lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

Niin juu vielä pakko lisätä. Läpeensä kyberromantikkona uskon lähitulevaisuuden tuovan kuitenkin loppumattomat kosmeettisen muuntelun mahdollisuudet mukanaan, eli ei kannata vaipua epäoivoon saatikka puukkoon, jos rintapieltä koristaakin tunkkaisesti hakattu Iines Ankka. Huomenna siihen voi ottaa vaikka Akun tilalle. Saatikka ainoastaan uv-valossa hehkuvan Nu-tribaalin..

Mul on 2 tribal tatskaa..toinen toisessa kädessä ja toinen toisessa + 2 lävärii,nenässä pieni punainen timanginappi ja alahuulessa samanlainen...kulmassa oli mut alko olla liikaa näkyvää rautaa naamas et piti poistaa...kieleen tekis mieli hakee....pari tatskaa tarvii viel hakkauttaa

Jep, Nännilävistykset otin aikaa sitten pois. Korvissa oli pitkän aikaa 10mm tunnelit, yritän niitäkin tässä pienennellä.

Alahuulessa on vielä killutin. Selässä pienimuotoinen leima.

[muokattu 21.4.2004 00:25]

Mä oon tykästyny mun napalävistyksee jonka otin tos pari kuukautta sitte... ja haluisin toisenki mut ehkä sit joskus

noh. nenässä ja navassa ollut about viitisen vuotta korut nytten, kielessä kaks ja alahuuli ois seuraava kohde.. (heti kun äiskä suostuu *vink*) ja ihan penskasta asti oon halunnu jonkun kuvan koristamaan, siitä asti kun näin yhellä rankannäkösellä tädillä papukaijan olkapäässä ^_^ vaikka tosin en kyllä itse papukaijaa olkapäähän ottais

tulee tosta rakkaasta kisusta vasempaan hartiaan muistoksi tatska sitten joskus, ja oikeanpuoleiseen kylkeen tulee muutama saippuakupla, vähänkuin peittämään arpia. ja ja öö, keksitään myöhemmin sitten lisää

Ei varmaan kannata enää sen takia hakkauttaa itseensä mitään, että olisi yksilöllinen. Eiköhän tuo ole enemminkin säänto kuin poikkeus nykyään. Toisaalta voisin koristella itseni johonkin piirtämääni hässäkkään, mutta en olisi kovinkaan varma haluanko katsella sitä enää edes viiden vuoden päästä, jotenka olen mielummin ilman.

olen aina halunnut jonkun kivan lävärin, mut mulle ei vaan sovi mikään*kivatsulle*

leukaan voisin viel ottaa lävistyksen mut tulevan ammatin puolesta taitaa jäädä ehkä ottamatta...

nännilävärit on kiwoi. itel ollu pari vuottta.
*dig*

[q]keijukainen:
leukaan voisin viel ottaa lävistyksen mut tulevan ammatin puolesta taitaa jäädä ehkä ottamatta...
[/q]
Mul o vähä sama ongelma..*hmph* täytyy kai sit vain lisätä tatuointien määrää jos jossain vaiheessa huvittaa..

löytyy tatuointeja molemmista olkapäistä.. oikeessa lepakko ja vasemmassa delfiini..
kolmas on mietinnän alla.. ehdotuksia mitä ja minne?

lävistyksiä on ollu silmäkulmassa, nenässä ja huulessa..
tänä päivänä löytyy ainoa läväri kielestä jonka _vierelle_ oon ajatellu läväriä kieleen..

haluaisin nähdä ihmisillä hyvällä maulla tehtyjä tatuointeja niille
kohdistetuille paikoille.. niitä ei kannata piilotella..

läväreistä:
mitä enemmän lävistyksiä (anime) sitä parempi (Baawo)!!!!!

otin tässä vajaa puolisen vuotta sitten lävistykset pois. mulla oli sellainen perinteinen pallero huulessa keskellä ja ´silmien välissä´ (mikä sen arean nimi nyt olikaan) paalu. niin ja tossa korvan rustollakin oli yksi. joskus teininä oli myös silmäkulmassa rengas... mutta se nyt oli ihan helvetin ruma.

niihin vaan jotenkin kypsyi, eikä se silmien välissä oleva oikein tahtonut kunnolla parantua. mikään niistä ei kyllä ollut kipeenä. nyt harkitsen tatuoinnin hommaamista, mutta perfektionistina on vaikea päättä että millasen ottaisi...

[muokattu 14.8.2003 12:13]

Kolme lävistystä löytyy, kieli ja kummatkin nännit. Tatuointikin on...

Lävistys löytyy kielestä ja reikä päästä.

Draguksesta otin korun pois pari viikkoa sit kun ottanut parantuakseen ja oli melkoisen kipeä.. Nyt tekis mieli hankkia joku sen tilalle, vaikka tohon alahuuleen.

Jenni:[q]mulla on tommonen rengas vaan huulessa, et se ei onneks osu hampaisiin/ikeneen..[/q]

tuollainen mullakin olis mielessä..

Mul on itselläni aika heikot hampaat (lohkeilee tosi helposti) ja toi kielikoru on saanut melkoisesti vahinkoo aikaiseksi. :(

oon samaa mieltä et tribalit on vähän kulunu homma, mut ei siinä mitään jos tykkää.
ittehän kö otin ensmäisen kuvan ni se oli kans trbal meininkiä, olin kyl sillon muistaakseni viel 9luokalla jtn se oli vissiin semmonen must'have homma..ei kaduta,mut ois voinu jättää ottamatta..heh. mut mitä kuvii oon ton jälkeen ottanu, ni on mulle tärkeitä asioita elämästä, jotain mitä haluu muistaa aina, ja silleen...

Mullä on noitten korvareikien lisäksi vain navassa lävistys..ja tatuointi on alaselässä..(niinku niin harvalla naisella!?) Se on semmoinen jänskä sydän.. Tatuointeja en haluis lisää..mut lävistyksiä haluaisin..Nänneihin ja kieleen..Mutta mä en uskalla, kun olen niin kipuherkkä..Kun tuo napalävistyskin sattui niin penteleesti..´Ja sit pelkään et nänneistä menee tunto jos ne lävistetään..*ding* En edes tiedä voiko siinä käydä niin..*hmph*

[q]diezel:
---
guvnor:
oliskohan tuolla legacy-tattoossa, punavuorenkadulla, mahdollista. kuva-albumeja selaillessani taisi muutama tuollainen osua silmään...
---

Samoissa tiloissa toimii toi http://www.modifiedbodypiercing.com, josta oli jo mainintaa eli ei varsinaisesti Legacy Tattoossa niitä tehdä.
[/q]

ok. eipä oo tullut mieleen et se olis eri pulju ja kun ei aina jaksa lukea aiempia viestejä...

Parin viikon päästä olisi tulossa toinen arpitatuointi. Nykyinen on vasemman kyljen kohdalla ja seuraava tulee vasemman rintalihaksen kohdalle, pieni logo vain

itelläni on napakoru, vasemmassa korvassa ylhäällä yks ja alhaalla kolme, oikeassa korvassa kolme alhaalla...

miehil lävärit ovat huippuja kieli,nänni, huuli (ala) ja kulma myös... nää on huoppuja ja saa multa jalat alta.. hih

omalla miehellä kielikoru... *sydän*

O