Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- ...
- 62
- Seuraava »
Kuin mulla on sellanen tunne et toi kuva vainoo mua viel pitkään...
Saletisti vainoo. Mul on sängyn päädyssä sellanen 'actual size'-kokoa oleva juliste tosta kuvasta :heart:
Saletisti vainoo. Mul on sängyn päädyssä sellanen 'actual size'-kokoa oleva juliste tosta kuvasta :heart:
Mä ajattelin hankkii semmosen "I <3 Jussi S" t-paidan :hearts:
Ja samaa sarjaa olevat boxerit.
Tyhmä kysymys: eikö ystävämme typo voi quotata kaikki kommenttinsa samaan postaukseen? Sori vaan, mutta aika puuduttavaa lukea saman ihmisen ziljoona postausta kaikki peräkkäin.
'Ruotsalainen å'-asiaan voin vielä sanoa sen, että suomenkieliset ovat kyseisen sanonnan keksineet. Ruotsinkieliset eivät käytä kyseisestä kirjaimesta sanontaa 'svenskt å'. Minulle å-kirjain lausutaan suomenkielen fonetiikalla [oo], o-kirjain [uu], ja u-kirjain sillä uskomattoman vaikealla äänellä joka on tasapainoinen sekoitus [uu]ta ja [yy]tä. Syytä miksi yleensäkään å-kirjain listataan suomenkielisiin aakkosiin, on minulle täysi mysteeri.
Anteeksi kettumaisuuteni, mutta nyt ihan oikeesti keittää. Mutta ihan muista syistä kuin tässä yllä olevista.
Miksi sinulla keittää?
Kiristääkö vanne päätäsi?
Onko kotona ongelmia puolison kanssa?
Miksi???
Ååååå......våin arvata....sinulla ån tänään huånå päivä...?? :confused:
Minkä värinen on Napoleonin valkoinen hevonen...?
Ei ku siis hä...!!!??
ei pidä, näppäinyhdistelmä Alt + F4 -> U ajaa asian.
:confused: :confused: :confused: Mä painoin alt-f4 ja perään u ja meni vaan selain pois päältä ja mun mirgiin tuli U-kirjain eikä windows sammunut mihinkään. Kokeilin sitten sitä sammuttamista vielä kaatamalla koskenkorvaa powerin tuulettimesta sisään ja kone reagoi kuin suomalainen mies: piti hetken jumalatonta meteliä ja tuli savua joka rööristä ulos ja sit sammui ja on sen jälkeen ollut hyvin hiljaa.
.pi.
Ihan normaali liike-energia ja jatkuvuuden laki sen siellä pitää.
Ei, vaan jatkavuuden laki. ::p:
Ei, vaan massahitauden laki. Jatkavuuden laki sanoo, että kappale, joka on liikkeessä, pyrkii myös pysymään liikkeessä. Massahitauden laki sanoo, että kappale, joka on levossa, pyrkii myös pysymään levossa.
Epäilen olisiko noita kahta eroteltu eri laeiksi. Molemmissa tapauksissa on yksinkertaisesti kyse siitä, että kappaleen liiketilan muuttaminen vaatii energiaa. Muutenkin kuulostaa vähän hassulta puhua, että kappale pyrkii pysymään paikallaan tai jatkamaan liikettä. Se kuulostaa siltä kuin kappale jotenkin vastustaisi siihen kohdistunutta voimaa.
Epäilen olisiko noita kahta eroteltu eri laeiksi. Molemmissa tapauksissa on yksinkertaisesti kyse siitä, että kappaleen liiketilan muuttaminen vaatii energiaa. Muutenkin kuulostaa vähän hassulta puhua, että kappale pyrkii pysymään paikallaan tai jatkamaan liikettä. Se kuulostaa siltä kuin kappale jotenkin vastustaisi siihen kohdistunutta voimaa.
No mutta niinhän ne tekee. Lepokitka on aina suurempi kuin liikekitka ja kaikkein suurimmillaan se on juuri ennenkuin kappale nytkähtää liikkeelle. Kappaleen liikkeessäpitäminen on huomattavasti helpompaa kuin sen liikkeellesaaminen.
.pi.
Jaaa, luulin että tässä puhuttiin avaruudessa olevasta kappaleesta.
Kyse oli ämpärissä olevasta vedestä, kun ämpäriä pyöritetään käsivaralla ympäri ämpäri.
Mutta lepo- ja liikekitkalla ei ole kuitenkaan mitään tekemistä Newtonin 1. lain kanssa, joka sanoo, että kappale pysyy levossa tai jatkaa suoraviivaista liikettä ellei siihen vaikuta mitään voimia. Kitkahan on nimenomaan liikettä vastustava voima. Se, että lepokitka on suurempi johtuu siitä että paikallaan ollessa kappaleiden koskettavat pinnat tarttuvat toisiinsa tiiviimmin, kun taas liikkeessä pintojen pienet epätasaisuudet eivät ehdi takertua toisiinsa.
Noniin! Mähän sanoin. Kappaleet takertuvat toisiinsa kiinni, ettei ne liikkuisi. Täten siis lähes hämmästyttävällä tieteellisellä tarkkuudella ollaan todistettu, että kappaleet vastustavat liikettä. Sitä en kyllä ymmärrä miksi ne liikkuvat kappaleet ei sitten haluaisi pysähtyä, mutta ehkä niillä onkin Vauhti Päällä(tm). :hah:
.pi.
Sitä en kyllä ymmärrä miksi ne liikkuvat kappaleet ei sitten haluaisi pysähtyä, mutta ehkä niillä onkin Vauhti Päällä(tm). :hah:
Eihän sitä kannata vaivalla hankittua liike-energiaa helpolla pois heittää. Ja vierivät kivet ei sammaloidu.
Onko typerämpää tapaa hankkia itselleen 500:s postaus platinumille?
tota.. ei.. :D
no ei nyt.. typerämpää olis perustaa topic "mä oon niin addict!!11!!"
Minkälainen on tekstipohjainen selain?
Joku elektroniikasta enemmän tietävä vois suoristaa mun harhaluuloni(?) tästä asiasta. Mää uskon siihen että silloin kun patterit alkaa olemaan lopussa, se ir-suihku ei oo enää niin voimakas kuin uusilla pattereilla. Täten sitä haluttua nappia täytyy painaa pidempään jotta se teeveen ir-reseptori saa selvää siitä vähäisestä ir-informaatiosta :) Useimmiten tämä pitkään painaminen muuttuu vaistomaisesti sellaiseksi voimakkaammaksi painallukseksi :)
About noinhan se menee, eli IR-ledi ei enää pala niin kirkkaasti kun patterit ovat loppumassa päin. Myös koodisanat (tyyliin 0110110111110110111) voi mennä helpommin poikki tai osa koodista jäädä näkemättä, kun patterit ei enää toimikaan. Tästä johtuu se, että se televisiossa oleva ledi vilkkuu sen näköisenä, että se ottaa vastaan IR-signaalia, vaikkei mitään tapahdukaan (mikä on IMO todella ärsyttävää).
Miltä PLURahtelu näyttää/kuulostaa? Haluaisin totisesti tietää.
Se uskoakseni näyttää tältä:
Ääntelyn voi kyl aika helposti kuvitella ton kuvan perusteella :D
Kuka on keksinyt kiroilun?
Miksi?
Ja kukakohan neropatti on alunperin keksinyt tekstiin kaikenlaiset hymiöt???? =) :confused: :confused: :confused:
Hymiöitten historiaa!
Miksi maksaisin 150 euroa valmiiksi kuluneista ja rikotuista farkuista?
Niin, miksi 150 euroa kun niista voi maksaa myos $ 450 :)
Laita tallanen avatar ku mulla. Ni kaikki tietaa et oon paranoidi noob.
lähiaikoina olen kuullut kun kaikki odottavat joulua ja jouluruokaa.. ja kaikki kehuvat kuinka hyvää ruokaa heidän äitinsä tekee. Itekin odotan et pääsen syömään äitin paistilihakastiketta :excellent:
muutenkin äitien ruoat voittavat koska vaan ravintolaruoat.
miksköhän se on näin? onhan niillä vuosien kokemus ruoanlaitossa. tuleeks siin joku lapsuus mieleen kun syö äitin ruokia..
Kirjain V tarkoittanee Veikkausta :scared: ei toi nyt niin suuri mysteeri liene??
Miksi rahat aina loppuu?
Koska käytät niitä liikaa.
aivan.
Miksi viinat/kaljat loppuu aina kesken?
Ostit niitä liian vähän.
AIVAN.
:D
Vastatkaahan joku kaikkitietävä nyt sitten noihin vaikka näin aluksi.
Näiden kysymysten takia rekisteröidyt plattariin? :crybaby:
No tässä muutama vastaus:
Miksi napoleonin valkoinen hevonen on valkoinen?
Minkä värinen se sitten oli pitänyt olla?
Miksi naiset aina pettää?
Mä en aina oo pettäny. Jos aina pettävät juuri sinua, on aihetta katsoa peiliin.
Miksi rahat aina loppuu?
Koska käytät niitä liikaa.
Miksein naiset koskaan anna tai ainakaan silloin kun tekee mieli?
Kyllä ne antaa, eihän meitä muuten olisi. Kyllä naiset antavat silloin kun heidän tekee mieli.
Miksi viinat/kaljat loppuu aina kesken?
Ostit niitä liian vähän.
Paljonko painaa vastasyntynyt virtahepo?
Varmaankin siinä 150kg.
Tarviiko taivaassa aurinkolaseja?
Ei.
Miksei minulla ole parempaa tekemistä?
Mene töihin.
Pitäisikö hankkia toitä vai pysyä veronmaksajien loisena?
Johan tuohonkin jo vastasin: mene töihin.
Miksi neekerit on mustia?
Heillä on enemmän pigmenttiä ihossa kuin valkoisilla.
Miksi kaikki ruotsalaiset on homoja?
Eivät kaikki ole, ruotsalaisiakin syntyy koko ajan lisää.
Miten ruotsalaiset lisääntyy?
Ihan samalla tavalla kuin suomalaisetkin.
Miksi lappalaiset nussivat poroja?
Eivät he nussi poroja vaan toisiaan. Heitäkin tulee tietääkseni lisää koko ajan. Ihan kuten ruotsalaisiakin.
Miksi teillä ei ole parempaa tekemistä?
Muksu nukkuu.
Eikö Reiganille tule otsa kipeäksi?
Jos tarkoitat Ronald Reagania, niin miksi tulisi? Hänhän on kuollut.
Miksi äitisi on niin ruma?
Mun äiti on kaunis.
Joku muu varmaan auttaa toisissa kysymyksissä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- ...
- 62
- Seuraava »