lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- ...
- 91
- Seuraava »
[q]äm:
Eikös pinppi voisi olla miehille hyvä tatuoinnin aihe, siihen te kun ette koskaan kyllästy
[/q]
tämä tatuoidaan päähän ja hiukset ajellaan häpykarvoiksi?
Minä olen saanut korvani lävistettyä neljä kertaa, yhteensä korvissa roikkuu koruja yhdeksän ja tatuointi koristaa toista pakaraa. Itse valitsin tatuointini sen takia, että se oli kaunis. Sillä ei ole minulle henkilökohtaista salaista merkitystä vaan se on vain esteettisen näköinen *toivottavasti* Tein päätöksen kuvasta puolessa tunnissa, enkä ole vielä katunut. Kaksi vuotta se on ollut.
[q]Kooaliini:
---
Dragonfly:
yritän kovasti ennen joulua saada sen kielilävärin *sydän*
---
Ei mitään yrittämistä. Meet vaan hakee sen huomenna.
[/q]
mulla on hirvee yrittäminen sen kanssa.. eilen kyl yks kaveri sano etten vaan feidaa siel sitten ku sillä oli se koko operaatio ohi niin se oli vähän pyörtyny noooh.. mä oon tosi rohkee.. en mä semmosii.. enhän..
mulla on noita läväreitä tullu ja menny...nyt tällähetkellä huuli+septum katotaan jos tulis lisää ja jos jotain lähtee pois...kulma,kieli,nänni ja napa korut koettu jo..jotain uutta vois
-septum
[muokattu 5.12.2003 22:53]
mä otin mun ekan (ja vikan) lävistykseni pois jo kauan sitten. en enää tykkää...*eiei* aino mitä oon ikinä halunnu on kielilävistys, mutta sitä en kuulemma saa ottaa eikä se kaiken lisäksi kuulu työnkuvaan
[q]Progress:
Breakaholic: Ota tatska, jossa oomme me; eli minä, Jani ja Eugen.
Meihin et kato kyllästy ikinä.....
[/q]
No tuota... Musta tuntuu et valokuvat riittää kyllä*hih* Tuskin mä teitä unohdan, vaikkette roikukaan kokoajan messissä*nauru*
mielestäni lävistykset ja tatuonnit on kauniita...
tatuoinnin jos ottaa niin mielestäni kuvan pitää olla sellainen joka,
merkitsee jotain tai jolla on jokin tarina... tai vaikka kertoo itsestään..
itselläni on lävistyksiä nenässä, ala huulessa, smile ,kielessä ja oli kulmassa.
Tatuonnin kävin laittamassa viime syksynä oikeeseen olkapäähän...
miehillä on södee niskassa tai selässä olevat tatskat
*pihkassa*... lävistyksistä en oikeen osaa sanoo koska kaikille ei vättämättä sovi
(mutta, napa*kuola* ja ala huuli...)
[muokattu 8.1.2004 13:37]
[q]Dragonfly:
yritän kovasti ennen joulua saada sen kielilävärin *sydän*
[/q]
ja nyt mä sen sain *plur**sydän**pihkassa**iloinen**nauru**hih**piis*
[q]Phiber:
Taidan ottaa tammikuun alussa nänniläväri(n)(t)
[/q]
Minäkin otan kumpaankin nänniin heti kun vaan saan raha-asiat kuntoon. Huii, jänskättää jo valmiiksi.
napa, kieli, medusa ja lobe 5mm toisessa korvassa. Seuraavaksi kuva kunhan olen saanut suunniteltua mallin. Kielikoruun jo kyllästynyt (ollut n. 3 vuotta) mutta ei oo raaskinu ottaa vielä poiskaan...
No heti kun vaan saan rahaa sen verran niin juoksen lävistäjälleni pikapikaan. Kyllä se on vain rohkaistava itsensä.
[q]alien:
mä otin joskus nännilävärin ja se sattui niiiin pirusti!!
[/q]
Ei se nänni nyt niin paljon satu. Nykyihmiset ei vaan kestä kipua. Sinänsä on jännä tunne kattoa kun on oman nännin läpi sellanen paksu ontto neula. Sen sijaan mulla kesti kauan ennen kun olo tuli muuten normaaliksi. Jouduin lepäilemään sohvalla puolisen tuntia ennen kun pysty nousee ylös ilman että huippas.
[muokattu 12.12.2003 10:30]
[q]kuu:
Onkohan se niin, että miesten nännilävistykset eivät tee niin kipeää kuin naisten? Tuntuu siltä, että naisilla nuo nännit ovat paljon kipuherkemmät ja lävistäminen paljon tuskaisempaa.
Hitto kun saisi itsensä joskus uskaltautumaan sen tekemään. Kumpiikin sitten kerralla, ettei pupu tulisi uudestaan pöksyyn.
[/q]
Eikähän ole aika tapauskohtaista miten sattuu.. ja sehän sattuu tosiaan aivan hetken, kyllä sitä helposti keksii paljon tuskaisempaa ja pitkällisempää kuin hetken kestävä nännien lävistys, turha sen takia on jättää niitä ottamatta jos kerran haluaa
mä hankin napakorun viikko sitte kahden vuoden pohdinnan jälkee...ja tykkään siitä kovasti
[q]pizzacat:
Nännikorut on tosi ihqja... Ottakaa ihmeessä. Suosittelen. Ei satu niin paljon kuin luulis - ainakin mä luulin että enemmän. PItää vaan muistaa hoitaa pitkään. Nyt jo (1 vkon jälkeen) on lähes kivuton ja kaikki ok. Kutisee kivasti nännit kun paranee noi reiät... HIhhih.
[/q]
Mulla nännilävistykset sattui kyllä ihan kauheasti, mutta ehdottomasti kivuliain oli clithood jota olen kuullut väitettävän lähes kivuttomaksi lävistykseksi *täh* Seuraavaksi kieleen tulossa toinen reikä... pääsee taas sössöttämään vähäksi aikaa
[q]pupuankka:
se verenvuotohan riippuu ihan siitä, osuuko lävistys verisuonen kohdalle
[/q]
Heh, mul on sit varmaa aika rutosti verisuonii korvis*iihhih*
Multa löytyy madonna tosta ylähuulesta, kielessä on tappi ja navassa banaani. Sitt on vielä smiley.
Ja nännilävät on *sydän*, toivon mukaan multa löytyy sellaset vielä tän vuoden puolella.
[q]kuu:
Minä olin industrialia ottamassa ihan innoissani, mutta sitten lävistäjä vain tokaisi, että minun korvaani sellaista ei pystyisi laittaa. On katos jotenkin se yläjuttu aika yhtenäinen tai jotain muuta tyhmää. *igor*[/q]
Kaikilla on niin erilaiset korvat, ja vieläpä joskus eriparia
[q]Ja kannattaa sitä merisuolaliuosta kokeilla noihin rustojuttuihin, niin parantuu paremmin.
[/q]
Pitääpä muuten testata, en ole aiemmin jostain syystä älynny tuota
Koukkuunhan näihin on jääny.. Varsinki läväreihin..
Eka lävistys oli napa joskus 5 vuotta sitten, nyt niitä on sit jo:
Kieli, nänni, nenän sivu ja korvissa 7.
Tatuointeja löytyy alavatsasta pienet lintuset vähän oldschool-mallia ja alaselästä punatukkainen Ember-keijukainen.
Mitään en oo katunu ja lisää haluan, seuraava läväri on varmaankin tragus jota olen himoinnu jo pitkään, ja muutenkin korviin haluais lisää kaikkee.. Nuo rustolävärit vaan parantuu mulla ainakin tosi huonosti..
Miehillä tykkään läväreistä nänneissä ja kielessä..
[q]-Santtu-:
Nuo rustolävärit vaan parantuu mulla ainakin tosi huonosti..
[/q]
Kyllä joo. Minulla on tuo inner conch. Ja se kesti parantua täysin ehkä noin puoli vuotta. Mutta onneksi ei mitään möykkyjä sentään tullut. Nyt on terve kuin pukki.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- ...
- 91
- Seuraava »