lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

[q]crissy, 8.2.2010 14:29:
sit saan 3. kuvan ja se onki sit pikkasen isompi:D
[/q]

uujee, kuulostaa hyvältä :)
laita sit kuvia!

[q]Vampyrella, 10.9.2009 22:22:
---
Laskeuma, 9.9.2009 01:41:
mitähän tollasen koko olkapään ja hauiksen puoleenväliin ja hieman rinnan päälle menevä tatuointi maksaa.
-kauan menee aikaa
kui perkeleesti se tuntuu?

kuva on hyvin yksityiskohtainen vain musta/harmaa sävyinen

---

Tossa aiemmin onkin jo vastailtu kutakuinkin samoin kuin itsekin ajattelin kommentoida, mutta lisäksi mainitsen vielä sen, että esim. itsellä tän käden tatskausproggis on ollu tähän asti mielenkiintoinen, kun tatskaa on ympäri ämpäri kättä, ja jo pelkästään kädessä eri kohdat tuntuu ihan erilaisilta kun mustetta nakutetaan ihoon. Jotkut kohdat ei tunnu ollenkaan, ja toiset tuntuu niin, että vituttaa. :D Sanotaan näin, että sulla tulis tod näk toi rinta olemaan se ikävin nakki, riippuen tosin rintalihaksen koosta. ;) Itellä tuntunu ikävimmältä se, kun nakutetaan luun päältä, se tärisyttää ihan mukavasti, ja lisäksi käden sisäpinta ja kainalon seutu aika nam. Itellä kun tossa rinnassa ei oo kauheesti lihasta tai höllyvää, niin tod näk suunnittelemani rintatatska (tai pikemminkin solisluun alle sijoittuva tatska) tulee tuntumaan aika keljulta, kun siinä nuo luut ja rustot suht hollilla. :P

MUTTA, nää hommat on niin yksilökohtaisia, ettei voi sanoa muuta kuin että kyllä sen pienen kipuilun kestää. Jotkut helpommin, toiset vaikeemmin, mutta kestää silti. Ite osaan kanavoida kivun aika hyvin kokonaan veks, jos keskityn johonkin muuhun, esim. puhumiseen - ei voi blondi keskittyä kahteen asiaan samanaikaisesti, what a blessing. :D Mulla on suurin kynnys ollu saada oikeasti varattua aika ja mentyä paikan päälle, kun siis piikki- ja verikammo istuneet aika sitkeästi tässä muidussa. Imperfekti siksi, että tän kokemuksen myötä olen astetta karaistuneempi, ja janoan lisää. :P
[/q]

Noh, onneks oon pöhöttynyt sen verran että varmaan kamalasti tuu ongelmaa ja enemmälti tuossa käden sivussa tuo kuva tulee olmaan, paskapuoli on että ainoa paikka missä on jotakin jota voi vielä lihakseksi sanoa on olkapää + että tatskan suunnitelu menee solisluun yli :E

[q]Vampyrella, 8.2.2010 22:09:
ÄÄÄÄÄÄ, haluisin jo varata aikoja selän nakuttamiseen, mutku ekat ajat ois vasta kesää vasten ja kesäksi en haluu ottaa kuvaa selkään. Tulis meinaan isoin leima tähän mennessä, ja toi arska ja kuvan hoitaminen on vähän hankalaa mulle kesällä. Joutuu siis venailemaan syksyyn.

MUTKU ÄÄÄÄÄÄ TÄTÄ HINKUA!

Btw naiset, jos ootte ottaneet isoa kuvaa selkään, ni ootteko pystyneet käyttämään rintsikoita olleskaan paranemisaikana? Jotain sporttiliivei ees?
[/q]

vois kuvitella et jotkut olkaimettomat vois olla jees :) riippuen miten päin se tulee sekään

[q]Vampyrella, 9.2.2010 07:34:
Siitä tulee niin iso, että toi kiinnikesydeemi (siis jossa hakaset) on kans tiellä. Mietin vaan, että kuin pahasti se mahdollisesti hiertää. Ehkä sporttiliivit ois enempi jees, dunno. Kokemuksia, anyone?

(Onhan se hyvä jo tässä vaiheessa miettiä moista... :D)
[/q]

Voisin kuvitella, että isohkossa selkätatuoinnissa parhaat liivit on edestä kiinnitettävät melko leveäolkaimiset pehmeästä materiaalista valmistetut liivit. Eli jonkin sortin sporttikannattimet. Ite pystyin tän uuden kanssa käyttämään normaaleja hieman leveäolkaisempia liivejä ja tietty kotona sitte hilluin ilman ja aika avoimessa paidassa. Mulla tosin paranee ihan sikanopeesti tatuoinnit, muutamassa päivässä. Helosan ja ilmakylvyt ftw!

[q]pirpeli, 30.8.2006 09:52:
---
Anselmi, [link=http://klubitus.org/
Jätkä on ihan ilmiselvä pro, harmi vaan että noin pätevälle jätkälle
on varmaan hillittömät jonot.

---

Musta noi on tosi tuhrusia :( Tai sitte se johtuu kuvien laadusta...
[/q]
Tossa oli sarkasmia. Ite tiiän ton tekijän, eikä se tee missään firmassa noita, joten tyypillinen "vaihdoinpa pariin kossuun tatskavälineet ja nyt teen teepeille isokorvaisia delfiinejä lapaluihin" -tapaus.

hienoja kuvia ja piirrustuksia tuolla Bound Tattoon sivuilla..harmi että tuli esiin vasta nytten, olisin voinut aiemmin harkita kuvan ottamista tuolla..sen verran tykkäsin kuvista mitä sivuilla oli...josko sitten seuraavan*justjoo*

11.11. varattu aika @ Boundtattoo Vasempaan kyynervarteen tulee Ankh

[q]hottium, 23.10.2008 15:29:
onko liian klisee / homohenkistä ottaa pieni sydän alavatsaan jommalle kummalle puolelle (miehelle)?
[/q]
Ei suinkaan. Ota mieluummin molemmille puolille ja tyylitellyt sydämet.

Sanokaa mulle TAMPEREEN PARAS tatuointiliike! Tarvin taidokasta menoa, hinnalla ei ole niin väliä.

Meen ottaa tunnin päästä ekan tatuointini :) Jännittää

Tekis mieli ottaa naamaan tai johki jotain muttakun en oikein keksi sellasta spottia missä se ei haittais harrastusta/olis näkymätön tarpeen tullessa. Alahuulen ja leuan välissä oleva tappi siitä näppärä että saa hetkessää pois jos on tarve eikä näy jälkeekää jos koru eio paikalla.

Siitä lähtien kun dubliniin muutin niin pitäny jotain inkkiäkin käydä hakemassa mutta vihaan jokaikistä sketsiäni niin antaumuksella että ei oo vielä tullu kesää tästä ideasta. Tahtoo jotain omatekemää jolla on oikeesti merkitys.

Perkele.

[q]2la, 31.10.2008 10:27:
---
Norb, 31.10.2008 10:02:
Nännyköitä vois miettiä, mut oon kuullu, et sattuu kaikista eniten.. Huoh..

---

Ei satu, tragus ja nenän keskirusto sattuvat enemmän. Kuulemma!
[/q]
Itse olen kuullut että nänni olisi kipein paikka mihin mies voi ottaa.
Enkä hirveästi epäile. Itse näin sekunnin verran pelkkää valkoista
kun lyötiin läpi. Mutta nännejä on erilaisia, jotkut ihmiset eivät
tunne ollenkaan kipua nännien kohdasta.

Vastoin yleistä harhaluuloa, kulli sattuu huomattavasti vähemmän
kuin nännit. Monesti ihmiset mieltävät että alapää on jostain
syystä kipuherkempi kuin yläpää.

medusa sattuu kyl uskomattoman paljon enemmän ku luulis.

noin omana kokemuksena, se neula itessää ei oo paljoo mitään. Useimmiten se esivalmistelu, ne pihdit ja niiden sitominen itse asiassa sattuu huomattavasti enemmän. Nänninnipukat oli myöskin suht iisit niihin traguksiin verrattuna, voi perkele sentään. Tragus on takuulla yks hankalimpia paikkoja lävistää, ja sitä joutu ainakin mulla kääntelemään ja vääntelemään huolella et sen sai sellaseen asentoon et siihen saa neulan. Siinä vaiheessa oli lähellä etten ruvennu ite vääntelemään ja kääntelemään sitä lävistäjää, mut päätin antaa olla kun sillä oli kuitenkin ties mitä teräviä esineitä käsissä just sillon.

[q]sativa, 6.12.2009 13:57:
Sanokaa mulle TAMPEREEN PARAS tatuointiliike! Tarvin taidokasta menoa, hinnalla ei ole niin väliä.
[/q]

Tätä kehuvat:
http://www.putkatattoos.com/Tatuoinnit.htm

Ei omia kokemuksia, mutta netti pullollaan positiivista kommenttia.

[q]sativa, 6.12.2009 13:57:
[/q]

Oon ollut eräänlaisen tyylin perässä jo vuuosia, mut ei Suomesta tunnu löytyvän oikein sellaisia artisteja, mihin uskaltaisi luottaa. Mut jos pitäisi valita niin aika varmasti tänne menisin. Tietty riippuu vähän, et minkälaisen tyylin perässä olet.. :)

Eilen oli toinen ja viimeinen sessio ½ sleevestä, sain mun geishaan väriä, 5h sessio (väriä ja varjostusta) ja voin kertoo ett about 3 tunnin jälkeen lakkasi olemasta kivaa prkl :D Mutt kunhan värit tasaantuu ja paranee niin tulee olee pirun mind blowing! Vois vaikka jonkun kuvan pökkästä tähän kun paranee täysin.
Muutenkin vois olla aika hyvässä vaiheessa näiden aikoihin http://www.helsinki-ink.fi/ ihan siis uutta kuvaa silmällä pitäen.

Valmista tuli :)

[q]pirpeli, 29.1.2010 11:41:
Valmista tuli :)
[/q]

Loistavaa jälkeä! Pakko kysyä että missä putiikissa olet kuvasi ottanut?

[q]AnderS, 29.1.2010 12:11:
Loistavaa jälkeä! Pakko kysyä että missä putiikissa olet kuvasi ottanut?
[/q]

Kaarinalainen Dessi Luu teki kuvan, nakuttelee kotonaan ja turkulaisessa Joker Shopissa :)
(Tuo vanha yksinäinen lehti jätettiin tarkoituksella uudelleen värittämättä, kun sillä on muistoarvoa tuollaisenaan niin paljon)

O