lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- ...
- 91
- Seuraava »
[q]inneah, 16.7.2008 14:10:
Tarkotus ois ottaa perjantaina lävistys (Micro Dermal )... paikka vielä vähän auki, mut johonki se/ne tulee :D
[/q]
no lol, en sit uskaltanu :DDDDD
[q]tbo, 22.7.2009 22:30:
Punotus on ihan normaalia, eikä pitäs olla mitenkään vaarallista...jos ei viikonlopuun mennessä oo hellittäny niin näytä tatskaajalle.
1,2mm on nii pieni koru et herää kyl kysymys mitä sä oot niissä rei'issäs pitäny jos se ei meinaa luiskahtaa läpi.
[/q]
Allrighty, thanks! Toinenkin hyvinkin runsaasti tatskattu kaveri itseasiassa jo rauhoitteli, että punoitus ja tollanen pieni ihottuma on ihan normaalia, sitä kuulemma hänellekin tullut jos on ollut pitkä nakutussessio.
Ja noista korviksista, 1,2mm tai 1,6mm koruilla yleensä aloitetaan korvien venytys. Mun nää ekat korvanreiät on ollu mulla melkeen 20 vuotta, ja oon pitänyt niissä tollasia koukullisia riippuvia korviksia lähinnä, joissa on aikast ohuenlainen koukku. Aika yleistä kuulemma, että ei ihan helposti sujahda läpi, kun tuo 1,2mm on sinänsä aika paksu, vaikkei se sille kuulosta. Näyttää melkein puolet paksummalta, kuin normikorvisten tappi. Luin netistä, että etenkin suihkun jälkeen kudokset on pehmeämpiä, jolloin liukkarin avulla on helpompi yrittää hivuttaa korviksia paikoilleen. Kyselinkin vaan lähinnä noita jengin omakohtaisia kokemuksia ja omia tipsejä, jos sellaisia löytyy. En ole venyttämässä korviani tämän enempää jatkossa, kuhan nuo yhet korvikset saisi käyttöön - hienot ja kalliit kun ovat. :S (Olen tosin tottunut ostamaan korvikseni aina jollain 4-10 egellä :D)
[q]Freja, 27.8.2009 13:53:
Nyt on vihdoin kuva selvillä, vielä sitten pitäis saada siihen "oma leima" ja suunnitella se siis täydelliseksi.
Millasia tatskapaikkoja jengi suosittelee Helsingin suunnalla?
[/q]
No pakkohan mun on suositella omaa tatskaajaa, eli Luau Tattoo:n Lindaa. ;)
edit: Mutjoo, tiedän mie kyllä sen, että Legacy Tattoo on kans aika pro paikka.
[q]Metz^^, 13.2.2010 23:05:
ajatuksesi kuvastavat 99% omiani. Itsellä vielä se ongelma, että tykkään piirustella ja tehdä grafiikkaa joten on iskostunut myös tuo "pitää olla omatekemä" päähän ja sittenkun pitäisi tehdä joku mitä jaksaisi oikeasti katsoa loppuelämänsä...
[/q]
Mä olen myös aina rakastanut piirtämistä ja aluksi ajattelinkin, että jos tatuoinnin joskus otan, niin sen on ehdottomasti oltava omaa käsialaa. Sittemmin olen muuttanut mieleni, koska esim. mun tatskaaja on niin taitava piirtämään ja ideoimaan pitkällä kokemuksellaan, etten itse kykenisi samaan. Olen myös oppinut, että piirtäminen ja tatuoiminen ovat kaksi eri asiaa - vaikka asiakas olisikin omasta mielestään luonut hienon kuvan, tatskaaja joutuu useimmiten muokkaamaan sitä jonkin verran eniveis, koska tatuoimisessa pätee omat lakinsa. Se mikä toimii piirroksessa, ei välttämättä aina toimi tatuoinnissa.
Tämän vuoksi tykkään antaa tatuoijalle mahd vapaat kädet, edesauttaa nääs kuvan onnistumista. :) Ymmärrän myös hyvin sen, että tatuoijat haluavat jättää kuviin oman kädenjälkensä, aivan kuten ketkä tahansa muutkin taiteilijat. Toki heidän on kuunneltava asiakkaan toiveita tarkasti, mutta kannattaa valita tatskaaja hyvin (heitä kun on tyyliltään ja taidoiltaan niin monenlaisia) ja antaa myös hänen kädenjäljelleen ja ideoilleen tilaa, niin hyvä tulee. :)
[q]Miltzu, 8.11.2009 13:45:
Mä kuulen kans tota usein, "mieti miltä noi tatskat näyttää kun oot seittemänkymppinen". Sit kun on seittemänkymppinen niin tuskin sitä mikään missi on enää muutenkaan, mitä hiton väliä sillä siinä kohtaa on jos on jotain kuvia ihossa?? Onpahan jotain muistoja eletystä elämästä, siinäkin tapauksessa jos dementia iskee eikä muita muistoja ole.
Mitäpä luulette, kuinka luettava tää on 40 vuoden päästä? :D
[/q]
No juurikin näin. Siinä vaiheessa, kun on jo muutenkin rusina, niin pari kuvaa siellä täällä ei kyllä tilannetta pahenna eikä pelasta. :D Jos siis rusinaksi asti edes elää.
Ja joo, ton kuvan tekstit tulee kyllä aika hyvin katoamaan ryppyjen väliin, mutta kukin tyylillään. :P Kyllä sitä tietenkin sen verran tulee itsekin järkitoimintaa käytettyä impulsiivisuuden ja luovuuden rinnalla, että valitsee taitavan taiteilijan hakkauttamaan omat kuvat. :D
Tää on niin tätä, mä niin arvasin tän...
Perjantaina olisi vika nakutuskerta tän mun ekan kuvan osalta, mutta oon jo mielessäni kaavaillut ja suunnitellut about 3 seuraavaa. :D Ei hele. Täytyy vissiin samalla tilata aikaa seuraavaa tatskaa varten. MUT koitan silti ettei lähtis ihan lapasesta!
Joo-o, käden tatskassa on nyt ääriviivat ja taustat valmiina, värit uupuu vielä. Tää on kyllä jo nyt aika rok, yli puolet käden pituudesta ja miellyttää jo nyt silmää. :) Ainoo vaan, että etenkin näiden varjostusten / häivytysten reunoille on tullut enemmän punoitusta kuin itse tatskauspäivänä oli, eli enemmän kuin toissapäivänä. Ihan mustien kohtien kohilla ei ole mitään punoitusta reunoilla. Mun tatskaaja ei oo vielä vastannut mun kyssäreihin, joten kysyn täälläkin:
Onko kokemusta, onko punoitus normaalia? Olen hoitanut ohjeiden mukaan, ja muutoin näyttäis olevan hyvässä kunnossa tää kuva. Kudosnestettä ei oo enää tihkunut. Punoitus näyttää hieman pienirakeiselta ihottumalta, iholla tosin on pienirakeista ihottuman tynkää muuallakin, ilman voimakasta punoitusta.
Toinen homma onkin sitten sellanen, että ostin tollaset kivat korvikset, joita markkinoitiin ammuttuihin reikiin sopiviksi, noiden tappi on 1,2 mm. Ei kyllä mene ineen. Oisko jengillä hyviä tipsejä, miten noi sais menemään kivuttomasti korvareikiin? Suihkun jälkeen liukkarin kera, muita tipsejä?
Nyt se iski. Niin totaalinen hinku varata aikaa selän nakuttamiseen. Idea ja visio valmiina mielessä, ois jatkoa tälle mun perhoskädelle sellain ovelasti. :)
[q]aivomassa, 9.12.2009 23:32:
mitäpä olet meinannut ja minne ?
[/q]
Mulla on jo kliseisesti vasen käsi tatskattu olkapäästä kyynärtaipeen yli perhosilla, nuoteilla, tähdillä ja semmosella kiekuralla, ja jatkan samaa kliseistä linjaa. :P
Oikean solisluun alle / rinnan päälle semmonen kirsikkanippu lisähöysteillä, ja oikeen käden kyynärtaipeen alle sisäpinnalle semmoi nuottiavain-tähti-sydeemi. :)
edit: Oon unohtanut laittaa kuvaa valmiista kädestä, pirpelille taisin luvata ainaskin, joten tässä palanen (kokonaisuutta vaikea saada yhteen kuvaan):
okei, nyt on mustekuume kasvanut niin isoksi, että pakko vaa ottaa itteää niskasta kiinni ja marssia liikkeeseen varaamaan aika. näin viime yönä unta aiheesta ja sain ihan kivan kuvaideankin siinä samalla. olen jotenkin liian kauan elättänyt toivetta, että sen sais nopeastikin mutta kun samalla haluan saada hyvän kuvan niin pitää varautua odottamaan aikaansa. oon kuitenkin epäsäännöllisen aktiivisesti pyörinyt stadilaisten liikkeiden sivuilla ja tutkinut kuvagallerioita suurennuslasin kanssa, että eiköhän tässä nyt jo voi joihinkin niistä mennä vierailulle.
mutt jeeee nyt alkaa tapahtumaan taas o/
edit: menin samana päivänä varaamaan ajan ja sainkin sopivasti synttäriviikolle. isompi JEE!
vasemmassa korvassa kolme lävistystä, oikessa yksi, huulessa yksi.. joku päivä täs sit molempiin nänneihin viel..
[q]kinderi, 3.11.2009 18:30:
---
aivomassa, 3.11.2009 18:29:
---
kinderi, 3.11.2009 12:48:
---
aivomassa, 28.10.2009 22:06:
Christina pitäis käydä ottamassa kunhan rohkeus riittää.
---
Mikäs tää on? En jaksa googletella :D
---
no hitto , se on tämmöinen
---
Ahaaaa, kaverilla on tommonen ja se on kyl aika nätti :)
[/q]
Toi on kyl tosi kiva ja nätti ;)
[q]kinderi, 3.11.2009 12:48:
---
---
[/q]
no hitto , se on tämmöinen http://www.wildcat.com.pl/piercing_abc/christina.jpg :DD
[q]aivomassa, 3.11.2009 18:29:
---
kinderi, 3.11.2009 12:48:
---
---
---
no hitto , se on tämmöinen
[/q]
Ahaaaa, kaverilla on tommonen ja se on kyl aika nätti :)
Täl naisella löytyy snakebitet , medusa , napakoru , nenässä ja venytykset korvissa tietty :) Nänneistä otin pois kun ne ikävästi tarttui kaikkeen.. Christina pitäis käydä ottamassa kunhan rohkeus riittää. Tatuointeja löytyy vasta yksi veijari kissa kädestä , mut yläselkään olis suunnitteilla uusi upea tatuointi idea ;)
renkaat korvissa, kulma ja alahuuli. tykkään kaikista. toivottavasti nykyiset eivät enää rupea kettuilemaan, kun aikasempien kanssa on välillä ollut erinäisistä syistä johtuen komplikaatioita
tatuointia tulee, kunhan edin suunnitella työt paperille / joku taiteellisempi pystyisi piirtämään. ideat ovat pyörineet jo pidemmän aikaa päässäni, että pakko varmaan ne on jossain välissä toteuttaa
3 tatuointia löytyy.. sellasissa paikoissa että ei yleensä näy päälle päin. Yhtäkään en oo katunut
Tällä kolleksönillä mennään
[q]wiwi, 5.11.2009 15:27:
Öääarrghh!
Mulla on alaleuassa lävistys. Huomasin eilen että toisen alaetuhampaan ien on alempana kuin toisen. Meinaaks tää nyt että mun ikenet vetäytyy ja pitää ottaa koru pois? Entä jos en ota? Ikenet karkaa ja hampaat mätänee ja pää irtoo ja taivas putoaa ja kaikki kuolee?
Olisiko muovikoru parempi kuin metallinen?
Jos jollain on kokemuksia niin arvostan.
:/
[/q]
mä kyl suosittelen vaihtamaan muoviseen tappiin , metallisilla on tapana osua ikeneen pahasti syödessä , puhuessa ja muuten mutustaessa :D muovinen on paljon pehmeämpi ja ei kohtele ikeniä niin radikaalisti. tai sit vaihdat renkaaseen niin säästys kokonaan ikenien vahingoilta! :)
Finally. Meen maanantaina "sovittamaan" tulevaa tatuointia*super**jiihaa*.
Edit. Mun forum- allekirjoitus antaa viitettä aiheesta :) Paikkana kaula, hartia ja käsi(oikea puoli)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- ...
- 91
- Seuraava »