lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- ...
- 91
- Seuraava »
Mua on alkanu taas vähän himottamaan tatskan otto. :) Pitää nyt mietiskellä silti rauhassa millasta kuvaa voisi ottaa, ja muutenkin. Joku "GANGSTA 4 EVER!" ja 2 asetta ristissä ja puukko menee siitä välistä ja ehkä joku pääkallo, käärme ja vankilaruusu siihen ympärille, ja isona mahaan... joo! :D No ehkä ei tollasta, tai kuka tietää! ;)
[q]lohikarme, 24.9.2009 12:14:
---
samlainio, 24.9.2009 12:09:
---
lohikarme, 24.9.2009 09:00:
Huomenna laitetaan pa :) Pikkasen alkaa jänskättää.
---
PA = Peniksen Amputaatio ?
---
Prince Albert
[/q]
jatkossa se venytysprosessi... Eli isompaan koruun siirtyminen tekee sitten "hitusen" enemmän häppää kuin itse lävistys ;)
[q]Vincet, 27.9.2009 04:37:
jatkossa se venytysprosessi... Eli isompaan koruun siirtyminen tekee sitten "hitusen" enemmän häppää kuin itse lävistys ;)
[/q]
Tuskin, ainakaan itsellä ei ollut mitenkään verrattavissa ja tuskin jengi niin isoja koruja pistelee kerralla et samaan häppään menee.
just otin kulmakorun uudestaan samaan kohtaan, + kielikoru ollu kohta tasan vuoden
hieno on vampy. mä vähän pelkäsin että sieltä tulis jotain koko mustaa raskasta tribaalia. Kun mielikuvissa mietin jotain tuon suuntasta pinkkiä ja violettia sisältävää. [size=5](hyvähän se on mielikuvia muodostaa ihmisistä netin perusteella ja sillä että on nähnyt henkilön ehkä pari kertaa irl ja silloinkaan ei jutellut)[/size]
3 tatuointia löytyy ja viimesin valmistu tänään. Kyl teki höpöö olla 6 h hakattavana..
Sattuuko joku tietämään Los Angelesissa jonkun hyvän ja luotettavan tatuointimestan? :)
Tuntuu olevan ko. liikkeitä aika paljon, mutta mieluusti menisi sellaiseen josta jollakin olisi hyvää kokemusta niin jäljestä kuin hygieniatasostakin. Mukava olisi myös tietää millainen hintataso on verrattuna Suomeen. Tarkoituksena olisi käydä toteuttamassa tässä parin viikon sisällä.
kelikorun otan kunhan saan massia
Tatuointeja on tällä hetkellä nelisen kappaletta.. Selässä musta aurinko jonka keskellä liljasymboli, vasemmassa jalkaterässä The Prodigy muurahainen, oikean käden sisäsyrjässä The Prodigyn unicorn hiukan modattuna ja vasemman käden sisäsyrjässä Smashing Pumpkins sydän ja "rock-tähti" yhdistettynä. Seuraava kuva onkin sitten ISO.. se lähtee lapaluiden välistä (jossa aurinko) molempiin käsivarsiin... Kuva on vielä hiukan suunnittelu vaiheessa.. mutta lokakuussa olisi aika.
Mitä lävistyksiin tulee.. niin joskus aikoinaan yli 10v sitten sellainen löytyi keskeltä nenää ja alahuulesta.. enää noita ei ole.. ja tuskin varmaan laitankaan.. ellen sitten ihan bileitä varten tms.. umpeen ei ole nimittäin mennyt.. mitä nyt pieni kalvo huulen sisäpuolella.
Korvan reijät menee venytykseen.. tarkoituksen olisi venyttää 5-7mm tunneleita varten joiden läpi menisi 4mm korut.
Alapäästä löytyy Prinssi Albert -lävistys.. tällä hetkellä 3.2mm paksuisella korulla mutta suunnitelmat on 5mm koruun asti.
Iiih, oon vihdoin ja viimein päättänyt millasen kuvan otan valmistumisen kunniaksi. Nyt vaan pitäis soittaa sille hemmolle ja varata aika. Hyvällä säkällä saan sen joskus kesäksi ^_^
16/16 :)
Oikea käsi tossa taipeen alapuolella: http://i247.photobucket.com/albums/gg132/UkeUke/Diabetic_2.jpg
mitähän tollasen koko olkapään ja hauiksen puoleenväliin ja hieman rinnan päälle menevä tatuointi maksaa.
-kauan menee aikaa
kui perkeleesti se tuntuu?
kuva on hyvin yksityiskohtainen vain musta/harmaa sävyinen
[q]noena, 17.11.2008 17:30:
---
mariq, 12.11.2008 15:35:
---
mariq, 23.10.2008 15:27:
-- Vasempaan kyynervarteen Ankh
---
Noniin, nyt se on siinä
---
oooij, pitää tulla väijyy se joku päivä!! .. ja myös tarjoo miehelles se bisse :D
[/q]
jjooooo
[q]Mizfir, 17.11.2008 16:50:
Sattuuko joku tietämään Los Angelesissa jonkun hyvän ja luotettavan tatuointimestan? :)
Tuntuu olevan ko. liikkeitä aika paljon, mutta mieluusti menisi sellaiseen josta jollakin olisi hyvää kokemusta niin jäljestä kuin hygieniatasostakin. Mukava olisi myös tietää millainen hintataso on verrattuna Suomeen. Tarkoituksena olisi käydä toteuttamassa tässä parin viikon sisällä.
[/q]
High Voltage Tattoo. :P
http://www.highvoltagetattoo.com/home.html
Njoo, takki ->
[size=1]Mutta tuonne menisin kyllä, jos olisin mestoilla pidemmän aikaa.[/size]
viime viikon torstaina otin uuden ihanan Totoro
-tatuoinnin <3 voin laittaa kuvan myöhemmin.
[q]Laskeuma, 9.9.2009 01:41:
mitähän tollasen koko olkapään ja hauiksen puoleenväliin ja hieman rinnan päälle menevä tatuointi maksaa.
-kauan menee aikaa
[/q]
-Hinnat vaihtelee tosi paljon ihan tekijän mukaan, mutta about 300 ---- >
-Aikaa menee noin 9 tuntia, mutta sekin riippuu ihan tekijästä ja kuvasta kuinka tarkkaa jälkee tehään :)
-Ei se satu
[q]calvin, 9.9.2009 07:05:
---
Laskeuma, 9.9.2009 01:41:
-kauan menee aikaa
---
-Hinnat vaihtelee tosi paljon ihan tekijän mukaan, mutta about 300 ---- >
-Aikaa menee noin 9 tuntia, mutta sekin riippuu ihan tekijästä ja kuvasta kuinka tarkkaa jälkee tehään :)
-Ei se satu
[/q]
riippuen haban koosta ;) mutt voi hyvin alkaa 400 eurosta ja siitä ylöspäin vaan. Ja yleensä jos menee yli 4 tunnin niin useat tatuoijat jakaa eri osiin eli käyt mahdollisesti toisen kerran uudestaan. koska 4 tuntia alkaa olemaan sellainen raja ett kerta istumalla se käsi tai jalka tai mikä lie alkaa olemaan niin vereslihalla ettei kuvasta tule hyvää. Tietty itse hakattavan tuntoja kuunnellaan ja useilla se raja menee juuri tuossa 4-5 tunnin hujakoilla mitä pystyy kestämään kerralla.
ja niinku siellä tatskamestassa, Damissa missä ekan kuvan kävin hakemassa, luki niiden mallikirjoissa "You Bet it Hurts" noei, kipukynnys on henkilökohtainen ei voi sanoo toisen puolesta.
[q]Vincet, 27.9.2009 04:37:
---
lohikarme, 24.9.2009 12:14:
---
samlainio, 24.9.2009 12:09:
---
lohikarme, 24.9.2009 09:00:
Huomenna laitetaan pa :) Pikkasen alkaa jänskättää.
---
PA = Peniksen Amputaatio ?
---
Prince Albert
---
[/q]
tai lähinnä kuulema tuntuu erilaiselta :) Itse lävistyksen teko ei sattunut mun kivun-mittapuulla yhtään. Tuntui lähinnä epämiellyttävältä.
[q]Sallakat, 9.9.2009 09:30:
---
calvin, 9.9.2009 07:05:
---
Laskeuma, 9.9.2009 01:41:
-kauan menee aikaa
---
-Hinnat vaihtelee tosi paljon ihan tekijän mukaan, mutta about 300 ---- > €
-Ei se satu
---
riippuen haban koosta ;) mutt voi hyvin alkaa 400 eurosta ja siitä ylöspäin vaan. Ja yleensä jos menee yli 4 tunnin niin useat tatuoijat jakaa eri osiin eli käyt mahdollisesti toisen kerran uudestaan. koska 4 tuntia alkaa olemaan sellainen raja ett kerta istumalla se käsi tai jalka tai mikä lie alkaa olemaan niin vereslihalla ettei kuvasta tule hyvää. Tietty itse hakattavan tuntoja kuunnellaan ja useilla se raja menee juuri tuossa 4-5 tunnin hujakoilla mitä pystyy kestämään kerralla.
ja niinku siellä tatskamestassa, Damissa missä ekan kuvan kävin hakemassa, luki niiden mallikirjoissa "You Bet it Hurts" noei, kipukynnys on henkilökohtainen ei voi sanoo toisen puolesta.
[/q]
Onneks mun habat on kutistunu punttiajoista
- « Edellinen
- 1
- ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- ...
- 91