Virallinen huumetopikki
- « Edellinen
- 1
- ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- ...
- 86
- Seuraava »
Originally posted by jiiBoy:
Ensinnäkään mä en kysyny sulta, urpo, mut kun kerran kuulut samaan puupääporukkaan niin vastataan sitten.
Kuvitteletko todellakin että se ratsia labyn ovella esti aineiden käytön bileissä? Sähän voisit listata ne hyvät asiat mitä sillä ratsialla ja nollatoleranssilla saavutettiin?
Millä joku promoottori kuvittelee aineiden käyttöä estävänsä, KUN SIIHEN EI OLE PYSTYNYT YKSIKÄÄN VALTIO IKINÄ HISTORIASSA KAIKKINE POLIISEINEEN, LAKEINEEN JA VALISTUKSINEEN, EIKÄ EDES YHDYSVALLAT JOKA VALJASTI SIIHEN MAAILMAN TEHOKKAIMMAT SOTAVOIMANSA?!
Ja laby-joonas sitten kirjottaa flyeriin "kaikki huumeet on jyrkästi kiellettyjä." eiku ihan oikeesti herätkää nyt jo todellisuuteen. Mä ymmärrän, että pitää yrittää, koska on olemassa laki, mut mä en ymmärrä sitä että tätä pidetään tehokkaimpana ja ainoana keinona, kun se kerran ei toimi lainkaan. Tajuatko sä?
Fuusiokin vois parantaa osakkeitaan pikkuhiljaa vastaamalla.
[ 18 April 2001: Message edited by: jiiBoy ]
Jees, Yhdysvallat, nyt se paha kerrankin mainitaan niin pappa pääsee sivistämään.
Sitten kun kuulette yliannostukseen kuolleista suomalaisnuorista voitte hyvin miettiä että miten näin pääsi oikein käymään. Tietenkin syitä käyttöön on monia mutta miten useiden maiden tiukoista laeista ja poliittisesta vastustuksesta huolimatta douppia valuu joka maahan? Mistä ne valtavat rahavirrat ovat löytyneet jotka perusti kansainvälisen huumebisneksen?
No, vastaus, on tietenkin lähinnä Setä Samulilta. Kivat republikaanisedät kuten Henry Kissinger, Richard Nixon ja Ronald Ray-Gun auttoivat kommunisminvastustuksen ja tekopyhyyden nimissä useita huumegangstereita rahallisesti koska he taistelivat kehityismaissa kommunisteja vastaan.
Nämä arvon herrat olivat valmiita uhraamaan miljoonia kansalaisiaan, puhumattakaan lähes arvottomista ei-jenkeistä, kunhan pahat kommunistit saatiin pidettyä aisoissa. Burman, Laosin ja Thaimaan alueella sijaitseva kultaisen kolmion, maailman suurin heroiiniliiga perustettiin hyvin pitkälti Yhdysvaltojen avustuksella tukemalla heidän johtajaa Kunh Sata Kiinan vallankumouksen jälkeisessä kaaoksessa. Koska huumerikolliset ovat aina vastustaneet kommareita, demokraatteja ja köyhiä. Jenkkien avustuksella Kolumbiassa, kultaisessa kolmiossa, Afghanistanissa etabloitiin tehokas huumeiden viljely ja kehitettiin toimivat distribuutioverkostot.
Tietenkin kaakkoisaasian kommaritkaan ei ollut mitään kaikkein mukavimpia setiä varsinkaan Punaiset Khmerit tai Mao kulttuurivallankumouksineen.
Sitten kun rahaa oli annettu miljardeja mafiosoille ja Neuvostomafia sortui omaan korruptioonsa, mädänneisyyteensä ja mahdottomuuteensa piti aloittaa 'war on drugs'. Aluksi se olikin tekopyhyyden huipentuma kun Nancy Reagan toitotti 'just say no!". Mutta retoriikka oli jo aivan liian myöhäistä. Syndikaatit olivat kasvaneet valtaviksi ja pyörittivät jo monia maita.
Panaman kokkelidiileripresidentti Manuel Noriega alkoi käydä jenkeille rasittavaksi, ja suunniteltiin pieni isku joilla sekin äijä raahattiin Ameriikan linnaan. Huumekauppiaat olivat pitkään olleet suurmaanomistajien ohella jenkkien kavereina Kolumbian FARC ja muita sissijärjestöjä vastaan.
Talebanit pyörittävät koko valtiotaan lähinnä heroiinirahoilla, joita he saavat myymällä dopee typerille länsimaalaisille.
Mujahedinit olivat jenkkien rahoittamia ja aseistamia taistelussa Neuvostoliiton tukemaa hallitusta vastaan. Nyt jenkkipellet voi valittaa kun omat koirat purevat nilkkaan.
Olen nähnyt kirjallisuudessa tilastoja joissa arvioidaan 30% Vietnamissa sotineista jenkeistä käyttäneen heroiinia ja 15%:n tulleen addikteina himaan.
Mitä vittua tarkoittaa tässä kontekstissa 'war on drugs'
tai Ville Itälän nollatoleranssiretoriikka?
Kaikki nämä monet isot 'uhraukset' tehtiin eevil kommunismin nujertamiseksi, ja nyt meillä on tää maailma ja valtavat huumemafiaverkostot jotka saavat helposti huumeita aivan mihin maahan tahansa.
Ja osa jengistä vaan tykkää kuosaa, iso osa ihmisistä on aina tykännyt tehdä sitä. Koko tätä 'pahaa' henkeä ei luultavasti enää saada pulloon joten siihen on vain pakko sopeutua ja oppia elämään sen kanssa vähentäen haittavaikutuksia parhaansa mukaan.
Turha enää on väittää että ongelmia ei ole olemassa kun niiden on harkitusti ja tietoisesti annettu syntyä.
Smileboy:
Suvaitsevaisuus äärimmäisessä muodossaan on piittaamattomuutta. Suvaitsevaisuuden nimissä voisi suvaita esimerkiksi vaikkapa pedofiilit, narkkarit ja kaikki muut henkisesti epätasapainoiset. Nykytekniikalla heitä kaikkia ei voida auttaa. Niimpä heitä "autetaan" lääkkeillä niin ettei heistä ole harmiksikaan. Eikä lääkeiden käytössä mitään pahaa ole, sehän on sitä "humaania" toimintaa. Hulluushan on vaan aivojen kemiaa tai sitä miten yhteiskunta sen milläkin hetkellä määrittelee.
Niin, en kannatakaan äärisuvaitsevaisuutta.En esimerkiksi suvaitse väkivaltaisia natseja, rasisteja tai vakivaltaisia rikollisia ollenkaan ja mielestäni he kuuluvat linnaan.
Latenteissa pedofiileissa ei ole välttämättä mitään vikaa, kunhan se pysyy piilevänä eikä aktualisoidu reaalimaailmaan mahdollisesti tuhoa toisen ihmisen elämää ja tulevaisuutta. Pedofiilirenkaat jota monet näistä äijistä tukevat rahallisesti tuhoavat myös lasten elämiä, ainakin kehitysmaissa.
Narkkarit, ovat usein sairaita addikteja, mutta heidänkin tilaansa vaikeutetaan pitämällä sikahalpojen huumeiden hinnat valtavan korkeilla jotta he joutuvat tekemään rikoksia saadakseen aineita. Moni tutkimus on väittänyt että jopa heroinistit voisivat käydä duunissa ja elää suhteellisen normaalia elämää jollei heidän tarvitsisi käyttää koko aikaansa rahaan huumeiden hankkimiseen.
Henkinen epätasapaino on toisiaankin suhteellista ja olen nähnyt Suomessa luvun n. 800000 ihmisestä käyttävän NASSA, SSRI tai MAO-inhibiittoreita ahdistuksen, anoreksian/bulimian, paniikkikohtauksien, pakkoneuroosien ja masennuksen hoitoon ym. En tiedä mitä sen tarkemmin tarkoitat mutta yhtä hyvin voitais vaikka olla suvaitsematta tyhmiä, tupakanpolttajia tai vegetaristeja.
Jos lääkkeitä ei saisi käyttää ei kai saisi käyttää paljon muutakaan.
Amerikkalainen DSM V (? taitaa olla uusin) määrittää kaikki nykyisin esiintyvät diagnoosit ja se päivittyy vähän väliä, että siitä vaan etsimään omansa, varmasti löytyy kun määritelmiä on muistaakseni useita satoja.
Ja turha tulla kenenkään väittämään että lääkefirmat on jotain muuta kuin dollarinkuvat silmissä rahan perässä juoksevia kyynikkoja. Glaxon-Wellcome, Pfizer ja kumppanit pakottivat oman entisen varapresidenttinsä kuumottamaan Etelä-Afrikkaa kun ne kansalliseen kriisitilaan vedoten uhkasivat kumota lääkefirmojen patentit ja tehdä halpoja geneerisia kopioita lääkkeistä joita olisivat antaneet omille sairastuneille kansalaisilleen, joita on arvioiden mukaan noin 10% väestöstä eli jotain 5 miljoonaa. Jenkit pitivät tätä rikoksena ja uhkasivat lähettää kansainvälisten talousjärjestöjen nyrkinheiluttajat panemaan noi eteläafrikkalaiset takaisin ruotuun. Vaikka useiden sopimusten mukaan mailla on hätätilan sattuessa oikeus hylätä patenttien voimassaolo niin nähtiin taas kerran mistä kana pissii ja ketkä tätä palloa pyörittää.
repikää sit siitä, meni vähän off topik toi geopolitiikka
piiss aut, wicked
[ 18 April 2001: Message edited by: Dani Cior ]
[ 19 April 2001: Message edited by: Dani Cior ]
*kahviöverit*
..
Vappu presidentiksi!
Mulla ei oo käynyt mielessäkään että voisimpa nyt vetää LSD:tä ku Vappukin on tesmannu ja se on sentään menestynyt suht hyvin elämässään... Mun mielestä on kunnioitettavaa että joku noinkin korkeassa asemassa oleva kertoo nuoruudestaan ja tekemisistään avoimesti ja kuitenkin on 100 % tiennyt avautumisensa seuraamukset. Jos tota juttua rupee oikeen kelailee niin alkaa selkiytyy Vapun pointti tossa jutussa, ja se on ehkä vähän enemmänkin kuin fiksu.
no nyt on kayty poliisi, valtio, kansanrakenne, iltalehti ja city lapi, mitas te haluatte vihata seuraavaksi ja syyttaa kulttuurinne pilaamisesta?
nimim. mina ainakin nautin suunnattomasti suomen valinpitamattomimmasta ja vittumaisimmasta ilmaistabloidista, joka ei edes yrita olla vakavissaan yhtaan minkaan suhteen :)
.a
Multa tullan kanssa usein kysymään aineita kun olen tanssimassa, johtunee varmaan siitä, että en kertakaikkiaan pysty pitämään pokkaa tanssiessani, hymy on suurimmman osan ajasta korvasta korvaan. Yleensä vituttaa aivan poskettomasti(kun nyt kerran olen tällainen tekopyhä paska, joka polttaa kuin korsteeni, vetää sikakännit usein, muttei hyväksy mitään huumeiden käyttöä), mutta viime Koneistossa se kyllä hymyilytti, kun joku, ilmeisesti englantilainen journalisti, tuli kamera kaulassa miltei Monty Python-enkku aksentilla kysymään: "Excuse me, would you happen to know where to get any drugs in here?"
Siinäkin kyllä taisi naurattaa se, että tyyppi oli kuin englantilainen karikatyyri.
"Antakaa aivonne pestäviksi, äiskä ostaa aineet"
...meillä on tapana silloin tällöin kokoontua jonkun kämpille, pysäyttää arki hetkeksi ja ihan vaan rentoutua- puhua poikien juttuja ja jonkun verran paskaa.
Päivän tohinoista irtautumista helpottaaksemme kidutetaan stesseistä ulos jotain tilanteeseen soveliasta säksätystä ja kalinaa... ja nautitaan fiiliksen mukaan sopivasti tai snadisti liikaa kannabista.
Kannabista ollaan opittu hakemaan eräältä tutulta, mukavalta hepulta, joka itsekin polttelijana myy sitä valikoiduille asiakkaille -jotta kanssaihmisten ei tarttis olla ilman leipää. Saahan siitä pientä lisätienestiä, mutta tuotot on sellasta vaivanpalkka-luokkaa. Ollaan totuttu saamaan tältä vesseliltä hyvää kannikkaa sopuhintaan ja aurinkoisempina päivinä pussukan mojovaa kukkaa, kunnes eilen tämä illuusio toimivasta ja harmittomasta kauppasuhteesta romahti. Ja mun usko rationaalisuuteen ja logiikkaan viranomaisten toimintaa ohjaavina metodeina.
Kun frendi tuli avaamaan kämppänsä oven, näki heti että se oli sekaisin, puhu sammaltaen ja haisi omituiselle. Sisällä se sitten istutti meidät alas ja kerto tämmösen pikku tarinan ihmeissään oleville vierailleen.
"Ei oo leipää. (kelatkaa miten onneton alku tarinalle ) Mun tuttu lähetti pelloiltaan etelästä 156 kiloa hyvää peruslaattaa, josta ois riittäny omaan käyttöön vähäks aikaa, ja kai teillekin ois liikenny nokare...mut joku INTERPOL-niminen ihme natsijärjestö oli saanu tietää siitä, ja kun mä olin menossa vastaan sitä matkailuautoa mihin mun leiviskät oli jemmattu, mä näin sen kimpussa lauman omituisiin haalareihin pukeutuneita äijiä, jotka meuhkas kuskille mustat kepit ja joku paksu kirja kädessä et EI EI EI SAA! Siinä kirjassa kuulemma luki, että täällä ei saa polttaa kannabista. Ne vei sit sen auton ja sano käsirautoihin joutuneelle kuskille hävittävänsä koko erän. Luikin kauemmas, kun autot lähti ja painuin kotiin itkemään- mun kaikki laatta meni..."
"Mä en vieläkään tajua miks, eikä niiden ilmeisesti tarvinnu selittääkään, kun siinä niitten kirjassa kerran luki että EI SAA. Mäen tajuu- kuinka moni muka on ees lukenu ton kirjan,mä en ainakaan, enkä mä oo sopinu kenenkään kanssa et just noi saa ottaa mun pilvet?! Kelatkaa et en saanu ees pikku nippii siit kasasta, 'tun kusipäät. Mä soitin sitten äkäpäissäni sille mun frendille etelään, et mits vittua mä nyt teen?"
Tää etelän puutarhurifrendi totes vaan tyynesti et:
"Sine onneton! Toisissa maissa rentoutuminen olla rankaistuksen uhalla kielletty, sori ei voi yhten midist, sine ei voi polttaa ene minu hashis tai INTERPOLIsikat tule poltta kaik minu pelto ja piestä minu ja minu vaimo, joutu lussima ja mille sitten elättä kaikki kakara kun ei ol peltokan ku nokea vaan"
ja sit se sano lähettävänsä mulle pikana jotain millä:
"sine saa pää hyvin hyvin sekasi, ei olla kielletty teidä kantri, ei huoli ollenska"
Meidän leipäkauppias näytti sitten huoneensa nurkassa lojuvaa avattua laatikkoa. Mun ois siinä vaiheessa pitäny jo tajuta mimmosesta kamasta on kyse kun näin sen ilmeen - puoliks himoa, puoliks kauhua...
"Ottakaa tosta, kun mul ei nyt sit vittu oo enää muuta. Saatte sen nyt ilmaseks,mut hei- se on sit aika sikkii kamaa."
Otin laatikosta kauniin kuviolasisen pullon, jossa oli jotain kirkasta nestettä. Siinä oli joillain hirviöillä koristellut hienot etiketit, vähän ku meillä limupulloissa. Etiketissä luki, että se oli tehty jossain Finland-nimisessä mestassa, never heard. Myöhemmin mua rupes kyllä vähän kuumottamaan toi Finland-mesta...
Kun pyydettiin kaverilta tarkennusta et miten niin sikkiä, niin vastaus oli et siitä vetää helposti överit ja niihin övereihin kuolee. Ja et siitä menee kaikki kontrollit, luonne muuttuu, ei pysty puhumaan kunnolla eikä pysy pystyssä.
"KUOLEE? Mitä vittua?!?! Ootsä ite sit kiskonu tota? Mistä sä tiedät kuinka paljon pitää ottaa? Ei pysy pystyssä? Miten niin kontrolli menee? "
"tää on oikeesti vaan sit tosi roimimiseen, ei oo kai tehty varsinaisesti päänsekottamiseen, toimii paremminkin puhdistuaineena- kattokaa mä pesin ne vanhat tagit tosta seinällä tällä. Haistakaa sitä, eiks se haisekin ihan tuulilasinpesunesteelle? Tos lukee 60% VOL, tarkottaakohan se et tätä on jatkettu? Voisko se olla se jatke mikä haisee... hyi vittu tulee melkein vedet silmiin. Tätä ei muuten voi sit juoda gamman kanssa, siihen kuolee heti... ja varokaa niit laskuja. Mä luulin et mä kuolen siihen tärinään, ei pysty syömään mitään ja hiki valuu ja pää meinaa räjähtää, en mä tiedä turvottaaks se aivot tai jotain"
"no mut miten se futaa? pakko olla himonousut jos sil on tommoset haittavaikutukset?"
"oli kai jotku snadit, emmätiiä... emmämistään euforiasta menis puhumaan, iho tuntu vaan plastiselta ja päässä rupes pyörimään. natsaa kuulemma hyvin estosille tyypeille, kai niistä tulee puheliaampia ku yleensä...mut siit puheesta ei oikein saa mitn selvää sit loppujen lopuks eikä jutuissa oo juuri järkee, et ehkä namit ois kuitenkin parempi semmosille. mut ei, en mä huomannu mitään perusjuttui ees,ei olleskaan visuaaleja eikä mitään oivallustuntemuksia. Tuli kerran samanlainen olo kun söin yhen feikkinamin mis oli rotanmyrkkyä."
...mut koska me ollaan aina oltu ennakkoluulottomia uusien douppien suhteen, päätettiin sit antaa tällekin nesteelle mahdollisuus. Otettiin yks pullo mukaan, mut kaveri pysäytti meidät vielä ovella:
"Mä en kyl haluu tänne yhtään enempää tota ainetta. Se on niin salakavalaa, et se syöpyy muutamassa vuoskymmenessä yhteiskuntaan, niin et kadunvarret täyttyy ton aineen mainoksista, joka paikkaan perustetaan "kuppiloita", missä jengi saa kiskoo tota ainetta niin kauan kun ne pysyy vaan pystyssä ja niil on rahaa...niil on siel Finland-mestassa ihan vitusti kaikkii erilaisia johdannaisia, joita ne sit tempoo joka helvetin välissä... kelatkaa jos joku tulis teidän ylioppilasjuhliin, joulupöytään ja häihin kuosaamaan? Siel ne kaikki vaan kiskoo hymyssä suin niinku päänsekotus jollain tappavalla liuottimella ois maailman normaalein juttu, mä oon nähny kuvia missä esipuberteetin angsteissa kituvat kakarat on kerääntyny valtaviks tuhatpäisiks laumoiks, vallannu niiden pääkaupungin keskustan ja mellakoinu läpi yön, rikkonu bussipysäkeitä, harrastanu suojaamatonta seksiä alaikäsenä ja piessy toisiaan sairaalakuntoon, ja kaikki vaan ton yhen litkun voimalla, jota niiden vanhemmat on "opettanu ne käyttämään" ja vittu _kelatkaa_ -niiden vanhemmat ostaa sitä niille!!! Ostaaks teiän mutsi tai faija teille piriä, hä? Kukaan ei voi niille mitään kun on niin paljon, eikä kukaan ees välitä kun niil on kuulemma semmosia päiviä kun kaikki kansalaiset on kammo kuoseissa... niiden valtio joutuu pahimpina päivinä järkkäämään "selviytymisasemia" joihin kärrätään autolasteittain överit vetäneitä lapsia"
"Yks juttu vielä. Älkää sit antako tota ihan kelle vaan, se tekee aika hurjia juttuja pikku päälle... siellä missä tota tehdään jengi kiskoo sitä joka viikonloppu ja menee siitä oikeesti ihan vitun metsään- toi aine saa ne riehumaan raivopäisinä veitsien kanssa, rikkomaan paikkoja ja tappamaan rakkaimpiaan"
kelatkaa se aine saa ne niin sekasin et ne tappaa rakkaimpiaan
Lepposaan poltteluun tottuneena mä repesin tälle läppänä, hei lopeta... ei mikään saa ketään niin sekasin, ootteko ikinä kuullu että kukaan ois paukuissa ees lyöny ketään? Oot litkiny sitä jo liikaa, hymyiltiin ja suunnattiin toiset innokkaina, toiset pelokkaina kipin kapin kotiin ja uuteen kuosiin.
[eternal respekt alkuperäisen idean isukille : Sniff, mi amigo.]
:jii:
sivuhuomautuksena: kun nyt aivot sattuvat olemaan elektrokemiallinen ymparisto, niin tajunnantilan muutoksilta valttyaksemme meidan pitaisi paasta eroon mm. sellaisista asioista kuten lapsuus, koulut, media ja sosiologia .)
.a
Originally posted by 029:
Uskottavuus Hesarin ja Aamulehden analyyttiseen uutisoitiin on alkanut horjua juuri näiden viimeaikaisten artikkeleiden takia...
Niinpä, valtamedia on viimeaikoina pursunnut tunnetuimpia urbaanilegendoja lapsille myytävistä Pokemon-lapuista ja appelsiineiksi muuttuneista trippailijoista, jotka kuorivat itseään. Pahiten pisti silmään väite LSD:n rasvaliukoisuudesta, jolloin se mukamas varastoituisi elimistöön ja salakavalasti vapautuisi vuosienkin kuluttua aiheuttaen jälkitrippejä. Todellisuudessa LSD on vesiliukoinen ja häviää elimistöstä täydellisesti kolmen päivän kuluessa. Nämä kuuluisat "flashbackit" ovat välähdyksenomaisia muistoja voimakkaista emootioista, joita voi syntyä ilman aineitakin (esim. sodassa).
Aivan ministeritasolla asti on kauhisteltu LSD:n koukuttavuutta. Väite on täysin päätön, koska happo on yksi vähiten addiktoivista aineista. On äärimmäisen harvinaista, että joku ryhtyy kiskomaan lappuja nälkäänsä. Käytännössä kokemus on henkisesti niin rankka, että haluja sen uusimiseen ei heti synny. Laput eivät myöskään ole samanlaista "trenditavaraa" kuin esim. nipsut, joten niiden saatavuus on ainakin nykyään ollut todella heikkoa.
Lappu Taipaleen tapaus on oiva esimerkki siitä, että Suomessa ei ole täydellistä sananvapautta. Suurin osa kansasta tiedotusvälineitä myöten oli vaatimassa potkuja. Ilta-Sanomatkin ihmetteli suurin otsikoin sitä, miksi Taipale ei kadu taannoista kokeiluaan. Miksi hänen pitäisi katua, jos kokemus oli positiivinen? Toisin sanoen häntä vaaditaan valehtelemaan, jotta nykyinen linja ei kyseenalaistuisi. Tuulipukukansan on näköjään mahdotonta hyväksyä sitä tosiasiaa, että Taipale ei muuttunut batmaniksi ja hypännyt vesitornista asfalttiin.
Huvittavaa on se, että jo yhden valtavirrasta poikkeavan lausunnon pelätään horjuttavan koko valistuskoneistoa. Jo tämä on oiva esimerkki siitä, että nykyinen kauhisteluun ja valehteluun perustuva tiedotus tulisi muuttaa kovaksi faktaksi.
[ 19 May 2001: Message edited by: Maitohappo ]
! Kädet ilmaan pHazelle erinomaisesta lähestymistavasta. Jos päättäjät vielä kykenis yhtä loogiseen ajatteluun...
029:
"Voi olla et oon väärässä, mut heittäkää mielipiteitä, et oisko tossa laillistamisessa sittenkään mitään järkeä?
Yleensäottaen jos jengille ei aseta rajoja niin aina löytyy joku paviaani joka pilaa hyvän meiningin olemalla hirvee ja röhnää koko systeemin ;( "
Oon ite kelaillu viime aikoina ihan samaa, vaikka edelleen laillistamisen kannalla oonkin- se vaan tuo mukanaan ISOJA käytännön ongelmia.
a) jonkunnäköset ostorajat pitäs maybe olla. Vai auttaisko nykytilannetta yhtään, jos jokaiselle ammatti-imurille myytäis femma kireetä päivässä? Vai oisko käytäntö sama kuin boozessakin, eli kuoseissa olevalle ei myydä? Miten rajotukset toteutettais, miten määriteltäis ongelmakäyttäjät joille ei ehkä ois eettismoraalisesti oikein myydä enää muruakaan, miten ehkäistä systeemin väärinkäytökset....
b) kuka valmistaa? Yksityiset firmat vai valtio? Valtion Vauhti vai Yhtyneet Piritankit Oy? Jos valmistus ois yksityisten halussa, niin hommastahan vois periä valmisteveroa, ja myytävistä tuotteista vielä "huumeveroa", jolla katettais kenties osa ongelmatapausten hoitokustannuksista. Yksityisestä sekistyssektoria valvomaan tarvittais tietenkin jokin offizielli tarkistustaho laatuluokituksineen. Lauantaille vois sitten hankkia A-luokan Angstinpoistotabletteja ja viikolla pitää pöydässä Talon Arkileipää...
Jo pelkän Kuningabiksen laillistaminen pitäis jotenkin sitoa käyttökulttuurin luomiseen, mitäs sitten tapahtuu kun noviisit saa läbyn käteensä ja alkaa tupruttelemaan? Yksilön kannalta haitat on vastaavia kuin yleisestä saamattomuudesta aiheutuva feidauskierre, mut miten käy jos porukka vaan lussuttaa kotosalla? Tavaranahan kannabis on mun upottamista myrkyistä miedoin, jos nyt teetä ei lasketakaan mukaan, mutta mukavaan tapaan jää yllättävän helposti _jumiin_. En näkis että tästä seuraa mitään isoja yhteiskunnallisia ongelmia, mutta kukkahattutädit sais tuulta telttoihinsa, kun nuoriso deaktivoituis sohvan ja bongin väliin, ja media ois salettiin pöyrittelemässä enemmistön päitä laillistamisen peruuttamiseks?
Tän takia mä lähtisin toistaseks ajamaan pelkkää huuruhampun kotikasvatuksen laillistamista- kunhan aktiivikäyttäjien määrä entisestään kasvaa, niin hyvät polttelutavat ja kohtuus käytössä leviävät, ja siihen asti asialle omistautuneet sais pitää itsensä laillisesti omissa leivissään.
Koska puskien pitäminen omassa kodissaan, omaan käyttöön ei todellakaan voi ikinä, missään olosuhteissa uhata millään tapaa yleistä järjestystä, moraalia tai edes isänmaata.
Tuollainen ravepoliisi olisi kieltämättä hauska, joka tulisi fikkarin kanssa kattelemaan silmiä ja kärräisi ulos jokaisen bileistä, jolla näyttäisi olevan liian hauskaa.
Originally posted by H.Abismo:
offtopic: Saunderson roks! Bongasin spanskeissa -98, Esparragossa. intopic: Siellä ei muuten ollu mitään tarkastuksia, itseasiassa kukkaa jaeltiin avoimesti yleisölle Espanjan Kannabis-yhdistyksen pisteessä poliisin tarkkaillessa vierestä.
Fight The Power!
- rectalhymiöprobe -
Muuten pari päivää ennen Saundersonia soitti Marshall Jefferson ja sillä klubilla työnnettiin mulle baritiskilla ilamiseksi kannabisbiitti käteen kun kerroin olevani Suomesta.
Originally posted by Fnksis:
Oletko sattumalta Hollantilaista syntyperää???
Ihan Suomalainen. Cadootje tarkoitaa muistaakseni "lahjaa" jollen vaarin muista. Tassa selitys miksi nimi: Kadoc-->Cadue-->Caadotje--->Cadootje
Alias perustuu '96-suosikkiini Kadoc:iin. Caadotjen kirjoitin kaun sitten vaarin nousuhumalassa ja hukkasin salasanan.
Skandinaaviset kirjaimet puuttuvat koska mun tietsikka on kannettava ja englantilaista alkuperaa enka ole ladannut skandeja.
Mutta takaisin aiheeseen: Aika hyva laskelma heroiinista?
on varmaan ollutkin jo täällä esillä kyseinen linkki.
mutta anyway...
dancesafe.org
foorumi aiheesta.
Pahoitteluni läheisille ketkä menettivät yllä kyseessä olevan henkilön vkloppuna.
[ 21 January 2002: Message edited by: Dane ]
[ 22 January 2002: Message edited by: Dane ]
aina ensin vaikka tänne jos aikoo jotakin ennestään tuntematonta kokeilla...
http://www.erowid.org/
opiskelu kannattaa.
Ainakin nähtäisiin, että kuinka kauan tämän ryhmän "2" urheilijat pysyvät hengissä. Ihmisiä on muutenkin maapallolla liikaa ja koska uutta ruttoa ei näy olevan tulossa, niin jollain on pakko vähentää asukaslukua.
Onhan meillä elämän tehokkaita harventajia. Aids, rööki, päihteet yms. Ja kaikki mitä itse edellä mainitsit . Ja kaikki nämä ihmisten omasta vapaasta tahdosta. Eli ihminen ylläpitää itse asukasluvun vähenemistä, tehokkaasti vieläpä.
(Tosin monessa aikaisemmassa tutkimuksessa käytetty MDMA annos on ollut kohtuuttoman suuri.)
Tuotakin tutkimusta on arvosteltu juuri samasta syystä. Aine annosteltiin ruiskuttamalla, jolloin saman annoksen vaikutus on kaksinkertainen verrattuna suun kautta annosteluun. Itse asiassa osa kokessa käytetyistä apinoista kuolikin yliannokseen.
voi ulkosynnytin että alko taas sieppaamaan uutisointi kun luin satasta duunimatkalla. lehdessä käsiteltiin huumeiden vaarallisuutta ja epäpuhtaista aineista ja sekakäytöstä seuranneita kuolemia, oli tilastoo ja kaikkee. ihan tärkeetä asiaa, eip' siinä miitnn. olin oikeestaan aika positiivisesti yllättynyt.
ja sitten silmien eteen pamahti tekstii suomessa kannabista kokeilleiden ihmisten lukumäärästä!
it might just be me mutta eihän nyt hyvänen aika sentään huumekuolemista ja höpöheinästä puhuta edes samana päivänä! shokkiuutisointi mun perse. porttiteoria siinä muodossa kuin se mediassa esitetään mun perse. eihän hamppukaan nyt ihan vaaratonta ole mutta jotain rajaa faktan ja fiktion sekoitteluun kuitennii peräänkuuluttaisin. niin kauan kun asioista ei puhuta niiden oikeilla nimillä nii voip' olla että aika pitkään saadaan ootella muutosta parempaan.
julkaisisivat tilaston kannabiksen aiheuttamista kuolintapauksista jos kansaa järkyttää haluavat.
ei menis ees paljoo painomustetta.
TIME Magazine pistää pahaa:
The New Politics of Pot
--
Originally posted by Taedium
Oikeaa informaatiota kun saisi, niin asia olisi helpompi. Mikäli esmes MDMA tutkittaisiin ja saataisiin pitkäaikaisen kohtuukäytön tuloksia, niin oikeilla tutkimustuloksilla saataisiin faktat, joilla jokainen voi itse ynnätä plussat ja miinukset ja miettiä, kannattaako käyttää.
(klips)
Mikäli muissa aineissa saataisiin faktatiedot oikeasti esille, että mitä mikin tekee, niin voisin itsekin harkita joidenkin aineiden käyttöä. Pitäisi vain laskea plussat ja miinukset. Nyt kun miinuspuolelta tulee niin uskomattomia stooreja ja plus puolen tyypit vähättelee niitä, niin ei tiedä mihin uskoa.
Niin totta. Harmi vaan että Suomen poliittisessa keskustelukulttuurissa tollaisen vaatiminen leimaa suoraan huumeiden puolustajaksi, ja on ainakin kansanedustajalle poliittinen itsemurha IMO.
Tää on vähän sama asia kuin se että mä puhuin pari viikkoa sit eräälle vanhemman ihmisen kanssa siitä miten katselisin yleisen järjestyksen kannalta mieluummin (puhtaan, valtion tarkastaman) MDMA:n käyttöä bileissä kuin känniördäystä. Teknobileissähän on tunnetusti vähemmän järjestyshäiriöita kuin mitä esim. opiskelijabileissä (mä olen järkännyt molempia), vaikka osallistujat ovat suht'samanikäisiä. Hän ei ollenkaan ymmärtänyt mun kantaani, sillä hänelle kaikki huumeet (siis akselilla kannabis-heroiini) edustavat pahaa eikä niissä todellakaan voi olla minkäänlaisia hyviä puolia.
Mä en tiedä mitä mun omalle päihteiden käytölle kävis, jos alkoholia+muita aineita sais valtion kaupoista. Suurin esto ainakin mulla on se että mä en uskalla kokeilla koska aineet voi olla epäpuhtaita, ja sitten mulla ei ole tarpeeksi puolueetonta, tutkittua tietoa.
--
- « Edellinen
- 1
- ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- ...
- 86
- Seuraava »