lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

Nonii, tuli sit haettuu tänää molempii nänneihin renkaat, ei sattunu oikeestaa nii paljoo ku olin luullu mut vitusti kuitenki ja sit pari seuraavaa tuntii oli ihan hirveitä mut nyt alkaa olee jo jees, ei tullu oikeestaa ollenka verta ja muutenki kaikki meni nappiin(kai)
Saa nähä mitä seuraava viikko tai kuukausi tuo tullessaan, toivon vaa ettei tulehtuis:)

Itsekkin jonkun/joitakin tatuointeja haluaisin, mutta ei ole selvää ajatusta siitä, että minkälainen ja minkäkokoinen ja mihin sen laittaisi.Täytyy vielä miettiä tarkkaan, ennen kuin ottaa hätiköidesti jonkun tyhmän ja mauttoman.Ikinä en kyllä mitään sellaista jokatytön tatuointia ottaisi, esim. kiinalaisen kuvion, perhosen, ruusun, tribaalin tms.Mutta en mitenkään aliarvioi heitä, kellä sellaisia kuvioita on.Itseeni en vain haluaisi sellaista.

oon halunnut -vanhempieni kauhuksi- tatuointia luultavasti jo 13 -vuotiaasta enkä millään ymmärrä miks tähän ikävuoteen mennessä en oo sitä saanu hankittua *täh* mutt se kuvan valitseminen onkin sit jo oma luku sinänsä

[q]Salla:
oon halunnut -vanhempieni kauhuksi- tatuointia luultavasti jo 13 -vuotiaasta enkä millään ymmärrä miks tähän ikävuoteen mennessä en oo sitä saanu hankittua *täh* mutt se kuvan valitseminen onkin sit jo oma luku sinänsä
[/q]

Teetätä semmonen kuva jollain hyvällä piirtäjällä mikä on ihan uniikki ja just semmonen kun sä haluut .. eipä ainakaan tule sitten vastaan missään .. kaveri teki niin

Jee minulla on nyt 8mm venytykset korvissa Tonne 10 milliin olisi tarkoitus päästä.

[q]Howdy:
---
Salla:

---

Teetätä semmonen kuva jollain hyvällä piirtäjällä mikä on ihan uniikki ja just semmonen kun sä haluut .. eipä ainakaan tule sitten vastaan missään .. kaveri teki niin
[/q]

Joo tottakai se tulee omasta päästä mutt musta vaa tuntuu ettei mikää kuva mitä oon suunnitellu ois sittenkään tarpeeksi hyvä
toisaalta voinhan mä ottaa muutaman, yhden jokaista tosi hyvää kuvasuunnitelmaa varten

[q]kuu:
Täytyy vielä miettiä tarkkaan, ennen kuin ottaa hätiköidesti jonkun tyhmän ja mauttoman.Ikinä en kyllä mitään sellaista jokatytön tatuointia ottaisi, esim. kiinalaisen kuvion, perhosen, ruusun, tribaalin tms.Mutta en mitenkään aliarvioi heitä, kellä sellaisia kuvioita on.Itseeni en vain haluaisi sellaista.
[/q]

Sinäänsä kumma että tietyt aiheet toistuu niin monien tatskoissa vaikka kumminkin kyse on KUVAsta joka siis voi esittää aivan ihan mitä vaan, että siinä mielessä kaipaisi vähän vaihtelua kuvien aiheisiin.. \”hauskimpia\” ovat juuri musta kiinalaiset kirjaimet tai 2 x 2 cm kokoiset \”tribaalit\” jossain olkapäässä tai käsivarressa..

Ja puhuu ihminen jolla on jo tribaalinpätkää (vähän isompi onneks ku 2x2cm vaikka kovin iso olekaan) ja biomekaanista tulossa todennäköisesti, mutta noin periaatteesta..

Minulta löytyy kaksi lävistystä, kielestä ja navasta. Kielessä ollut vähän yli vuoden ja navassa kaksi vuotta. Puoltoista vuotta sitten otin pienen kissantassu-tatuoinnin alaselkään. Suunnitteilla on toinen kissantassu siihen toisen viereen.

Kaikki rauta on yleensä naamassa liikaa, sitten on joitain poikkeuksia joille tuo mielestäni sopii. Itse en ottaisi läväriä yhtään mihinkään. Kyberkäsi kyllä kelpaisi.. Tai oikeastaan on paljonki porukkaa jolle pitäisi laittaa kokovartalon polttolävistys.

[q]Fyraett:
nänniin tuli yks! auto kannattaa jättää kotii jos sellasen meinaa ottaa,ratin kääntely ja vaihteitten vaihtelu menee aika nihkeesti ja sit viel se turvavyö
[/q]
Käyttääks joku turvavyötä????

Levitetyt 10mm:n tunnelit korvissa, jokunen rustoläväri, silmäkulmat, Niebuhr (silmien väli) sekä horizontaalissa että vertikaalissa, Septum (nenän rusto keskellä aka sonnirengas), alahuuli x3, kieli x2, nännit, napa ja Prince Albert.

Ollut myös niskassa, mutta talven tullessa joutuu pitää kaulaliinaa tms -> tulehtu ja jouduin ottaa pois Lisäx ollu nenänsivuissa napit..

= Grande total 26 kpl

Lähes kaikki otettu Harnessissa, suosittelen Yazkaa lämpimästi

Leimaa tulossa selkään, käsiin, napaan, sääriin ja valkosta cyber/konemaista tribaalii naamaan..

Proggista pukkaa

Jone, puhut kyllä kunnon asiaa. Näinhän se on.

Kolme pientä tatskaa ja kaksi lävistystä - enää; läväreitä oon karsinut sitten teinivuosien *vink*. Kaikki nää on nyt tarkasti harkittuja, tärkeitä ja merkityksellisiä. Tuskin tulee lisää ihan äkkiä, tosin never say never....

Miehillä kieliläväri on seksikäs. Tatskoja ei saa olla liikaa, sama pätee kyllä läväreihinkin... mikä sitten on liikaa, jaa... makunsa kullakin.

Edit: juu on mulla kolme korua korvarustossakin, mutta jotenkin karsastan sanoa niitä lävistyksiksi, eihän normikorviksiakaan sanota...

[muokattu 26.8.2003 23:26]

[muokattu 4.9.2003 16:55]

mulla oli napaläväri mut se kasvoi ulos. kaksi kertaa. ei tykännyt olla mun masussa...*hmph*

[q]C_1:
Poraa reikä päähän ja päästä piru ulos.
[/q]

http://www.bmezine.com/news/people/A10101/trepan/index.html

Öh köh
Mullakin on kielilävistys, mutta se ei taida vaikuttaa mihinkään suoritukseen niinku miesihmisille..No joo.

Enpä osaa oikein uskoa.Miehille se nyt taitaa olla muutenkin ihan sama miten se homma hoidetaan ja että olisko siellä suussa vielä jotain metallia.Luulisi olevan enemmän tiellä

Genitaalit sitten olisikin aivan eri juttu.Puolin tai toisin

.tänään sain uuden leiman, vasempaan keskisormeen
.mietittiin tos mun tatuoijan kanssa et meen jokupäivä ottaan itelleni Japanin kielisen
noodels 3.95$...

[q]hyperventilaatio:
Mulla on nykyään läväreitä korvissa, kulmassa, huulessa ja kielessä.
[/q]

Ota seuraavaksi päästä läpi joku iso naula!

mä oon nii pussy et mul ei oo mitää läväreit/tatskoi... en oo kyl vissii hankkimaskaa q jotenki ei vaa huvita (ei oo vaa mun juttu).

muute toi juttu et joku poraa sun päähäs jonku reiä ja pistää lisää verta aivoihi ni tuntuu ainaki must tosi vaaralliselt ja epäilyttävält. mä en kyl antas kenenkää, jol ei oo lääketieteellist koulutust ja kokemust, poraa mun päähä! aivois on kuitenki kaikki se mikä tekee just sut... persoonallisuus, ajatukset, muisti jne.

no mut jos joku haluaa nostaa omaa tajunnan tasoa ni siitä vaa... mikä minä olen arvostelee muita

O