lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

[q]Jone:
Tuntuu, että nykyään on huomattavasti omaperäisempää olla lävistämätön ja tatuoimaton kuin hankkia pari nahkeaa läväriä tai tribaalia. Taidanpa siis pitää ihoni tatuoimattomana toistaiseksi ja kehoni ilman ”ylimääräisiä” pliisuja reikiä.
[/q]
Ehkäpä näin, mutta mutta; Otetaanko läväreitä ja tatskoja (enää nykyään ainakaan) omaperäisyyden tai vain ja ainoastaan omaperäisyyden takia? Ehkäpä nämä pari nahkeaa läväriä ovat jollekin tarkeät jostain muusta syystä, ehkä ne tuntuvat hyvinkin omilta, vaikka jollain muullakin voi olla läväri samassa paikassa...

Itsehän en jätä läväriä tai tatskaa ottamatta sen takia, että se vähentäisi omaperäisyyttäni. Tosin en lähde apinoimaan ketään, joten esim. tatskoissa haluan kuvan olevan minua, tehty minulle, ja näin ollen olevan omalla tavallaan omaperäinen. Itse en näe omia bodmodsejani vain tatskoina ja läväreinä...

Mä taas oon yks niit ihmisiä, jotka ei voi lopettaa lävistysten ottoo... Mä rakastan jokaista lävistystäni ja joistan on tullu erittäin rakkaita mulle ja joita ilman ei voi ees harkita elää.

Jäin heti koukkuun, ku kävin ottamassa mun ekan lävärin. Nyt mul on kulmissa, korvissa, septum, huulessa ja kielessä... sit ku saan taas lisää rahaa ni tulee nänneihin, niebuhr (jos sitä saa mulle), ja korviin lisää... ja kaikkee kivaa

[q]vaavu:
Hankin joskus 8(?) vuotta sitten napaan lävistyksen. Paranemisprosessi kesti hirmu kauan, Mikä olisi kaikkein paras paikka käydä kyselemässä ja teettämässä lävistys? Hinnalla ei todellakaan ole mitään väliä, maksan silmää räpäyttämättä vaikka tuplahinnan kunhan vain tiedän että lävistäjä on kokenut ja tietää mistä puhuu.[/q]

Helsingissä varmaan 3 vaihtoehtoa:
* Harness Bodypiercing
http://www.harness.as/
* Faboulous Paradise Tattoo & Piercing
http://www.fabulousparadise.com/
* Modified Bodypiercing
http://www.modifiedbodypiercing.com

Harnessissa ainakin lävärit pitää sopia ennen aukioloaikaa eli tuskinpa siellä ketään muuta on tuijottelemassa, sama varmaan käy muuallakin tai ainakin vastaavanlainen järjestely. Genitaaliläväreistä tytöillä kannattaisi ehkä mukaan harkintaan ottaa trianglelävistys jonka funktionaalisuus esim. seksissä on ihan eri luokkaa verrattuna vertikaaliseen huppuun eikä minun mielestä ottohetken ehkä pientä suurempaa kipua kannata pelätä. 1,5 vuodessa ei nyt kuulemma ole ainakaan turtunut

Hankin joskus 8(?) vuotta sitten napaan lävistyksen. Paranemisprosessi kesti hirmu kauan, reilun vuoden, ja monta kertaa tuli mietittyä pitäisikö se ottaa pois, mutta siihen se sitten jäi. Silloinen motiivi oli jossain määrin teinihaluinen erottautuminen, mutta kun koru tuossa navassa on nyt ollut pitempään, siitä on tullut aika olennainen osa itseä. En oikein osaa edes sanoa miltä tuo napa näyttäisi ilman korua. Toisaalta siinä vaiheessa kun tulee raskaaksi voi napakoru näyttää aika huvittavalta: rengas saattaa ruveta kummasti pingottamaan kun masu kasvaa.

Muita lävistyksiä olen harkinnut pitkään tänä aikana, mutta valtaosa mahdollisuuksista on sellaisia joita en välitä ottaa. Kasvoihin en halua mitään näkyviin, kielilävistykset tekevät huonoa hampaille, nännejä on ikävä lävistää koska niillä joutuu imettämään lasta myöhemmin. Loppupelissä olenkin alkanut pitkällisen harkinnan tuloksena kallistua genitaalialueen lävistyksiin. Näistä eniten clithood pystysuuntaisena saattaisi olla mieluinen. Olen kuitenkin arponut tuon ottamisessa todella kauan, koska mulla on asiasta joitakin pelkoja. Eniten pelottaa se että koru jatkuvalla stimulaatiolla aiheuttaa klitorisalueen turtumista, ts. kun kontaktia on koko ajan, tunto vähitellen heikkenee.

Luulen että ennen lävistyksen ottamista pitäisi hankkia tarkkaa tietoa ja asiantuntijan näkemyksiä. Muiden kokemuksia olisi myös kiva kuulla, tietenkin muistaen että joku 3kk sitten lävistyksensä ottanut ei aina ole ihan objektiivisin henkilö kertomaan lävistyksen haitoista ja hyödyistä.

Mikä olisi kaikkein paras paikka käydä kyselemässä ja teettämässä lävistys? Hinnalla ei todellakaan ole mitään väliä, maksan silmää räpäyttämättä vaikka tuplahinnan kunhan vain tiedän että lävistäjä on kokenut ja tietää mistä puhuu. Lisäksi olisi mukava jos homman pystyisi tekemään kohtalaisen diskreetisti, ilman turhia silmäpareja.

Ittellä 4 kuvaa ja viides suunnitteilla kuhan saa sen jotenki fiksusti koreografiaa mukaillen käteen.. kuvat taiteilen tietysti ite, ettei tuu vaaraa nähä samanlaista kuvaa kävelevän vastaan.. pitäis ruveta harkitsee oman koneen ostamisa jotta sais harrastuksesta työn.. oon kuitenki sen verran ihotaiteilua ihannoiva persoona että pakko täs on jonnekki edetä. Skarifikaatio on ollu projektina jo pidemän aikaa.. ehkä siihenki löytyy jossai vaiheessa sopiva rako.
BodyMods rock my world*iloinen*

LÄVITYKSIÄ 13

-vasemassa korvassa 2 (4vuotta, toinen niistä on 7mm venytys ollu vuoden)
-oikeessa korvassa 4 (tragus vuoden, joku rusto ½vuotta ja 2 tavallista 1,6mm 4vuotta)
-suussa 2 (kieli 3 vuotta ja smiley 3½ vuotta)
-naamassa2 (septum ½ vuotta ja ylähuuli 2päivää)
-kropassa muuten 3 (nännit 4vuotta ja napa 2 vuotta)

TATUOINTEJA 1
-musta seitti vasemmassa tississä ja hämis.... (ollu muutaman vuoden)
(tulossa lisää joskus)*igor*

[muokattu 15.1.2004 16:00]

Tällä tytöllä on lävistyksii tällä hetkellä kaks..
Napakorun otin josku vuosia sitten ku sitä ei vielä joka toisella tyypillä ollut.. Mutta nuorena ja tietämättömänä kävin ottaa sen Shock hiusliikkeestä, jossa kävi vakituinen lävistäjä.. Nykyään en moiseen paikkaan menis lävistää itteeni ikinä! Mutta onneks ei käyny mitään
Toinen läväri minkä sit oon ottanu on clithoodi, ja sen kävin hakee vasta tossa loppukesällä, että aika uus lelu se on vasta, mutta täysin tyytyväinen oon siihen että sen otin!
Sen kävin teettä yazkalla, ja se ei oikeestaan sattunu ollenkaan, hetken aikaa nipisti ja sit se oli ohi Seuraavaks olis sit tarkotus käydä ottaa ne nännilävärit. Oon himoinnu niitä jo vaikka kuinka kauan, mutta se pitkä paranemisaika on jotenki niin turn off et oon jättäny väliin..
Mut kyllä mä vielä ne otan! Muutenki niin kaikista läväreistä niin just nännilävärit on ne jotka on mun mielestä kaikkein ihanimmat.. Jos huomaan että jollain on sellaset, en vaan kertakaikkiaan malta olla koskematta
Muita läväreitä en sit itelle ainakaan ottais, koska haluun et se läväri on sellanen minkä saa piiloon jos haluaa, eli mun naamaan ei mitään tuu ikinä.. Ja toi sama periaate pätee tatskoihin, jos joskus keksin sellasen joka on tarpeeks hyvä/hieno/merkityksellinen että sen kävisin ottaa, niin sen pitäs kans olla paikassa jonka saa piiloon.. Koska mä ainakin koen lävärit ja tatuoinnit asioina jotka teen/otan itteni takii, enkä muiden..
Mutta joo... Se siitä, tällä erää..

Korvan ylärustossa ollut läväri jotain kuus kuukautta..paraneeko se ikinä?! Raivostuttaa välillä kun tuntuu et ei enää ikinä voi nukkua toisella kyljellä (koru painaa tyynyyn).. Poiskaan en ota kun se on kerran hankittu!
Toinen harkinnassa..mun mielestä tatskojen/läväreiden välissä olis hyvä pitää n.0,5-1v \”mietintäaikaa\”, koska operaation jälkeenhän tulee sellainen tietty rush et hei haluun lisää heti. Tai siis näin olen ainakin itseäni ajatellut rajoittaa.

Tatuointi siis ollut vajaan vuoden. Itsepiirretty; kaksi staraa alaselässä. Sellaiset suht geometriset kuviot on varmaan aika jees silloin jos pelkää kyllästyvänsä kuvaansa. Ne kun on aika neutraaleja. Ja kannattaa myös ottaa se sellaiseen paikkaan et sitä ei näe koko ajan niin ei pääse kyllästymään. Tosin mä en kyllä voisi kuvitella kyllästyväni omaani!

mjooh... tatskoja on paljon, osa sellaisia mistä tahtoisin eroon (maksaa ja paljon!!!), nuoruuden idioottikohtauksissa tuli otettua*blush* joistakin en luopuisi ikinä lävistyksiä on ollut silmäkulmassa (eivät pitäneet siitä töissä joten jouduin luopumaan, nyt taas opiskelen niin ei oikeastaan haittaisi, pöh!) nännissä oli kanssa, mutta kesällä ilman paitaa heiluessa koirani takertui siihen kynnestään, arvatkaas sattuiko? se sitten tulehtui ja tuska oli kamala, jouduin ottamaan sen pois kun en enää kestänyt kipua..... kerään rohkeutta ottaa uudestaan....

[q]breakaholic:
... mut pitäs keksiä sellainen johon ei kyllästyisi..
[/q]

Eikös pinppi voisi olla miehille hyvä tatuoinnin aihe, siihen te kun ette koskaan kyllästy

Yläselkään symmetrisesti keskelle tekisi mieli ottaa joku tribaalikuvio saa nähdä missä vaiheessa uskaltaudun. Myös napalävistys ja kulmalävistys vois olla hienoja

hmm.. mulla on kaksi tatulointia, toisen taiteilin itse ja sitten suomenleijona.

lävistyksiä onkin sitten enemmän.
-septum jonka just venytin kolme milliseksi , labret, kieli tappi, korvavenytykset jotka laitettiin suoraan nollasta kuuteen milliin, nännitapit ja sitten on vielä prinssi Albert.

tauointeja olisi tarkoitus tulla lisää, lävitykset saa toistaiseksi olla tässä, tosin korvat venynevät tasaiseen tahtiin

[muokattu 15.12.2003 02:11]

[muokattu 25.12.2003 12:56]

läväreitä on
nenäs 2 , kummassakin korvas 2 ja kieles 1 :)

läväreitä oon aatellu viel alahuuleen ja sit ehkä napaan kun on tollanen nipsukka napa :)
tatskoi tahdon 2.. tai yks.. tai kaks jo on pare :) yks logo ja sit riimukirjotusta.. :)

but never money for that . :(

[q]fallen angel:
Just laitoin mun korviin sellaset pinkit käyrät korut, jotai 4mm paksut. Ne on tooooosi kivan näköiset=) Ja ainakaan en ihan niin kovin monella ole laajennuksia nähnyt. Tyttösillä vielä vähemmän.
[/q]

Kuule, siihen venyttämiseen jää sitten pahasti koukkuun. Minulla nyt toisessa 8mm ja toisessa 11mm venytykset. Ja ainakin siihen 15 milliin pyrin. Se on kivaa.

[muokattu 1.12.2003 10:59]

[q]Enkeli:
kiinalainen lohikäärmettä tarkoittava merrki olkapäässä, napakoru, kielikoru ja kohta huulikoru...
täytyyhän sitä jotenkin tuntua elävänsä....*vink*
[/q]

Ihan mielenkiinnosta, miten noi auttaa sua siinä että ”tunnet eläväsi?”

Mielenkiinnosta myöskin toinen kysymys, mitä tatuointisi symboloi sinulle ja miten päädyit ottamaan juuri sen?

Onkohan se niin, että miesten nännilävistykset eivät tee niin kipeää kuin naisten? Tuntuu siltä, että naisilla nuo nännit ovat paljon kipuherkemmät ja lävistäminen paljon tuskaisempaa.
Hitto kun saisi itsensä joskus uskaltautumaan sen tekemään. Kumpiikin sitten kerralla, ettei pupu tulisi uudestaan pöksyyn.

[q]Jone:
Ihan mielenkiinnosta, miten noi auttaa sua siinä että ”tunnet eläväsi?”

Mielenkiinnosta myöskin toinen kysymys, mitä tatuointisi symboloi sinulle ja miten päädyit ottamaan juuri sen?
[/q]

Ihan mielenkiinnosta sama kiinnostaisi minuakin.. kiinalaiset merkit yleensä kuuluu ryhmään trenditatskat jotka nyt on mulla sen tkaia että halusin vaan tatskan.. sallittakoon jollekin joka oikeasti on kiinalainen tai muuten ymmärtää kulttuurista jotain..

no joo .. tai sitten toisaalta tatskoihin voi suhtautua vain kuvina ilman sen kummempaa symbolista arvoa mikä tekeekin sitten aiheen valinnasta huomattavasti vaikeamman että jaksaa sitä kestää vielä 10 vuoden kuluttua..

no joo itelläkin eka aihevalintani oli vähän siinä rajamailla että oliko fiksu mutta pistetään ens kerralla vähän uniikimpaa kun tässä ajatusta kypsytellään konkretiaksi..

[q]äm:
Voisin tatuoida kyrvän otsaani
[/q]Mulla olis sellanen dildo, jonka voi kiinnittää otsaan haluux lainaan?

[muokattu 4.12.2003 12:30]

Mä oon sitä mieltä etten varmaan koska ota tatuointia, enmä usko että pystyisin pitämään siitä aina.
Lävistyksiä toki haluan, vaikka kuinka monta. Mutta kattoo nyt...

Läväreitä löytyy 5, eli kaks kummassakin korvassa + kulmaläväri. Lisää en oo näillä näkymissä ottamassa. Tatskan ottoa tulee silloin tällöin mietittyä, mut pitäs keksiä sellainen johon ei kyllästyisi..

[muokattu 18.7.2004 18:44]

O