kuvitella.

Itseasiassa kävely ei ole korkokengillä kovin helppoa, juokseminen taasen onnistuu jotenkuten. Tuli testattua joskus humlassa :hah: .

Quote by Mr. Braun

Mie oletinkin että se tila olis siellä pallon keskellä.
Tähän perustuen heitin ton veikkauksen.

Oliskos säiliö tms parempi veikkaus?
Umpio?

Hah! Säiliö! (pari menny vai? :D)
Umpio itseasias kuullostaa aika oikeelta... En tosin tiädä, si ks kysyinkin...

Quote by Hexe
Hah! Säiliö! (pari menny vai? :D)

Itseasiassa ei ollut.
Vaan helvetinmoinen väsymys oli päällä ;)

Umpio itseasias kuullostaa aika oikeelta... En tosin tiädä, si ks kysyinkin...

En minäkään tiedä, siksi veikkasinkin...

Lieneekö kuution sisällä olevalle tilallekkaan nimeä, tahi tetraetrin sisukselle.

Kauheen vaikeeta... ja liian vakavaa - tuo ei taida siis olla virallinen tyhmä kysymys :right:

Quote by serotonot
Miks vaan vähä?
Ei makiaa mahan täydeltä. Syö voita kans. Tai häviä.

Muistan mainoksen: "Rehellistä suomalaista leipää"!

Hä?

Siis minkälaista leipää on epärehellinen? Jos leipä tulee vaikka Ruotsista, niin onko se oikeasti makkaraa joka näyttää vain leivältä?

Vai voiko muut leivät kusettaa sua rankasti, kuksia sun muijaa ja pölliä lompakon?

Quote by serotonot
Onneks mulla ei oo leipää
Tosa

Quote by Taedium
Vielä kysymys:

Sanonta: Panna halvalla

Eli siis mitä tässä tarkoitetaan?

1. Suorittaa yhdyntä halva-nimisellä makealla tuotteella?
2. Suorittaa yhdyntä halva-nimisestä tuotteesta valmistetun sängn tai tason päällä?

tarkoitatko nyt halvalla lakritsia vai halvaa?

Quote by serotonot
Tuleeko margariinista sitten vain osittain transparent?
Margariinit ja ryppyöljyt ei oo tuettuja vaihtoehtoja. Jos ei voita, niin ei voi veikata muuta ku oliiviöljyä. Tai rypäleensiemenöljyä tai pähkinäöljyä...

Mut ryppytuotteisiin ei koske ku farmarit, jotka haluu ajaa traktorillaan halvalla.

Quote by Taedium
Quote by serotonot
Tuleeko margariinista sitten vain osittain transparent?
Margariinit ja ryppyöljyt ei oo tuettuja vaihtoehtoja. Jos ei voita, niin ei voi veikata muuta ku oliiviöljyä. Tai rypäleensiemenöljyä tai pähkinäöljyä...

Mut ryppytuotteisiin ei koske ku farmarit, jotka haluu ajaa traktorillaan halvalla.

totatota. ei kai voikaan tarvitse erikseen tukea? Vai käytätkö sä voita säälistä tai ystävänvelvollisuudesta juuri siksi että se tarvitsee tukea. Vai siksi että se on tukea tarvitsevana helppo hyväksikäytönkohde?

Ja noi ryppytuotteet ja farmarit ei oo ikinä ollu mun juttu. Mieluummin etupylly ja sedan

Quote by serotonot
tarkoitatko nyt halvalla lakritsia vai halvaa?
Hmm... Miksei?

Quote by serotonot
totatota. ei kai voikaan tarvitse erikseen tukea? Vai käytätkö sä voita säälistä tai ystävänvelvollisuudesta juuri siksi että se tarvitsee tukea. Vai siksi että se on tukea tarvitsevana helppo hyväksikäytönkohde?
Kyllä mä voin henkistä tukea hampaiden pesun jälkeen tarjota, mutta fyysistä tukea voi kysyä vaikka EU-komissiolta, esmes vuoristotukena.

Quote by serotonot
Ja noi ryppytuotteet ja farmarit ei oo ikinä ollu mun juttu. Mieluummin etupylly ja sedan
No kyllä teryleenit jalkaan, ryppyvoide taskuun ja farmarilla vanhainkodille!

Voiko koirat pelätä pimeää?

Meillä on nyt reippaan viikon pyöriny yks koira. Ei se kyllä tällä kertaa kulkukoira sinänsä ole, sillä tällä on puhdas ja kiiltävä turkki, sekä kaulapanta. Valitettavasti pannassa ei ole veromerkkiä, eikä puhelinnumeroa johon soittaa.

Kun se oli pari päivää pyöriny siinä pihalla ja oltiin me sille palloa heitelty, niin huomattiin, että se on nälkänen. Annettin ruokaa. Outo koira. Jos autonoven avaa, se on sekunnissa takapenkillä. Se tykkää autoista.

Ja fiksu koira, eli koulutettukin. (No "sit" komennon se osaa, mutta muuten ei olla temppuja kokeiltukaan. - Ei se mikään sirkushylje ole.) Ei se ihan kulkukoira voi olla. Tajuaa kun sanoo, että ei mene yläkertaan - siellä nukutaan. Tajuaa kun laittaa viltin yhdelle sohvalle ja eteiseen lattialle ja sanoo että noi on sun mestat. Ei mene muille sohville ja nukkuu eteisessä lattialla viltin päällä.

Kyllä yrittää kerjätä pöydästä, joten varmaankin perhekoira kyseessä. Lapsia kun on hankalampi kouluttaa olemaan antamatta ruokaa pöydästä, kuin koiraa olemaan kerjäämättä.

Tänä aamuna ku menin pihalle, jouduin taluttamaan sen pihalle ja vasta kun pihavalo syttyi, se uskals kävellä itte. Ja piti näyttää nurtsille, että tännekin voi tulla. Ja heti nurtsille astuttuaan megaliri. Pidättäny raukka eilisillasta, ku ei eilen illalla uskaltanu mennä pihalle.

Aateltiin eilen illalla, että se vois kotiinpäin suunnistaa, niinku koitetaan vähän väliä. Sille ku sanoo "Shuu, shuu, go home!" ni se katoaa pariks tunniks, mutta tulee aina takasin. No eilen illalla aateltii taas päästää se pihalle jotta se ny menis kotiinsa. Avattii ruokailuhuoneen ovi takapihalle. Koira pisti päänsä pihalle siitä raosta ja katteli vasemmalle ja oikealle. Kämppis hyppäs ulos ja kutsu koiraa. Tuli se varovasti ulos siihen valokeilaan, joka ovenraosta tuli. Ei suostunut menemään kämppiksen luo pois valokeilasta. Pienen hetken se katseli, ei edes pissannut, ja juoksi takas sisään ja portaitten alle eteiseen siihen viltille.

Kyllähän se olis kiva koira pitää, mut emmä mitään keltavatsasta halua.

Normaalisti ne koirat joden kanssa ollaa palloa heitelty pihalla ja joskus safkaa annettu on siinä päivän-kaksi ja sit katoaa jonnekkin. Tää on sitkeesti vaa. Ja haluaa aina autolla jonnekkin. Minnekköhän se haluaa?

Quote by Taedium
Duunissa palomuuri. Kaikki nettimailit, jotka palauttaa infon, etta ovat Web-Based E-Mail, ovat blokattu.

Ei kellaan ole linkkia sivulle, joka avaa esmes frameen Hotmailin, eika siis hotmailin arvo tule meidan serverille, vaan sen sivuston arvot, joka hakee sen hotmailin sivullensa? Tai muuta workarorundia? (Ei jaksa menna nettikahvilaan.)

Heh, vaihda meiliä ;)

Quote by H_Lecter
Quote by djkopernikus
Miksi rekka-autojen perässä on tunnus "TIR" ?

Itseasiassa se tunnushan on niissä konteissa mitä ne kuljettaa. Muistelin, että se ois lyhenne sanoista "Transport International Railway", joka ei sinänsä mennyt ihan täysin harhaan, mutta tarkempi määrite on täällä: http://www.tulli.fi/fi/02_Yritykset/06_Passitus/08_TIR_passitusjarjestelma/index.jsp

Liittyy siis kansainvälisiin tullaussäädöksiin.

Sä oot ihan hakoteillä, sehän tarkoittaa Tavallista Isompaa Rekkaa. :hah:

O