lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- ...
- 91
- Seuraava »
ehkä sopii tähän paremmin.
Sellasta kommenttia tuli, että pitäis kuulemma hommata korvaan lävistys/koru.
Eli ihan mielenkiinnosta paljon tollaset kustantaa? Se itse lävistys siis?
40€ molemmin puolin hinnat. Oma helix maksoi muistaakseni 45€
Sellasta kommenttia tuli, että pitäis kuulemma hommata korvaan lävistys/koru.
Eli ihan mielenkiinnosta paljon tollaset kustantaa? Se itse lävistys siis?
Eiks se kannattais ottaa vaan jos ite haluaa, eikä niin että "pitäis" ottaa?
Mut ite kysymykseen, niin Harnessissa taitaa olla sen 45-50e/reikä. Se on ainoa paikka jossa ite olen reikää ottanu, enkä aio koskaan muualle mennäkkään.
YANA:
Hee marraskuulle tuli varattua tatuointi aika, keksis vielä mitä siihen laitattais...
Hee marraskuulle tuli varattua tatuointi aika, keksis vielä mitä siihen laitattais...
Pantteri?? :)))
---
---
Pantteri?? :)))
:):D
Onko kellään muuten ollut mitään ongelmia työ paikan saannin kanssa tatuointien takia?
Nyt en tarkoita mitään otsassa olevaa tatuointia vain ihan helposti peitettävä tatuointi esim.hihoilla
Onko kellään muuten ollut mitään ongelmia työ paikan saannin kanssa tatuointien takia?
Nyt en tarkoita mitään otsassa olevaa tatuointia vain ihan helposti peitettävä tatuointi esim.hihoilla
asiakaspalvelutyössä ei ainakaan yleisesti ottaen paljon tatuointeja näy, mutta eihän sillä sitten ole väliä jos ne ovat piilossa? Liikkeessä, jossa työskentelen, ei ainakaan saisi olla näkyvillä, mutta eräälläkin neidillä on molemmissa ranteissa ihan kivan kokoiset sydämet.... eli riippuu vähän kuvastakin. jotkut pääkallot tuskin menisivät läpi. :D
itsehän aion keväällä ottaa pohkeisiin taakse alas kuvat, joten meen sitte jotkut supersukat jalassa täällä seuraavat kesät hihhih. omapa on valintani... tai sitten luotan siihen, että ne on muidenkin mielestä tosi sympaattiset.
nyt ois tappi tossa tissien välissä heaahahhaha.
80e... ja sit ihmettelen, et minne mun rahat menee. niin. nyt syyäänki sit taas pelkkiä äidin pihamaan kesäkurpitsoja ja punajuuria pari viikkoa.
Huulessa törröttää muikea tappi tänäpäivänä ja en kadu. Myöhemmin tulossa ribgace tattoota ranteissa majailevien korppien kompaajaksi. (Ja kyllä, koru on kaliiberia isompaa luokkaa, tarkoituksella :))
http://datakuutio.net/random/ball.jpg
Asiakaspalvelua teen, ei ole ollut kenelläkään työntekijällä ongelmaa lävistysten/tatskojen takia, vaikka osalla on mm. koko käsi täynnä mustetta. Kunhan ei mitään hc raakaa tatuoi, saati tee naamaansa turhan isoja reikiä niin hyvinpitkälti nyky-yhteiskunta ymmärtää.
Mä otin joku kuukaus takaperin Tails-ketun värillisenä oikeeseen käteen.
näin unta, että mulla oli sleeve-tatuointi. onkohan tämä enne
Marraskuun alussa tulisi uutta kuvaa... Vasempaan pohkeeseen luvassa Ice Agen Scrat kokin asu päällä ja Habanero kädessä
elinluovutuskortin vois leimata johonki kohtaa torsossa ei venyvään kohtaan esim. ei maksan kohille Lainvoimaisuudesta tiedä sitten ja eipä tuolla kortilla taida enää niin hirveästi merkitystä olla. Saatika ku sit tulee uus malli.
Eikä taida oikeen olla mitää kansainvälisiäkään läpysköitä olemassa.
Mun käsittääkseni Suomessa on nykyään oletusarvoisesti kaikilla elinluovutuslupa voimassa, jollei sitä erikseen kiellä. Muissa maissa tosin voi olla eri lailla.
Yksi on nyt lisää, MOH-mörkönen rinnassa *sydän*
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/417424_10150995633977086_1324412114_n.jpg
Kuva on otettu leimaamista seuraavana päivänä joten vielä punottaa aika reippaasti.
Yksi on nyt lisää, MOH-mörkönen rinnassa *sydän*
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/417424_10150995633977086_1324412114_n.jpg
Prkl kerkesit ennen:D Meinaan olkapäähän ottaa MOH tekstin ja toi kallo On sisään. Missä sais halvalla tehtyä? Mietin myös Mayday logon ottamista motolla forward forever backward never, kun se on elämänohjeeksi muodostunut viime vuosien aikana
nyt on tikku-ukko tatuoitu käteen!*aplodit*
---
elinluovutuskortin vois leimata johonki kohtaa torsossa ei venyvään kohtaan esim. ei maksan kohille Lainvoimaisuudesta tiedä sitten ja eipä tuolla kortilla taida enää niin hirveästi merkitystä olla. Saatika ku sit tulee uus malli.
Eikä taida oikeen olla mitää kansainvälisiäkään läpysköitä olemassa.
---
Mun käsittääkseni Suomessa on nykyään oletusarvoisesti kaikilla elinluovutuslupa voimassa, jollei sitä erikseen kiellä. Muissa maissa tosin voi olla eri lailla.
oli taas pienimuotoista päihtynyttä hajatuksenvirtaa tuo teksti. Tiesin kirjoittaessani ettei enää tarvitse sinänsä elinluovutuskorttia mutta kyllä mä lompakkooni sen laittanut. Lähinnä siksi että jos jossain pöpelikössä ei saada yhteyttä tietokantaan missä kerrotaan onko kielletty vai ei. ja tällaisessa tapauksessa olisikin ihan kustannuskysymys voidaanko ottaa niinkään pientä riskiä ettei sitten elinsiirtoa voi tehdä. no tääki skenaario on sellainen(älytön, vieraannuttava), että jos noin paljon on rahasta kiinni niin en kyllä antais roppaani käytettäväksi.
Yritin myös etsiä onko jotain kansainvälistä korttia löytämättä ja EU:n suunnittelemasta kortistakin löysin tietoa lähinnä suunnitteilla olosta ja sekin muutaman vuoden takaa. Toisaalta jos tuollainen löytyis ropasta ja se olis lainvoimainen niin vähän pelottais itäeuroopan maissa mennä rannalle ilman vaatteita missä mustan pörssin elinkaupan ihmiset näkis sen =P
ps. ei olis pitäny ees alottaa tän kirjottamista ku piti vastata vaan kahel rivil
- « Edellinen
- 1
- ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- ...
- 91
- Seuraava »