lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- ...
- 91
- Seuraava »
Eilen väritettiin molempien käsivarsien ja olkapään tatskat uusiks. Olkapää varsinki odottanu värittämistä ja työstöä viimeset kuus vuotta ja vihdoinkin sain sen aikaseks :) Kaveri viel fiksas ni ei tullu kalliiks!
Nyt sit taas hillitön rasvaaminen viikon ajan..
Eka kuva tuli haettua tänään! <3<3 Jalkapöydältä alkaa ja jatkuu nilkkaan. Pari liljaa ja sitten vähän koukerohärdelliä siinä. Ei kyllä suotta oo kehuttu sitä häiskää :)
[q]pirpeli, 24.10.2009 10:27:
Finally. Meen maanantaina "sovittamaan" tulevaa tatuointia*super**jiihaa*.
Edit. Mun forum- allekirjoitus antaa viitettä aiheesta :) Paikkana kaula, hartia ja käsi(oikea puoli)
[/q]
Hiiihiiii! Menin sitten sovittamaan ja tehtiinkin samantien ääriviivat :D Laitan kuvaa valmiista sitten kun tää on valmis. Mutta tulee kyllä niiiiin hieno!
[q]lohikarme, 30.9.2009 09:33:
---
Freja, 28.9.2009 14:55:
Unicorn alkanu tökkiin, jostai syystä se on nyt vaan tulehtunut. Huuhdon päivittäin ja rasvaan calendula-voiteella, mutta silti reikä mätii pari kertaa päivässä ja sattuu ihan pirusti jos esim rasvauksen yhteydessä tulee painettua korua.
Lävistys ollu jo about vuoden, nyyh ei kai mun pidä ottaa sitä poiiisss
---
Unicorn on niitä lävistyksiä jotka pysyy vaan vähän aikaa kasvamatta ulos.. sellasella alueella. :/
[/q]
Mulla on pysyny unicorn melkein kuus vuotta
[q]Houre, 1.10.2009 20:31:
---
lohikarme, 30.9.2009 09:33:
---
Unicorn alkanu tökkiin, jostai syystä se on nyt vaan tulehtunut. Huuhdon päivittäin ja rasvaan calendula-voiteella, mutta silti reikä mätii pari kertaa päivässä ja sattuu ihan pirusti jos esim rasvauksen yhteydessä tulee painettua korua.
---
Unicorn on niitä lävistyksiä jotka pysyy vaan vähän aikaa kasvamatta ulos.. sellasella alueella. :/
---
[/q]
Harvinaista :)
[q]lohikarme, 1.10.2009 20:32:
---
Houre, 1.10.2009 20:31:
---
lohikarme, 30.9.2009 09:33:
---
---
---
---
Harvinaista :)
[/q]
Moni on kyllä ihmetellyt asiaa :)
Kui paljon Tatuoinnit yleensä maksaa? Oon aatellu ottaa jonkun suhtkoht pienen tatuoinnin ja varmaan vähän väriä siihen.
[q]Odeejay, 27.10.2009 18:03:
Kui paljon Tatuoinnit yleensä maksaa? Oon aatellu ottaa jonkun suhtkoht pienen tatuoinnin ja varmaan vähän väriä siihen.
[/q]
Riippuu ihan paikasta, missä otat. Kalliit tunnetut liikkeet--> n.100 eurosta ylöspäin, tuntemattomammat/tutunjutut--> esim. mulla tää kaula-hartia-käsi on pituudeltaan melkein 40cm ei iha ja leveys jotain 20 cm, ääriviivat on vaan satasen. Luultavimmin maksan jotain 300-400e koko kuvasta.
[q]mariq, 28.4.2010 12:48:
Valitse ekaks paikaks semmonen, mihin ei niin paljon satu
Mä otin ekan aikanaan selkään, lihaksen kohdalle, ja kipu oli aivan mitätöntä (verrattuna myöhempiin paikkoihin, kuten kylki tai reisi, joissa on hermoja vähän enempi) Sillaa ei jää ikävä maku suuhun toimenpiteestä.
[/q]
Selkää minäkin ajattelin. Skitsittaa silti. Mutta mä olen m´päättänyt voittaa eplkoni kyllä, enkä edes kehtaa kohta serustella jätkäkaverini kanssa kun sillä on niitä joku 7. :D
Jeah, viikko sitten tuli vain noin 10v harkinnan jälkeen otettua vihdoinkin se uusi kuva! Kaveri suunnitteli ja teki kuvan selkään. Harmi kun aika loppui kesken ja nyt on väritystä vaille valmis. Uutta aikaa koitetaan sovittaa kalenteriin ja samalla kertaa tulee otettua vielä toinenkin kuva. Kummasti näitä alkaa taas kertyä!
Ei ole valmis vielä, mutta juhannuksen jälkeen jatketaan :)
Otetaan jahka keritään ja budjetti antaa myöden :] idea/teema ollut kehitteillä vuoden jos toisenkin.
Lävistyksiä on muutama. Kielessä, traguksessa ja nänneissä. Niskasta jouduin luopumaan talvella kun tulehtui niin pahasti, tarkoitus ottaa uusi helteiden loputtua. Rookin otan seuraavaksi.
Korvissa on venytykset, 2x12mm, 4mm sekä 5mm.
Ensimmäinen tatuointi tuli lapaan ja ehdoton lemppari löytyy kädestä
Kaula/solisluun alue odottaa rahoitusta ^^ Ihan pientä on siihen tulossa, mutta jotenkin ei nyt leimaan taivu noi varat :p
http://img823.imageshack.us/img823/7785/totorok.jpg
http://img200.imageshack.us/img200/1290/nekobasu.jpg
käteen tulee vielä Mononoken peuramainen metsäjumala,
nokipalleroita, metsää ja muutama kodama <3
aaw ihan sairaan hienoja :D
oon kanssa miettinyt tän tyypin ottamista mikä mulla on avatarina ollu iät ja ajat.
mut sitä ennen pitää ottaa se ensimmäinen tatuointi, joka tulee olemaan tammenterho. liittyy mun ja siskon juttuihin :) sille otetaan cupcake. nää ens vuonna ku sisko pääsee ripille, oon luvannu lahjaksi ni otan itte samalla.
läväreitä on toisessa korvassa tuolla korvanlehden keskellä rustossa joku tsydeemi, sitte on samassa korvassa 12 mm venytys, kulmakorusta piti luopua mutta niskakoru on. pitäis hankkia tohon tissien väliin joku kiva pieni nappi. ei saa ottaa naamaan duunin takia. tylsimystä. :J
Tulikin tuikattua reikä tuohon alahuuleen. Ja iso pallo ^ ^ 9mm!
Nyt mietinkin, kun lävistäjän laittama 12mm tappi oli waaaay too long, vaihdoin myyjän suosittelemaan 8mm joka on myös liian pitkä. 6mm taas liian lyhyt, alkoi sattumaan huuleen sisäpuolelta - voisiko ison pallon paino olla syypää.. mahtaisikohan mistään löytyä 7mm tappia..
Multa löytyy vasemmasta lavasta pentuna hakkautettu pantteri ja ranteesta Brasiliassa vietetyn vuoden muistoksi sana saudade. Seuraava projekti onkin sitten vähän suurempi ja pidempään ollut suunnittelussa.. Pikkuhiljaa alkaa olemaan hyvä hahmotelma päässä. Kunhan vaan on rahaa, niin saadaan tämäkin kuva iholle asti.
Lävistyksiä löytyy tällä hetkellä kaksi. Rei'itys alkoi pari vuotta sitten labretilla, joka nykyään loistaa poissaolollaan, mutta kehon metallipitoisuudesta pitää huolen nännilävistys ja eilen hankittu vertical clithood. Clithoodia olin halunnut pari vuotta ja nyt kun se vihdoin on siinä, niin ilon määrä on aika huikea! Toisen nännin vielä ajattelin lävistää, mutta sitten se on varmaan aikalailla siinä. Tosin niinhän ne kaikki aina sanoo..
Juhannusviikolla saatiin vihdoin uutta mustetta, oikeaan jalkaan säären/pohkeen viereen kaks robofloweria Original piirros on tuttavan käsialaa ja olen ikikiitolli Otolle että sain hänen kuvitustaan käyttää *sydän* Kuvaa uusimmasta perheenjäsenestä laitan sit kun löydän kameran akun
Onk Majan Otto? :)
Onk Majan Otto? :)
Same devil! ^___^
- « Edellinen
- 1
- ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- ...