Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- ...
- 62
- Seuraava »
Ja .co.jp on myös, varmaa vielä monia muita.
Sama idea, kun .com, .net ja .org jutuilla, mutta on vaan maan sisäsiä.
Eli .jp on Japanissa. .co on sama ku .com, mut vaa näkee osotteesta, että se on Japanissa.
.org.uk on taas sama ku .org, mutta UK:ssa...
Ei kai sillä mitää sen syvällisempää merkitystä ole. Vai onko?
Miksi edes seksi yleensä kiinnostaa. Hetken huumaa, ei sen kummempaa.
Miksi, oi miksi plattarissa täytyy olla clubeja postauksille? Oi miksi, oi miksi olemme kuin klubitus, oi klubitus oi... USA USA USA USA!
Kyllä mä sen näen. Mutta tässä kysyttiinkin nimenomaan naisten suhdetta tekniikkaan, ei miesten suhdetta naisiin.
..naisten logiikalla saadaan noikin liittymään yhteen.
Miksi se aina ilmoitetaan muodossa "haudataan hiljaisuudessa"? Pitää tehdä testamentti, johon kohta joka kertoo, että mä haluun, että mut haudataan metelissä. Hirveet bileet ja basso raikaa.
Miks Amsterdamissa asuvilla on niin pirusti kysyttävää?
Eräs amsterdamilaisten käyttämä yrtti kuulemma heikentää muistia ja omaa ajattelukykyä.
Sitten kun oon kirjoittanut tälle foorumille 1000 viestiä, olisiko mahdollista että en saisi jotain v*tun 1000-club- spedeilystatusta? Kaikkein mieluummin olisin newbie.
Tähän on olemassa tehokas hoitomuoto: lakata kirjoittamasta jos siltä tuntuu.
eikös tuo ole vuosiluku roomalaisin numeroin?
Miksi Bassoradiossa ei ole trancea tai psykedeelistä musaa.
Tumpsi: lue muiden postaukset ennenkuin postaat saman. Ellei sitten toisto ole tehokeino. :)
Toistan uudestaan ed. viestissä sanomani:
Dissaamatta noita genrejä (diggaan niistäkin), voisi kysyä, että miksi Bassoradiossa olisi trancea tai psykedeelistä musaa?
Ja vielä kerran, varmuuden vuoksi uudestaan, jos meni ohi:
miksi Bassoradiossa olisi trancea tai psykedeelistä musaa?
Jep, miksi tosiaankin olisi?
Arvon Bassoradio,
MIKSI EI? :)
kappas vain, ehditkin ensin.
oli duunissa tabi melkei tunnin auki, joten en nähny sun postias.
ANTEEX
Miksi plattari on lähes kuollut nykyään?
Jep, hiljaista on ollut. Mut ei kyl haittaa. Ehkäpä talvea kohti mentäessä taas vilkastuu? No, samapa tuo. Mä ainakin jatkan säännöllistä floodaamista tänne, kun ei oo muutakaan elämää. :)
Kesä kyl vaikuttaa, eiköhä se taas piristy ku ihmiset pääsee töihin ja on illat sisätiloissa vääntämässä musiikkia.
Aika hiljaista talvellakin.. mut vaihtoehtojahan löytyy
miksi taiteilijamiehet, tanssijat ja hintit puhuu niinku ämmät?
nimim. ottaa päähän
Vai puhuuko m:t kuin taiteilijamiehet, tanssijat ja rumasti sanotut homoseksuellit?miksi taiteilijamiehet, tanssijat ja hintit puhuu niinku ämmät?
hmmm. ei.
Minulta ei löydy sekä kysymykseeni että kysymykseesi vastausta, mutta koska sinulla näyttää olevan, kysyisinkin kohteliammin perusteluita "ei" vastauksellesi.hmmm. ei.
Ikkunoiden auki ollessa varmaan vaikutus on suurempi, kuin kiinni. Eli kiinni ollessa uskoisin, että liikahtaa kärpänen vähemmän sitä takalasia kohden. Auki ollessa ilma pääsee kiertämään ja todennäköisesti se hieman lennähtää takalasia kohden, mutten usko, että se niin paljoa lennähtää. Ilma kun lähtee liikkeelle kans ja kärpänen lentää ilmavirran kanssa. Jos se olis kojelaudalla kävelemässä, vaikutus olisi varmaan suurempi sille kärpäselle.Pysyykö kärpänen ns. auton matkassa vai päätyykö halaamaan takalasia?
Näin mä luulisin.
Ahaa, mutta onko seepra valkoinen, jossa on mustia raitoja, vai musta, jossa on valkoisia raitoja?"ei" perustuu havaintoihini ja käsitykseen siitä että naisia on enemmän kuin kuin miehiä.
Ja amerikkalainen Budweiser on se oikea Bud, sillä sitä myydään enemmän, kuin sitä tsekkiläistä versioo.
Ahaa, mutta onko seepra valkoinen, jossa on mustia raitoja, vai musta, jossa on valkoisia raitoja?
Olen aivan satavarma siitä että seepra on valkoinen ja sillä on mustat tehosteraidat.
Kysymys kuuluukin; lätsähtääkö auton sisällä vielä lennossa oleva kärpänen auton takalasiin vai miten käy?
Ainakin kesäisin olen huomannut auton sisällä kärpäsen liihottelemassa ympäriinsä eikä auton vauhti ole millään tavalla vaikuttanut tämän eliön toimintaan,mutta miten käy kiihdytystilanteessa kun kärpänen on lennossa?
Pysyykö kärpänen ns. auton matkassa vai päätyykö halaamaan takalasia?
Niin no tähän tehtävään tarvittaisiin ainakin BMW, juppi, liikennevalot, kärpänen ja kesä. Voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi testihenkilöksi.
Miksi pikajuoksijat eivät syöksy maaliin kuten pesäpalloilijat?
Kai se riippuu siitä minkä ruumiinosan pitää ylittää viiva. Pesäpalloilijoilla riittää kai sormenpäät ja juoksioilla rintakehä.
Jos pallon sisällä on vaikkapa ympyrän muotoinen "tila" jota ei tietenkään voi nähdä koska se on sisällä ja sinne ei pääse mikään eikä sieltä ulos... Mikä sen nimi on? Ei se nyt reikä tai kolokaan ole, nehän on molemmat sellasia mitkä näkee ja mihin pääsee ja mistä pääsee pois.... mikä se "tilan" nimitys on?
Öh.
Villi veikkaus: ydin?
Olettaen että siis se pallon sisällä olevassa tilassa on jotakin niin mä ainakin sanoisin et se on pallon ytimessä...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- ...
- 62
- Seuraava »