lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

^ hienohan tuo tosiaan on! eikä varmaan ole ollut tajuttoman kivulias projektikaan, neiti syksy :)

5 päivää niin kuvaa selkääm *jiihaa**pökr*

[q]Sallakat, 29.1.2010 12:55:
^ hienohan tuo tosiaan on! eikä varmaan ole ollut tajuttoman kivulias projektikaan, neiti syksy :)
[/q]

Ei kamalan....Paitsi tuosta kainalon seudulta ja kaulalta. Huomasin myös, että kuntosalin jälkeisenä päivänä lihakset kipeenä ei kannata mennä nakutettavaksi :D Aika monta tuntia tota tehtiin, ja kipuun onneksi tottuu :)

[q]pirpeli, 29.1.2010 17:45:
... ja kipuun onneksi tottuu :)
[/q]

Tuo on niin jännä juttu! Monet sanoo että "aluksi sattuu mutta kipuun tottuu", mutta mulla kävi just toiste päin: aloittamista pelkäsin kamalasti ja jännitin myös mutta se ei sitten sattunutkaan yhtään. Mitä enemmän "rapsutettiin" samasta kohtaa, sitä enemmän sattui. Loppuvaihe oli ihan tuskaa Onneks ei ollu noin isot tatskat kuin Pirpelillä! :)

Btw Kati, hieno on :)

[q]pululu, 29.1.2010 18:02:

Tuo on niin jännä juttu! Monet sanoo että "aluksi sattuu mutta kipuun tottuu", mutta mulla kävi just toiste päin: aloittamista pelkäsin kamalasti ja jännitin myös mutta se ei sitten sattunutkaan yhtään. Mitä enemmän "rapsutettiin" samasta kohtaa, sitä enemmän sattui. Loppuvaihe oli ihan tuskaa Onneks ei ollu noin isot tatskat kuin Pirpelillä! :)

Btw Kati, hieno on :)
[/q]

Mjoo, tuo on kyl aika ihmiskohtanen juttu. Tosin ok, myönnän, kolmannen tunnin jälkeen samasta kohtaa värittäminen hiukka kirveli... Mutta ei se haittaa, kun tulee kivaa jälkeä :)

Nyt iski taas tatskakuume

Duunasin tossa oikeeseen korvaan takas 16mm tunnelin. Vasen ei tykännyt tästä 8mm-kahdessa päivässä -vauhdista ja tästä syystä se on nyt turvonnu ja ihan basana.
Odotellaan että tervehtyy ja sit homma jatkuu.

Eilen tuli yksi lävistys lisää joten nyt niitä on 6; Vasen korva 3, oikea korva 1, kieli 1 ja tuo uusi on oikeassa kulmassa..

[q]wiwi, 23.1.2006 19:39:

Heii voisko joku jolla on lävistys niskassa tai sierainten välissä kertoa sattuuko se ihan älyttömästi? Napa-, nänni- ja kielilävistyksen tai tatuoinnin ottaminen ei sattunut yhtään, mutta oon kuullu että esim. niskaan ois vähän kivuliaampaa ottaa. Miten on, antaa kuulua?!*nauru*
[/q]

Itselläni on (mm.) tragus, ja lävistäjäheebo sanoi että se ja nimenomaan sierainten väli ovat kaikkein kivuliaimpia paikkoja. Ei se mielestäni nyt NIIN paljoa sattunut, enemmän iljetti se rutina mikä kuului. Niskalävistyksiähän ei ruston läpi survota, mutta sen paranemisesta en osaa sanoa - hiertääkö vaatteet siihen, mites nukkumisen kanssa jne.

Mulla on noita lävistyksiä kertynyt ihan mukavasti. Kielessä kaksi, unicorn, navassa kaksi, niskassa, alahuulessa, ylähuulessa ja nännissä. Korvat on venytetty ja yks rustokoru. Kulmalävistys ja cleavage oli mutta jouduin ottamaan pois. Cleavagen haluaisin ottaa uudelleen jos tuohon enää saa laitettua.

Tatuointeja ei ole ja tuskin tuleekaan.

Ny on ekat musteet iholla
Vasemman jalan jalkapöydän sisäsivulla lukee todella nätillä fontilla
Catella Lyncis
Oli muuten mahtavan tuntusta ja fiilis niin katossa kun oli teksti valmis! Tuntoaistimus muistutti hieman epilointia, mutta paljon kivuttomanpaa Nakutti silleen hauskan kivasti kun nilkan kohdalla mentiin

Ei kyllä varmana jää viimosiks musteiksi

[q]Freja, 28.9.2009 14:55:
Unicorn alkanu tökkiin, jostai syystä se on nyt vaan tulehtunut. Huuhdon päivittäin ja rasvaan calendula-voiteella, mutta silti reikä mätii pari kertaa päivässä ja sattuu ihan pirusti jos esim rasvauksen yhteydessä tulee painettua korua.
Lävistys ollu jo about vuoden, nyyh ei kai mun pidä ottaa sitä poiiisss
[/q]

Unicorn on niitä lävistyksiä jotka pysyy vaan vähän aikaa kasvamatta ulos.. sellasella alueella. :/

[q]-Fuzzy-, 25.11.2007 21:36:
---

OK! No ehkä mä rohkaistun tästä:)
[/q]

Ihan rohkeesti vaan,ei se satu
..ainakaan tekohetkellä

Mulla oli h*lvetin kipeenä viikon verran,ekat 6pv imin velliä pillillä ja sormilla söin vauvojen niitä soseita En oo kyllä kuullu et muilla olis ollu samanlaista,kaveri otti 2 tappia kieleensä ja samana päivänä kävi mäkissä. Vähän veetutti sillon,mulla kun on kade luonne

Kävin tänään kampissa ottamassa ensimmäisen lävistykseni. Noh sen verran kevyesti aloitin että korvan rustoon sen nappasin. Tämä on pyörinyt jo pitkään mielessä. Nyt vain parantelemaan.

Multa löytyy lävärit navasta ja kielestä..Nenässäkin on nappi mutta jos sanon sitä lävistykseks niin saan kökköä niskaan koska se on siihen ammuttu..
Tatskoja löytyy 3, 2 sisiliskoa ja lohikäärme..
Ekan tatskan(lapaluun vier) otin Rickys tattoossa,tais maksaa 400mk sillon.. Toisen (nilkan yläp ja sattu niin p*rkeleesti) otin tutun kaverilla ja makso 200mk vaik isompi kuin eka..Kolmannen (ranteen&kyynärpään välissä) sainkin sitten lahjaksi joten hinnasta ei tietoa.
Haaveissa siintää nännilävärit..Kunhan saan rohkeutta ( ja rahaa) kerättyä..

Mä haluaisin kans lisää kuvaa ja reikää
Tällä hetkellä löytyy siis läväriä navasta,kielestä ja niskasta. Jos nää riipparit tästä joskus vielä kohenee(saa sitä haaveilla :D) niin haen uudestaan nänneihin :)
Kuvaahan on koivessa,lavassa,kädessä(ranteen ja kyynärtaipeen välillä) ja olkavarresta. Olkaan tahtois kovasti vielä pikkuväen nimet ja syntymäpäivän, halinallepari on jo itse pikkuväkeä kuvaamassa *sydän*

Korua tahtois silmien väliin ainakin,mutta jos otan niin saan ettiä uuden työpaikan.

Nenästä otin pois joskus kun sairaalareissun jälkeen en vaan jaksanu laittaa takasin

[q]Fyraett, 25.12.2006 22:54:
---
ei ainaskaa tarvii omaa persoonaa muuttaa
[/q]

Toi on aika hemmetin väsynyt stereotyyppi asepalveluksen perusteista.

Ei siellä kenenkään "persoonaa muuteta", se on pelkkää sotaleikkiä koko touhu ja oikeella asenteella siitä saa hemmetisti kivoja juttuja irti.

[q]kindertin, 11.5.2008 13:39:
Mä haluaisin kans lisää kuvaa ja reikää
Tällä hetkellä löytyy siis läväriä navasta,kielestä ja niskasta. Jos nää riipparit tästä joskus vielä kohenee(saa sitä haaveilla :D) niin haen uudestaan nänneihin :)
Kuvaahan on koivessa,lavassa,kädessä(ranteen ja kyynärtaipeen välillä) ja olkavarresta. Olkaan tahtois kovasti vielä pikkuväen nimet ja syntymäpäivän, halinallepari on jo itse pikkuväkeä kuvaamassa *sydän*

Korua tahtois silmien väliin ainakin,mutta jos otan niin saan ettiä uuden työpaikan.

Nenästä otin pois joskus kun sairaalareissun jälkeen en vaan jaksanu laittaa takasin
[/q]

Olin rohkee ja hain nännitapit takasin tossa..öö..No, viime vuoden puolella joskus.
Ja tarkotus oli sit kuitenkin tohon silmien väliinkin ottaa,mutta eipä Yazka suostunu. Tai sano että voi hän tehdä mutta parin kuukauden jälkeen ei olis kun arpi jäljellä :( Jokin kohta mussakin jossa on liian tiukka nahka :D:D:D
..vaihtoehtoisesti sit otin tohon alahuulen vasempaan "kulmaan" :)

Pari leimaa on jo suunniteltu, taas vaan on rahasta kiinni. Kyllä mä vielä

Ah, eilen oli about 5 tunnin tatuointisessio ja melkein puoli selkää valmis. Vähän valkoista pitäis lisätä tohon kun rupes sattuu sit siinä vaiheessa sen verran et jätettiin se ens kertaan. Ja reilu 2 viikon päästä toinen samanlainen sessio vielä jäljellä. Sattui kyl aika helvetisti etenkin ekojen 4 tunnin jälkeen

[q]Houre, 1.10.2009 20:33:
---
lohikarme, 1.10.2009 20:32:
---
Houre, 1.10.2009 20:31:
---
lohikarme, 30.9.2009 09:33:
---
Freja, 28.9.2009 14:55:
Unicorn alkanu tökkiin, jostai syystä se on nyt vaan tulehtunut. Huuhdon päivittäin ja rasvaan calendula-voiteella, mutta silti reikä mätii pari kertaa päivässä ja sattuu ihan pirusti jos esim rasvauksen yhteydessä tulee painettua korua.
Lävistys ollu jo about vuoden, nyyh ei kai mun pidä ottaa sitä poiiisss

---

Unicorn on niitä lävistyksiä jotka pysyy vaan vähän aikaa kasvamatta ulos.. sellasella alueella. :/

---

Mulla on pysyny unicorn melkein kuus vuotta

---

Harvinaista :)

---

Moni on kyllä ihmetellyt asiaa :)
[/q]

No sä ootkin tollanen ihmetyyppi

O