lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

eilen laitettii nännilävärit (tapit pystyyn) ..noi on niiiiiiin hienot ja niiden laittaminen tuntu ihan törkeen hyvälle*iloinen*

...kieli koru oli , mut duunien takia otin pois sen...

ja pohkeissa on tatuoinnit.. ja lisää tulee ennen kesä*joo*

Jotenkin luulis et paneminen, runkkaaminen ja kuseminen olisi suhteellisen hankalaa jos munassa on metallia enemmän tai vähemmän Miltäs se metalli naisesta tuntuu? itse en pidä edes kielilävityksestä suuseksin aikana

Kultsillani on napakoru *sydän*
On aika ihana!

[muokattu 27.3.2004 11:51]

Kielessä oli muutaman vuoden, mutta otin viime kesänä pois kun se alkoi olla yhtä omaperäinen juttu kuin Burberryn kaulaliina...Olin muutenkin kyllästynyt jo kielirautaan. Nyt ei oo mitään.

Isä ja äiti otti samana päivänä samassa paikassa samanlaiset tatskat, joita ne hoiti yhtä huonosti kumpainenkin, toisella parantui ja toisella ei..
Mun keho hylki jo korvakorujen pitämistä, en usko että näillä geeneillä otetaan tatskoja tai läväreitä. Harmi, ko muuten kyllä tykkäisin.. Pitänee tykkäillä muitten.

En osais olla enää ilman lävistyksiä / tatuointejani..tosin onnex tatsat ei karkaa*nauru*. Mul on huulessa, navassa, korvissa yht. 4 lävistystä ja ala-ja yläselässä tatuoinnit. Ne on ollu kaikki tarkkaan harkittuja ja tatsat kertoo paljon mun elämästä ja arvoista.*joo*

[q]hallucinogen:
Toi ei voi olla kovin hyödyllinen kapistus
[/q]

Ei voi olla joo :) Pitäisi käydä oma ympärileikkauttamassa ja ehkä vähän avata alta ja laittaa muutama implantti laittaa jos rahaa löytyy. Ja kyllä apadydoet aina ulkonäössä perus PA:n voittaa

[muokattu 26.1.2004 23:00]

[q]meow:
---
Kanelli:
Heräsipä tässä kysymys, että onko kenellä kokemusta tatuoinnin ottamisesta yläselkään ja selkärangan kohdille? Että onko miten kivuliasprosessi? Siis tietysti hieman kivulias mutta eloon jää senkin jälkeen, ei mitään liallisuuksia kuten joillain muilla ruumiinosilla?

---

mulla se kyl kirpas enemmän ku muualle otetut, vaan voisko olla syynä että se oli myös se ensimmäinen..dunno
[/q]

Mulla ei oo kun yx tatska ja se on yläselässä..Eikä se nyt mitään mahdottomia sattunut.Elossa ollaan*hymy*
Tosin en osaa sanoo et sattuuko se nyt enemmän kun jonnekkin muualle kun
se on tosiaan ainokaiseni.

[q]
---
hallucinogen:
Toi ei voi olla kovin hyödyllinen kapistus

---
diezel:

Ei voi olla joo :) Pitäisi käydä oma ympärileikkauttamassa ja ehkä vähän avata alta ja laittaa muutama implantti laittaa jos rahaa löytyy. Ja kyllä apadydoet aina ulkonäössä perus PA:n voittaa

[muokattu 26.1.2004 23:00]
[/q]
Hmm.. Mä en kyl paikkojani modaa sillä ajatuksella tai periaatteella, että ne olisivat tai tulisivat olla jotenkin paremman näkösiä kuin muilla.. PA sopii mulle (kaikin tavoin *vink*) eikä oo naiset eikä miehet valittaneet Ei roiski kustessa, eikä oo millään tavoin tiellä missään aktiviteetissä. Ikäänkuin mulla jotain seksielämää olis

[muokattu 27.1.2004 01:45]

Georgiassa, Atlantassa on kielletty naisten genitaalilävärit.

http://www.accessnorthga.com/news/ap_newfullstory.asp?ID=34411

”...land of the free...”

oman kullan lävistys kielessä on eri hyvä!*vink* ystävällä oli kivannäkönen lävistys ylähuulen alla jänteessä mikä näky kun se hymyili ja sen hymy on muutenki niin kaunis et se koru teki siitä vielä erikoisemman.. itelläni ei oo mut aina välillä kutkuttaa ajatus hankkimisesta. tatuoinnit on hienoja kohtuudella. itelleni ne tuntus liian ikuisilta..

[q]Lana83:
Jep, kyllä mun on pakko pian saada se tatska, ihan sama saako sen puudutuksen vai ei. Sitten vaan huudetaan ja syytetään miestä synnytyksessä...*lmao*

Sit pitäis vielä saada toinen lävistys. Tohon huulen alapuolelle olis kiva.
[/q]

Voithan suunnitella sijainnin lääkärin ja artistin kanssa. Kyseleeköhän lössi näitä juttuja etukäteen laisinkaan em. tahoilta?

mulla ei NYT ole mitään, tatuointeja koskaan ollutkaan vaik ois kiva ottaa..
MUTTA mulla oli joskus silleen et naamas oli akupunktuurineuloja, niit piiitkiä ohuita, mut tosi kestäviä, ni joku 100-1000kpl :)

freakshow

Uniikit isot tatskat on hienoja (esim. kaks leijonan pentua Crying Freeman:in muijalla). Tyylipuhtaat, taidokkaasti tehdyt ja hallitut kokonaisuudet. Lihasta pitää olla vähän alla. Tatskan pitää olla ehottomasti sun vartaloa varten suunniteltu. Metallin roikottaminen naamassa on kanssa sellannen harrastus että ne jotka siihen on todella haksahtaneet näyttää yleensä... ei pitäisi arvostella.

Hienoinmpii lävistyksii on nänni ja napakorut lähinnä naisilla. Useilla miehillä noi nännikorut näyttää väkinäiseltä (ei oikeen sovi kroppaan) vaikka en nyt ole monia nähnytkään. Ei silti, kylllähän niitä saa laittaa vaikka minkälaisen kropan omaisikin. Kukas sitä voi valita minkä näköseinä tänne tupsahtaa.

Kohtuutta ja harkintaa noihin hommiin.

Nenänpielessä oli kymmenen vuotta koru mutta viime kesänä otin sen pois. Nykyään napakoru, ylähuulessa medusa ja korvissa 8mm plugit.
Ja olkapäissä tatuoinnit...ja lisää tulossa varmaan keväällä....*jiihaa*

mult löytyy 3 tatuointia... tribaali niskassa, enkeli olkapäässä ja ruusu vatsassa!
alahuuli pitäis mennä lävistää heti ku saa rahaa

[q]HaPsULi:
Otin lävistyksen ShockHair storessa ja hinta tais olla vähän reilu 30e[/q]

Ei ainakaan yhdisty laadukas-leima tohon paikkaan :)

Nooh, lävistyksiä löytyypi huulesta, sit on kieles kaks, tuol korvan ylärustossa on yks... sit pitäs viel nännit lävistää ja toisen korvan rusto kans.. tasapainoo, tasapainoo!! niijoo, ja sit molemmissa korvalehdyköis 6mm:n levennykset

Tatuointi ollu jo pitkään harkinnassa, mut laiskana ihmisenä en oo saanu sitä aikaan oon kyl jo suunnitellu itelleni millasen haluan, semmonen siisti tribaalitähtönen joita ei varmasti tuu muilla näkyyn! tai sit joku näist mun palloaiheisista

Rahaa vaan tarvis niin perkuleesti et pystyis toteuttaan!!
köyhäinkeruu mun hyväks?

[muokattu 4.2.2004 16:27]

[q]guvnor:
oliskohan tuolla legacy-tattoossa, punavuorenkadulla, mahdollista. kuva-albumeja selaillessani taisi muutama tuollainen osua silmään...[/q]

Samoissa tiloissa toimii toi http://www.modifiedbodypiercing.com, josta oli jo mainintaa eli ei varsinaisesti Legacy Tattoossa niitä tehdä.

Minun haaveilunani olisi ollut sellainen lävitys kumpaiseekin korvanlehden ylä osaan, että niistä olisi tullut sellaiset ”keijukorvat”...
mutta idea taisi olla yhdenlainen ja se täytyisi toteuttaa leikkausmetodein...eli EI!

...siinä sen taas näkee, taidan olla liian pelkuri lähteäkseni mihinkään pysyvään kehon muokkailuun...*blush*

O