lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

[q]mul btw hole kans kulmakarvassa, siinä roikku 13 vuotiaana sellai lehmänrinkula... ekoja läväreit mitä otin...[/q]
Mulla sama diili.Molemmilla puollla itseasiassa..ei niitä kauheesti näe but ärsyttävät. Sen ekan duunasin dorkana itse neulalla.Tosi järjen jättiläinen*ding*

.jippajee. tänään tuli yksi nänniläväri lisää kehoon *sydän*, ens vkolla toinen.sit o neljä
.ja noita riimujakin on hakattu jalkapöytään..

[q]PoisoN:
Nyt on kieliläväri otettu
Syöminen vähän tökkii mutta eiköhän se tilanne muutu viimeistään ku harjoituskoru vaihdetaan pois...
[/q]

Mä opin tuon alle viikossa ja turvotuskin katosi jo neljän päivän jälkeen. Vaikka se tuntuu aluksi aivan kauhealta ja uskoo että paraneminen kestää ikuisuuden, ei siinä lopulta mene kuin viikko niin se tuntuu jo aivan normaalilta.*iloinen*

Mä kävin just muutama kuukaus sitte ottamassa ylähuuleen tollasen rauta palluran...
Se jotenkin tuntuu sopivan huuleen ja mun persoonaan ku nakutettu..
Ainut kun sen otti niin siinä piti olla pidempi varsi noin kuukauden ajan koska se turpoili aina aamuisin... Törkeen näkönen aluks, mutta nyt kun on jo lyhyempi varsi jota ei näy ollenkaan ...Olen niin tyytyväinen!

Näihinkin tulee himo..... Käävin ottamassa Harnessissa ja sain kortin jossa luki että joka kuudes lävistys ilmaiseks...*ding* Mihin laittelis???
Todennäkösesti tuun ainakin ottamaan muutaman lisää...*joo*

Ja tatuoinnin kunhan löydän sen oikeen kuvan ja hyvän ja turvallisen liikkeen...

Kävin kurkkimassa sivuilla ja olen vakuuttunut!! Tahtoo, tahtoo!!!!

Nyt ois hinku ottaa läväri. Kieli ois kiva, ei näy niin paljon. Mutta kysymys: Onko se niin kiva suuseksissä kuin jotkut ovat väittäneet? Ja jos on niin pitäisi enään löytää joku jonka kanssa harjoitella tuon korun käyttöä, vapaaehtoisia vai määrätäänkö?

[q]dizzyli:
Lävistyskuvia (myös minun) voi käydä katsomassa http://www.bodymodifications.net sivuilta
[/q]

Ihanat tissit *plur**joo*

Oon jääny koukkuun tohon bodymodificationssiin.Käyn kattoo aina monta kertaa päivässä uusia kuvia.Ihania.Harmi kun ei saa sinne ittestä mitään, niin ei voi nähdä niitä piilotettuja.

tazka löytyy solisluun alapuolelta.... (kiinalainen merkki....)
lävärit kulmasta ja alahuulesta.... onhan niit sit korvissaki....
seuraavaks otan tazkan alaselkään.... siis sit ku on massii...

löytyy täl hetkel piikkilanka (perinteinen *hymy*) ”hauiksen” ympäri... tulossa viel kiinalaisil merkeil toiseen käteen Neitsyt...*iloinen*

hihi, just kun pääsin ihmettelemästä ett miks mun kroppaa ei vieläkään korista tatuointi niin mun rakas ystävä kertoi sen suunnitelmista mun synttärilahjaksi sen takia se joutu ilmottamaankin paljo aikasemmin siitä lahjasta ett ehdin miettiä tarpeeksi. Eli saan tatuoinnin. Sanoi vaan ett jos nyt en koko selän tatskaa ota niin ei muuten väliä *sydän**nauru**iloinen*
Nyt vaan kävi niin että olen täysin blokannut - vahingossa - mielestäni kaikki vanhat suunnitelmat ja oon ihan tyhjän päällä. Eikä se tatskan päättäminen oo mikää helppo juttu. Toisaalta vois nyt ottaa ehkä sellasen ei niin täydellisesti itselleen hurjan tärkeän kuvan ja miettiä syvemmin sitten seuraavaa vaikk vuoden päivät
mutt se paikka mihin haluan sen on vielä myös tosi hakusessa. Haluisin toisaalta ett se näkyy KUN haluan ja ei näy kun en halua.

Tatuointi asioissa tää ”kun kaikilla muillakin on jo se tai siellä” on tosi perseestä koska ihmis kroppaa on vaa rajallinen määrä ja salee jollain on jo siellä tatska mihin ite haluat, MUTTA silti en haluis mihinkään käsivarteen kun kaikilla on *vink**ding*

ähhhh vaikeeta! pitää alkaa hengaileen tiiviisti lähipäivinä tatskaliikkeissä ja imeä inspiraatiota

sairasta pistää lapsi kokemaan toi kipu vaan sen takia et vanhemmat saa esitellä muksuaan ...
Koska sitähän se todennäkösesti on. Jos muksu on sitä halunnu ja kinunu ni ostais sellasia purkkia josta saa siirtokuvia.... huh huh!!!

Mulla on 3 tatskaa ja 12 lävistyksiä korvissa. Mulla on myös ollut napa lävistys (5-6 vuotta sitten) mutta ostan kyllä kohta uuden koska se oli niin ihanaa. *joo**plur*

[q]-x-:
Mitään ei ole, aivan koskematon olen Pitäisköhän harkita vaikka niitä korvakoruja
[/q]

neitseellinen

eilen kävin ottamassa uuden tatuoinnin...oli melkein unohtunu kkuin paljon se aluks saattuu ennenkun siihen tottuu... mut kivaa oli ja nyt on lakanat sit musteessa

Mitään ei ole, aivan koskematon olen Pitäisköhän harkita vaikka niitä korvakoruja

..loytyy tatska olkapäästä. nännilävistyksen otin mut meni ja tulehtu!*nuha* Oli pakko luopuu ja täytyy sanoo et tuskasta oli kärvistellä sen kans se puol vuotta!

[q]¤BustaSistah¤:
Mul oli leuassa sellai pallero... mut konservatiivisen espanjalasisen duunipaikan mieliks jouduin ottaa sitä pois vuonna 2000... nyt tilalla on vaa iso hole*ding*! Siit vois sit vetää kätevästi pillillä bissee jos leukaperät ei aukee syystä jos toisesta! *piis**igor**piis*
[/q]

laita uus? jos se reikä on jo valmiina siinä *täh**ding*

[q]kuu:
---
Jone:
Tuntuu, että nykyään on huomattavasti omaperäisempää olla lävistämätön ja tatuoimaton kuin hankkia pari nahkeaa läväriä tai tribaalia. Taidanpa siis pitää ihoni tatuoimattomana toistaiseksi ja kehoni ilman ”ylimääräisiä” pliisuja reikiä.

---

Jokainen tekeköön mitä itse tykkää.
[/q]

Nimenomaan ja olisikin näin, mutta tuntuu että jengi ottaa nykyään läväreitä ja tatskoja lähinnä kun ne niin sooool, in ja kaikilla frendeilläkin on. IMO primäärinen motiivi kaikkeen omaan toimintaan tulisi olla oma tahto ja siitä johdettuna tapahtuva päätös. Asiaa ei kannata ymmärtää väärin, arvostan yksilöllisyyttä hyvinkin paljon ja pidän tatuointeja ja lävistyksiä ihan hauskoina tapoina ilmentää tätä silloin kun asia on toteutettu selkeästi harkiten ja hyvää makua käyttäen. Esim. napa-, kieli- tai kulmalävistyksissä tai peukalonpään kokoisissa tatuoinneissa / kansiosta valituissa tribaaleissa (tmv.) ei vaan mielestäni ole tietoakaan tästä tavoitteesta ja siksi ne lähinnä huvittavat mua ”omaperäisyydessään.”

Vaikea olla nauramatta ”katsokaa, mulla on kieliläväri”- tai ”eiks mulla ookin siisti tribaali alaselässä”-kuville, joita esim. IRC-galleria on pullollaan. Reaktioni asiaa on mielestäni ymmärrettävä siinä mielessä että kyseisen kaltaiset lävistykset ja tatuoinnit ovat yhtä originelleja persoonan ilmentämisen välineinä kuin H&M-vaatteiden käyttäminen vastaavassa tarkoituksessa.

*piis**uros**piis*

[muokattu 12.11.2003 12:28]

[q]On tainnut noihinkin tuo ilkeä asia nimeltä ”muoti” iskeä. Enää ei ole pop olla mitään kiinalaisia kirjoitusmerkkejä tai muita yleisiä tatskoja. Voi harmi niille jotka semmosen kerkesi jo ottamaan kun se sillon oli niin khuul. [/q]

Joo onkos tullut mieleen että prosentti meistä tatuoidusta ottaa kumminkin taskoja joilla on otain tärkeää merkitystä.Liittyy esim. elämäntilanteisiin tai kokemuksiin,uskomuksiin tai muihin henkilökohtaisesti tärkeisiin asioihin.
Niillä kiinalaisillakin merkeillä on jotain merkitystä...bytheway.
Itselläni 5 tatskaa ja KAIKKI rakkaita ja liittyvät 100% elämän kokemuksiini.
Voi tatskat olla myös muutakin kuin pop kulttuuria.Eiköhän jokainen itse tiedä miksi sen hankkii.

niin.*piis*

[q]kuu:
Öh köh
Mullakin on kielilävistys, mutta se ei taida vaikuttaa mihinkään suoritukseen niinku miesihmisille..No joo.
[/q]

Kyllä sen tuntee

O