lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

puollan kielikorun hankkimista täysin. minullakin, jonka kaikki muut korut ovat vihoitelleet varsin esimerkillisesti mahdollisimman pitkään ja ikävästi, kielen paraneminen kesti muutaman vaivaisen päivän. odottelin kauhuissani, koska reikä tulehtuu ja herään jonain aamuna suu tupaten täynnä tykyttävää, paisunutta kieltä ja metallia *voiei*, mutta ei _mitään. varsin yllättävää.

hieman ongelmallista oli harjoituskorun kanssa kieltämättä se kun koru toisinaan koikkelehti etenkin syödessä tai muuten suun jauhaessa täysin holtittomasti ja joutui hampaitten väliin. kiillettä lohkeili pikkuisen. uhh. siitäkin vaivasta pääsee vaihtaessaan tilalle oikean pituisen tapin.

...täytyy nyt vielä mainita, että kun asiaa harkitsee miespuolinen henkilö, niin mahdollinen tyttöystävä tms kyllä myös riemastuu uudesta lelusta.*vink*

PoisoN, ota se.

ja kun ottaa sen kielilävistyksen, niin sen hoitaminen alkuvaiheessa lävistäjäsi ohjeiden mukaan on todella kannattavaa ja tärkeää!ajattelin vain muistuttaa, ku kaikille se ei näytä menevän kaaliin

3 kielessä ja napa.
Lävistykset tavallisia, kyllä...olenko ”massaa”, ehkä mutta en tunnusta. omat lävistykset harkittu jo niin monia vuosia sitten

[muokattu 16.11.2003 23:09]

Onks jossain näkyvillä noita tatuointei.. Olis kiva nähdä, kun ite en ainakaan osaa suunnitella mitään.

PoisoN:[q]Oon ny sitten päättänyt (97.5%) otta lävärin kieleen.*hih*
Muutama juttu kuitenkin mietityttä.

1. Miten syöminen sujuu sen kanssa
2. Miten duuninantajat suhtautuu siihen (lähinnä ravintola-alalla)

???[/q]

1. eivoitietää
2. se riippuu ravintolasta. jossain paikoissa saa olla ja joissain paikoissa katotaan tosi pahasti, jos naamassa on pienikin raudanpalanen tai puhuessa koru kolahtaa hampaaseen.. eikä muutenkaan katsota hyvällä, jos kieli on solmussa, eikä puhe luista, kun yrität asiakkaalle selventää jotain (siis jos sen kielilävärin kanssa tulee ongelmia)..

Lost-Soul:[q]Onks jossain näkyvillä noita tatuointei.. Olis kiva nähdä, kun ite en ainakaan osaa suunnitella mitään.[/q]
Pyydä joltain kaverilta tai sen kaverilta, että suunittelis sulle uniikki tatskan*joo*
Eli kysy semmoselta kaverilta, jolla pyssyy hyvin kynä kädessä.
En itse ottais mistään lehdestä tatuointii.

diezel:
[q]KLITORISläväreitä taitaa Suomessa olla yhden käden sormilla laskettava määrä.. en ole kuullut kenelläkään sellaista olevan, tai sellaista kuullut oikein tehtävänkään..

klitoriksen huppua varmaan tarkotit.. hieman eri asia, ja sehän on vaan nahan pala, ettei siitä mitään tuntoa voi pois lähteä kun taas klitorisläväristä vois..
[/q]

Ahaa. Klitoriksen lävistyksestä tuolla toisaalla tosiaan oli puhetta, mutta tätä ilmeisesti tarkoitettiin. Kiitoksia valaisusta.

jiihaaaa... meen koht ottaa tatskan selkään...

Traditio:[q]Pyydä joltain kaverilta tai sen kaverilta, että suunittelis sulle uniikki tatskan*joo*
Eli kysy semmoselta kaverilta, jolla pyssyy hyvin kynä kädessä.
En itse ottais mistään lehdestä tatuointii.[/q]

Ajattelinkin jotain muunnelmaa jostain kivasta, siis ei mitään suoraa kopiointia..

2. Miten duuninantajat suhtautuu siihen (lähinnä ravintola-alalla)

2. se riippuu ravintolasta. jossain paikoissa saa olla ja joissain paikoissa katotaan tosi pahasti, jos naamassa on pienikin raudanpalanen tai puhuessa koru kolahtaa hampaaseen.. eikä muutenkaan katsota hyvällä, jos kieli on solmussa, eikä puhe luista, kun yrität asiakkaalle selventää jotain (siis jos sen kielilävärin kanssa tulee ongelmia).. [/q]

On olemassa sellasia kielikoruja jotka on tavallaan "ihon värisiä" et niit ei siitä kielestä erota, koru ei kolahda hampaaseen jos on tarpeeks lyhyt tappi *nauru*, eikä kielikorun kanssa esiinny "puhehäiriöitä". Ongelmia ei pitäs olla, muunlaisia ainakaan kuin omista räpläyspakkomielteistä johtuvia. *joo**piis*

Otin 2 vuotta sitten lävistyksen napaan, mutta se kasvoi ulos*suru*. Oli tosi alaston olo jonkin aikaa ilman sitä, nyt on vaan pieni arpi jäljellä. Kieleen otin puol vuotta navan rei'ityksen jälkeen ja siitä en aio luopua*sydän*
Onko muut huomannu tällasta ilmiötä, että aina kun kävelee alan liikkeen ohi tai joku kaveri ottaa lävistyksen/tatskan niin alkaa hirveesti tehdä mieli mennä itsekin piikitettäväks? Tatskan ottamista olen suunnitellut enemmän tai vähemmän vakavissani noin vuoden. Sitten kun keksin jonkun hienon kuvan joka merkitsee mulle jotain, niin sellaisenkin hommaan*sydän*

Wintermute:[q]diezel:
Ahaa. Klitoriksen lävistyksestä tuolla toisaalla tosiaan oli puhetta, mutta tätä ilmeisesti tarkoitettiin. Kiitoksia valaisusta. *hymy*[/q]

jeps..
pikainen vertailu Bmezinella tuotti tulokseksi about 160 kuvaa klitorisläväreistä ja klitoriksen hupuista about 2'000..

klitorisläväri voi sopia enemminkin jos on suurentunut klitoris (/ja lähteny tunto siitä), normaalisti taitaa tytöillä olla sen verran pieni tavara, et eihän siitä klitoriksesta oo mitään jälkeä reiän jälkeen..

[q]Anne:jos naamassa on pienikin raudanpalanen tai puhuessa koru kolahtaa hampaaseen.. eikä muutenkaan katsota hyvällä, jos kieli on solmussa, eikä puhe luista, kun yrität asiakkaalle selventää jotain (siis jos sen kielilävärin kanssa tulee ongelmia).. [/q]

Koru voi kolahtaa hampaisiin, jos tappi on liian pitkä tai lävistys on lähellä kielen kärkeä/kärjessä.
Puhe varmasti luontuu normaalisti viimeistään parin vko päästä lävistyksen otosta, joillan jo päivässä parissa.
Muista, näkyvistä lävistyksistä, voi tulla ongelmia.

[muokattu 23.4.2003 20:31]

oih ja voih..
olen aina haaveillut tavalla tai toisella itseni koristamisesta, mutta lävistykset ja tatuoinnit ovat jääneet vain unelmaksi.
en voi kestää terävää kipua (vrt. hammaslääkärit, pistokset, viillot) jotenka edes tavallisia korvakoruja ei koskaan ole tullut hankituksi.

nyt tuolla selkäpiissä kutittelee ajatus tatuoinnin hankkimisesta ja koko ajan halu vain kasvaa ja kasvaa. tiedän täsmälleen millaisen kuvan ottaisin, mutta sitten on se suuri MUTTA..
tiedän olevani pelkuri ja ystäväni vakuuttelevat ettei se niin paljon satu kuin kauhulla kuvittelen. vaan silti ei minusta siihen taida olla... kokovartalopuudutuksessa ehkä...
ja tuo havittelemani kuva ei sitä paitsi ole mikään kovinkaan pieni....

lisäksi olen ryhtynyt ajattelemaan, että mitäs sitten kun vanhenen... entä jos lihon kovasti ja varsinkin +30v (jos elän siihen asti... ruttuinen iho ei lohikäärmetatuointia kovastikaan kaunista =) tosin ei sitä varmaan kukaan enää sitten paljon katselekaan...*nauraa*

katsotaan jääkö vain haaveeksi... ehkä parhaat unelmat ovat juuri niitä jotka eivät koskaan toteudu...
-piikkikammouhuu

Mul on yks tatska ja pari lävärii, toinen tatska suunnitteilla..... Pitää nyt heti mennä ottaan ennen ku EU kieltää ne!!!!

nightburnt:[q]lävärit on ihan jees*hymy*mutta en mä diggaa että on koko naama yhtä läväriä.*mur* toiseksi ei se ole musta kaunista että muija laittaa klitorikseen mitään ylimääräistä! kai teille äijille käy ihan koskematonkin*hih* ei sitä tarvii rupee millään läväreillä kaunistelemaan*pihkassa*[/q]

eiköhän se ole jokaisen oma asia, mihin koruja haluaa.ihan varmaan miellyttääkseen itteensä se laitetaa, eikä kenenkään toisen mieliksi.ajattele hyvä ihminen!

nightburnt:[q]se muuten sattuu ihan saatanasti*poks* enkä mä mene minnekkään pöydälle kenenkään eteen haaroja revittelemään sörkittäväksi,klitoris lävärin takia*voiei*[/q]
ehkä jotkut menee.sinä et.on sulla aika negatiivinen asenne

Mulla on kaks tatskaa,enkä oo katunu päivääkää,vaikka otinki "pahemmin ajattelematta" Kielessä on ollu läväri,mut jouduin ottaa pois Suunnitteilla on kyl laittaa uudesta,kunhan saa rahaa tarpeeks kokoon.Napakoruki kyllä houkuttais,mut saa nähä

vaikuttaaks kieliläväri makuaistiin millään lailla, onko kokemuksia?-) *täh*

rakastan ah niin makuelämyksiä enkä halua menettää mitään niistä jos nyt kieleeni metallia sattuisin hankkimaan

metsis:[q]vaikuttaaks kieliläväri makuaistiin millään lailla, onko kokemuksia?-) [/q]

Ei

[muokattu 25.4.2003 09:28]

O