lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

Iteppä tein nuuhkimiselimeen reijän, siinä se on ollut kolmisen vuotta.
Ja korvissa on kans. ^^

[q]Avernian:
---
innae:
Olenpas nössö, minulla ei ole edes korvakoruja saati sitten tatuointia...

---

Yleisesti ihmiset näyttää paljon paremmilta ilman!
[/q]

samaa mieltä vaikka oma kultsi näyttääkin tosi kauniilta tatskat ja lävärit pitkin vartaloa ja naamaa *sydän*

1) Mistäs päin Tampereelta sais halvalla tauointeja? Pari kaveria on kyllä, joiden kautta saattaisin saada halvalla, mutta mieluummin selvitän ensin kaikki mahdollisuudet..
2) millä perusteella kannattaisi ottaa tatuointi? Eli esim. uskonto, elämänfilosofia, eläin joksi tuntee itsensä, suosikkijoukkue, kiinakielinen merkki jonka tarkoitusta ei tiedä? Ottaen huomioon että se on seuraavat 60 vuotta ihossa?..

tribaalit on yhtä loppuun kuluttettu idea, kuin ketsuppi makkaralla. mut silti se näyttää hyvältä. Tosin ei todellakaan omaperäistä, mitä itse ainakin vaadin tatuoinnilta, jos semmoisen itseeni aion joskus ottaa. eikä se tribaalikaan enää niin makea ole, jos sitä näkyy kaikilla

[muokattu 7.7.2004 19:14]

Otin itselleni ihka ensimmäisen tatuoinnin aika tarkkaan noin kuukausi sitten. Tribal muotoilu tuohon vas. olkapää/yläselkä/yläkäsivarsi/rinta-alueelle. Ei niin iso miltä vaikuttaa. Hippasen sattu ku istu 5 tuntia ”tikattavana”*nauru* Jälkeenpäin mietittynä oli sen arvosta ja lisää on tulossa*joo* Aika varattuna jo*plur* Lävistyksiäkin olen ajatellut ottavani mutta ajankohdasta ei vielä tietoa*piis*

kieli x 3
alahuuli
frenum

[q]meow:
otinpa navat pois. :P
mun mielestä ne näyttää paremmalta pojilla.
[/q]

I completely agree

[q]peikkotyttö:
Ou fak,parintunnin kuluttua ihooni ilmestyy eka tatskani..on aíka helvetin peloissani
[/q]

mitäs mitäs? millaisen otat?

Napakoru ja kielikoru + nännilävistys. Kaks tatuointia: Tiikerin pentu edestä kuvattuna ja sydän.*sydän*

Miehillä on kielikoru ja sopiva*täh* määrä tatuointeja jees..*joo**hih*

Nyt on ollut piikki alahuulessa viikon ja tyytyväinen olen. Kolmantena päivänä turpos aika hyvin ja vuosi verta, mutta nyt taas kiltisti normaali ja välil ei ees muista et sellasen meni hankkimaan... eli läväreitä ihmiset rohkeasti

itsellä kieli ja napakoru *sydän*
kielen kanssa ei oo ollu minkäänlaisia ongelmia mut napa tulehdutti itsensä vuoden päivät.nyt se voi jo paljon paremmin*plur*
toisen voisin laittaa kyl napaan.
tatskoja ei vielä ole mut harkinnassa muutama.
napa ja kieli maksoivat molemmat jotain about 30-40e oulussa ne kävin laittamassa kielen tramptattoo:ssa ja navan house of pain:ssä.
hmm..miehellä nyt saa mun puolesta olla vaikka ja missä ei haittaa.

löytyy alahuulesta pallo oikealta puolelta, tarkotuksena olis ottaa toisellekin puolelle ja sitten vaihtaa pallot sellaisiin lyhyihin piikkeihin. muuten ei löydy hirveästi läväreitä ja tatuointeja ei toistaiseksi ole yhtään.

kieliläväri olis ihan jees, mut tulevana hoitsuna en sitä voi hankkia...*uuh*

Örp, otin eilen lävistyksen huuleen, nyt vaan pitää toipua henkisistä ja fyysisistä tuskista kk:n ajan

hii, oikean korvan yläosassa on nyt piikki

Saan maanantaina ekan tatuointini ja jännittää kivast:)
110e menee sit siihenki:(

Otin juuri ensimmäisen lävistykseni vasempaan kulmaan...
Olen ollut tosi tyytyväinen... Ei oo ollu kipee eikä mitään muutakaan... Just suunnittelen et toine kulma kans ja kaikkee muuta..*joo*

niehburn
septum
molemmat kulmat
nenärengas
madonna
alahuuli
molemmat posket

&Korvassa kaksi

Toisessa korvassa kaksi ja toisessa nyt 2,4 mm venytys. Parin viikon päästä siirryn 3,2 mm.

Ja kielessä heiluu tappi, jonka kanssa leikkimisestä on tullut tapa.

Ja harkinnassa on myös hyvin yksinkertainen tatuointi nilkkaan. Hintaa vaan pitäisi kysellä.

Onhan noita, ollut ja tulee olemaan. toistaiseksi vain huulessa, kielessä ja vasemman korvan rustossa. Luultavasti korvalehden reijätkin on vielä auki. Ajattelin joskus hankkiä niebuhrin tai unicornin, mut kattoo nyt.... asiakaspalvelualalla ihmiset on vielä niin vanhoillisia.

Tatuointi, toivottavasti saan joskus sen hommattua. Suunnitelmat on jo raha ja aika puuttuu.

O