Virallinen huumetopikki

Back to yleinen keskustelu O

Originally posted by Oku:
Laittoman huumausaineen voi monessa tapauksessa myös valmistaa, kasvattaa tai kerätä itse, jolloin haitat tulevat helposti pienemmiksi kuin esimerkiksi tupakan ja kahvin.

so true. En mä pahemmin itse huumeita ole vastaan vaan enemmänkin niiden väärinkäyttöä ja aiheuttamaa rikollisuutta vastaan. Minimoikaa nämä ja käyttäkää sitten mitä haluatte.

Minun tietoinen päätökseni on olla koskematta mihinkään muuhun riippuvaisuutta aiheuttavaan aineeseen kuin alkoholiin ja kahviin.

edit: päätöstekstiä..

[ 02 July 2001: Message edited by: jUSSi ]

Itsekin oon huomannut ton "honeymoon" fiiliksen, se tulee aika helposti, mutta järki kannattaa pitää kädessä. Kannattaa pitää, uskomattomista fiiliksistä huolimatta, nappeilu yms. tosi harvinaisena herkkuna. Kolmisen kertaa puolen vuoden sisällä tuntuu ihan hyvältä. Ja periaatteena on ollut, sillon kun kuosataan, kuosataan kunnolla. Jälkihehkut kestää aina seuraavaan kertaan asti, oli se kuinka pitkän ajan päässä tahansa. Napeista olen huomannut sellasen, hyvin ikävän piirteen, että niillä häviää tosi tehokkaasti muisti. Sikskin on ihan hyvä pitää reiluja taukoja, musta 1/kk, on liikaa jo. Vireetä en ole kokeillut, enkä usko kokeilevanikaan, ei sovi mun persoonalleni. Piri tekee ainakin pidemmässä juoksussa ihmisestä tosi ikävän persoonan. Kyynisen. Kannattaa varoa sen kanssa... Monet tutuista, jotka vetelevät vauhtia kohtalaisen usein, ovat tosi ikäviä tyyppejä ja halveksivat kaikkia muita ihmisiä nykyiseltään... Ei hyvä.

Niin joo, ja sellanen oikaisu jonkin noista edelliseen, missä sanottiin, että rännäämiseen johtaa se, että toleranssi kasvaa. Tietenkin se on varmaan yks syy, mutta tärkeimpiä syitä on ne, että kun viivoja tarpeeks kauan kiskoo nenuun, ne polttaa sun nenän limakalvot ihan hajalle, ja lopulta se sattuu niin perkeleesti, että sä et kerta kaikkiaan voi kiskoo sitä kautta sitä enää. Sitten vedetään pommeja mahaan, ja lopulta sekin on aivan paskana, ja lopulta rännätään, kun ei enää muuta kautta voida sitä tehdä...

*Peace*

Maitohappo
Sinulla taitaa olla "honeymoon" päällä, joka kestää yleensä muutaman kuukauden. Silloin kaikki tuntuu niin ihanalta ja aineista ei tunnu olevan mitään haittaa, jolloin niitä tulee helposti kiskottua runsaasti

Se voi kuulostaa siltä,mutta mun honeymoon oli viime kesänä, jollon mä kokeilin ekan kerran.MUTTA koska mä en oo rouskinu niitä kun leipää,ja pitäny pausseja välillä...järjen mukana jutussa, sillä mä oon saanu pidettyä yllä ton tunteen. Mä en todellaakaan ota kamikaaleja joka vkloppu...Harvoin ja hyvissä bileissä nappulan, ja jepakkoa kans vaan aika harvoin.Se fiilis mikä bileissä on,on jo omiaan nostattamaan mun niskakarvat
Jees mutta pidempiä porinoitta taas,
Have a nice day

with love....

Originally posted by Tupu:
Thai? Khat ehkä?

Khat??? No ei todellakaan. Khat on "sitä-jotain-minkä-nimee-en-nyt-muista" lehteä ja juuria mitä pureskellaan, tää oli joku heroiini(?)pohjainen pilleri. Khat on lähinnä rauhoittava kun taas bileissä tavataan käyttää piristäviä ja/tai hallusinogeenisiä aineita.

[ 12 September 2001: Message edited by: JZZ ]

Metrossa kerrottiin että aikasemmin haltuun otetut @- nipsut olivat "kunnon" tavaraa. En sitten tiedä näistä kyseisistä napeista.
Tieto on sitten peräisin STT:ltä

Aika musta viikonloppu. Täältäkin lähti yksi hyvä kaveri mullan alle.
Viikatemies korjaa satoaan.

Eihän huumeiden valmistaminen maksa paljon mitään, hinnat voisi pienellä satsauksella viedä vaikka kuinka alas. Toi Sveitsin malli kuulostaa aika hyvältä ja humaanilta, heroiini on kuitenkin niin sairas ja vaarallinen aine kuin voi olla. Sillä ei tosiaan ole leikkiminen. Kuten William Burroughs sanoi: 'smack is the ultimate merchandise', ja niin ovat crack, ja spiidi addiktoituneelle. Asiakas ryömii kauppiaan luo kun kauppatavaraa tuskin pystyy edes mittaamaan rahassa ollenkaan. Kaikki on kaupan - never trust a junkie.

Silti, toi vasta-argumentti huonolaatuisemmista aineista kuulostaa aika lässytykseltä. Kuinka iso osa alkoholikaupasta Suomessa on pimeää? Aika minimaalinen osa sanoisin, silti suomalaiseen junttikulttuuriin jonkun Coffee Shop systeemin etablointi kuulostaa pitkään aikaan täysin mahdottomalta.

Hienoa Bella että olet päässyt yli sun addiktiosta.

Itse olen siitä lähtien kun näin ekat spiidituttuni tuntenut syvää aversiota ja melko lailla selittämätöntä inhoa koko ainetta kohtaan. Sitä paitsi mä en oo ikinä tajunnut mihin pitäisi piristyä? Ei maailmassa tarvii kuin chillaa...

Originally posted by H.Abismo:
Niinpä.

KiipTöPheit!

- väyryshymiö -

Jos quottaat jotain mitä en ole sanonut niin voitko laittaa piruilut privana. Menee taas offtopic-kiristelyks muuten.

Jokainen saattaa tietää
mitä haluaa loppupeleissä,
mutta turvautuu silti
vääriin keinoihin saavuttaakseen
itselleen asettamansa tavoite-
tilat, koska ei välttämättä
täysin ymmärrä kaikkien
tekojensa seurauksia pitkällä
aikavälillä.

En tarkoita, että jonkun muun
pitäisi mennä kenellekään
kertomaan miten ko. henkilön
toiminta tulee hänen myöhempään
elämäänsä mahdollisesti vaikuttamaan,
mutta yksilöllä on vapautensa
lisäksi myös vastuu omasta
toiminnastaan, lähinnä itselleen.

Jos valitsee jonkin tavan jolla
pyrkii valitsemaansa päämäärään,
niin vähin mitä voi tehdä, on
pyrkiä ottamaan selvää mahdollisesta
hinnasta, vaikutuksista muuhun
elämään, jne. Olipa väline sitten
jokaviikkoinen lauantainipsu
tai uraputki suuryrityksessä.
Molemmilla on hintansa, ja usein
tuntuu siltä että valintansa jo
tehneet eivät ole itsekään täysin
perillä siitä mihin ovat ryhtyneet.

H.i.H. eli "Hauskaa ilman huumeita"
Haluaisin vain nähdä kuinka monta kiinnostaisi kuulua porukkaan, jossa esim. kantaisimme käsinauhaa tms...
Itse ainakin kantaisin sitä ylpeydellä!

Joojoo, tämä ei varmasti ole ensimmäinen kaltaisiaan.

Eli riippuen kannattajien määrästä, voisin teettää esim. näitä käsinauhoja... hinnaxi arvelen n.20-30mk...

Kommentteja ideasta otetaan vatsaan!

Perinteistä streittari risti merkintää uv-maalilla on myös ehdotettu (Zenith)

/Sin

Originally posted by Sin:
itse poltan tupakkaa, juon erittäin harvoin erittäin vähän alkoholia
(ehkä yhden "annoksen", siis siiderin/oluen/tms per kuukausi), käytän guaranaa (esim. battery sisältää guaranaa) siinä kaikki...
Minun periaatteiden mukaan nämä eivät ole huumeita, tai ainakin sallin näiden käytön.

Tarkoittaen, etten huumaa niillä itseäni...
/Sin

Hei tyypit... Jatkakaa
viimeistään tästä eteenpäin
privana, tai keksikää joku
topikki tolle: päihteisiin
toi ei enää kuitenkaan liity
mitenkään.

Eihän noissa kommenteissa ole enää mitään järkeä tai sitten kemikaalit on tuhonneet loputkin mun aivosoluista. Mä olen käynyt monessa eri syvyydessä siellä ämpärissä, tosin tällä hetkellä en enää näe kuin kastelukannun. Jossain vaiheessa olen nähnyt myös suuren, 55 litran saunasaavin, joka on mummolan saunan nurkassa, ja siellä olen käynyt ihan pohjalla saakka. En todellakaan tiedä mitä haluaisin elämältäni, enkä haluakaan tietää. Joka aamu kun lähden töihin, en todellakaan tiedä, minne päädyn. Mä menen vaan sinne mihin vaisto vie, toivottavasti mun vaisto vie johonkin paratiisiin.
Ja kyllä, opiskelen eräässä hyvin yliarvostetussa teknillisessä koulussa, käyn joka päivä töissä. Mutta tänne mä en silti jää katselemaan loppuiäkseni näitä paskanjäykkiä suomalaisia, mua ärsyttää niin suunnattomasti kun elämä pitäisi suunnitella syntymästä asti.Miksei täällä osata vähän relata, miksi täällä katsotaan niin vitun pitkään mua tuolla kadulla ja mummot kuiskii dösässä että tuo o aivan varmasti narkomaani..Antakaa mun elää ja etsikää itellenne oma elämä!!

Originally posted by Bella:
[QB]
...
Mutta tänne mä en silti jää katselemaan loppuiäkseni näitä paskanjäykkiä suomalaisia, mua ärsyttää niin suunnattomasti kun elämä pitäisi suunnitella syntymästä asti.Miksei täällä osata vähän relata.....QB]

Mutta täällä ei myöskään kansanmurhata, kuten on usein tapana esim. Afrikassa. Se on hyvä asia, se.

Yksi juttu mikä itseäni harmittaa että ylenpalttinen laajallelevinnyt kuosaus on ajanut bileistä pois aitoja streittarivegaaneja, jotka ei jaksa katsoa sitä 'rappiota', kun osa jengistä kuosaa kuin viimeistä päivää...

Streittarivegaanit nyt ei usein ole niitä kaikkein suvaitsevaisimpia ihmisiä muitakaan kohtaan, mutta ainakin he ovat tarpeeksi hulluja ollakseen johdonmukaisia, ja mielestäni melkein ainoita joilla on varaa kitistä muiden kemikaaleilla/päihteillä leikkimisellä. Toki, jokaisella on oikeus, ehkä jopa velvollisuus, neuvoa toisia skarppaamaan niiden hortoillessa 'kuoleman laakson varjoissa'. Se on vain normaali ja humaani tapa muita kohtaan..

Paha sektori voi jatkaa vaikka huumeanalyyseillaan tästä:

Kuulin, että nappien punainen väriaine häiritsee testausta huomattavasti. Tarkoitan siis näitä indikaattoritestejä kuten EZ-test...

Originally posted by HiVoltage:
MTV3 keskustelua!

"Kohta huumeita saa kaupasta kun ovat jo niin laajalle levinneitä..."

Vaihdoin kanavaa..

Originally posted by H.Abismo:

Onhan sitä osastoo jo valmiinaki. Miks ei YADin merkit kelpaa? Tai IrtiHuumeistary? Pistätte vaan YADin pinssin rintaan bileisiin ja that's it. Multa saatte ainaki jonkunasteisen rsspktin, vars jos ette ala "sekoilee" omien virityksien kanssa.

Ainakaan minun päihteidenkäyttölinjauksellani ei ole mitään tekemistä YAD:n tai Irti huumeista RY:n usein saarnaavaan vainoharhaisen ja moralisoivan linjan kanssa. Eli vaikka en huumeita käytäkään ja alkoholiakin nykyään varsin vähän, niin en ole samaa mieltä oikeastaan mistään noiden järjestöjen kanssa. Siksi tuo oma HiH- juttu on ihan fiksu idea.

Originally posted by cterror:

eikai kukaan todella koskaan pysty olemaan täysin välittämättä siitä miten lähiympäristö itseen suhtautuu mut kun ei ota turhaa stressiä ...

Oon samaa mieltä, mut toisaalta pistää jonkin verran vihaksi, kun poket tulee tsekkaa fikkareilla sut läpi vaan sen takia että biletät hyvää polkkaa liian iloisena.
Ja kyllä sekin alkaa kyrsimään kun kolme kertaa illassa kesken biletyksen!! tullaan kyselee, josko ois poistaa jotain.
Mut täytyy vaan jättää tollaset omaan arvoonsa ja keskittyä pääasiaan eli hyvään musiikkiin. Kyseiset tapahtumat oli muuten LSSS:ssä.

Originally posted by pHaze:

Koko teksti...

Kunnioittaen,
Riku Jungell"

Jees, tossa oli pointtia.

lukaskaapas tän päivän iltalehti! sieltä löytyy juttu uudesta thai huumeesta.
jutun mukaan thai huume sopii ryydittämään vauhtia esimerkiksi nuorten rave-bileissä ja yökerhoissa.
huumeen vaikutuksen alaisena saattaa tanssia läpi yön.

taas saatiin leima otsaan

O