Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.

Back to yleinen keskustelu O

Jos saat autokyydin apostolilta, menetkö silloin apostolinkyydillä?

Quote by JZZ
Quote by Blondie
Nyt tunnen itseni tosi tyhmäksi, mutta on pakko kysyä: Kuka tämä Norikoa esittävä nainen Noriko show:ssa on? Mulla meni hauskuus ihan sivu suun kun en tiennyt.

Se on Outi Mäenpää. Näytellyt toooosi monessa leffassa, ja on varmaan kuuluisimpia Suomalaisia ulkomailla (ainakin joissain lehdissä väitetään, että Mäenpäällä olis "julkkis-status" ainakin Keski-Euroopassa), kiitos Aki Kaurismäen.

Just. Tänx. Nimi ainakin on tuttu, ja olen vissiin nähnytkin jonkun leffan missä hän on mukana. En olisi kyllä tunnistanut... *nolotushymiö*

Mistä tulevat oluiden I, III, IVA ja IVB merkinnät? Ovatko ne jotain vapaamuurareiden salakoodia vai onko niillä jotain tekemistä esim. verotuksen kanssa?

Ja tuohon lisäkysymyksenä: Miksi ei ole olemassa II-olutta?

Quote by Funkatronik
Ja tuohon lisäkysymyksenä: Miksi ei ole olemassa II-olutta?

ruotsissa on

Miksi kännykänlaturin johto menee todella usein solmuun?

edit: noh, ei mitään.. olin kännis.

Tämmöinen tuli mieleen eilen:

Käyvätkö kasvissyöjät makkaratalossa vai onko heille oma soijamakkaratalo?

Miksi suomalainen haluaa käyttää jenkkinäppistä?

Vitu arsyttavaa lukea tallaista tekstia.

Quote by Blondie
Nyt tunnen itseni tosi tyhmäksi, mutta on pakko kysyä: Kuka tämä Norikoa esittävä nainen Noriko show:ssa on? Mulla meni hauskuus ihan sivu suun kun en tiennyt.

Se on Outi Mäenpää. Näytellyt toooosi monessa leffassa, ja on varmaan kuuluisimpia Suomalaisia ulkomailla (ainakin joissain lehdissä väitetään, että Mäenpäällä olis "julkkis-status" ainakin Keski-Euroopassa), kiitos Aki Kaurismäen.

Quote by Boneless one
Selaimena IE

Bling!
Vastauksen annoit itse, vaihda selainta ;)

Quote by Blondie
Quote by Taedium
Voiko tuotteen sisältö muuttua riippuen siitä, millä kielellä sisällysluettelon lukee?

Juu voi se, se on vähän sama juttu ku tupakka-askeissa Suomessa. Suomeksi tupakka tappaa, mutta ruotsiksi se vain voi tappaa.

Tästähän voi vetää pitkälle ulottuvia johtopäätöksia rotuerottelusta ja etnisestä puhdistuksesta. :mad:

Uusi kysymys: Miksi google.fi ehdottaa rökning kan döda -hakusanojen tilalle räkning kan döda? :confused: Onko kyseessä jonkinlainen ruotsalaisten vasemmisto-LGBT-muslimi-PC-feministien lietsoma kouluviha?

Quote by putteh
lähteekö taju kuinka helposti?

Leukaan lyömällä taju lähtee todella helposti :D

Mikä on tarkka määre sanalle "potra"?

Voiko majava olla taikava?

Quote by JZZ
(ainakin joissain lehdissä väitetään, että Mäenpäällä olis "julkkis-status" ainakin Keski-Euroopassa), kiitos Aki Kaurismäen.

Et kai sekoita Kati Outiseen joka on Aki Kaurismäen vakkareita? Outi Mäenpää on kyllä Noriko.

Quote by J Raninen
Bensapumpuissa lukee "Vakaus koskee vain yli 5 litran nestemääriä."

Mikä vakaus?

Eli siis jos tankkaat vaikka 4,8 litraa mittarin mukaan, ni siin voi olla vaikka 3 litraa, eikä bensis oo siitä vastuussa.

Tällä viikolla huomasin että yhdessä mittarissa luki "Alle 5 litran nestemäärien tankkaus kielletty". Mahtaa mopopoikia vituttaa.

Quote by osenoko
Et kai sekoita Kati Outiseen joka on Aki Kaurismäen vakkareita? Outi Mäenpää on kyllä Noriko.

Sekoitan.

Eniveis, Outi Mäenpää on silti näyttelijä.

Quote by pie
Ihmettelen, että miksi täytyy tuota ihmetellä eikä vaan käyttää Irfanii kun se tekee saman asian ilmaiseksi.. ? :)
Ni lukases se postaus viel kerra läpi. ;)

Quote by Hexe
Jos pallon sisällä on vaikkapa ympyrän muotoinen "tila" jota ei tietenkään voi nähdä koska se on sisällä ja sinne ei pääse mikään eikä sieltä ulos... Mikä sen nimi on? Ei se nyt reikä tai kolokaan ole, nehän on molemmat sellasia mitkä näkee ja mihin pääsee ja mistä pääsee pois.... mikä se "tilan" nimitys on?

Öh.
Villi veikkaus: ydin?
Olettaen että siis se pallon sisällä olevassa tilassa on jotakin niin mä ainakin sanoisin et se on pallon ytimessä...

O