lävistykset & tatuoinnit
haluisin laittaa napaan yhen tai kolme lisää... nyt on se basic yks. Ei vaan uskalla laittaa näin kesää vasten,ku se paraneminen vei ainaki viimeks melkee puol vuotta.. jos ens syksynä..
Näin täs yhellä tytskällä kaulassa lävärin! tai oikeestaan se tais olla tos solisluitten päällä keskellä...aika pelottavaa
[q]Sunflower, 18.5.2006 08:59:
Tatuointeja kolme ja todennäköisesti jääpi siihen. Harmi vain, kun tykkään siitä kuvan laitosta ihan älyttömästi, mutta kun en halua värityskirjaksi muuttua..:/
Navassa oli vuosia pieni lisko roikkumassa, mutta raskauden myötä tuo piti ottaa pois, eikä enää tee mieli laittaa takaisin. Varmaan hyvännäköisiä mahaan tehdyt tatuoinnit muijilla synnytyksen jälkeen..
[/q]
tiedän pari tyyppiä joilla on vatsatatskat, ja kumpaisellakin pysyneet ihan kuosissaan raskaudesta huolimatta... kai se iho palautuu,jos hyvin käy...taitaa olla urbaani-legendoja nää kauhu stoorit roikkuvista ja venähtäneistä tribaaleista..
navasta löytyy 2kpl,ylhäällä ja alhaalla, sekä nenässä myös 90-luvun nenäkoru buumissa hankittu, mut ei osaa olla ilmankaan enää sellainen ihan pieni kivi siinä vaan...
Tatskoja 3kpl. Ylä- ja alaselässä, sekä nilkassa. Kaikki liittyy eläimiin jotenkin...
Ihme himo olis taas ottaa uus kuva...mutta...josko nyt koittaisin odotella et menis ohi vaan..
(nännikoru miehellä on ihan jees! jos on kivat rintalihakset ja sillee..)
[q]Janisa, 11.5.2008 19:02:
Eilen tuli uusi kuva jalkapoytaan.
[/q]
....sama paikka täällä haaveissa... ja sit toi selkärangan kohta yläselästä olis kans...
Oon vakavissani alkanu miettii ottavani tatuoinnin. Se oli varmaa perhonen joko toho rintaa tai sit alavatsaa lonkkaluun vieree. Pitää viel miettii ja kerää rahaa toho operaatioo
[q]Fyraett, 25.12.2006 22:54:
ei ainaskaa tarvii omaa persoonaa muuttaa
[/q]
Päivän :)
[q]pululu, 8.7.2009 19:33:
---
pululu, 1.7.2009 03:30:
Nyt on kyl sellainen tatskahimo että voipi olla että tämä tyttö palaa Suomeen tatuoituna. HMMHMM :)
---
.. ja niin tämä kävi toteen.
Eilen kävin paikallisella huipputatuoijalla hakatuttamassa itseni, kaksi itsesuunnittelemaa sakurankukkaa koristaa nyt solisluideni alapuolella olevia alueita.
Kuvaa tulee heti kun ehtii :)
PS. Onneksi teetätin nämä täällä. Kaksi halkaisijaltaan n. 10 sentin kokoiset tatuoidut alueet maksoivat yhteensä 800 pesoa eli 40 euroa. Olin niin tyytyväinen, että maksoin saman tien viiskymppiä ;) Mitä tuossa kyselin suomalaisista mestoista, siellä olisi saattanut maksaa kolmatta sataa euroa.
...noniin se kuva.
[/q]
Saisko tarkempaa kuvaa :D Kiinnostaa lähinnä leiman laatu, varsinkin noilla hinnoilla (toki siihen nyt vaikuttaa ihan muut asiat ku ammattitaito). Tai pitää sit tulle joskus bileissä pällistelee ;)
[q]Dana, 12.8.2006 04:34:
btw. IMO mies jolla on tatuointi on melkeinpä Aina...
[size=8]en voi itselleni mitään....!![/size]
[/q]
Kuinka alhaalla täs on laatu- ja makuvaatimukset :)?
[q]pirpeli, 30.8.2006 09:59:
---
domi, 30.8.2006 09:55:
Tossa oli sarkasmia. Ite tiiän ton tekijän, eikä se tee missään firmassa noita, joten tyypillinen "vaihdoinpa pariin kossuun tatskavälineet ja nyt teen teepeille isokorvaisia delfiinejä lapaluihin" -tapaus.
---
Aaaa..ookooo..Mun sarkasminappula oli vissii off-asennossa :D Mut joo, tuollaset on vähän hasardeja, kun jäljestä ei sitte ei voi olla varma.. :( Tai voi, se on yleensä huonoa :/
[/q]
Jäljestä ei voi olla varma =)? Siis eiks toi äijä oo tehny noita pääosin itselleen ja lähipiirilleen? Noista on kyl noi nopat varmaan hirveimmät kun on selkeesti vielä yritetty saada perspektiivivääristymät kuntoon :D Mun mielestä ton äijän pitäis maksaa mulle (paljon) et se saa harjoitella mun iholla.
[q]tumpsi, 27.12.2006 17:37:
---
Jhelen, 26.12.2006 13:59:
Itellä korvien lisäks oli nänni lävisetty, mut piti ottaa pois intin takia :/ Mut tulee takas heti ku loppuu :) Sit on viel oikeessa olkavarressa tatuointi ja sille tulossa vasempaa käteen kaveri tässä kunhan saan jottaa aikaseks.
---
toi on muuten laiton muuvi,
koska nänni ei oo näkyvä.
mul kävi samoin, ja jälkeenpäin tiedustelin asiaa
oikeen esikunnasta.
myöhästä varmaan jo nyt, mut silti :)
[/q]
Ihme ettei tätä ole perusteltu turvallisuudella, hygienialla tjms. Itselleni ainakin menisi hyvin läpi, ettei siinä ympäristössä saisi pitää lävistystä joka voisi johonkin kiinnijäädessään repiä nännin auki :F En ole mikään nännilävärien asiantuntija, eli en tiedä kuinka turvallisia koruja niihin loppupeleissä saa. Toki intinkin voi käydä monella tavalla ja jos vaan homehtuu vmtk:lla munkki huules, ni tokkopa se siel on kovin ongelma :)
[q]Dana, 21.8.2006 12:52:
---
niomic, 21.8.2006 12:39:
---
Dana, 12.8.2006 04:34:
btw. IMO mies jolla on tatuointi on melkeinpä Aina...
[size=8]en voi itselleni mitään....!![/size]
---
Kuinka alhaalla täs on laatu- ja makuvaatimukset :)?
---
hahahha.. Noniinno.. Eeh, enemmän varmaan meinasin et kyllä tatuointi tekee miehistä hieman hottiksemman ei nyt ehkä saa sammakosta prinssiä, mut .. joo.. ne on vaan aika seksikkäitä
[/q]
Meinasin just kyl niit tatuointeja ja niiden laatua / hyvää makua. Et kelpaaks kaikki kunhan on vaan neulattu inkkiä ihoon :D
edit: kieliasu
[q]Dana, 21.8.2006 14:00:
aaaa.. mä tietenkin ajattelin heti miesten laatua
No siis tokihan sen täytyy olla silmälle miellyttävä. en siis oikein tykkää tatuoinneista jotka on vaan isketty ihoon ilman mitää syytä/ideaa.. musta on hienoa nähdä tatuointeja joiden kantajat kertovat innoissaan miksi ottivat ne, mitä ne heille merkitsee.. se jotenkin tuo syvyyttä siihen touhuun.. joku kiinalainen merkki olkapäässä, ihan vaan sen takii kun muillakin on, ei säväytä..
nyt toiv vastasin kysymykseesi
(typot)
[/q]
Just tätä mä hain takaa. Aluksi pelästyin, että sulle se tatuointi on jo itseisarvona niin hemmetin siisti ettei sillä mikä se on, miten se on tehty, mitä se edustaa jne ois mitään väliä. Olen itsekin pitkään halunnut mustetta ottaa, mutta henkilökohtaisesti on laatuvaatimukset niin korkealla ettei oo viel tullu semmosta mieleen / nähny missään. Yet another tribaali ei oikein innosta (toki niitäkin on huomattavan erilaisia ja erilaatuisia ja osa erittäin hienoja)
onko liian klisee / homohenkistä ottaa pieni sydän alavatsaan jommalle kummalle puolelle (miehelle)?
4 x tatuointi:
Oik. ranne - D Kirjain.
Oik. hauis - Delfiini.
Vas. käsivarsi - Tribal.
Vas. hauis - Teksti...
4 x lävärit korvissa
Vasemmassa korvassa perus-industrial, molemmissa lobeissa 6mm tunnelit ja labret. Lisää talven aikana, aivan kauhee hinku takas rei'itettäväks
Mulla tullut lisäystä perheeseen: 2kk sisällä on tökätty napa ja korvan sisempi rusto, auts. Kuukauden päästä mennään hakemaan septumia kuonoon, toinen korva on venynyt yhdeksään milliin ja toinen tulee perässä. Hirvee hinku saada lisää!
Onko kellään muuten ollut mitään ongelmia työ paikan saannin kanssa tatuointien takia?
jos se on työntantajalle ylitsepääsemätön ongelma niin luultavasti kyseessä on sellainen mesta jossa et haluaisi olla töissä muutenkaan
kieli lävistykset on niiiiiiice*hymy*