lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- ...
- 91
- Seuraava »
Mä haluan edelleenkin:
Silmien väliin lävistyksen, ja kieleen.
Keiju (tms) tulee joskus olkapäähän. Oon siitä varma. *sydän*
kyllä mäkin silmien väliin haluisin..mutta en sitten tiiä.
onko sinulla tarpeeksi ihoa siinä kohdassa?jos on niin hyvä.joillekkin sitä ei voi laittaa, jos ei ole kuin vähän ohutta ihoa siinä.siitä kasvaa aika helposti se ulos ja jää aika ikävä jälki
Mä ajattelin mennä ottamaan simmujen väliin lävärin..
Onx mitään tietoo paljon semmoinen maksaa?
Siitä on niin hiton pitkä aika kun oon ottanu kieleen ja huuleen lävärin et hinnat on varmaan muuttunu..
[muokattu 25.4.2003 11:12]
Unity(f):[q]Mä ajattelin mennä ottamaan simmujen väliin lävärin..
Onx mitään tietoo paljon semmoinen maksaa?
[muokattu 25.4.2003 11:12][/q]
siperianhurtassa maksaa jotain yli neljäkymppiä.sinne sitten jo heti juosten!!
hanna:[q]
Ihan pienen tatuoinnin haluaisin, se ois tosi kiva, niinku ihan semmonen pikkanen vaan :)[/q]
ihan pikkusen mäkin vaan haluisin!mutta minkä ja minne, se onkin jo sitten isompi ongelma..
hitto mitä kiskurihintoja...*hmph*
nooh.. jos rahat sallii niin kyl mä jonnekkin meen sen ottamaan..*hymy*
Kieli ja napa lävistys sekä itse suunniteltu tatuointi keskellä yläselässä. Sitä olisi ehkä pitänyt hieman suunnitella paremmin, mutta tehty mikä tehty. Noihin iskee oikein sellanen himo ottaa lisää..mutta liika on liikaa ja mä tykkään enemmän jos lävistykset tms. ei ole liian esillä.. Alaselkään tekisi kyllä kovasti mieli hommata tatuointi..
onkohan tällä tyypillä jo tarpeex läväreitä?
http://www.saunalahti.fi/~jylppy69/strange3.jpg
hehhheeeeehhhhheeeeeeeeeeee.........*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
Olen suunnitellut noin 5-6 vuotta tatuointia, vasemman puoleiseen lapaluun kohdalta alaspäin, kulkevaksi.
Opiskelin / tutkin 94-95 Miyamoto Musashin, miekkailutaidon lähteitä.
Kun ymmärsin elämän tiet. Mitkä ovat niiden lähtökohdat ja tavoitteet ihmisessä.
Halusin itselleni jotain uniikkia tatuointina.
Tuttavani isä on Suomi Japani seuran puheenjohtaja ja kieltäytyi kääntämästä erästä tekstiä Japanin kielelle. Eikä halunnut puhua asiasta enään.
En tiedä johtuiko se siitä, että se sivuuttaa tai (ehkä, en ole varma) häpäisee Japanin kultturellista perintöarvoa.
Moni heistä kasvaa vielä täysin näiden opetuksien varassa, joten täytyy jatkaa tutkimista
ja ihmisten kuuntelemista.
Saatan olla tyhmä kun puhun tälläistä, mutta se mitä meinasin laitattaa selkään.
Kuvaa musiikillista harmoniaa sielun ja matkan maailmassa ja minussa ihmisenä.
----------------------muokattu---------
Mulla oli oikeassa silmäkulmassa 97-98 lävistys, mutta duunin takia otin pois.
----------------------muokattu---------
[muokattu 27.8.2003 02:37]
[q]GoA:
Mutta kysymys: Onko se niin kiva suuseksissä kuin jotkut ovat väittäneet? Ja jos on niin pitäisi enään löytää joku jonka kanssa harjoitella tuon korun käyttöä, vapaaehtoisia vai määrätäänkö?
[/q]
En usko, että kielikoru vaikuttaa siihen, että on kiva suuseksissä.Puolin tai toisin.Jos jollain olisi kielikoru ja antaisi minulle suuseksiä, niin ehkä ne muut taidot vaikuttaa siihen aika paljon enempi.Eikä se koru, joka killuu suussa.Voihan se olla tietenkin mahdollista
voi s****** mikä kuva
aivan törkeä, siis ei millään pahalla sitä henkilöä kohtaan.
Toi kuva on hyvä esimerkki siitä, että mopo lähtee käsistä. Se nimittäin voi lähteä omille teilleen hyvinkin monilla elämän osa-alueilla, ei vaan bailaamisen suhteen. Niin ja meitä on moneen junaan, erilaisia perverssioita ym. voi löytyä monilta jos jonkinmoisia. Joskus ne/osa niistä ovat helposti ulkopuolisen huomattavissa ja joskus (useimmiten?) ei.. well..kaikki tyylillään*hih*
Tatuoinnin kyl haluis ottaa mut ongelma on, etten osaa suunnitella mitään.. Eli jos joku joka osaa todella hyvin tehdä kivaa ilmaseksi niin voi ilmotella
[muokattu 2.5.2003 22:43]
Nyt kesän aikana pitäis mennä ottaman pari uutta tatuointia ja korjaan paria vanhaa....
Tulee varmaan otettua toinen lävistys kieleen ja sitten johonkin muualle, en tiedä vielä mihin...*joo*
Ei ole muita ollut kuin korvassa ja nykyään kielessä. Kulmaläväri poikittain ja unicorn on ollu mielessä jonkin aikaa. Eräs nainen sanoi että mulle sopisi tosi hyvin napakoru mutta taidan harkita muutaman kerran ennenkuin ottaisin siihen.
Taidan potea samaa vaivaa kuin monet muutkin tatuointien kanssa..tahtois ottaa jonkinlaisen mutta ei osaa päättää millaista kestäis katsella. Jos ei sitten vain ota mitään. Kuitenkin ne lävistyksetkin joutuu poistamaan kun loppuu opiskelut ellen tee jotain muuta kuin koulutusta vastaava työtä.
[muokattu 11.8.2003 12:55]
PoisoN:[q]Nyt on kieliläväri otettu
Syöminen vähän tökkii mutta eiköhän se tilanne muutu viimeistään ku harjoituskoru vaihdetaan pois...[/q]
mä muistan kun mä otin joskus vuosia sitten kielilävärin niin mulla meni noin viikko että opin syömään ihan normaallisti... mulla oli silloin kokajan semmoinen tunne että se koru lähtee irti...
http://www.click-smilies.de/sammlung/aetsch/cheeky-smiley-013.gif
Mut nyt en osaa olla enää tätä korua...*plur*
sit tossa mun huulilävärissä kun otin niin mulle laitettiin rengas.. siinä sit opettelin juomaan vettä kun tuntu et se rengas oli vaan tiellä.. mut nyt se on jo osa mua...
se verenvuotohan riippuu ihan siitä, osuuko lävistys verisuonen kohdalle. korvan rustoon en muuten suosittele lävistyksen ottamista, se on viheliäinen ja kestää tosi kauan parantua.
nännilävistys ei mitenkään vaikuta naisen imetyskykyyn. lävistyksen alue saattaa vähän rustoittua, mutta ei se imetystä estä. maito vain saattaa tulla kolmesta reiästä yhden sijasta
[q]eikä mutsi ois maksanu mitää lävistäjällä käyntii siinä iässä![/q]
Heh ja mä en ikinä unohda mutsin ilmettä kun se näki mun ekan lävärin*nauru**nauru*
meinas vetää slaagin.En varmaan koskaan oo niin nopeasti lähteny talosta ulos ku sinä aamuna*plur*
Ja sit se hiffas mun ekan tatskan(olin 17.v,frendin mutsi leikki mun äitiä ja antoi luvan) ja taas meikä löysi yllättäen harrastuksia kodin ulkopuolelta*hih*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- ...
- 91
- Seuraava »