Virallinen huumetopikki
- « Edellinen
- 1
- ...
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- ...
- 86
- Seuraava »
Olipas aika metka paikka!?
http://www.kokototuus.com
Varvana sulki mun topicin joten postataanpas tää nyt sit tänne..:
Sanatarkka lainaus Helsingin Sanomista:
"Tutkijat haluavat tietää myös, voidaanko ihmisen kantasolut saada erilaistumaan sisäkorvan karvasoluiksi ja siirtää ne korvan kierteiselimeen. Kantasolut pystyvät muuntautumaan miksi tahansa soluiksi. Sopivaa vektoria, solut korvaan siirtävää ainetta, ei ole vielä löytynyt. Diskopilleriksi kutsuttua CEP-1347 -molekyyliä sen sijaan kokeillaan jo ihmisillä"
Heh, eli hieman väärin tulkittuna ja rivien välistä luettuna voi saada kuvan että nipsuja syömällä voi korvata kuulosuojaimet <smilies/rolleyes.gif> Toivottavasti kukaan essoteini ei lukenut tätä...
Originally posted by snowflake:
Sitten mä tajusin, että siä mestassa oli n. puolet porukasta koni nistejä. Ne seisoskeli/istuskeli liikkumatoomana pitkin seinän vierustoja ja pupillit oli sellaset nuppineulanpään kokoiset. Täysin vihanneksia. Alko kyllä miettiin, että toiko on tulevaisuus jos ei tajua lopettaa ajoissa...
Erityisesti mulle jäi kummitteleen ne niiden silmät, en oo juuri kamalampaa näkyä ikinä nähnyt.
monet eivät ole nähneet varmaan ikinä tuota, ajattele kun joku "normaali" olisi ollut paikalla, sehän olisi panikoinut ja soittanut paikalle poliisin & palokunnan. järkevä pelko ja inho on hyvä asia että ei itse pääse luisumaan tuollaiseen tilaan...
mutta kuten sanoit että nämä olivat "vanhempia", ei nykyajan nuoriso (liian optimistinen?) ole niin *piip* tyhmää että kokeilee rännittää yhtään mitään...
tavallaan nykyajan huumevalistus on sitä että kokeillut tuttu sanoo mitä oikeasti tapahtuu ja tämä ns. "virallinen" valistus on heitetty romukoppaan ajat sitten turhana huuhaana. koska meille ei ole oltu rehellisiä, en luota enään mihinkään "viralliseen" tahoon.
ja essot... tässä jotkut voivat sanoa "porttiteoria"...
tämä ilmiö on omalla tavallaan tuore joten en ihmettele kun kukaan ei ole puhunut siitä että ekstaasia voi syödä suurinpiirtein vuoden (1krt/kk?) ja sen jälkeen se ei vain toimi, joudut syömään isompia määriä ja negatiiviset fibat lisääntyvät... tässä vaiheessa voi tavallaan päättää rupeaako kokeilemaan uusia juttuja -the- fiiliksen saavuttamiseksi vaiko pitää pitkää taukoa popsimisesta...
(usein kyllä tuntuu että jos joku syö nameja niin kyllä se pirikin siinä menee ja miksei juhlapyhinä kokkeli... IMO tätä sanoisin vasta "kunnon" kuosaamiseksi)
jos käyttää yhtä kemikaalia, ei se tarkoita että käyttää kaikkia.
Löysin vain tälläisen jutun netistä otsikolla: vanhemmat pitäkää lapsenne erossa huumeista:
Ecstasyn käytön on muualla todettu liittyvän nk. tekno-diskoihin, rave- ja housejuhliin. Koska käyttö kuuluu niin läheisesti yhteen juhlien kanssa, nuorten on vaikea pitää ecstasya huumeena, se koetaan enemmän onnenpillerinä.
mikähän siinä on että vaikka itsekin olen käyttäjä, en silti koskaan käytä bileissä mitään. ehkä siideriä janoon mutta useinkin olen autolla bileissä, joten en voisi humaltua siitäkään.
(tulipa kielioppia)
. Amfetamiini ja sen johdannaiset, kuten MDMA ei aiheuta fyysistä riippuvuutta.
Niiiin väärin!! Eipä kai turhaan pidetä ns. kahtena kovana herskaa ja pirjoa, vai?
Ei hitto kun on hassu juttu.. näin sitä valtakunnan huipullakin. Säälittää vaan että Hesari on ottanut taas tollasen kauhistelujournalismin käyttöön. Eihän sitä nyt kukaan voi huumetta kokeilla ilman että seuraavana päivänä makaa katuojassa tykittämässä heroiinia!
Tämän päivän Hesarin pääkirjotus:
----------------------------------------
Pääjohtajan LSD-tripit
Stakesin pääjohtaja ja entinen ministeri Vappu Taipale esittää hämmentävän myönteisiä kommentteja opiskeluaikojensa LSD-kokeilusta (IS 9. 5.). Taipale hankki eräiden lääketieteen opiskelijoiden kanssa yliopistolta LSD:tä ja kokeili sitä muutaman kerran. "Oli aika mielenkiintoista testata omaa mielenmaisemaa. Ihan kokemisen arvoinen juttu", hän sanoo.
Taipale nosti itse LSD-kokeilunsa julkisuuteen kertomalla siitä ohimennen huhtikuun lopulla ilmestyneen Ylioppilaslehden haastattelussa. "Ja tulihan sitä tutustuttua viineihin, olueen ja LSD:henkin", hän sanoi. LSD:tä ei ollut luokiteltu vielä tuolloin huumausaineeksi, joten lääketieteen lisensiaatiksi 1966 valmistuneen ja 1980 tohtoriksi väitelleen Taipaleen kokeilut eivät olleet laittomia. Hän kokeili LSD:tä lääketieteellisin perustein. Aine oli vielä tuolloin uusi ja outo. Häntä kiinnosti tietää, miten kemiallinen aine aiheutti keinotekoisen mielen psykoosin.
Ylioppilas Taipaleen ikivanhalla LSD:n käytöllä ei olisi tuon taivaallista merkitystä, ellei hän olisi tuonut asiaa itse esiin julkisuudessa ja kommentoinut kokemuksiaan myönteisessä hengessä. Jos kerran Taipalekin pitää LSD-trippejään vielä nykyisinkin elämää rikastuttaneena kokemuksena, miksi muiden pitäisi jäädä vaille vastaavia elämyksiä?
Taipale tietää Stakesin pääjohtajana, miten huumeiden käyttö alkaa: harmittomana kokeiluna ja oman kokemuspiirin laajennuksena. Kukaan ei päätä kokeilla psyykeen vaikuttavia aineita tullakseen narkomaaniksi, mutta moni jää kokeilultaan koukkuun. Omista LSD-kokeiluista puhuminen julkisuudessa positiivisena nuoruuden kokemuksena on edesvastuutonta puhetta Stakesin pääjohtajalta.
Tässä on sama juttu havaittavissa kuin taannoin siinä NYT-liitteen tekemässä päihdekyselyssä ja siitä seuranneessa kohussa. Onhan se nyt täysin mahdotonta että sama henkilö voisi
a) käyttää laittomia päihteitä
JA
b) olla menestyvä, henkisesti tasapainoinen ja tuottelias yhteiskunnan jäsen.
Joka tällaista kerettiläisyyttä uskaltaa väittää, saa varmasti hirvittävän julkisen ryöpytyksen huumemyönteisestä ja rappiollisesta ajattelutavastaan. Kaikki mahdolliset viitteet ylläolevasta tulee nopeasti häivyttää kauhukuvilla tutisevista heroiininarkkareista ja pyöriä varastelevista ongelmateineistä.
Olisi joskus mielenkiintoista tietää, kuinka suuri osa Suomessa laittomia päihteitä käyttävistä voidaan luokitella ns. täysipainoisiksi yhteiskunnan jäseniksi. Tätä asiaa tosin on aika vaikea määritellä tai mitata, mutta jonain indikaattoreina voisi pitää esimerkiksi työpaikkaa, opiskelua, toimeentulotukeen turvautumattomuutta, fyysistä ja psyykkistä terveyttä, rikosrekisteriä... Tosin kukaan ei varmaan tällaisen tutkimuksen tuloksia julkistaisi, koska tulokset eivät välttämättä olisi aivan nykyisen yhteiskunnallisen mielipiteen mukaisia.
Taipaleen tapauksesta:
Henk. koht. olen sitä mieltä, että taas kerran lehdet saivat vain kivasti myyntiä kirjoittamalla Taipaleen "myönteisistä" huumelauseista.
Miksi lehtien pitää aina provosoida lukijoita noin ja ratsastaa jonkun ihmisen maineella samalla tuhoten tämän sosiaalisen verkoston ja pahimmillaan työn ja elämän.
On se nyt ihme, jos suomen huumevalistukselta menee pohja, kun joku sanoo käyttäneensä/ kokeilleensa joskus ainetta ja selvinneensä jopa hengissä - silloin alkaa olla jo korkea aika, että moinen valistus kokee jonkin sortin vallankumouksen.
Hyhhyh... Kamala media !!!
Sori vaan tuosta pitkästä postista. Aina vituttaa syvästi kun biologiaa käytetään väärin kaikenlaisen politiikan, talouden tai muun vastaavan tarpeisiin.
Jos jotain kiinnostaa niin 13@128.eRhEe928hsB^0@.ee77b53" target="__blank">tuolla (CNN-Evolution)
voi oikeasti keskustella nerokkaiden tyyppien kanssa englanniksi, ja niillä on kaiken maailman tutkintojakin esitettävänä ja ne on biologisen tiedon aivan terävimmässä kärjessä.
Todellakin, helsingin sanomat menee aivan liian pitkälle.
Missä on "maan johtavan" tiedotusvälineen vastuu sitten? Toi on niin kaksnaamasta umpiperseyttä et mä kaivan ihan kohta gasoliinin ja tikkuboxin ja painun sanomataloon...
kelatkaa et toi jengi ottaa yleensä kunnian itelleen tiedon levityksestä,
mutta kun totuus jonka ne onkii esiin ja levittää ei mahdukaan niitten kaposeen maailmankuvaan niin kädet pestään ruusuvedellä
vastuu on lähteen mutta kunnia median
aatos ammu ittes tai muuta venäjälle
Millä helvetillä mitään kestävää voidaan rakentaa valehtelun ja totuuden salailun varaan?
Ikävistä kommenteista huolimatta teetän erän nauhoja;
joten ken niitä haluaa, lähettäköön viestin, jotta tiedän monta niitä kannattaa tilata.
Tiedotan hinnasta heti kun tiedän sen. Se tietysti riippuu erän suuruudesta...
Ei mielellään enää mussustusta
/Sin
vois olla ihan hyvä ajatus. taidan kyllä tyytyä vaan ihan sellaiseen tavalliseen yad-hässäkkään.... jostain syystä multa kysellään _joka_ pileessä aineita. no jotkuthan ottaa tästä ihan älyttömän herneen nenään, mut ei se mua sen enempää kiusaa. saa hyvät naurut ja nauruhan pidentää ikää... *virn* ... jollain tätä 3tunnin yöunta ja ankaraa pilettämistä täytyy paikkailla
tosiaan olis 3työpäivää jäljellä ennen kesälomaa ja loma alkaa aika hauskasti milleniumin pippaloilla. mutta kun en oo _streittari_ ni juan ankarasti viinaa ja lantraan sotkun batteriin
ja ei ... se ei todellakaan oo niin hyvän makuista mutta kun en jaksa enää olla niin kovin nopea niin se sopii mulle hyvin
pidetään hauska kesä. pippalopuoli ainakin on ihan kohdallaan tänä vuonna. kaikkea kivaa luvassa joten head's up ja piikkipantaa kaulaan.
Mä oon niin vihanen kyllä kanssa tästä asiasta, mä voin tulla mukaan raapimaan niitä tikkuja, prkl.
Olisitte lukeneet maanantain Hesarista pääkirjotuspalstan vierestä kuinka päätoimittaja Antti Blåfeldt analysoi toimitukseen tullutta lukijapalautetta ja kuittasi kaikki vasta-argumentit esimerkkinä siitä kuinka vaarallinen itse asiassa Taipaleen lausunto oli. Tosi loistavaa logiikkaa, lukijan oikaisun LSD:n riippuvuudesta hän mitätöi elämöimällä siitä kuinka Taipale on nyt antanut oikeutuksen kaiken maailman huumemyönteisille argumenteille ja että sitä suuremmalla syyllä kaikki huumemyönteiset hirteen ja niin edes päin.
Nyt vielä sitten tämä, jo kolmas kirjoitus lyhyen ajan sisään. Kirjoituksen kiihkeys ja tunneperäisyys osoittaa kirkkaasti että pääkirjoitustoimituksessa on selvästi unohdettu pari journalismin perusperiaatetta. Ensinnäkin, asiat pitää perusteella järkiargumentein, ei tunteella tai yleisellä mutu-fiiliksellä. Toisekseen faktat on tarkistettava kuntoon, ja jos siitäkin huolimatta lehteen pääsee asiavirhe, se pitää korjata eikä hyökätä asiasta huomattanutta vastaan.
Meni ainakin mulla pääkirjoituksista kaikki kunnioitus ja uskottavuus piiitkäksi aikaa.
Mä oon rakastunu Tähän.Siis kaikkeen mikä reiveihin liittyy.Musiikkin,tunnelmaan vaatteisiin ihmisiin...ja tietenkin...Huumeisiin.Mut huumeet ei tuo sitä tunnelmaa mikä näissä bileissä on.Sen tuo ihanat ihmiset ympärillä,fiilis,ja musa.Mä oon ollu kännissä, ja ihan selvnpäinkin reiveissä ja oli silti ihan sairaan kivaa.Fiilistä tuli jo siitä kun näki miten hyvä olo muilla oli Huumeet kuuluu tähän,ja ne on tullu pysyäkseen,mutta kun niitä osaa käyttä, on kaikki ihan ok.NE PITÄÄ OSATA PITÄÄ HANSKASSA!!!!!!!!!Ei oo vaarallisia huumeita,on vaarallisia käyttäjiä.Kohtuus kaikessa, ni mikään ei oo ongelma.Huumeet ei oo mulle ongelma,ne on osa mun elämää,kohokohtia.Niinku monet muutkin jutut mun elämässä.Mä osaan nauttia elämästä ilman huumeita,mutta osaan nauttia myös niillä.Tä on mun juttu.Mä osaan tän, ja mä osaan sen kohtuudella.EI HUUMEITA HEIKOILLE!!!
Jos kokeilee huumeita...vähän vahvempia,ni pitää tietää omat rajat,ja heikkoudet.Jos tietää olevansa altis addiktoitumiselle ei IKINÄ pidä testata mitään "kovia" aineita.Mulle sanottiin etten ikinä saa kokeilla jeiskaa,kosa jäisin kuulemma heti koukkuun.Mut sit mä kokeilin ihan vaan näyttääkseni et mä osaan pitää sen hanskassa, ja mä osaan!!Pitää olla tarpeeks vahva!Ei nappuloita pidä ruveta rouskimaan ku leipää!!Tauot sillontällön, ja nappuloita vaan kun on kunnon bileitä,ni se pysyy kontrollissa.Kaikki tekee omat päätökset,ja jos päättää osata käyttää, ni pitää myös osata käyttää kohtuudella.!!
Enempiä porisematta keep on smilin'
Mä lueskelin Pocahontasin juttuja ja mun on pakko kertoo sulle että olen entinen pirihuora. En todellakaan ole siitä ylpeä. Mä aloitin ihan samalla tavalla kuin sä, mutta ei menny kauaa ku mä tein/annoin ihan mitä vaan että saisin ees yhet linet. Mä olin varmaan tosi vittumainen silloin, mutta en mä muistele pelkästään huonolla niitä aikoja... Mutta en haluu myöskään enää IKINÄ olla sellainen. Kyllä mä vieläkin rouhin välillä...
Mä todellakin toivon ettei susta eikä kenestäkään muusta täällä tule samanlaista pirinistii kun mä olin!
Mä muuten kerroin siitä vanhemmilleni kun en enää jaksanut valehdella ja olin kolme kuukautta "hoidossa" tätini luona Pohjanmaalla.null
No joo, mä halusin nappuloitten jälkeen kokeilla jotain uutta,ja jetroa siinä sitten tarjottiin,ni päätin kokeilla.En tietenkää pelkän sen takia et näyttäisin et hallussa pysyy,vaan sen takia, et mä haluun kokeilla kaikkee mistä vaan saa vähänkin ammennettua lisää energiaa ja hyvää oloa...hetkeks.Mä tarkotin että sillä on varmaan osa syy et osaan pitää kurissa tän jutun ,kun on ympärillä sellasia ihmisiä jonka edessä mun on pakko särmätä,ja näyttää et mä oon yhtä "hyvä" ihminen vaikka bilestäkin ja käytän sen mukaisia aineita(bileissä) eikä ne muuta mua suuntaan tai toiseen...Koulu sun muut siis menee samaa rataa, ja vanha ns.narkkarin malli on enää jotain mitä ei oo. Nykyään siis piristeitä voi käyttää kuka vaan, eikä sitä edes huomaa ulkopuoliset, jos sen tosiaan osaa pitää kontrollissa.Menestyvät liikemiehet, Huippuoppilaat koulussa, irti huumeista ry:n työntekijä....KUKA VAAN voi "käyttää". Tai olla satunnainen käyttäjä...niinkun mä.Huumeita ei oo tehty sen takia että niihin jäis koukkuun.Niistä kuuluu osata nauttia, mutta ei liika.
Nauttikaa huumeista, mutta vaan sillon njos ootte varmoja,että ootte tarpeeks vahvoja pitämään hauskaa ilman niitäkin!!!
ps
öhh....
mahdankohan mä saarnata *virn*...
eli amfetamiinistä unohtu yks juttu. sen teho häviää vähitellen... eli toleranssi kasvaa....
seurauksena on se että se on yleisimpiä aineita millä aloitellaan hihaan/ränniin vetäminen.
olenpa huomannut että rännityksen jälkeen ei oo niin kauheesti väliä mitä sinne kuumentaa.
pss....
tän vuodatuksen jälkeen o kyllä pakko todeta että "oikeat" pilettäjät tekee tän aika harvoin. eli olet vahvoilla mikäli sun ensisijainen syy piletykseen on HYVÄT PILEET
psss....
jos tunnistat itsesi siitä että voit vielä olla selvänä missä tahansa pileissä oot siis ihan fine
swiddy mikä vuodatus... PLUR
Pakko on nyt vielä jatkaa,kun ekerran alotti.Siis joo mä todellakin tiedän et jetro on yks pahimmista mihin tole kasvaa nopeiten,MUTTA...mä oon nähy, ja mä nään ja tiedän et jos rupee heittää hihaan ni todellakin sillä ei oo enää mitään väliä mitä heittää.Ryynejä, jeiskaa, subuu, ja sit..jossain vaiheessa kontsasta tulee hyvä ystävä
Mä oon päättäny etten koskaan aio heittää räänneihini yhtään mitään!Ja musta se on tärkee päätös, jos pyörii doussien kanssa, koska siitä se lähtee ihan himo helposi luisuu jonnekki ihan päi...Joten ränneihin ei mitään!!!
Ja joo mä osaan polkata ihan selvinpäin...tai kännissä,en mä aina edes lähde virran voimalla polkkaamaan.OOn ihan samaa mieltä,et jos osaa bilestää ilman doussia, ni kaikki on hyvin...vielä
with love
Ms. JackAss:
Nyt olen pyörinyt noin 2.5 vuotta bileissä...enkä ikinä ole ottanut piriä. Mulle vauhdin antaa nipsut, joita en ole joutunut rouskimaan ikinä paljon(yleensä puolitoista=kattaa jatkotkin). Pitää tietenkin katsoa ettei innostu liikaa...koulukin pitää siitä huolen
Luulet tosissasi, että kaikki syömäsi nipsut ovat sisältäneet pelkkää MDMA:ta? Ei millään pahalla, mutta jos et ole jokaista testannut, niin on turha edes yrittää kusettaa itseään tyyliin "ikinä en oo pirii vetäny".
- « Edellinen
- 1
- ...
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- ...
- 86
- Seuraava »