Virallinen huumetopikki
- « Edellinen
- 1
- ...
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- Seuraava »
Kerroit, että olut vaikuttaa ajamiseen. Kerroit, että kannabis vaikuttaa ajamiseen. Kerroit, että kännykkä vaikuttaa ajamiseen. Kerroit, että sinulla on näistä omakohtaisia kokemuksia. Oletin, että et valehdellut tai johtanut harhaan lauseissasi, josta sitten päättelin todeksi kohdat 1-6 ja tein lisäolettamuksia 7-9, joita en voi todeksi sanoa annettujen tietojen perusteella.
Kiitos erittäin selventävästä analysoinnista. En tarkoittanut omakohtaisia kokemuksia kuitenkaan itsetarkoituksiksi. Kyllähän kokemuksia voi olla, vaikka ei itse niitä empiirisesti rakentaisikaan. Kun on humalaisen kyydissä, pystyy siitä rakentamaan mielipiteen, joka juontuu kokemuksesta olla humalaisen kyydissä.
:)
....eli en tarkoituksellisesti yrittänyt johdattaa harhaan.
Jos hasis sisältää 10% THC:ta. (Joku joka tietää, voi varmentaa paljonko se keskimäärin sisältää.) Silloin tuo 2,4g tarkoittaisi 24g hasista. Käsittääkseni 24g on paljon. (Taitaa olla jo vähittäismyyntiin soveltuva määrä?) Itse en ole kuullut kenenkään sanovan, että on tullut poltettua 24g hasista yhden illan aikana.
:eek: Tollasella määrällä kaurapuuroo tappais jo isommankin
eläimen. 24 grammaakin kuulostaa jo stydiltä, ja vielä 2,4
grammaakin, vaikka isot pojat kertokin että monet on sellasia
määriä nautiskellu sekä oraalisesti että polttamalla yhden
session aikana.
Aikaisemminhan tuolla kun kysyin, että paljon sitä ihmiset polttaa, kun polttaa niin taisivat kertoa, että jossain siinä 10g on maksimi mitä ovat polttaneet yhden sauhuttelukerran yhteydessä. Pitäisi selailla taakseppäin tätä topiccia.
Ja jos 80kg painavaan ihmiseen lyödään 24kg mitä tahansa, niin hengenlähtö on lähellä. Vaikka se 24kg olisi vain 24l vettä.
Sahan olet tosi ystava, jatat sun hyvan ystavan ihan vaan sen takia etta se ei juo sun kanssa omppupomppua vaan polttaa hatsia tai popsii pillereita!? Ja seko oli paha ihminen?
Samaa mieltä tostakin. Ei ystäviä saa jättää. Jos jättää huonommassa asemassa olevan ystävän, se vaan vajoo entistä alemmas. Ystäviä pitää opastaa.:)
Siis eihän tuossa väitteessä ole järjen hiventäkään. Saman logiikan mukaan myymälävarkaus olisi hyväksyttävää, koska monet tekevät niin. Rikoksen yleisyys ei ole mikään lieventävä asianhaara!
Rikoksen hyväksyminen ei toki ole lieventävä asianhaara oikeudessa mutta puhe onkin ihmisten hyväksynnästä. Harmaa työ tai veronkierto ovat molemmat vakavia rikoksia joista saa ankarat rangaistukset, mutta ne ovat molemmat sekä yleisiä että yhteiskunnassa hyväksyttyjä.
Kuten Taediumkin arveli, viittasin nimenomaan huume-termillä tavallisen ihmisen termistöön, en lakikirjaan. Pitäisi kai ilmaista itseään selvemmin kun aiheuttaa näin paljon hämmennystä. :D
Itse en lakikirjan tarkkaa määritelmää huumeista tunne mutta mieleen tulee kyllä ainakin muutama laiton päihde jotka eivät ole huumeita minkään määritelmän alaisina, nimittäin pirtu ja pontikka. Kyseessä on aineet jotka ovat päihdyttäviä, riippuvuutta aiheuttavia, terveydelle haitallisia ja laittomia, pirtun osaksi vielä maahantuontikin on järjestäytyneen rikollisuuden hallussa. Ei niitä kuitenkaan huumeiksi kutsuta vaikka määritelmät näyttävät olevan samat kuin niillä kuuluisilla huumeilla. Tästä voisi päätellä että sana huume sisältää myös jotain muuta kuin vain ylläolevat määritteet ja minä ehdotan sen olevan yhteiskunnan hyväksyntä.
.....tosin mahasärkyä en kestä lainkaan. Sitä varten kaapissani on vodkaa.....:)
Mulla tulee (lähes) aina darrassa vatsa kipeeksi, tai muuten arka olo vatsaan. Ja hyväksi hoito keinoksi oon havainnu 1 rkl öljyä (oliivi tai rypsi) ja siihen vielä päälle annos konjakkia (4cl, ei enempää) ja jeesaa viim. 20min. kuluessa.:)
No olipas taas aikamoinen yleistys! hohhoijaa.. :rolleyes:
Siis toihan on täysin selvää. Aineiden koostumus yms. on turhaa tietoa potilaalle. Nykypäivänä tilanne on ehkä jo hieman parempi, mutta kun juuri luin masennuspotilaiden lääkkeidenkäytöstä, vastauksia sateli, että lääkäri oli vähätellyt tai jättänyt kertomatta haitoista. Jos menemme kauemmas historiaan, niin suomalaisille on sodassa annettu amfetamiinia. Tuskinpa kerrottiin kuitenkaan, että tässä on teille huumetta. Menkää ja tappakaa.
Itse kriittisenä henkilönä lääkärillä asioimassa olen pettynyt tietoihin, joita siellä annetaan. Viimeks kun kysyin lääkkeen koostumuksesta, lääkäri printtasi minulle yhden sivun jotain latinankielistä tekstiä ja sanoi:"Tässä kaikki mitä minun tarvitsee tietää".
Myös monet kirjailijat ovat ottaneet kantaa asiaan ja yhdistäneet lääkkeiden määräyksen politiikkaan. Lähteitä ei heru kun en muista, mutta selkeää mielestäni on, että aivan avointa touhu ei ole.
Jos tekee mieli juoda se olunen tai polttaa se jointti, ei varmaankaan ole yhtä paha asia kun se, että esmes ei voi harrastaa seksiä ilman kokaiinia. Kaikki ne kolme (olut, jointti, kokaiini seksin yhteydessä) ovat sen nolla arvon miinus puolella. Kuten se lääkekkin. Näistä vaihtoehdoista se kokaiini saa kaikkein suurimman miinusmerkkisen arvon.
Just. Noin mäkin sen ajattelen.
029 kirjoitti ihan asiallista tekstiä. Paljastus pieni sosialisti sieltäkin.:rolleyes:
Mut viel yks esm.....su-aamun kun herää krapulassa, ni varsinkin muijat ottaa helposti buranaa päänsäryn helpottamiseksi. Olen jopa kuullut tapauksista, joissa jo etukäteen juhlitaan, että huomenna on lääkepäivä.:D ....mun mielestä täysin turhaa. Vois jättää ne juotavat väliin siinä tapauksessa. Tosin samaa voi sanoa kaikille tupakoitsijoille. Mutta vielä oma kokemus. Päänsäryn kestän hyvin ja mielestäni se on tottumiskysymys. Nuorempana päätäni on särkenyt enemmän, enkä ole koskaan syönyt särkylääkkeitä yms....en edes muista milloin pääni olisi viimeksi särkenyt.....tosin mahasärkyä en kestä lainkaan. Sitä varten kaapissani on vodkaa.....:)
Ihmisen alitajunnata EI löydy mitään totuutta.
Kuulostaa kuin suoraan Tuomas Akvinolaisen oppikirjasta ja pahalta kreationismilta jälleen. Mitä tiedät yleensä alitajunnasta, jotta voit määritellä mitä sieltä löytyy ja mitä ei? :)
Niinpä joidenkin ihmisten kohdalla näyttää melkein itseasiassa siltä, että heidän elämänsä on LIIAN HELPPOA ja mitäänsanomatonta, joten he ikäänkuin alitajuisesti kehittävät itselleen ongelmia ja jännitystä viinan ja huumeiden avulla.
10 p & the Official Mark of the Parrot.
Yleisin syy tosin taitaa olla se et kujalla oleilu voi olla ihan hävyttömän nastaa sen hetken kun oleilee kujalla. Pannatkaa mut tai mitä vaan, mut ei se MDMAnkaan kauppanimi oo ihan tuulesta temmattu.
Uh, en viitsi edes alkaa tästä aiheesta.
Sanotaan vaikka näin, että välttämättä kaikki se paska jota ihmisen alitajunnassa on, ei ole hyväksi, eikä siitä mitään sen kummempaa voi oppia. Ihmisen alitajunnasta EI löydy mitään totuutta.
Mäpä viitsin :D ...ehkä mä oon vaan sen tyyppinen ihminen et mieluummin kohtaan sen paskan silmästä silmään kun annan sen tehdä likasta työtään mun alitajunnasta käsin. En kyllä väitä et psykoaktiiviset aineet ois nimenomaan paras tai ainakaan luotettavin keino tän prosessin käynnistämiseks, mut mielen altistaminen vieraille vaikuttimille voi antaa uusia näkökulmia, joita sitten taas voi käyttää hyväksi kun prosessoi jotain aihetta.
Eikä sitä saatanan totuutta kyllä löydy ikinä mistään muualtakaan.
mä oon syöny vitamiinipillereitä!! :eek:
JEESUS! :010:
... elä ahmi!
Ryvon:
"Oletko miettinyt sitä mahdollisuutta että kyseinen tapa on vain opittu, ja sinuun yhteiskunnan taholta koodattu?
Ei kenenkään tee mieli viinaa heti syntymän jälkeen. Maitoa, ruokaa ja vettä ehkä, ne ovat elämälle välttämättömiä, mutta viina ole välttämätöntä kenellekään."
Tarpeetonta yleistystä. Ei kaikki ole välttämättä eskapismia. En itse lajittele samaan kastiin ihmisen luomia todellisuuden tulkintoja (taide, kirjallisuus, runous) juopottelun, narkomanian tai hihhuloinnin rinnalle.
Tota joo... melkonen osa tosta kulttuurin kuluttamisen tarpeestakin on opittua. Tai ehkäpä itseopeteltua, kun kultsadiggailulla kerää hyvät pisteet ;) Ts. kenenkään ei tee välttämättä mieli Wagneria heti kun napis on katkottu.
Ja tarpeettomasta yleistyksestä voidaan puhua myös sillon kun ahdetaan samalle viivalle saunakalja & sorbusputki, tai perjantaispliffi & kahdeksas valvottu yö.
IMO taide on eskapismin kuningaslaji. Tosi Taiteilijalle ei riitä, että pääsee hetkeks irti, vaan on koko ajan niin irti että luulee tekemistensä jopa muuttavan maailmaa. Taiteen kuluttaja taas on pelkkä laiska eskapisti... tarttee jonkun toisen vision siitä miten maailma vois olla.
Minusta ei psykedeeleissä ei ole niinkään kiinnostavaa se, että otetaan ainetta ja katsotaan kuinka se vaikuttaa mieleen. Ne laittavat ajatukset todella liikkeelle, ja vahvistavat tunnereaktioita. Siksi ne voivat auttaa analysoimaan ympäröivää maailmaa ja omaa siihenastista käyttäytymistä, ja siinä prosessissa esiintulevat oivallukset tuntuvat tärkeiltä. Uskon että näin on mahdollista esim. parantaa omia tapojaan - jotkut ovat päässeet irti jostain päihderiippuvuudesta psykedeelin avulla. Mutta niin ei tietenkään välttämättä tapahdu.
Mielestäni psykedeelit eivät sen sijaan kovin hyvin sovellu käytettäväksi vain huvin vuoksi (en tosin puhu mitenkään laajan kokemuksen syvällä rintaäänellä).
On se kivaa että joku toinen sanoo sen mitä on itse yrittänyt sanoa :)
Eivät psykedeelit tietenkään kerro mistään 'ylemmästä' tai 'ulopuolisesta'.
Itse en ainakaan usko sellaiseen. Mutta uskon että ne voivat kertoa
jotain omasta mielestä. Ja siinä näen niiden arvon.
Enkä minäkään psykedeelejä menisi käyttämään ex tempore, hyvin vuoksi.
Tuo hupi-näkökulma pätee mielestäni muihin päihteisiin. Enkä minäkään
voi sanoa omaavani laaja-alaista kokemusta näistä puuhista.
Originally posted by jiiBoy:
1) Mikä on teknobileiden huumeongelma sun mielestä?
2) Mitä ongelmia olet saanut aineiden käytöstä bileissä?
...
A) Monet järkkäreistä käyttää aineita, ja niihin bileisiin on kaikki tervetulleita
...
On jotenkin oksettavan kaksnaamasta roikkua kiinni nollatoleranssissa ja samalla rahastaa myös aineiden käyttäjiä. Kun sun mielestä täyskielto toimii, niin miksi sitten otat sun bileisiin aineiden käyttäjiä niitä ongelmia aiheuttamaan? Mikset käännytä niitä ovella pois? hahahaa.
Vai että 'hahahaa'. Olisi mielenkiintoista kuulla arvon Jiiboyn selittävän samanlaisia argumentteja hoitaessaan bilejärkkäyksen virallista puolta - jos hän siis bileitä ikinä on järkännyt, mistä en ole ihan varma. Konservatiiviselle päättäjälle tehoaa varmasti argumentit "no vittu kai siellä ny käytetään, ongelmaa ei voi kieltää ja jos sä dissaat kuosaajia niin aika idiootti olet".
Kysytään, mitä ongelmia aineiden käytöstä muka on. Kun ratsiat uutisoidaan kuuluvasti ja teknobileidin ja aineiden yhteydestä jätetään mediassa selkeä kuva, niin se voi vituttaa aika montaa bilejärkkääjää ja hankaloittaa jatkossa paikan, luvan ja sponssien järkkäämistä, puhumattakaan leimautumisesta julkisuudessa. Lisäksi on aina olemassa onnettomuuden vaara, mikä taas voi johtaa edellä mainittuun uutisointiin. Mielestäni on tällöin aika luonnollista, että moni bilejärkkääjä suhtautuu kuosaajiin hyvin kielteisesti ja ottaa peräti nollatoleranssilinjan. Jos näkee kuukausikaupalla vaivaa järkätäkseen bileet, niin kyllä järkkääjille on mielestäni se pieni dissaamisen oikeus annettava.
Sitten. Miksi laby-joonas ei käännytä kuosaajia pois kaapelitehtaan ovelta. Mitähän tässä parilla viime kerralla on yritetty tehdä? Miten perusteelliset ponnistukset olisivat Jiiboyn mielestä tarpeen, jotta saisi oikeuden väittää että kuosaajat eivät ole tervetulleita?
Jos nyt vähän kärjistäisin Jiiboyn viesteistä saamaani kuvaa, niin eihän vika ole kuosaajissa. Vika on ahdasmielisessä yhteiskunnassa, joka tekee kuosaamisesta ongelmansa. Ymmärsinkö kovinkin väärin? Olisin kyllä kiinnostunut kuulemaan niistä yhteisistä (ei-utopistisista) keinoista haittojen minimoimiseksi, ilmeisesti kirjoittajalla on näitä jonkin verran takataskussa.
-----
En yleensä jaksa osallistua tällaisiin pitkiin periaatekeskusteluihin, mutta nyt oli kyllä pakko päästää paineita, silläkin uhalla että Skenestä paremmin perillä olevat tarkertuvat yksityiskohtiin tai aloittavat dissausryövyn.
[ 18 April 2001: Message edited by: khatt ]
Eli ei ole aineiden syy, että siirrytään yhdisteistä toiseen. Mutta on osaks porttiteorian syy, että näiden eri aineiden väliset erot on näinkin häilyvä ja kaikki on niputettu yhteen 'huumeet' -kategoriaan. Ihan kuin näillä olis joku yhdistävä tekijä joka sit ajaa näiden pariin.
Jos joku haluaa jotain linkkejä niin kättä ylös...
Aivan! Henkilökohtainen mielipide tuon tyyppisestä valistuksesta on, että se on jopa vaarallista. Nuorille valistetaan huumeista ja niiden vaaroista, kuitenkin niputtamalla myös nämä "miedot" huumet samaan syssyyn. Jossain vaiheess elämäänsä, teini saa käteensä spliffin, sihautta sen ja naureskelee väärille varoituksille. Uskottuaan tulleensa petetyksi voi samantien sivuuttaa kaikki varoitukset ja kokeilla ns."kovia" huumeita, missä yliannoksenkin riski on suurempi...
Miksiköhän KRP:n päällikkö radiouutisissa oli niin kovasti tuohtunut eräälle lehdelle, näiden käyttäessään Amfetamiinista, adjektiivia vahva piriste? Jos se kerran on rankka huume, niin miksi esim. Suomen armeijalla on kyseistä ainetta varastoituna sodan varalle? Pitäähän tiedustelijoiden pystyä toimimaan 2-3vrk, reissuja ilman unta, vaikka "huumeita" kiskoisivatkin metsässä ;).
No itse en tuota keinotekoisesti valmistettua piristettä kisko, antaa kukkien kukkia ja sitten poltetaan ne!
Toivottavasti kaikki katsoivat TV2 tänä iltana tulleen War On
Drugs dokkarin mikä käsitteli Kannabiksen historiaa yhdysvalloissa.
Me naurettiin perseet ruvelle, niissä kohdissa kun tuli niitä
opetusfilmejä ja "absoluuttisia" totuukksia.
jjep!
ehdottomia huippuja:
- JOKAISEN HUUMEKAUPPIAAN TAKANA ON KOMMUNISTI!
- G. Bush (senior) kommentoi huumerikoslain uudistuksia
rankenpaan suuntaan vuonna 1986 (vai oliko 88..):
"Jotkut sanovat että uusi huumelaki aiheuttaa niin paljon
tuomioita ettei vankiloissamme ole tilaa heille kaikille. Minä
kerron teille: ME TEEMME SITÄ TILAA!"
- Siinä jossain televisiokeskustelussa vuodelta kivi ja nakki:
"Seksi on rikos useimmissa osavaltiossa."
niin.... :D :D
Eiköhän se porttiteoria ole kumottu jo ajat sitten :)
Vai montako kannabista käryttelevää henkilöä Suomessa olikaan? 300.000? Korjatkaa jos olen väärässä. Kunpa joku tämänkin jollekkin ministerille kertoisi... Ja selittäisi vielä että nämä ihmiset eivät ole pollenistejä tykittämässä hamppua suoneen lehtiroskiksessa...
enpäs jaksakaan tähän suohon jalkojani kastella..
hysteria rules. rok!
[ 03 December 2001: Message edited by: yana ]
Originally posted by Varpu:
Mitä useampi kokki, sen parempi soppa. Right?
Onko siis niin, ettei H.I.H nauhaa saisi käyttää jos on astmaatikko, insuliinin käyttäjä, masentunut, tai pahoista päänsäryistä kärsivä etc. Kenelläkään noista ihmisistä ei varmasti olisi bileissä hauskaa ilman "aineita"..
Kuitenkin tällaisista lääkkeistä on tavallaan riippuvainen. Ei niiden käyttöä voi lopettaa, koska pahimmassa tapauksessa kuolee, ja lievimmässä on vain kurjaa.
Miten olisi jos H.I.H juttuun voisi kuulua, mikäli ei tunne olevansa käyttävänsä huumeita, tai väärinkäyttävänsä lääkkeitä.
Tuskin kukaan huumeidenkäyttäjä (tms.) sellaista merkkiä tahtoisi käyttää, jossa väittää olevansa streitti.
En missään vaiheessa sanonut, ettei saisi käyttää lääkkeitä; niinkuin esim. astma tai insuliini jne.
Alunperin (edelleen) ideani oli, ettei hihnan pitäjä käytä LAITTOMIA aineita. En ainakaan itse koe olevani huumeiden käyttäjä, jos poltan tupakkaa, syön päänsärkyyni buranaa tai juon saunakaljan etc...
H.i.H. on aika häilyvä käsite, ei se mielestäni tarkoita ettei esim alkoholia saisi käyttää ollenkaan, kyllä voin ottaa kännit jos se tuntuu oikealta, mutta en tee sitä kuin pari kertaa vuodessa. (huomioikaa, että tämä on oma mielipiteeni)
Sillä tiedän myös hyvin monia muita keinoja pitää hauskaa - känni on perseestä, mutta on sekin oikeassa porukassa, oikeaan aikaan ihan kivaa...
Jokainen päättäköön itse mitä elämänsä aikana tekee.
Minä en ainakaan aio käyttää ecstasya, kannabista tai muuhun huumaus tarkoitukseen käytettävää laitonta huumetta.
(En silti kokeilisi, vaikka ne laillistettaisiin)
Älkää yrittäkö lukea rivien välistä, vaan juuri niinkuin texti on. Jos vielä joku epäkohta, niin informoikaa ihmeessä.
/H.i.h.huli
Näin Ruotsissa... Mitä ihminen tekeekään saadakseen päänsä sekaisin..
Ruotsalaistyttö yritti huumaantua saippualla
14-vuotias ruotsalaistyttö pisteli festivaaleilla poskeensa saippuaa kuullessaan sen sisältävän huumaavaa
GBL-yhdistettä.
Göteborgissa viime viikonloppuna järjestettyjen festivaalien aikana juhlijat etsivät turhaan bajamaja-vessoista saippuaa.
Poliisi oli pyytänyt järjestäjiä keräämään saippuat pois vessoista sen jälkeen, kun paljastui, että teinityttö oli syönyt saippuaa huumaantumistarkoituksessa. Tyttö vietiin sairaalahoitoon.
Tyttö oli kertonut poliisille syöneensä saippuaa, koska hän oli kuullut sen sisältävän huumaavaa ainetta, GBL:ää. Tytön tämänhetkisestä tilasta ei ole tietoa.
Muun muassa pesuaineissa käytettävää gammabuturaattilaktonia eli GBL:ää ei ole luokiteltu huumeeksi, vaikka sillä on huumaava vaikutus. Poliisi epäilee, että tytön syömässä saippuassa on ollut GBL-yhdistettä, joka muuttuu ihmiskehossa GHB:ksi.
Ruotsissa GHB eli gammahydroksivoihappo on luokiteltu huumeeksi. Katukielessä ainetta kutsutaan gammaksi.
Poliisi löysi myös muita todisteita sille, että vessoissa käytetyllä saippualla ja GBL- ja GBH-nimisten kemikaalien väärinkäytöllä olisi juhlien aikana ollut yhteyttä.
Järjestäjä on lähettänyt vessoissa käytetyn saippuan laboratorioon analysoitavaksi.
Huono, muttei huumaantunut olo
Puhdistusaineiden ja saippuan sekoittaminen ja nauttiminen huumaavassa tarkoituksessa ei ole uusi ilmiö Ruotsissa. Göteborgissa gamman käyttö on noussut jopa ongelmaksi asti.
Viime viikonlopun kaupunkifestivaalien aikana göteborgilaissairaaloihin tuotiin hoitoon kuusi gammaa nauttinutta nuorta.
Göteborgs-Posten -lehden haastatteleman ylilääkäri Kaj Knudsenin mukaan GHB-ongelma on pahentunut kaupungissa kesän aikana.
Kevään aikana kaupungissa joutui joka viikonloppu ainakin yksi nuori sairaalahoitoon GHB:n yliannostuksen vuoksi. Alkukesästä kaksi GHB:tä kaupitellutta miestä tuomittiin vankeuteen, ja aineen käyttö kaupungissa väheni.
Nyt loppukesästä tilanne näyttää jälleen pahentuneen.
Knudsenin mukaan pesuaineen nauttiminen GHB:n saantimielessä jää yleensä yhteen kertaan.
- Saippua ja pesuaineet ovat aika ällöttävän makuisia, ja niistä tulee pääsääntöisesti enemmän huono kuin huumaantunut olo, hän huomauttaa.
Suomessa GHB ja GBL on luokiteltu lääkkeiksi. Suomessa huumaavaan tarkoitukseen käytettyyn GHB:hen on kuollut tiettävästi ainakin yksi henkilö.
:D :D
Sattu silmään tämä. Mua kiehtoo teknoskenessä se, että mitään
ei tarvi käyttää...eli mä voin juhlia-fiilistellä yön tarvitsematta
mitään vettä vahvempaa, ajaa yöllä autolla himaan, ja olla
seuraavana päivänä terässä. Mulle tekno on "se terve
vaihtoehto", baareissa notkumisen vastapaino.
-kb
Jep, mulle bileet on paikka purkaa tanssihaluja ja vapauttaa energiaa ja saada sitä samalla lisää...
Fiilis on aivan mahtava, en käytä mitään stimulantteja tai piristeitä tai ylipäätään vaikuttavia aineita. Alkoholiin en koske bileissä, ensiksikin mun täytyy juoda ihan hirveesti että rupee tuntumaan jossain ja toiseks en saa kännistä mitään...
Aamulla on kiva herätä vaikka yleensä lihaksista on mehut pois ja voimat vähissä.
Mitäköhän tää posti tekee huume topiciss?... :rolleyes:
Olin joo tuon jutun lukaissut jo aikaisemmin. Tässä tapauksessa kirjoittaja ei esitä minkäänlaisia viittauksia kritiikkinsä tueksi, nimenomaan annoksen suuruuden suhteen. Tätä nimenomaan tarkoitin sillä kyseenalaistavalla asenteella myös kritiikkiä esittävää näkemystä vastaan. Kannattaa aina tarkistaa faktat jos vaan tietää paikat mistä etsiä.
Totta.
Mut tää nyt on tätä pilkun viilausta, joka varmaan kuuluis paremmin jonnekkin essonbaarin palstalle. :)
Mielestäni tämä on hyvin olennainen asia. Ja tämä on siitä hyvä paikka keskustella asiasta että näkemykset eivät ole niin yksipuolisia kuin huumefoorumeilla yleensä.
P.S. ja tämä ei sit tarkoita sitä, että edes sen yhden annoksen ottaminen illassa olisi yhtään sen turvallisempaa.
:confused:
- « Edellinen
- 1
- ...
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- Seuraava »