lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

[q]pululu, 14.7.2009 16:51:

BTW en tajua tuota kun aina sanotaan et "elä sit ota tatskaa kesällä, se ei parane koskaan".
[/q]

Mun tuleva tatskaaja sanoi, että vastoin ihmisten luuloja, tatskat parantuu parhaiten ja nopeiten kesällä, kun iho on hyvässä kunnossa.

Huh, huomenna tsekkaamaan omaa leimapiirrosta ja sit se ois vika viikendi ilman inkkiä hipiässä. Jännittää ihan simona!

[q]pirpeli, 9.11.2009 15:31:

En jaksanu Inkin jonoja :D Käyn täällä Kaarinassa semmosella Dessi Luu- nimisellä naisella :) Kandee tsekkaa Dessin sivut, http://www.dessiluutattoo.com

Saan hieman halvemmalla hyvää jälkeä :) Ja pitää kyllä jatkaa tästä vielä, tuleehan noihin hitto vie himo :D Ipe on kanssa tänään menossa, sille tulee ihan megahauska oikeaan käteen, varmaan kuvaa myöhemmin. Mulla jatketaan perjantaina...
[/q]

Jejee! Kuinka monta kertaa käyt hakkauttamassa sun kuvaa?

Ipe laittoikin jo kuvan omastaan, aevan loistava. :D

Ja joo, himo tulee tosiaankin. Ite haluun kaikki omat kliseiset lenpparikuviot kehiin, joten seuraavaksi tiedossa pari kliseetä lisää. Mä olen aika anti-deep näiden kuvieni suhteen. :P

[q]pululu, 1.7.2009 03:30:
Nyt on kyl sellainen tatskahimo että voipi olla että tämä tyttö palaa Suomeen tatuoituna. HMMHMM :)
[/q]

.. ja niin tämä kävi toteen.

Eilen kävin paikallisella huipputatuoijalla hakatuttamassa itseni, kaksi itsesuunnittelemaa sakurankukkaa koristaa nyt solisluideni alapuolella olevia alueita.

Kuvaa tulee heti kun ehtii :)

PS. Onneksi teetätin nämä täällä. Kaksi halkaisijaltaan n. 10 sentin kokoiset tatuoidut alueet maksoivat yhteensä 800 pesoa eli 40 euroa. Olin niin tyytyväinen, että maksoin saman tien viiskymppiä ;) Mitä tuossa kyselin suomalaisista mestoista, siellä olisi saattanut maksaa kolmatta sataa euroa.

...noniin se kuva.

tänään kävin ottaa uuden lävärin, christinan

yksi pieni kuva molemmis käsis

Mitä te muut olette mieltä ideasta?

Hiano!

Vois olla hieno esim. pohkeessa.

Iteltä löytyy kielikoru ja kulmakoru on ollu kaks kertaa, ekan kerran sen repi hyvä rakas ihana ystäväni saunassa pois (okei joo, oli vahinko) ja tokan kerran otin pois ennen armeijaa.

Haluaisin ottaa tatuoinnin/tatuointeja mutta kuten niihinkin aina tarvii joku syy löytyä, niin omani olisi ensimmäisen kappaleeni levy-yhtiön logo (joo kuulostaa varmaan helvetin typerältä, mutta se on kumminkin asia mitä ei pysty ikinä multa viemään kun biisikin on tullut jo pihalle nettikauppoihin)

logo on tässä http://i1.sndcdn.com/artworks-000022375444-zwoksr-crop.jpg?3508e02

Logo tulisi tottakai ilman mustaa taustaa, en ole vielä paikkaa tai kokoa ajatellut koska on kumminkin kyseessä kuva mikä kulkee mukanani loppuelämäni ajan,

---
---

Hiano!

Vois olla hieno esim. pohkeessa.

haluaisin ehkä käteen / selkään / mahaan :)

[q]Vampyrella, 10.12.2009 07:15:
---
aivomassa, 9.12.2009 23:32:

mitäpä olet meinannut ja minne ?

---

Mulla on jo kliseisesti vasen käsi tatskattu olkapäästä kyynärtaipeen yli perhosilla, nuoteilla, tähdillä ja semmosella kiekuralla, ja jatkan samaa kliseistä linjaa. :P

Oikean solisluun alle / rinnan päälle semmonen kirsikkanippu lisähöysteillä, ja oikeen käden kyynärtaipeen alle sisäpinnalle semmoi nuottiavain-tähti-sydeemi. :)

edit: Oon unohtanut laittaa kuvaa valmiista kädestä, pirpelille taisin luvata ainaskin, joten tässä palanen (kokonaisuutta vaikea saada yhteen kuvaan):
[/q]

on kyl kovin nätin näköistä :) pirteää !

kieli
korva x 3
napa x 2
tatuointi tulossa kun raha sallinee :P

[q]Laskeuma, 9.9.2009 01:41:
mitähän tollasen koko olkapään ja hauiksen puoleenväliin ja hieman rinnan päälle menevä tatuointi maksaa.
-kauan menee aikaa
kui perkeleesti se tuntuu?

kuva on hyvin yksityiskohtainen vain musta/harmaa sävyinen
[/q]

Tossa aiemmin onkin jo vastailtu kutakuinkin samoin kuin itsekin ajattelin kommentoida, mutta lisäksi mainitsen vielä sen, että esim. itsellä tän käden tatskausproggis on ollu tähän asti mielenkiintoinen, kun tatskaa on ympäri ämpäri kättä, ja jo pelkästään kädessä eri kohdat tuntuu ihan erilaisilta kun mustetta nakutetaan ihoon. Jotkut kohdat ei tunnu ollenkaan, ja toiset tuntuu niin, että vituttaa. :D Sanotaan näin, että sulla tulis tod näk toi rinta olemaan se ikävin nakki, riippuen tosin rintalihaksen koosta. ;) Itellä tuntunu ikävimmältä se, kun nakutetaan luun päältä, se tärisyttää ihan mukavasti, ja lisäksi käden sisäpinta ja kainalon seutu aika nam. Itellä kun tossa rinnassa ei oo kauheesti lihasta tai höllyvää, niin tod näk suunnittelemani rintatatska (tai pikemminkin solisluun alle sijoittuva tatska) tulee tuntumaan aika keljulta, kun siinä nuo luut ja rustot suht hollilla. :P

MUTTA, nää hommat on niin yksilökohtaisia, ettei voi sanoa muuta kuin että kyllä sen pienen kipuilun kestää. Jotkut helpommin, toiset vaikeemmin, mutta kestää silti. Ite osaan kanavoida kivun aika hyvin kokonaan veks, jos keskityn johonkin muuhun, esim. puhumiseen - ei voi blondi keskittyä kahteen asiaan samanaikaisesti, what a blessing. :D Mulla on suurin kynnys ollu saada oikeasti varattua aika ja mentyä paikan päälle, kun siis piikki- ja verikammo istuneet aika sitkeästi tässä muidussa. Imperfekti siksi, että tän kokemuksen myötä olen astetta karaistuneempi, ja janoan lisää. :P

[q]pirpeli, 24.10.2009 10:27:
Finally. Meen maanantaina "sovittamaan" tulevaa tatuointia*super**jiihaa*.

Edit. Mun forum- allekirjoitus antaa viitettä aiheesta :) Paikkana kaula, hartia ja käsi(oikea puoli)
[/q]

Uuuh, tää tahtoo sit nähhä ku on redi! :) Individual inkkiin meet?

Mulla tää käsi ollut nyt valmis jo jokusen aikaa, ja oon kyllä tyytyväinen.

Seuraavaksi itelle tulossa joulukuussa pienempää ja vaatimattomampaa kuvaa. Hyvä alottaa tämmösellä kunnon rykäsyllä, ja sitten siirtyä hillitympään meininkiin. :D

[q]Miltzu, 9.11.2009 15:22:

Mulle tatskat on tosi henkilökohtainen juttu, tehty itseä varten, muistoiksi jostain asioista tai tapahtumista. Ei mulla oo kuin 2 kuvaa vasta mutta molemmat on selässä eli ei kovinkaan usein näkyvillä julkisesti kaikelle kansalle :)
[/q]

Enpäs tajunnut, että se oli sun tatska, kun kirjotit niin humoristiseen sävyyn ton juttusi kuvan yläpuolelle. :D My bad! Mutta jooh, kaikki kuvathan ne rypistyy, tosin tietyissä kropan kohdissa vähemmän kuin toisissa. Omaan silmään tuo tatska ei oo ehkä ihan niin laadukkaasti tai ihan siihen tyyliin väkerretty, että nakuttaisin omaan ihooni, mutta samaa mieltä voi moni olla munkin kuvasta - nää siis todellakin on henkilökohtaisia asioita ja mieltymyksiä, eikä toisten ihmisten mielipiteillä ole merkitystä, pääasia että itse on tyytyväinen. :) Sulla varmaan kertomasi perusteella tuohon liittyy jokin tärkeä muistokin, joten kuvalla on jo pelkästään siksi sinulle tunnearvoa. Muiden mieltymyksistä viis.

Monelle tatskat on henkilökohtainen juttu niin, että kuvilla on jokin syvempi merkitys. Mun yhdelläkään kuvalla ei ole eikä varmaan tule olemaan mitään syvällistä merkitystä. Toki ne varmaan ilmentää mun persoonaa jollakin tapaa, mutta ei mitään sen diipimpää. Mua lähinnä huvittaa noi Miami Inkit sun muut, kun kaikilla ihmisillä on aina jokin mieletön tarina valitsemansa kuvan taustalla. Koskaan ei ohjelmassa ole ketään, joka haluis jonkin kuvan ihan vaan siksi, että se miellyttää omaa silmää ja that's it, nothing deeper, just piece of art. :P Ymmärrän kuitenkin, että monet haluavat kuvansa taustalla olevan jotakin muutakin kuin vain sen, että ''kiva kuva ja mukavaa taidetta''. Itse olen kuvieni suhteen pikemminkin sillä linjalla, että kuvan täytyy miellyttää omaa silmää ja tatskaajan olla sellanen ns. kunnon taiteilija, mutta kuvalle en tarvitse mitään diippiä sisältöä tai syytä. :)

[q]vala, 20.10.2009 17:58:

Eräs nasipuoleinen henkilö valitti jokunen vuosi sitten Helsingistä Lahteen muuttaessaan, ettei voi pitää enää kesäsin hiatonta paitaa kun mummot on ihan kauhuissaan hänen tatuoiduista käsivarsistaan. Nyttemmin hänellä on lapsikin, joten nuo koristelut on varmaan vielä "järkyttävämpää". Helsingissä kukaan ei kiinnittänyt mitään huomiota, mutta lahdessa sitten heti sai kuulla "katsokaa, tatuoitu nainen!" puheita.

[/q]

Nää on kyllä jänniä kohtaamisia. Hyvä vaan, jos on vähän siedätyshoitoa mammoille.

Mun pomo kans sanoi, että mä näytän sille, kuin oisin karannut vankilasta tai laivastosta, eli noi vanhat mielikuvat elää edelleen osalla. Ihan hauskaa on kyllä jutella sellaisen ihmisen kanssa, jolla on täysin erilaiset mielipiteet ja ajatukset tatuoinneista. Välillä saa aikaan hedelmällisiä keskusteluja eri asenteiden ja ajatusten kohtaamisessa. Tosin, suht mielenkiintoinen pointti on se, että joidenkin mielestä on yleisesti hyväksyttävää tulla kauhistelemaan ja kummastelemaan toisen tatuointia suureen ääneen, mutta jos minä kauhistelisin kovaan ääneen esim. jonkin itseäni vanhemman mamman kampausta, olisin törkeä ja huonosti käyttäytyvä tytönhupakko. ;)

Sit kun meiän ikäluokka vanhenee, niin johan rokki raikaa, vertaillaan ringissä kellä on ryppysin kuva ja rullatuolit ja rollaattorit on tuunattu liekeillä! ROKROK! Näin totesin yhdelle mukulalle, kun hää totes, että tajuanko että mulla on sit mummelina kämäsiä ryppysiä perhosia käessä.

Yksi ihan hyvä pointti on se, että jos tatuointi on mummelina päällimmäisin katumuksen aihe, niin sitten voi kyllä todeta, että on tullut elettyä aika hyvä elämä. :)

Ja oleellisin pointti ehkä se, että mä en edes tiedä, elänkö mä niin vanhaksi, joten oon kyllä ajatellut elää ja toteuttaa itseäni tässä ja nyt sellaisilla tavoilla, jotka koen itselleni mielekkäiksi.

[q]tbo, 23.7.2009 00:39:
Hieno kuva! toimii mustavalkosenakin, mut näyttää värillisenä todnäk erittäin hyvältä. Ja joo, lähinnä meinasin sen venytyksen kans sitä et venyyhän se joka kerta kun siihen reikään tunkee isompaa kamaa kun mitä se reiän halkasija on ja se saattaa ihanvähän kirpasta mut siit vaa, ei se koru niin paljoo sitä reikää isompi oo etteikö se siitä läpi menis.
[/q]

Joo, meikä on ihan fiiliksissä tosta, mut odotettavissa olikin tatskaajan taidot tietäen. :)

Sainpa vihdoin äsken laitettua noi korviksetkin. Mun ongelma oli se, että koitin ensin liian hienovaraisilla otteilla. Ihan mukavasti meni läpi sitten, kun uskalsin vähän pusertaa. :P

[q]Laskeuma, 10.9.2009 23:24:

Noh, onneks oon pöhöttynyt sen verran että varmaan kamalasti tuu ongelmaa ja enemmälti tuossa käden sivussa tuo kuva tulee olmaan, paskapuoli on että ainoa paikka missä on jotakin jota voi vielä lihakseksi sanoa on olkapää + että tatskan suunnitelu menee solisluun yli :E
[/q]

Kyä sen kestää! Eilen saatiin mun käsi viimeisteltyä, ja sanotaan näin, että ikävämmänpuoleisen hammaslääkärioperaation juuri kokeneena tatuoiminen tuntui suorastaan nautinnolliselta. :D Eli ei se niin kauhiaa ole. :) Sitäpaitti, esim. naiset kestää joka kuukausi vatsakipuja ja moni nainen synnytyksen, niin eipä tuo tatuoiminen ole MITÄÄN noihin verrattuna, etenkään jälkimmäiseen. ;) Ainiin, mut sä et ole nainen, niin ei paljoa lohduta. :D

Varasinpa samalla joulukuulle heti uuden ajan uutta kuvaa varten, kyllä tähän vaan jää niin koukkuun! Seuraavaksi oisi sitten toisen käden sisäpinta tosta ranteen yläpuolelta kyynärtaipeeseen. Pari muuta paikkaa on kans jo sumplittuna, mutta ei nyt kerralla kaikkea, niin voi sitten iloita uusista kuvista pidemmällä aikavälillä. :) Mä kun en halua itseäni täyteen kuvia, niin jossain vaiheessa pakko pistää se stoppi.

Mut on tää vaan kivvoo. <3

Tarkotus ois ottaa perjantaina lävistys (Micro Dermal )... paikka vielä vähän auki, mut johonki se/ne tulee :D

Tatuointi tulee sitten loppuvuodesta ranteeseen, kunhan varmistan Thaimaalaiselta ystävältäni oikeinkirjoituksen ettei tarvii katua,heh!

Huomenna lävistymään. Jänskää

Lävistys löytyy kielestä ja niskasta. Ohimoon pitäis vielä käydä ottamassa jossain vaiheessa.
Ensimmäinen tatuointi hakataan ensi viikolla, tulee joko käteen tai yläselkään.
Korvista löytyy venytykset.

Kieli, tongue web, toinen nänni ja korvissa muutama. Syksymmällä sitten mustetta nahkaan =)

O