Kirjaudu
tai
Rekisteröidy
Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- ...
- 62
- Seuraava »
Miksi peace-pinssein varustautuneet ns. vaihtoehtonuoret käyttävät usein pukeutumisessaan varsikenkiä ja muita armeija-aiheisia vaatekappaleita?
He ovat katsoneet Full Metal Jacketia.
Hitto tää on hyvä forumi, kun saa aina vastauksen kaikkeen! :D
Jos saat autokyydin apostolilta, menetkö silloin apostolinkyydillä?
Kysymys on mieletön, koska varsinaisista apostoleista viimeinen, Simon Pietari, kuoli vuonna 67 ja myöhäisemmistäkin apostoleiksi kutsutuista saarnaajista viimeinen, Demetrius Augustine Gallitzin 1840 kun taas ensimmäisen auton rakensivat Gottlieb Daimler ja Wilhelm Maybach vuonna 1886.
Miten on, jos kyyti ei olisikaan autolla, vaan vaikkapa hevoskärryillä?
Onko pygmien kuningas se kaikkein lyhin vai kaikkein pisin pygmi?
Tai ehkä pygmien kuninkuus on periytyvää, eikä kiinni pituudesta? Tai ehkä viisain valitaan kuninkaaksi? En mä tiedä... :hah:
YLEISNIMET KIRJOITETAAN PIENELLÄ ALKUKIRJAIMELLA!!!! :angry: :mad: :crybaby:
Nyt voinkin esittää kysymyksen asiaankuuluvassa topicissa:
Miksi aina löytyy ihmisiä jotka jaksavat valittaa kirjoitusasusta jollakin nettifoorumilla?
Miksi aina löytyy ihmisiä jotka jaksavat valittaa kirjoitusasusta jollakin nettifoorumilla?
Kysymyksesi loppuosa pitää sisällään oletuksen, että nettifoorumit olisivat paikkoja, joissa oikeinkirjoituksella olisi vähemmän merkitystä kuin muissa medioissa. Tästä joutuu olemaan eri mieltä.
Plattari erottuu edukseen kaiken maailman sontafoorumeista juuri siinä, että täällä ihmiset viitsivät panostaa myös kirjoitusasuun postauksissaan, jolloin niiden lukeminen on nopeampaa ja miellyttävämpää. Mikään kirjakieli tänne ei sopisikaan, mutta tietyt jutut vaan pistää silmään ja tänä helvetin sätti-aikakautena toivoisi, että edes tässä paikassa suomen kieltä ei raiskattaisi ihan kauheasti.
Mäkin laitan niitä hymiöitä loppuun sen vakuudeksi, että kuulun siihen 0,02 prosenttiin ja oon Freestylessakin ihan yhtä kanki perseessä -tosikko kuin muuallakin. :mad: :mad: :mad: :mad:
TÄHN ON MONTAKIN SYYTÄ ENSINNKIN OIKEIN KIRJOITUS HELPPOTTAA TESTIN LUKEMITA MUN MIELESTÄ ON MUKAVAA ETTÄ PISTET JA PILKUT OLLAAN LAITTTU MUKAAN TEKSTII MYÖS KAPALE JAKO PITÄÄ OLLA KYLLÄHÄN SUN DANIEL PITÄISI TIETÄÄ PALJON PATTARISSA AIKAA KULTTAVANA ETTÄ KIELI OPPI SÄÄNTÖJEN MUKAAN KIRJOOTETTU TEKSTIA ON PAJON KIVEMPAA LLUKEA KUIN JOTIN SEKA METELI SOPAA.
Mut mä kysyinkin miks aina löytyy joku joka jaksaa tuollaisesta valittaa...
Kuitenkin esim just tää freestyle on 99,98% täyttä turhaa lässytystä.
Ja jottei joku nyt käsitä aivan väärin mun tarkoitusperiä, tää on edelleenkin freestyle ja tyhmien kysymysten topic, ni laitetaan pari hymiötä perään piristykseksi :) :) :) ;)
Nyt voinkin esittää kysymyksen asiaankuuluvassa topicissa:
Koska on kivaa näyttää kuinka viisas itse on ja kuinka tyhmiä muut ovat.
Ja tietysti saa vähän huomiota ja pääsee pätemään.
Miksi naisia ei paneta krapulassa?
En tiedä mutta on kyllä todeksi huomattu asia.
(en itse tiedä tuosta, kaveri vaan väitti)
:rolleyes:
Mutta kysymyskin löytyis:
Mistä johtuu että talvella hanasta (ainakaan meillä Kotkassa) tulee paljon kuumempaa vettä kuin kesällä?
Ja vaikka kuvittelisi että talvella tulisi myös oikein kylmää vettä, ni ei.
Taskulämmintä se lähinnä on :mad:
Muuta omakotitaloon, niin talvisin (etenkin aamuisin) et hanasta muuta saakaan kuin kylmää vettä :crybaby:
Muuta omakotitaloon, niin talvisin (etenkin aamuisin) et hanasta muuta saakaan kuin kylmää vettä :crybaby:
Muuta rintamamestaloon, niin pakkasen laskettua -20c tienoille ei tule yläkertaan edes kylmääkään vettä. :panic:
Ei todellakaan ollut mikään 40v, rooman keisarien aikaan elettiin kyllä pidempään ja sivistyksen keskellä. tuo 40v ois jotain synkintä keskiaikaa. Apostoli johannes, joka siis kirjoitti myös Ilmestyksen tais kuolla 96 vuotiaana. Nyt lähtee kyllä vähän mutuna...mut mul o käsitys et ton ajan ihmisetkin ois eläny suunnilleen 70v...
Jeesuksen aikaan keski-ikä oli noin 30-35 vuotta ja saman verran keskiajalla, mm. suuresta lapsikuolleisuudesta johtuen. Kiinnostaa tietää miten keski-ikä olisi mielestäsi keskiajalla ollut lyhyempi kuin puolitoistatuhatta vuotta aikaisemmin?
Siten et Rooman imperiumissa oli paljon sivistyneitä tapoja vs keskiajalla vallinneet suht järjettömät terveysopit ja alemman ja keskiluokan suurempi kurjuus. En tosin ole historian tutkija saati edes muuten kovin perehtynyt ja tosiaan tuo lapsikuolleisuus on varmasti totta kummaltakin ajalta. Tommoset seikathan laskee tosiaan sitä "keski-ikää" itse taas tupannu sitä keski-ikää käyttämään terminä siitä et minkä ikäsenä ihmiset keskimäärin kuolivat "luonnollisen"kuoleman kautta, eli elivät varmaan ne jotka selviytyivät ekat parikyt vuotta ni useimmat siitä eteenpäinkin suht vanhaksi kun taas keskiajalla tietääkseni ei eletty ylipäätään niin pitkiä ikiä. Nojoo nää mun historia tiedot on jostain keskikoulusta peräsin että sovitaan vaikka et Sä voitit, tms... :)
Paskoko karhu puusta alas kun se kiipes sinne
Kyllä, sillä tuli jännäkakka kun sillä oli korkeuskammo
Mä taas kuulin sellast huhuu et sillon oli täyskuu jolloin karhun paska yleensä lähtee ylöspäin.
Ei se oo huhua, vaan täysin totta :cool:
Miks maan kuulla ei ole nimeä?
Onhan sillä: Kuu.
Ja ko. nimitys johtunee siitä, että joku fiksu on aikain alussa keksinyt
sanoo sitä isoa keltaista möykkyä kuuksi.
Toinen fiksu hokasee muutaman ajan myöhemmin että täällähän on toinenkin planeetta,
ja sillä on myös sitä kiertävä taivaankappale,
jota ko hemmo on sitten alkanut nimittämään omahyväisesti yleisnimellä "kuu".
Taas kerran kuluu muutama aika ja joku kolmas fiksu huomaa
että niitä taivaankappaleita, eli planeettoja onkin enemmän kuin ne 2,
joten ko. hemmo päättää että planeettoja kiertävät taivaankappaleet ovat kuita.
(Joille fiksut sitten kilvan keksivät nimiä moisia kiviä köydettyään.)
:D
[ot]
Ääh tota Danielin ja muiden sivarien ujo-kakka
ongelmaa ja yksityiseen vessaan kirmaamis kierrettä..
Olis varmaan pojilla ollu ongelmia
Niinisalon Tykistöprikaatin 'rivi-vitosilla'
:D
"PASKA KATKEE NYT !!!"
"Herra Alikersantti !
Mitä jos se ei kerinnyt vielä alkamaankaan ?"
PLUR
[/ot]
Miksi yleisessä vessassa tulee ns "ujo kakka" ongelma?
Ehkä sulla ei ole tarpeeksi kova hätä?
Tai miks joku sammuttaa yleisen vessan valon vaikka hyvin näkee että joku istuu paskalla...?
Ei ole tullut mieleen, että joku pilailisi sun kustannuksella? :D
Btw. Tutkimuset osoittavat, että ihmisen biologisen kellon sykli on paljon lähempänä 25 kuin 24 tuntia... Aukoton todiste siitä, että ihmiskunnan juuret ovat punaisella planeetalla.
Just. Mikään muu selityshän tuolle ei sitten kelpaa.
Taidat olla Illuminatin miehiä??!! :angry: Cydonia - I'm coming home!!!!
Kahvilan wc:n ihana rauha :heart:
Minäkin löysin tuon wc:n jossain vaiheessa kun olin Lapinjärvellä. Ihan kunkku vessa.
Miksi miehiä kiinnostaa cubaset ja naisia kakkulapiot? :confused:
-nimimerkillä aamiaspöydässä keskusteltua-
Niinisalon Tykistöprikaatin 'rivi-vitosilla'
:heart:
C-lamellin rivivitonen! :heart: Sekin meni nyt sit remppaan.. Alkuaika meni uudistetussa B-lamellissa ja E-kauden muutto oli kyl niistä oloista aika karmea.. Hometta ja synkkää, mutta loppupeleissä ihan makeeta.
No mut meni jo.. Tämä tykäri sai olla osa viimmeisiä sissejä niissä oloissa. Tämänhetkisiltä morteilta jää iso palanen nostalgiaa kokematta.
"Eiks se oo semmonen nettisivusto johon voi laittaa omia kuviaan jne..."
:king:
Kaikki tietää mikä on IRC, lähes ketään vaan ei kiinnosta kun maailma ruudun vasemmalla puolella kuhisee elämää...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- ...
- 62
- Seuraava »