Virallinen huumetopikki

Back to yleinen keskustelu O

ja nyt tämä jätkä poistuu takavasemmalle vannoen ettei enää ikinä ota osaa tähän keskusteluun (poislukien mahdolliset vastaukset tähän postiin).

...ja mä kun luulin et joulu on vaan kerran vuodessa

Quote by Zeta

Joisit sinäkin sellaista viinaa joka menisi 10 kertaa paremmin päähän kuin normaali viina? Ei tarvis lipittää sitä niin paljon, ja olisi halvempaakin.

hmm, kuka haluaisi bisseä, josta olisi 2tuopin jälkeen konttauskännissä - tulisi tylsä ilta ,)

Quote by Mrrshan

lisäys: alkoholinkäyttöni väheni about viidesosaan aikaisemmasta kun ei ollut enää aihetta dokata viikonloppuna.
Tämän olen kuullut monelta, sekä A-, että B-luokan huumeita käyttävältä. Osalla loppunut kokonaan. ...Ehkä itsekin pitäisi, kun ei saa sitä selkärankaansa suoristettua... *hikoilee*
Quote by Tres

No, onhan norsunlantaakin käytetty ;)
Hei, eikös se oo jotain niin, että joillain alueilla norsunlanta on parempaa ja joillain huonompaa, johtuen norsujen ruokavaliosta. Ja sitten siitä saa jollain keinolla otettua jotku kaasut ilmaan, josta suurin osa on metaania, mutta jotain muutakin siinä on... Siitä sitten höpö olo päälle. Tietääkö kukaan?

Ja kuulin myös, että erään maissilajikkeen homeesta voi valmistaa jotakin lysergiinihappo nimistä huumetta. Taisipa olla siinä -56 kun jenkit saivat osakseen tämän ja jättivät meskaliinin. (Dumbo on tullut Disneyltä vuonna -54 ja silloin ei jenkeissä tämä ollut vielä tuttu aine.)

Ruis, sekä vehnä omaavat oman homelajikkeen, joka aiheuttaa vastaavia halluja. (Claviceps purpurea)

Juu ja Piptadenia macrocarpan siemeniä on jauhettu ja laitettu jonku pampuputken tms. sisään ja toinen simmut kiinni, suu auki hengittää rauhallisesti sisään. (Vai oliko se nenän kautta?) Ja toinen tomerana puhaltaa siemenpölyn toisen hengitysteihin. Kuulemma tulee jotain kivoja näkyjä. Ja jonku heidän Manitoun tapasen kaa pääsee juttelee. Vissiin se kyllä myös hallusinaatioiden lisäksi lamaannuttaa jollain asteella. Tuntoaisti heikkenee tms.

Australiassa käyttivät jotain ilmeisesti tupakan sukuista kasvia, josta tekivät pituria.

Melkeenpä mikä tahansa aine, mitä koskaan kukaan on saanut käsiinsä on koitettu käyttää huumausaineena... (Miltäs tää vaahtomuovi tuntus poltettuna?)
Quote by Tres

Haistelevathan jotkut liimojakin.
:eek: Eikä?! :eek:
Quote by kuilu

Prkle, ku sä tietty otat kaiken keulintana...
En olisi kysynyt, jos ottaisin.
Quote by kuilu

Mm. kamelinpaskaa olen nähnyt omin silmin laitettavan lätkään.
Hennaa, kannabiksen lehtimassa... No melkeen mitä vain voi sinne laittaa.

Eihän se uloste tai kasvimassa ole kuin sen öljyn kuljetusta varten. ...No keuhkoonhan sen moni laittaa...

Olen kuullut, että jos lätkään laittaa sahanpuruja, siitä tulee liian kovaa ja erittäin kitkerää. Kuulemma haiseekin pahalle.
Quote by HiVoltage

Tossa asiassa voisin olla eri mieltä...
Minä taas olen sitä mieltä, että paavi on juutalainen.

(Siis varmaan perustelet tuon mielipiteesi)

Quote by Taedium

Minä taas olen sitä mieltä, että paavi on juutalainen.

(Siis varmaan perustelet tuon mielipiteesi)

Tai sitte se pitää vääntää rautalangasta...

Quote by jUSSi

Luuletteko, että nykyiset päihteet katoavat jonnekkin? Ne eivät ole uusia päihteitä, eivätkä ne katoa yhteiskunnastamme, vaikka niin toivoisimmekin.

en usko että ne mihinkään katoavat. mutta kuten sanottua, on jokaisen vedettä raja johonkin.

Koska ne ovat tulleet jäädäkseen ja ihminen on mikä on, niin käyttäminen tulee aina jatkumaan. Siksi meidän pitää pyrkiä minimoimaan haitat.

Mun mielestä osa minimointia on pitää substanssit tuomittavina.

Uskotteko kieltojen voimaan?

uskon. pitää olla säännöt joihin tyhmemmät turvaa. niinkuin minä. mikäli huumeet olisi laillisia, olisin luultavasti käyttäjä. tämä siksi että addiktoidun tavattoman helposti. ja en usko että kykenisin "kohtuu" käyttöön. siksi on hyvä että minunlaisiani heikkoja varten on pelotteita ja sääntöjä. ja meitä on paljon.

Eli jos narkki ostaa epäpuhdasta dousia ja delaa niin, voivoi, kuka pakotti ottamaan dousia? On muuten harvinaisen empaattinen lähestymistapa.Riippuvuuus on sairaus, jota voidaan hoitaa. Lakaistaanko teillä kaikki ongelmat maton alle siihen asti kunnes se koskettaa omaa ihanaa ja turvallista elämäänne?

hmmm... mitenkäs tässä nyt välttyy ylilyönniltä... totaa... kerronpa tarinan: lapsena mulla oli yks sellainen perhetuttu, olkoot vaikka "jaska". Jaska oli vähän taiteellinen, tosi mukava, herkkä ja se tykkäs piirtää... ja skeitata. meidän "ystävyys" loppui muuttooni(yms) joskus 9-11ikävuoden välissä.

15v se rupes sauhuttelee pilvee, sillai cool relax ja kaikkee sitä paskaa. myöhemmin se kuuleman mukaan kokeili jotain stydimpää(tietääkseni herskaa). jaskasta tuli punkkari. kun jaska oli jotain 18-19 oli sillä jo kaksi lasta ja heroiiniaddiktio.

tapasin jaskan yks kesä. oltiin silloin jotain parikymppisiä. jaska oli kuivilla. pelattiin hiukan roolipelejä. jaska oli mukava. oli ollut aina. vähän mä pelkäsin kun tiesin että se oli ollu narkki. ties mitä pöpöjä kantoi.

kesä meni. en jaskaa nähnyt enää. koskaan. jaska sortui taas herskaan, yritti tappaa vanhempansa haulikolla ja otti OD:n heroiinia. löytyi kuolleena asunnostaan.

sellainen tarina. että siinä näkökulmaa. ja empatiaa. en mä itkenyt kun kuulin mitä oli tapahtunut. en mä sitä sillai tuntenut. mutta elä pliis tule väittää ettenkö tuntisi empatiaa riippuvaisia kohtaan. ne on mulle ihmisiä joilla on vaan jokin mennyt pahasti vikaan.

Edelleen haluaisin tietää, vaikka sinun sauce, keinot vähentää huumerikollisuutta?

naiivia tai ei, uskon valistukseen. näytetään mitä on olla narkki, kuvat lehtiin etc. just EI lakaista ongelmaa maton alle. saati hyväksytä sitä.

uskon myös rangaistuksiin. mä en käytä pyöräilykypärää koska siitä ei saa sakkoja. mä käytän pyörässä valoa koska siitä saa jollei sitä ole. ymmärrät varmaan kärjistetyn pointtini.

mitään kikkakolmosta mulla ei ole tarjota huumerikollisuuden vähentämiseen. enkä usko että sullakaan. voisi tosin lisätä valvontaa rajoilla ja poliiseja kaduilla. joo, niin vois ainakin tehdä. poliiseista ei ole mitään haittaa jos ei ole mitä pelätä.

metanoli on vaarallinen hengitettynäkin, hyvin pieninä annoksina. äitini käsitteli joitakin osia labrassa sillä (rutiinityö, jota piti tehdä välillä), pullo oli auki muutaman minuutin. Kyse oli ilmeisesti mikrogrammoista, niin illalla oli huono olo, päätä särki yms.

Originally posted by Dani Cior:
Onhan se mahdollista että joillekin kofeiiniriippuvaisille se [Coca-Cola] auttaa päänsärkyyn. Varmasti auttoi enemmän silloin kun sisälsi aitoa kokauutetta.

<hieman ohi aiheen> Nus nus... Kofeiinia on apteekista saatavassa reseptivapaassa särkylääkkeessä. Kyseessä ei todellakaan ole yksin kofeiiniriippuvaisia koskeva asia. Kofeiini supistaa verisuonia, ja näinollen yhdessä särkylääkkeen muiden vaikuttavien aineosien kanssa auttaa kivun lievittämisessä. Faktoja en nyt ulkomuistista voi valitettavasti lyödä kehiin, joten menkää apteekkiin ja kysykää miksi kofeiinia on särkylääkkeessä.</hieman ohi aiheen>

Originally posted by FusionMafia:
Huomasiko joku Iltalehdestä tänään että pori Jazzeilla oli jäänyt yli 30 ihmistä kiinni erinäisistä huumeista? Ja tämä vain huumekoiran ja pistokokeiden ansiosta. Mitäköhän olisi luku näyttänyt jos ovella olisi tehty Labyrinth tasoiset tarkastukset?

No, paljon rahaa kuluttava (=rikkaat) jazz-yleisö sentään osasi valita nautintoaineensa tapahtuman hengen mukaisesti - jazz-tupakkaa. Uskoakseni kävijöitä käsiteltäneen silkkihansikkain juuri siksi, että keski-ikä taitaa olla reilusti se +15-25 v. Laby-jengiin verrattuna, ja että yleisönä on merkkihenkilöitä valtiovallan huipulta / porukkaa, joka saa helposti äänensä kuuluviin, ja jonka sana painaa jossain määrin.

Originally posted by RA:
Alkoholia ja tupakkaa käyttää kuitenkin 'pari' kaveria enemmän...

Pointti ei tainnut olla tässä, vaan siinä, että näihin aineisiin kuolee ihmisiä mikäli käyttöä ei hallitse.

O