lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

[q]kuu:
Kyllä joo. Minulla on tuo inner conch. Ja se kesti parantua täysin ehkä noin puoli vuotta. Mutta onneksi ei mitään möykkyjä sentään tullut. Nyt on terve kuin pukki.
[/q]
Mulla helixi, aika alhaalla, ollu reilun 3 kk eikä parannu, sit vielä joku baarissa huitas ja tietysti just sopivasti siihen, et repes vähän, pikkusen pääsi parku.. Nenässäkin rusto vähän oireillu, noi ei ilmeisesti vaan sovi mulle..

Tuo conch ois kanssa haaveissa, tai industrial (pelkään vaan että siitä tulee hörökorva *nauru*) mut parantukoot nää entiset nyt ensin..

[q]-Santtu-:
tai industrial (pelkään vaan että siitä tulee hörökorva *nauru*) mut parantukoot nää entiset nyt ensin..
[/q]

Minä olin industrialia ottamassa ihan innoissani, mutta sitten lävistäjä vain tokaisi, että minun korvaani sellaista ei pystyisi laittaa. On katos jotenkin se yläjuttu aika yhtenäinen tai jotain muuta tyhmää.

Ja kannattaa sitä merisuolaliuosta kokeilla noihin rustojuttuihin, niin parantuu paremmin.

[q]hallaaa:
mulla on kielessä 3 korua
[/q]

Olen kyllä aika kade. Kaksikin olisi kiva. Mutta tuntuu, etten sitä turvotusta enään toista kertaa tulisi kestämään.

Tulevaisuudessa olisi tuo kielen venyttäminen ajankohtaista. Jos vaikka viisi milliseksi sen reiän venyttäisi niin olisi kiva.

[q]-Santtu-:
Pitääpä muuten testata, en ole aiemmin jostain syystä älynny tuota
[/q]

Kokeile ihmeessä. Niin eiköhän ne sitten siitä parane nopsemmin. Niin pääsee noita muita juttuja nopeammin ottelee.

[q]pizzacat:
Nännikorut on tosi ihqja... Ottakaa ihmeessä. Suosittelen. Ei satu niin paljon kuin luulis - ainakin mä luulin että enemmän. PItää vaan muistaa hoitaa pitkään. Nyt jo (1 vkon jälkeen) on lähes kivuton ja kaikki ok. Kutisee kivasti nännit kun paranee noi reiät... HIhhih.
[/q]

mua kyl sattu ihan mielettömästi meinasin pyörtyy
joo ei oo kyl mätiny yhtään, täytyy tosiaan hoitaa hyvin. toivottavasti pysyy yhtä helppona lävärinä tuo

Itselläni ei ole kuin yksi piikki leuassa. Kielikorut on kivoja, sellaisen voisin joskus hankkia. Tatuoinninkin haluisin, mutta en ainakaan tribaalia, koska ne ovat niin tylsiä...kaikilla on tribaali. Haluan, että se olisi kaverini piirtämä. Laittaisin sen varmaan ylä -tai alaselkään.

vitsi....nänni ja kieli tuntuu olevan yleisemmät....onneks otin molemmat pois *on erinlainen nuori* hehee

Mulle ei hyväksytä tatuointia... Mutta jos joskus ottaisin nii EN ainakaan mitään fakin kiinalaismerkkiä... Mut toisaalta ihan sama. ja parempikin oikeestaan niin *iloinen*. Läväri lisää ois jees...*joo*§

[q]SaraG:
Ja nännilävät on *sydän*, toivon mukaan multa löytyy sellaset vielä tän vuoden puolella.
[/q]

Alkaa tulla kiire kohta..*hih*

no mulla itellä on kielessä ja navassa lävärit.. niin ja korvissa on yhteensä 6. tarkotus ois ottaa ens kesänä toiseen nänniin, koska ne on tooosi jees tatskakin ois tosi jees.. mut joskus sit kunon tarpeeks rahaa

kaksi rengasta alahuulessa, silmien välissä tappi ja nenässä kaksi rengasta. korvissa tragus ja joku niistä antitraguksista. ranteessa lumihiutale ja niskassa palapelinpala. joo. suunnitelmana on ottaa pari uutta reikää päähän. kaikkea tekis mieli mut ku ei ain voi natsaa.

Mie oon miettiny et ottasko kielikorun pois.. *täh*

kuuhulluudesta oli jotain hyötyäkin *sydän*

sain otettua lopultakin havittelemani nännilävärin... hyvä minä!

eikä edes sattunut

Tällä hetkellä löytyy navasta lävistys + yksi tatska. Tarkoitus olisi suunnitella itse seuraava tatuointi, en vaan yhtään tiedä minkälaisen suunnittelisi ja mihin kohtaan sen laittaisi
Kieleen ajattelin mahdollisesti hommata vielä lävistyksen, en vaan ole vielä varma tuosta

[q]Emilii:
Tuntuu olevan nuo nännilävistykset päivän sana.. Olenkohan mä jossain vaiheessa vanhentunut huomaamattani kun otin omani pois ja olen tyytyväinen ratkaisuuni Loput lävistykset saa ainakin vielä toisaiseksi jäädä. Enkä ole tatuointejanikaan katunut päivääkään, johtunee myöskin hyvästä sijoittelusta *täh* Ei heti kyllästy kun niitä ei joka päivä tule tuijoteltua *hymy**aplodit**plur*
[/q]

jseh mä otin kanssa omani pois

laita seuraavalla kerralla tappi, ei ole niin ”onnettomuusaltis” kuin rengas

*kuvittelee mielessään koiran repimässä nännikorusta* aaauuutttsss!

edit: typo

[muokattu 8.1.2004 11:35]

Tuntuu olevan nuo nännilävistykset päivän sana.. Olenkohan mä jossain vaiheessa vanhentunut huomaamattani kun otin omani pois ja olen tyytyväinen ratkaisuuni Loput lävistykset saa ainakin vielä toisaiseksi jäädä. Enkä ole tatuointejanikaan katunut päivääkään, johtunee myöskin hyvästä sijoittelusta *täh* Ei heti kyllästy kun niitä ei joka päivä tule tuijoteltua *hymy**aplodit**plur*

[q]Tikru:
---
Emilii:

---

jseh mä otin kanssa omani pois
[/q]

TikruuuH! *hali**nauru*

Englannissa etenkin tytöillä oli alaselässä jokin tatska, yleensä kovin persoonaton tribaali tai perhonen. Suomalaisella ystävälläni oli aika jyrkät mielipiteet niistä (vaatteet päälle ja ULOS.) Pahin minkä itse näin oli biohazard-merkki alaselässä. Voitte kuvitella millaisia assosiaatioita siitä muodostuu. Vihreän Lacoste-krokotiilin bongasin yhden ikäiseni tyypin rinnasta, Swoosh(tm)-logo erään vahvasti ylipainoisen tyttelin käsivarressa, sekä pahimmillaan old school sydämmiä ja veitsiä. Siis 18-25 vuotiailla. Jeps. Englanti on tatskojen luvattu maa. Erään tutkimuksen mukaan 75% äijistä omaisi sellaisen. Lävistyksetkään eivät olleet tavattomia 40-50 vuotiailla.

Kummallista kyllä, suurin kriteeri tuntui oleva hinta. Esim.17£ nänniläväristä oli monelle aivan liian paljon.

Ne jotka minut tuntevat niin tietävät varsin hyvin kärjistyneen mielipiteeni ko. saarivaltiosta.

Itselläni tatskoja 0, läväreitä 5.

Löytyyhän niitä... tatuointeja vois tulla lisääkin (2 ennestään) Mut lävistykset saa nyt riittää, ei niitäkään ole kuin navassa ( joka oli ihan must joskus ylä asteella) ja kielessä (koska kaveri yllytti, etten uskaltais :) Ei, no halusin sen kyl muutenkin) Mut töiden takia niitä ei kasvoissa ole eikä tule...

O