lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- ...
- 91
- Seuraava »
[q]S-T, 19.1.2009 06:10:
Onko jollakulla täällä nk. white ink tatuointia? Tekeekö näitä joku Suomessa (hyvin)? Varsin heikosti löytyy tietoa.. En löytänyt mitään mainintaa tai kuvia lukuisilta selaamiltani tatuointiliikkeiden sivuilta.
[/q]
Jos meinaat valkosella inkillä lyötyä kuvaa, nii meikält löytyy. Näyttää eimiltään, lähinnä vuosia vanhalta arvelta, mut se onkin sen pointti et se on melkein näkymätön.
Mut valkonen on vaan inkin väri muiden joukossa, eikä se sinällään sen ihmeellisempi oo. Voinet luottaa siihen et jos tatskaaja hanskaa muuten hommansa niin kyllä se valkostakin sinne ihon alle saa. Jos haet jotain erityistaitoa tatuoijalta tohon liittyen nii kantsii ettii joku joka osaa noita realistisia mustaharmaa-kuvia, kuten nyt vaiks Individual Inkin Lasse Turussa (http://www.individualink.com). Jos varaat ajan nyt niin pääset ehkä vuoden päästä hakattavaks, mut odotus maksaa vaivan, Lasse on Suomen paras.
Oikeasta kulmasta löytyy lävistys. Olisi tarkoitus jäädä ainakin toistaiseksi ainoaksi lävistykseksi, mutta eihän tuota koskaan tiedä mihin sitä ryhtyy :D
Joskus olisi tarkoitus jonkinlainen tatuointi ottaa, mutta se tulee olemaan ajankohtaista vasta sitten joskus, kun saan aikaa miettiä sitä vähän tarkemmin.
10mm mennään ja parantunut. Suht nopeesti onneksi, tänään 12mm. :)
Mä haluisi niin paljon ottaa jonku makeen tatskan käteen.. Harmi vaan ku käteni ovat vaan niin pienet.. se on mun mielest hölmönnäköstä ottaa narukäsii joku tatska.. et ei muutaku lisää punttii vaan..matkaa on toki viellä taaperrettavana..
Itelläni on kaks napakoruu, tatttoo hekas otettu! Heka on vaan yksinkertasesti paras!
tohon alas sattu kyl paljo enemmän ku ylös.
ja toho huuleen haluisin reiän, siihen piikki tai rengas. Porukat ei vaan oikeen tykkää ja korviin pitäis käydä ottamas ja alkaa venyttää.
sit öö.. tatskoista, haluisin joo. Mut en tiedä minkä..*poks* mut kylkeen tai alavatsaan.
Öääarrghh!
Mulla on alaleuassa lävistys. Huomasin eilen että toisen alaetuhampaan ien on alempana kuin toisen. Meinaaks tää nyt että mun ikenet vetäytyy ja pitää ottaa koru pois? Entä jos en ota? Ikenet karkaa ja hampaat mätänee ja pää irtoo ja taivas putoaa ja kaikki kuolee?
Olisiko muovikoru parempi kuin metallinen?
Jos jollain on kokemuksia niin arvostan.
:/
[q]tbo, 19.1.2009 06:31:
Jos meinaat valkosella inkillä lyötyä kuvaa, nii meikält löytyy. Näyttää eimiltään, lähinnä vuosia vanhalta arvelta, mut se onkin sen pointti et se on melkein näkymätön.
[/q]
Joo, käytännössä näin - olen kuullut, että siihen käytetään jossain jotain spesiaali-valkoista, joka on suunniteltu yksinään käytettäväksi. Liekö vaan jotain ison maailman humpuukia, vai miten... :]
Kävin eilen pistämässä toisen nännin takaisin, ai ***** että tuntui kivalta. Tosin nyt on mukava olo kun taas jotain killuu tossa rinnalla :D
[q]wiwi, 2.9.2008 21:48:
Oih! Olen kateellinen. Kerropa nyt tuoreeltaan, miltä tuntui? En pelkää kipua, mutta kaverin mukaan niskalävistys sattui perkeleesti. Tosin se otti kaksi samaan aikaan. Itsellä on navassa, kielessä, nännissä ja huulessa sekä yks tatska. Mikään mainituista ei mielestäni sattunut erityisesti.
Siskolla myös kasvoi ulos niskaläväri. Onko jollain täällä käynyt samoin ts. onkohan kuinka yleistä?
Edit. Niin siis ei ihan niin tuoreeltaan kuin ajattelin. Olin näkevinäni päivämäärän 2.9. :) Mutta kuitenkin.
[/q]
Niska kyllä kasvaa helposti ulos joillakin. Kireällä oleva iho luonnollisesti puskee helpommin korun pois..
Itse otin kesällä niskaan lävärin. Katsottiin vaan, että saa laitettua ja sitten reikää ihoon. Ei tarvinnut painella tms. Eikä kyllä sattunut, kielikin sattui enemmin! Pari päivää oli kipeä eli parani extranopeasti!
Pari viikkoa sitten läväri oli kipeä kun olin huonosti putsannut sitä. Päivittäin pitäisi painella korun vierestä niin, että nesteet tulevat pihalle. Muuten sattuu niin per....esti eikä koru liiku mihinkään suuntaan.
Kaksi kulmakorua (kummallakin puolella yksi), unicorn ja huulessa kaksi.
Tarkoituksena olisi täyttää korvia seuraavaks. Industrialilla aloitetaan.
Tatuointeja ei ole, mutta tiedossa on...
[q]Freja, 28.9.2009 14:55:
Unicorn alkanu tökkiin, jostai syystä se on nyt vaan tulehtunut. Huuhdon päivittäin ja rasvaan calendula-voiteella, mutta silti reikä mätii pari kertaa päivässä ja sattuu ihan pirusti jos esim rasvauksen yhteydessä tulee painettua korua.
Lävistys ollu jo about vuoden, nyyh ei kai mun pidä ottaa sitä poiiisss
[/q]
Mulla on jokaiselta kaverilta, jolla tollainen on ollut, tulehtunut ja/tai kasvanut ulos. :/ Ilmeisesti jotenkin arka paikka siis. Ikävää jos joudut luopumaan.
[q]tbo, 19.1.2009 06:31:
...kuten nyt vaiks Individual Inkin Lasse Turussa (http://www.individualink.com). Jos varaat ajan nyt niin pääset ehkä vuoden päästä hakattavaks, mut odotus maksaa vaivan, Lasse on Suomen paras.
[/q]
Mun piti kans varata aika tolle lasselle viime vuoden syyskuussa mut tosiaan ekat ajat olis saanu tän vuoden kesäkuulle ja nekin varmaan oli menny, joten menin skin craftiin ja kyllä sielläkin tehtiin imo ihan hemmetin hyvää jälkeä. Eikä maksanu ees paljon.
http://www.facebook.com/photo.php?pid=1096080&l=a4415&id=527034704
Individual Inkin Lasse teki ipen Aphex Twin- logon, ja täytyy sanoa, että parempaa jälkeä saa hakea. Reunat tarkat kuin jossain parhaissa tulosteissa ja tasanen, kestävä jälki. Jos Inkiin haluaa ajan, kannattaa tosiaan varata se ajoissa, mutta siinähän voi sitte näppärästi säästää samalla rahaa jotain isompaa tatuointia varten :D
Onko jollakulla täällä nk. white ink tatuointia? Tekeekö näitä joku Suomessa (hyvin)? Varsin heikosti löytyy tietoa.. En löytänyt mitään mainintaa tai kuvia lukuisilta selaamiltani tatuointiliikkeiden sivuilta.
[/q]
Yksi ystäväni oli haluamassa valkoiset tähdet kumpaankin kyynärvarteen ikäänkuin tohon kyynärpään yläpuolelle. Hänelle tehtiin ensin kuviot polttotatuointina, jonka jälkeen oli tarkoitus inkata ne valkoisella. Silloin kuulemma väri pysyy ja näkyy paremmin. Tosin hän ei kai vieläkään ole käynyt niitä värjäyttämässä, mutta kuitenkin :) Nää tehtiin Inky Queenissa Hesassa.
[/q]
Muistaakseni Harnessin Yazkalla on itellään noita. Osaa varmaa auttaa =)
En oo kyl keltään mitään hirveen hyvää kuullut noista.
Ois tarkotus heinäkuussa intin päätyttyä käydä poistaa uudet 18mm tunnelit korviin ja sit ainakin toiseen tassuun tatska. Jos näyttää hyvältä ja digautan niin otan toisenkin toiseen käpälään.
"taka käsivarteen" ranteesta eteenpäin about näin.
-------------
---- -----
---- ------
-------------
-------------
tietenkin noi on oikeesti tasasia. :P
4.12. saan taistelukeijuni selkään *jiihaa**plur*
[q]kimonoid, 17.10.2008 09:29:
---
otan poskilävistykset! :D
[/q]
otettu!
Ei oo vuosiin tehnyt mieli ottaa kasvoihin lävistyksiä, mutta nyt himoilen oikean korvan viereen vertikaalista surface baria ja medusaa..... Kauhea lävistys- ja tatskakuume. Jonkinlaista lootuksenkukkaa haluaisin tihon olkaan hakattavan.
jihaa!! vain 1,5vkoa!!!
sit saan 3. kuvan ja se onki sit pikkasen isompi:D
Eli muotokuvatatska tulis kyynärvarteen sisäpuolelle. Muotokuva on mun edesmenneestä pikkuveljestä ja sit tulee ortodoksinen risti mis on nimi ja elinaika.
sit tulee vielä yks lause sinne jonnekki. katotaan miten sen saa sommiteltua.
Oon miettiny tätä tatuointia jo monta vuotta. Nyt on aika varattuna ja rahat kasassa. Odottavan aika on vaan niin helvetin pitkä.
Kävin lauantaina katsomassa ku tällä lafkalla oli amarillossa "show" ja siin yhelle kundille tehtiin just tohon samaan paikkaan kuva. Näki pojan naamasta et otti kipeetä! Jännitys senkus kasvaa!!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- ...
- 91
- Seuraava »