Virallinen huumetopikki
- « Edellinen
- 1
- ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- ...
- 86
- Seuraava »
Eli teidän mielestä on ok vetää herskaa bileissä, nappailla muutama pikkukultamuruessonen huvikäyttönä tai pikkaisen blosautella bileiden ulkopuolella, pari pamii huulen alle?
päättelyketjussasi on äärimmäisen vakavia puutteita.
mistäs sitä absolutistimusiikkia muuten löytäisi?
suosittelen bostik liimaa
Mä suosittelen revolveria, käden kääntämistä naamaan päin ja riittävää tähtäystarkkuutta.
Elikkäs tänne tämä postaus nyt sitten, eikä replyjä tyyliin "Onko niin hienoa tulla kertomaan että käyttää huumeita", kiitos. Tämän kun ei ole tarkoitus olla kannabis vs alkoholi kiistan (uuden sellaisen :) alku.
Eli Sativaa vai Indicaa vaiko risteytystä. Itselläni mahtuu vähän jokaista top5 listaan:
1. White Widow - Damissa pääsi ekan kerran maistamaan, ja voi voi :) Taitaapi olla lähellä 100% Indicaa. Mukava plaatu talven keskelle.
2. Jack Herrer - Tästä meni jumiin mutta pystyi kuitenkin hääräämään kaikenlaista. Todella mukava pilvi.
3. Jamaican - Vissiin 100% Sativa , sopii mainiosti baari-iltoihin ja jossei jaksa vaan jumitella.
4. Tornado (Hasis) - Vaikutus äänien kuulemiseen oli todella yllättävä :D Ikävä kyllä taitaa vaan Damista saada. Tätä polttaisin jos musiikkia tehdessä sattuisi olemaan.
5. Wanha kunnon Skuff , Keltaisen väristä hasista, todella vahvaa.
Pistäkääpäs muutkin listojanne ja vähän infoa miten toimii :)
Mä suosittelen revolveria, käden kääntämistä naamaan päin ja riittävää tähtäystarkkuutta.
Haluatko luodin otsaan vai keskelle naamaa?
Burana 9mmMä suosittelen revolveria
Vie kivun ja säryn. Nautitaan sisäisesti - suppona ei kuitenkaan suositella.
Mitä kohtaa et ymmärtänyt jUSSIn postauksesta tuolla palautepuolella? Tässä ihan muistutuksena:huumausaine on substanssi, jonka Suomen laki määrittelee huumausaineeksi. Platinum ei ala luomaan kilpailevia määrittelyitä.
Yleinen keskustelu huumeista sekä niihin liittyvästä lainsäädännöstä sekä yleisestä mielipiteestä on toki suotavaa ja jopa toivottuakin, mutta itse aineiden käyttöön/hankintaan liittyvät keskustelut voidaan varmaan käydä muualla.
Sitä viimeistä
Ja sama oikeuskanslerinviraston tiedotteena:
http://www.vn.fi/okv/suomi/tiedote/t040415f.htm
Että tästä lähtien vaan apulaisoikeuskanslerille postia jos poliisin labradorinnoutajat tulee haisteleen! Ja veikkaisin että tuo lentokentällä tapahtuva koiran nuuhkinto ois vähän eri asia kuin randomnuuhkinta esim kämäsiinien pihalla....
Noh, äkkiäkös tuohon lakiin muutos saadaan. Joku oikeistonulikka vaan älähtää, että totta kai koirat saa nuuskia, eihän meillä lainkuuliaisilla kansalaisilla ole mitään pelättävää, joten miksi eivät saisi nuuskia?
Tuskin tulee. En uskois että yksilönsuojaa ja oikeuksia saatais poljettua noin selkeesti ainakaan helpolla. Samanlainen poliittinen itsemurha toikin olis kuin vaatia kannabiksen vapauttamista. Samasta syystä en usko huumetestien vapauttamiseenkaan.
Julkaistu 15.4 helsingin sanomissa 20:00
Jonkka: Huumekoiran ei sovi nuuskia satunnaisia kulkijoita
Kaikkien ohikulkijoiden alistaminen huumekoiran tarkastuksille ei ole apulaisoikeuskansleri Jaakko Jonkan mielestä laillista. Jonkan mukaan Helsingin poliisi venytti lain rajoja turhan paljon, kun se laittoi huumekoiran nuuhkimaan ohikulkevia ihmisiä Ruoholahden metroasemalla. Heinäkuussa 2002 tehdyn ratsian tarkoituksena oli poliisin mukaan valvoa järjestystä Kaapelitehtaalla pidetyssä Koneisto-festivaalissa.
Asiasta kanteli Jonkalle festivaaleille matkalla ollut mies. Poliisi oli pysäyttänyt miehen metroasemalla ja tutkinut hänen taskunsa ja vaatteensa. Mieheltä ei löytynyt luvattomia aineita.
Jonkan mielestä on epäselvää, onko poliisilla ylipäänsä oikeutta nuuskituttaa kaikki yleisellä paikalla liikkuvat ihmiset huumekoiralla. Sisäministeriön poliisiosaston mielestä ongelmaa ei ole, sillä ihmisten perusoikeuksiin ei kovin paljon puututa.
Lisää aiheesta perjantain Helsingin Sanomissa
Julkaistu 15.4 helsingin sanomissa 20:00
Jonkka: Huumekoiran ei sovi nuuskia satunnaisia kulkijoita
Kaikkien ohikulkijoiden alistaminen huumekoiran tarkastuksille ei ole apulaisoikeuskansleri Jaakko Jonkan mielestä laillista. Jonkan mukaan Helsingin poliisi venytti lain rajoja turhan paljon, kun se laittoi huumekoiran nuuhkimaan ohikulkevia ihmisiä Ruoholahden metroasemalla. Heinäkuussa 2002 tehdyn ratsian tarkoituksena oli poliisin mukaan valvoa järjestystä Kaapelitehtaalla pidetyssä Koneisto-festivaalissa.
Asiasta kanteli Jonkalle festivaaleille matkalla ollut mies. Poliisi oli pysäyttänyt miehen metroasemalla ja tutkinut hänen taskunsa ja vaatteensa. Mieheltä ei löytynyt luvattomia aineita.
Jonkan mielestä on epäselvää, onko poliisilla ylipäänsä oikeutta nuuskituttaa kaikki yleisellä paikalla liikkuvat ihmiset huumekoiralla. Sisäministeriön poliisiosaston mielestä ongelmaa ei ole, sillä ihmisten perusoikeuksiin ei kovin paljon puututa.
Lisää aiheesta perjantain Helsingin Sanomissa
Näin juuri! Hienoa Jonkka!
Noh, äkkiäkös tuohon lakiin muutos saadaan. Joku oikeistonulikka vaan älähtää, että totta kai koirat saa nuuskia, eihän meillä lainkuuliaisilla kansalaisilla ole mitään pelättävää, joten miksi eivät saisi nuuskia?
Tuskin tulee. En uskois että yksilönsuojaa ja oikeuksia saatais poljettua noin selkeesti ainakaan helpolla. Samanlainen poliittinen itsemurha toikin olis kuin vaatia kannabiksen vapauttamista. Samasta syystä en usko huumetestien vapauttamiseenkaan.
Mutta miksi laista ei voisi poistaa yksityisyyden suojaa? Eihän meillä lainkuuliaisilla kansalaisilla ole mitään pelättävää tai salattavaa?
meniköhän sulta mun sarkasmi nyt ihan ohi :king:
ei. tosin ekaan postaukseen vastasin ihan asiallisesti, toinen oli jo sarkasmia munkin osaltani :)
Nii, kasmasiinien luona nuuhkitaan ohikulkevia henkiloita, mutta lentokentalla nuuhkitaan vaa niiden ohikulkevien henkiloiden selkareppuja?Ja veikkaisin että tuo lentokentällä tapahtuva koiran nuuhkinto ois vähän eri asia kuin randomnuuhkinta esim kämäsiinien pihalla....
Aivan. Henkilonsuoja on vain kriminaalien kehittama lainpykala, jonka varjolla ne voi salakuljettaa ne kannabisruiskeensa perasuolessa maahan ja myyda pikkulapsille!Joku oikeistonulikka vaan älähtää, että totta kai koirat saa nuuskia, eihän meillä lainkuuliaisilla kansalaisilla ole mitään pelättävää, joten miksi eivät saisi nuuskia?
Allergia on vaa psyykkinen vamma paassa, eika mikaan sairaus. Eika astmaa ole ku norjalaisilla hiihtajilla.
Ja kyl jos Suomessa asuu, ni on pakko tottuu koiriin. Ei sellasta koirakammosta kannata ees paastaa Suomeen. Rupee vaa sekoilee ku nakee mita lumikinosten alta paljastuu.
Evoluutio on luonnon kehitystä. Niin kauan kuin ihminen pitää itseään luonnon yläpuolella, hän on myös varsinaisen evoluution ulkopuolella. Evoluutio on aika nihilististäkin (siis Ihmisen näkökulmasta) luonnon valintaa, johon ihminen pyrkii vaikuttamaan, joko omien halujensa siivittämänä tai pelkojensa näännyttämänä.
Onko luonto tietoinen kokonaisuus vai ihmisen tietoisuus olemuksestaan luonnon manipuloimaa; ota omasi ja etene. Mutta käytettäessä molempia perusteluita yhtäaikaa on vaarana jälleen yksioikoisten mielten kasaama kehäpäätelmien vyyhti, tyypillisiä tässä yhteydessä kaikille nihilistisille suunnille. Tarkoitus pyhittää keinot.
KeepTheFaith!
- omahymiövalinta -
Originally posted by Sigi:
[QB]Miksi täällä vaan jauhetaan huumeista....huumeet....huumeet....
Eikö se voisi olla jokaisen oma asia ottaako troppia vai eikö ota!?!?Jokaisella on oikeus itse päättää tekemisistään...Täällä on ollut huumetopikkeja niin monenlaisia ja niin moneen junaan,et huh huh...Minun mielestä koko keskustelun huumeista voisi lopettaa näillä sivuilla![QB]
Todellakin on jokaisen oma valinta ottaako vaiko ei, mutta yllättäen siitä tulee kaikkien asia kun käyttäjiä pitää vieroittaa, kärsiä hörhöilystä yms.
Bileissä kun näkee niitä naamoja joilla silmät tapittaa tyhjyyteen, tekis mieli antaa kokovartalopuudutus niskan kautta.
TurunSanomat 29.5.2004
Huumetestistä kieltäytynyt opiskelija joutui eroamaan
Vaikka lääninhallitus totesi koulun menettelyn laittomaksi,
koulu aikoo jatkaa testausta.
*tiivistel*
Päihdetyön kursseilla keskusteltiin paljon ja oppilas, päihde- ja mielenterveystyöhön erikoistuvan lähihoitajaopiskelija , kertoo puhuneensa humaanin päihdepolitiikan puolesta. Puhuttelussa hän myönsi kokeilleensa kannabista muutaman kerran vapaa-ajallaan noin puoli vuotta aikaisemmin, ja joutui eroamaan koska ei suostunut menemään huumetestiin.
Koulu siis rankaisi kannabiksen kokeilijaa, vaikkei heillä ollut siihen edes kunnon perusteita. Ja kyse on vaarattomimmasta päihteestä mitä on, että täytyy sanoa että tässä on aika pikkasen ylireagoitu!
Eikö lähihoitaja joka tietää käytännössä, miltä vaikutus tuntuu, ole jopa pätevämpi hoitajan työhön kuin hoitaja joka lukee/kuulee vain toisen ihmisen version ja sanoo siltä pohjalta: ehdoton ei??
Aivan. Yksittaiskayttajathan loppupeleissa ostaa ne heroiinit ja kokaiinit. Niita on niin paljon helpompikin kiusata kun oikeita salakuljettajia. Enemman vaan veroja keruuseen! Suomessahan kun ihan oikeasti on huumeongelma*. Ja nimenomaan massiivisia yksittaiskayttajiin suunnattuja operaatioita! Ne on hyvia tapoja kuluttaa verorahoja!Kyseessä taitaa olla ennaltaehkäisevä toimenpide.. Kuinka moni tuo sen
jointin mukanaan kun tietää, että vastassa on Tero Tullisetä ja iso, kuohkea
turre?
* Suomen huumeongelma: Huumeita ei ole juurikaan, tietoa viela vahemman ja hysteria suuri.
(Siis se, ettei huumeita ole ei ole se ongelma, vaan se ettei suomalaiset ole joutuneet tottumaan huumeiden olemassaoloon, jolloin asenteetkaan eivat saa totuusperaista pohjaa.)
No ehka sulla ei ole huumeita, kyl mä saisin melkein mitä vain. Ja niin saa jokainen joka oikeasti haluaa ja on rahaa.
--
Originally posted by Taedium
Oikeaa informaatiota kun saisi, niin asia olisi helpompi. Mikäli esmes MDMA tutkittaisiin ja saataisiin pitkäaikaisen kohtuukäytön tuloksia, niin oikeilla tutkimustuloksilla saataisiin faktat, joilla jokainen voi itse ynnätä plussat ja miinukset ja miettiä, kannattaako käyttää.
(klips)
Mikäli muissa aineissa saataisiin faktatiedot oikeasti esille, että mitä mikin tekee, niin voisin itsekin harkita joidenkin aineiden käyttöä. Pitäisi vain laskea plussat ja miinukset. Nyt kun miinuspuolelta tulee niin uskomattomia stooreja ja plus puolen tyypit vähättelee niitä, niin ei tiedä mihin uskoa.
Niin totta. Harmi vaan että Suomen poliittisessa keskustelukulttuurissa tollaisen vaatiminen leimaa suoraan huumeiden puolustajaksi, ja on ainakin kansanedustajalle poliittinen itsemurha IMO.
Tää on vähän sama asia kuin se että mä puhuin pari viikkoa sit eräälle vanhemman ihmisen kanssa siitä miten katselisin yleisen järjestyksen kannalta mieluummin (puhtaan, valtion tarkastaman) MDMA:n käyttöä bileissä kuin känniördäystä. Teknobileissähän on tunnetusti vähemmän järjestyshäiriöita kuin mitä esim. opiskelijabileissä (mä olen järkännyt molempia), vaikka osallistujat ovat suht'samanikäisiä. Hän ei ollenkaan ymmärtänyt mun kantaani, sillä hänelle kaikki huumeet (siis akselilla kannabis-heroiini) edustavat pahaa eikä niissä todellakaan voi olla minkäänlaisia hyviä puolia.
Mä en tiedä mitä mun omalle päihteiden käytölle kävis, jos alkoholia+muita aineita sais valtion kaupoista. Suurin esto ainakin mulla on se että mä en uskalla kokeilla koska aineet voi olla epäpuhtaita, ja sitten mulla ei ole tarpeeksi puolueetonta, tutkittua tietoa.
--
- « Edellinen
- 1
- ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- ...
- 86
- Seuraava »