lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- ...
- 91
- Seuraava »
[q]RiD, 16.7.2009 18:40:
Ei ollut tuttu termi, googletin hieman ja ilmeisesti tuokin on kovaa muovia. En käytännössä pysty käyttämään oikein mitään korua mikä on kovempaa materiaalia kuin semipehmeä pyyhekumi tj. Jos koru ei jousta se voi joko repeytyä irti huulen mukana tai vaihtoehtoisesti siihen kohtaan lyöteässä moninkertaistaa iskun voiman joka kohdistuu suoraan hammaskalustoon Harrastuksessa tulee lähes kokoajan iskuja kasvojen alueelle ja ei vaadi ihan kauheita että purukalusto menee uusiksi. Vai saako noita jostain oikein pehmeestä muovista veistettynä?
Kiitos vinkistä tho!
Taidan marssia huomenna lävistäjäni puheelle ja kysyä ammattilaisen apua, jos ei muuta niin lävärit lähtee lopullisesti :(
[/q]
Kyllä sen jonkun verran pitäisi taipua, mut voi tosiaan olla et silti ois liian kovaa matskua jos siihen joku isku sattuu osumaan.
[q]RiD, 16.7.2009 18:40:
---
Vertina, 16.7.2009 16:56:
---
RiD, 14.7.2009 16:58:
Olen kokeillut kaikenlaisen narun/hammaslangan/muoviputken laittamista tohon reenien ajaksi mutta niillä ei yleensä kauaa juhlita, ne yleensä irtoavat/katkeavat hyvin nopeasti harrasteeni fyysisyyden johdosta.
Halp?
---
Ootko kokeillut häivekorua laittaa?
---
Ei ollut tuttu termi, googletin hieman ja ilmeisesti tuokin on kovaa muovia. En käytännössä pysty käyttämään oikein mitään korua mikä on kovempaa materiaalia kuin semipehmeä pyyhekumi tj. Jos koru ei jousta se voi joko repeytyä irti huulen mukana tai vaihtoehtoisesti siihen kohtaan lyöteässä moninkertaistaa iskun voiman joka kohdistuu suoraan hammaskalustoon Harrastuksessa tulee lähes kokoajan iskuja kasvojen alueelle ja ei vaadi ihan kauheita että purukalusto menee uusiksi. Vai saako noita jostain oikein pehmeestä muovista veistettynä?
Kiitos vinkistä tho!
Taidan marssia huomenna lävistäjäni puheelle ja kysyä ammattilaisen apua, jos ei muuta niin lävärit lähtee lopullisesti :(
[/q]
Mites silikonikorut... eli kyseessä on kevyt, taipuisa ja allergisoimaton materiaali. Ne on kyllä pääasiassa plugeja ja tunneleita.. mutta eiköhän jostain muitakin vastaavia löydy
[q]wiwi, 5.11.2009 15:27:
Öääarrghh!
Mulla on alaleuassa lävistys. Huomasin eilen että toisen alaetuhampaan ien on alempana kuin toisen. Meinaaks tää nyt että mun ikenet vetäytyy ja pitää ottaa koru pois? Entä jos en ota? Ikenet karkaa ja hampaat mätänee ja pää irtoo ja taivas putoaa ja kaikki kuolee?
Olisiko muovikoru parempi kuin metallinen?
Jos jollain on kokemuksia niin arvostan.
:/
[/q]
Mulla oli täysin sama juttu tossa noin kuukausi takaperin. Lävistys on otettu aivan vuoden alussa.
Vaihdoin tilalle Bioplast -tapin (saa mustanakin!) ja jätin paikalle saman metallisen pallon, josta olen pitänyt. Bioplast tuntuu huomattavasti mukavammalta ja ikenien punotus ja "vetäytyminen" lakkas välittömästi. Samoin jos sattuu tulemaan isku huuleen, niin ei läväytä ollenkaan niin pahasti hampaille kun metallinen.
Hintaan Cybershopista 10, todella onnistunut sijoitus. Jatkossa käytän enään pelkästään Bioplastia!
[q]Vincet, 18.7.2009 17:25:
---
RiD, 16.7.2009 18:40:
---
Vertina, 16.7.2009 16:56:
---
RiD, 14.7.2009 16:58:
Olen kokeillut kaikenlaisen narun/hammaslangan/muoviputken laittamista tohon reenien ajaksi mutta niillä ei yleensä kauaa juhlita, ne yleensä irtoavat/katkeavat hyvin nopeasti harrasteeni fyysisyyden johdosta.
Halp?
---
Ootko kokeillut häivekorua laittaa?
---
Kiitos vinkistä tho!
---
Mites silikonikorut... eli kyseessä on kevyt, taipuisa ja allergisoimaton materiaali. Ne on kyllä pääasiassa plugeja ja tunneleita.. mutta eiköhän jostain muitakin vastaavia löydy
[/q]
kävin lävistäjän juttusilla ja tulin tulokseen että on vaan poistettava toi koru, yks saa jäädä mutta tää parantumaton saa nyt kasvaa umpeen ja se unohdetaan. Käytiin läpi vaihtoehtoja (labreta ei kai ole kunnolla silikoonisena koska ongelmana olis sen kiinnitys ja silikoonissa kierteet ei oikein toimi) ja tultiin tulokseen että on liian vaarallisia purukalustolle, harmillista, mutta ei voi mitn :F
Kiitoksia avusta eniveis!
Te miespuoliset joilla on ollut nännilävistyksiä. Onko jäänyt arpikasvua/huomattavia jälkiä luovuttuanne nännikorusta?
Älä pelkää se on ihan helppo nakki. Ei se tunnu ku siltä et joku raapii nahkaa auki ;)
[q]Vampyrella, 9.12.2009 23:03:
Mulle tulee ensi maanantaina jo pari uutta kuvaa. Jei! :)
[/q]
Jeee! Tuo kirsikkapuu kuulostaa hyvältä :)
Täsä mun puolivalmis kaula-hartia-käsi.
http://klubitus.org/profiili/12106_8520.jpg
Nuo kaksi pientä kärpäsenkakkaa tuossa kahden kukan yläpuolella ovat turkoosi ja pinkki sydän. Kukista tulee lehtien väriset, luultavimmin oranssi-pinkki-kelta-vihreää. Ja noista "tipluista" jota kukista lähtee, tulee samanvärisiä. Oksasta tulee puna-harmaa-ruskea valkoisin hailaitein.
[q]Aurinkoneiti, 17.8.2008 01:23:
Jos ottaisin tatuoinnin, niin se tulisi jalkapohjaan. En tiedä, onko se mahdollista.
[/q]
on se mahdollista, vaan helkkarin vaikee paikka. en suosittele ensimmäiseksi tatuointipaikaksi.
[q]Aurinkoneiti, 17.8.2008 01:23:
Jos ottaisin tatuoinnin, niin se tulisi jalkapohjaan. En tiedä, onko se mahdollista.
[/q]
Ei ole. Tai kyllä siihen pystyy kuvaa takomaan, mutta se ei siinä kauaa pysy. Käytännössä mahdoton paikka.
[q]anis, 26.7.2008 21:37:
--Toinen, minkä haluaisin olis uv-tatuointi. Hmm. Mulla olis yks vaihtoehto minkä kaveri piirs mulle joka ois tosi hyvä uv-tatskaks+yks asiakas piirs mulle kans tosi mageen kuvan ja anto luvan että saan käydä laittamassa sen kuvan ihooni jos haluun. : ) Saispa vaan joskus ihan aikaisekskin... Alkais poltteleen jo kun ei oo kahdeksaan vuoteen saanu uutta kuvaa. Mutta seuraava kuva olis sitten kyl viimeinen, ehkä*pepsodent*.
[/q]
mulla oli yks vaihtoehto nakututtaa nahkaan "milky way" jossa osa tähdistä ois ollu uv-värillä ja osa ihan harmaasävyinä..
Nettituttu piirtää nyt kuitenkin semmosta kuvaa, jolle on ihan konkreettinen tarina ja liittyy ihan muhun itseeni. Ekan luonnoksen oon nähny ja se oli aivan mahtava ootan vaan että näen sen valmiina. sen sitten luultavammin otan joskus loppuvuodesta palkintona itselle jos selviän ehjänä ju jutsun peruskurssista ja vyökokeesta..sen jälkeen kun vasta voi olla en pari viikkoa hikoilematta.*pepsodent*
Itse olen ottanut skorppari (horoskooppini) tatuoinnin paikkaan x jonka vain harvat ja valitut näkevät.. Minun mielestä Steve-O:lla on mailman siisteimmät leimat.. Ne on jotenkin niin erikoiset ja sopivat kantajalle todella hyvin.. Voi jospa voisinkin olla 1pvän nero Steve-O, niin saisin varmaan yhtä hyvii idiksii uusien leimojen ottamiseen.. On jo pidempään ollut suunnitteilla ottaa uus tatska ei oo vaan keksinyt mitään siistiä ja omaperäistä..
Kolme kertaa käynyt tatuoijalla, 1/3 selästä valmiina. Ranteessa pieni ja mitätön inside-läppä.
Lävistyksiä ollut nenässä, kielessä, silmäkulmassa ja ehkä jossain muuallakin. Krhm, mutta aikuistuttuani otin ne pois.
En vieläkään tiedä miksi.
[q]kimono, 2.8.2008 20:53:
otin just niskalävistyksen! :)
[/q]
Oih! Olen kateellinen. Kerropa nyt tuoreeltaan, miltä tuntui? En pelkää kipua, mutta kaverin mukaan niskalävistys sattui perkeleesti. Tosin se otti kaksi samaan aikaan. Itsellä on navassa, kielessä, nännissä ja huulessa sekä yks tatska. Mikään mainituista ei mielestäni sattunut erityisesti.
Siskolla myös kasvoi ulos niskaläväri. Onko jollain täällä käynyt samoin ts. onkohan kuinka yleistä?
Edit. Niin siis ei ihan niin tuoreeltaan kuin ajattelin. Olin näkevinäni päivämäärän 2.9. :) Mutta kuitenkin.
17mm venytykset korvissa. Ei muut.
[q]wiwi, 2.9.2008 21:48:
---
kimono, 2.8.2008 20:53:
otin just niskalävistyksen! :)
---
Oih! Olen kateellinen. Kerropa nyt tuoreeltaan, miltä tuntui? En pelkää kipua, mutta kaverin mukaan niskalävistys sattui perkeleesti. Tosin se otti kaksi samaan aikaan. Itsellä on navassa, kielessä, nännissä ja huulessa sekä yks tatska. Mikään mainituista ei mielestäni sattunut erityisesti.
Siskolla myös kasvoi ulos niskaläväri. Onko jollain täällä käynyt samoin ts. onkohan kuinka yleistä?
Edit. Niin siis ei ihan niin tuoreeltaan kuin ajattelin. Olin näkevinäni päivämäärän 2.9. :) Mutta kuitenkin.
[/q]
Voisin mäkin omia kokemuksia tästä kertoa, kun tossa heinäkuussa kävin niskan lävistämässä.
Mua lävistäminen sattu suht paljon, hyvä etten huutanu kivusta. Tosin mulla on kyllä aika alhanen kipukynnys, mutta kyllä toi silti enempi sattu ku navan tai korvien lävistäminen.
Uloskasvamisen merkkejä ei oo näkyny. Parantuminenkin on vielä vaiheessa. Välillä iho on ihan turvonnu lävistyksen ympäriltä, ettei koru ees liiku mihinkään suuntaan. Välillä taas on ihan hyvässä kunnossa. Mut kyllä mä luotan et tää pikkuhiljaa parantuu, vaikka niska kuulemma aika hankala paikka onkin. :)
[q]k1mm0, 27.6.2007 12:52:
eilen tuli spontaanisti otettua tragus-lävistys! :)
[/q]
goapropz
[q]kimmø, 19.12.2007 13:54:
eilen varattu aika kolmanteen tatuointiin!
helmikuulla siis luvassa toistaiseksi viimeinen tatuointi,
josta tuleekin sitten hieman isompi ja värikkäämpi ku
noista edellisistä... ei malttais odottaa! <3
[/q]
pics or stfu
[q]kinderi, 28.10.2009 18:40:
http://whipitoutcomedy.com/2009/06/23/15-tattoos-that-will-prevent-you-from-getting-laid/
[/q]
haha!
noista oli pari oikestaan ihan makeetakin :D
otin eilen 2.4 renkaan korvaan, joka menee 'sisäruston'
(conch) ja korvanlehden läpi.. tuli ihan makee :)
Onko jollakulla täällä nk. white ink tatuointia? Tekeekö näitä joku Suomessa (hyvin)? Varsin heikosti löytyy tietoa.. En löytänyt mitään mainintaa tai kuvia lukuisilta selaamiltani tatuointiliikkeiden sivuilta.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- ...
- 91
- Seuraava »