lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

[q]diezel:
---
Blues:

---

[muokattu 30.8.2003 11:02]
[/q]

*hih**hih**hih*

Mä päätin kans nyt ottaa ton pari
vuotta spekuloimani tapin silmien
väliin:

Ja näin tuoreeltaan olen tyytyväinen
ratkaisuun, lävistys ei tietenkään tuntunut
missään kun mennään pelkästä nahasta
läpi, eikä itse lävistys ole mitenkään tiellä,
ja miellyttää symmetrisyydessään omaa
esteettistä silmääni, mikä on toki tärkeintä

Tossa toi heppa-tatuointi on killunut oikean lapaluun päällä vuuesta \'97. Värit on aika haaleat, eli jotain sille pitäis vissii tehhä Ainii, ei sattunu :)

[q]GoA:
Mutta tuntuuko se nyt niin erikoiselta? kuitenkin vain pieni pala metallia.
[/q]

Ei se erikoiselta tunnu mutta jotkut sanovat sen tuovan tyydytystä myös sen takia että tietää sen olevan siellä suussa. Eli voi olla myös ihan psykologinen vaikutus.

[q]kuu:
Miehille se nyt taitaa olla muutenkin ihan sama miten se homma hoidetaan ja että olisko siellä suussa vielä jotain metallia.Luulisi olevan enemmän tiellä
[/q]

Ei ihan noinkaan. Monilla miehillä, itseni mukaanlaskien, sillä on väliä ”miten homma hoidetaan” ja mistä toinen pitää. Monet miehet ovat pitäneet tuota kielikorua kiehtovana..voivat olla että kärsivät pienen pettymyksen sitten kun pääsevät sitä testaamaan.

[q]kuu:
Genitaalit sitten olisikin aivan eri juttu.Puolin tai toisin
[/q]

Itse en pidä genitaalilävistyksistä ollenkaan ja pitää myöntää että ajatus hirvittää että lävistäisin genitaalini
Muita lävistyksiä voin ottaa ihan hyvin kuten nykyään on tuo koru kielessä ja voi olla että tulee pari lisää mitkä saa peitettyä vaatteiden alle tarvittaessa.

Itsellä on ollu tatuointi tossa oikeassa kädessä jo pari-kolme vuotta..

tekis mieli hirveesti ottaa toinen... tai sit läväri kulmaan taikka nänniin..

Käsivarressa on tatska vasemmas korvas yx korvis*justjoo* tatskoi pitäis saada lisää mut ei oo yhtään makeeta tatskaa nähny viel*igor*paitsoi se yx mikä mul on*nauru*

[muokattu 18.4.2003 19:19]

[q]Avernian:
Vaikuttaakos tuo nännien lävistely jotenkin naisten imetyskykyyn, muuten?
[/q]

http://www.bmezine.com/risks/index.html

Ja sieltä tuo breast feeding.

[muokattu 16.12.2003 11:57]

On itellä nytten molemmissa korvissa ja silmäkulmassa läväri...
tatskaa ei viel oo mut varmaa tulos, kun vaan olis se motiivi valmiina ja jaksais etsii mestaa, mut koko selkä on ideana.
Läväreitä tulos toivottavasti joku bodypierci tai stapel. *hymy**hymy*
...kyl labret olis makee, tai sit joku ihme korvassa, esim. orbital... *sydän*

[muokattu 23.12.2003 23:09]

edit: kieliläväri on myös pistetty...

[muokattu 11.7.2004 15:20]

Eilen tuli haettuu korviin renkaat:) Eipä sattunu juurikaan, ainaki jos vertaa nänneihin:) Ihmettelen kyl sitä veren paljoutta:) Viel yön aikanaki oli valunu toinen korvanlehti iha veren peittoon*blush* Nyt alkaa jo rauhottuun mut onko muil ollu samoi kokemuksii?

Taidan ottaa tammikuun alussa nänniläväri(n)(t)

[q]Phiber:
Taidan ottaa tammikuun alussa nänniläväri(n)(t)
[/q]
Ota ihmees*joo* Ite ainaki oon tykänny eikä oo ongelmii ollu*heiii*
Ja molempii tottakai samalla kertaa*iihhih*

mulla ei oo mitään.. enkä haluaisikaan (ennen halusin tosin lävärin mutten uskaltanu ottaa).. sanoisin näissä jutuissa et pieni on kaunista

[q]Monilla miehillä, itseni mukaanlaskien, sillä on väliä ”miten homma hoidetaan” ja mistä toinen pitää. [/q]

juuh, mun kokemus on kans tämä....ei pidä aliarvioida miehiä, eihän se meillekään sama ole miten siellä säheltää. kyllä nykyaikana vaaditaan jo hyvää kielitaitoa!

oma mies tosin ei oikein edes pidä mun kielikorusta..tuntuu kuulemma liikaakin joskus pois en sitä silti ota!

genitaalilävärit ei oikein muakaan kiinnosta, kavereilla on niitä ja ei nappaa, ei.

tatskan ottaisin heti kun rahatilanne antais myöten..eli ei ihan lähitulevaisuudessa

[q]fallen angel:
Pakko kyl sanoo että nännit ja kielikoru on niiiiin parhaat. Genitaaleihin en oo mitään ottanu. En uskalla..
[/q]

Nännilävistykset ovat olleet moni vuotinen haaveeni. Mutta olen vain niin saamaton, rahaton ja uskallustakin puuttuu, jotta uskaltaisin ne menee nappaseen.
Kielilävistys on. Ja lisää siihen paksuutta tai toinen kaveriksi olisi suunnitteilla. Kiva joo on.
Genitaaleihin en minäkään ole uskaltanut ottaa. Mutta ehkä sekin päivä vielä joskus koittaa.

[q]GoA:
Enempää ei tule.
[/q]

Niin niin.

Mulla oli kulmakoru mutta sekin lähti pois intin myötä silloin...

Tuntuu, että nykyään on huomattavasti omaperäisempää olla lävistämätön ja tatuoimaton kuin hankkia pari nahkeaa läväriä tai tribaalia. Taidanpa siis pitää ihoni tatuoimattomana toistaiseksi ja kehoni ilman ”ylimääräisiä” pliisuja reikiä.

[q]Jone:
Tuntuu, että nykyään on huomattavasti omaperäisempää olla lävistämätön ja tatuoimaton kuin hankkia pari nahkeaa läväriä tai tribaalia. Taidanpa siis pitää ihoni tatuoimattomana toistaiseksi ja kehoni ilman ”ylimääräisiä” pliisuja reikiä.
[/q]

Jokainen tekeköön mitä itse tykkää.

[q]tepsutin:
tragukseen [/q]

Minäkin tahdon kumpaankin.

[q]Jone:
[/q]

aivan samaa mieltä

O