lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

Kulmakoru löytyy Taisi maksaa n. 30, kun kävin liikkeessä ottamassa. Ja kun hoitaa huolellisesti, niin ei se tulehdu. Otin vielä Heinäkuussa, eli pahimpaan aikaan.

Naisilla tykkäilen ainakin napakoruista. Ei välttist naamaan kauheasti tavaraa

Itseltä nyt löytyy nännikoru. Valitettavasti senkin joutuu ottamaan poissa ensi heinäkuussa, kun armeijaan menen. No ei se mitään. Sen jälkeen sitten menen pistämään molempiin ja sitten varmaan olisi tarkoitus ottaa vielä korvaan jotain. Ja ehkä naamaankin jotain. Tosin tuleva ura voi vähän olla esteenä niille. Kun pitäisi mennä myynti hommiin. Niin ei kauheasti saa naamassa olla mitään. Sitten olisi myös tarkoitus ottaa muutama tatuointi. Yhden olen jo suunnitellutkin valmiiksi asti. Tai siis kaksi osainen tatuointi se on. Tribaali siivet selkään.

http://junkka.irc-galleria.net/k/images11/00/15/59/20/67468078.jpg

Tuosta löytyy kuvaa suunnitelmasta. Erittäin sottainen vielä mutta antaa ainakin jotain kuvaa siitä mitä pitäisi tehdä. Sitten olisi vielä tarkoitus tehdä jonkinlainen lohikäärme tatuointi tuohon rintaan taikka mahaan.

Yksi tatuointi vain, ei muuta. Pienikokoinen söpö nuottiavain vasemman tissin päällä suunnilleen sydämen kohdalla. Maksoi Imatran His Masters Tattoossa 70 euroa, tatuoijana Kimmo.

Haluu niiiiin paljon uuden tatskan..uuh..*kuolaa**pihkassa*

oli kevääl vielä niebru ja huules läväri! (tahtoo takas)
nyt otin tähden yläselkään

[q]Vampyrella, 9.12.2009 23:03:
Mulle tulee ensi maanantaina jo pari uutta kuvaa. Jei! :)
[/q]

mitäpä olet meinannut ja minne ?

[q]aiccu, 11.2.2010 06:39:

Unique brat! :D
[/q]

Olen helppo mainonnan uhri ja hommasin tämmöset. Nyt lähenkin sitten tissit liimattuna nakutettavaksi. :D

Selkään tulee sen verran iso kuva, että varmaan about 4-5 osassa tehdään. Kolme ekaa aikaa lyöty lukkoon ja kohta alkaa ääriviivojen nakuttelu.

TÄPISTEL! <3

joooo, tänään aloitettiin ekan kuvani tekeminen..reilu neljä tuntia takana. viel viis jäljellä, onneks vast kuukauden päästä! nyt bissee puudukkeeks *känni*

[q]sativa, 30.6.2009 20:08:
---
HaTeFiNgEr, 20.6.2009 17:25:
Mä haluisi niin paljon ottaa jonku makeen tatskan käteen.. Harmi vaan ku käteni ovat vaan niin pienet.. se on mun mielest hölmönnäköstä ottaa narukäsii joku tatska.. et ei muutaku lisää punttii vaan..matkaa on toki viellä taaperrettavana..

---

Mä en kyllä suosittelis ottaan tollai, että eka muokkaa vartaloaan jotta "pystyy" ottaan tatuoinnin. Jos sä saat ne kätes haluamaas kuntoon ja hakkaat sen kuvan, niin sun on melkein parempi pitää niitä koko elämä yhtä hyvässä kunnossa. Muuten sua alkaa v*tuttaa suunnattomasti se "narukäsissä" oleva tatuointi, joka vielä vetää huomion niihin käsiin.

Itse mietin joskus tohon todella riskaabeliin kohtaan lantiolle pientä kuvaa, mutta en halua ottaa sitä riskiä, että jos joskus lihon (surullista, mutta todennäköistä ikääntyessä) niin en kehtaa olla rannalla kun se kuva olis niin WTF-paikassa.
[/q]
Pohje ois muijilla aina helppo paikka. Ei tuu suurempia muodon muutoksia.

Nyt on kyl sellainen tatskahimo että voipi olla että tämä tyttö palaa Suomeen tatuoituna. HMMHMM :)

[q]Fyraett, 14.5.2005 15:30:
---
alek száhala, 14.5.2005 15:27:
Olkaa erilaisia ja älkää ottako lävistyksiä tahi tatuointeja.

---

Jos tykkää lävistyksist tai tatuoinneist nii miks pitäs olla ottamatta?
[/q]

Jätit nyt siteeraamatta sen syyn, ja siis toihan oli täysin mun oma mielipide.

[q]niomic, 16.7.2009 07:27:
---
pululu, 8.7.2009 19:33:
---
pululu, 1.7.2009 03:30:
Nyt on kyl sellainen tatskahimo että voipi olla että tämä tyttö palaa Suomeen tatuoituna. HMMHMM :)

---

.. ja niin tämä kävi toteen.

Eilen kävin paikallisella huipputatuoijalla hakatuttamassa itseni, kaksi itsesuunnittelemaa sakurankukkaa koristaa nyt solisluideni alapuolella olevia alueita.

Kuvaa tulee heti kun ehtii :)

PS. Onneksi teetätin nämä täällä. Kaksi halkaisijaltaan n. 10 sentin kokoiset tatuoidut alueet maksoivat yhteensä 800 pesoa eli 40 euroa. Olin niin tyytyväinen, että maksoin saman tien viiskymppiä ;) Mitä tuossa kyselin suomalaisista mestoista, siellä olisi saattanut maksaa kolmatta sataa euroa.

...noniin se kuva.

---

Saisko tarkempaa kuvaa :D Kiinnostaa lähinnä leiman laatu, varsinkin noilla hinnoilla (toki siihen nyt vaikuttaa ihan muut asiat ku ammattitaito). Tai pitää sit tulle joskus bileissä pällistelee ;)
[/q]

Parempaa kuvaa tulee heti ehkä jo huomenna <3

[q]Vampyrella, 9.11.2009 12:55:

Ja joo, ton kuvan tekstit tulee kyllä aika hyvin katoamaan ryppyjen väliin, mutta kukin tyylillään. :P
[/q]

Tuo kuva on mulla selässä vyötärön yläpuolella eli tietoisesti sellaisessa kohdassa mikä ensinnäkin on erittäin helposti peitettävissä (ei oikein näy muuten kuin bikineissä...) ja toisekseen kohta mikä pysyy suht samana vaikka lihoo / laihtuu / rypistyy... Mut onhan se totta et varmasti on aika lukukelvoton ja varsinkin yksityiskohdat kateissa vuosien päästä!

Mulle tatskat on tosi henkilökohtainen juttu, tehty itseä varten, muistoiksi jostain asioista tai tapahtumista. Ei mulla oo kuin 2 kuvaa vasta mutta molemmat on selässä eli ei kovinkaan usein näkyvillä julkisesti kaikelle kansalle :)

[q]Sallakat, 26.7.2010 09:34:

Jaa tosiaan unohtunu kokonaan laittaa kuva tänne. Tässä on vähä huono otos kun yritin yhteen frameen saada koko pläjäyksen. http://i288.photobucket.com/albums/ll193/sallakat/me%20my%20mine/jef.jpg
[/q]

Onpas magee! Noi on kyllä ihan omaa tyyliään ja laatuaan. :)

Itellä selkään ääriviivat nakutettu, ja en malttais odottaa seuraavaa kertaa kun päästään värittelemään mustaharmaat alueet. Sen jälkeen sitten värejä. Tästä tulee mun isoin kuva by far, tosin tää on ikään kuin jatkoa tolle mun käden sleevetyyppiselle ratkasulle, eli aikast massiivinen kokonaisuus. Sit ei selkään enää muuta mahdukaan tän jälkeen, aika hyvin tulee käytettyä pinta-ala. :P

[q]Vampyrella, 9.11.2009 15:08:
Uuuh, tää tahtoo sit nähhä ku on redi! :) Individual inkkiin meet?

Mulla tää käsi ollut nyt valmis jo jokusen aikaa, ja oon kyllä tyytyväinen.

Seuraavaksi itelle tulossa joulukuussa pienempää ja vaatimattomampaa kuvaa. Hyvä alottaa tämmösellä kunnon rykäsyllä, ja sitten siirtyä hillitympään meininkiin. :D
[/q]

En jaksanu Inkin jonoja :D Käyn täällä Kaarinassa semmosella Dessi Luu- nimisellä naisella :) Kandee tsekkaa Dessin sivut, http://www.dessiluutattoo.com

Saan hieman halvemmalla hyvää jälkeä :) Ja pitää kyllä jatkaa tästä vielä, tuleehan noihin hitto vie himo :D Ipe on kanssa tänään menossa, sille tulee ihan megahauska oikeaan käteen, varmaan kuvaa myöhemmin. Mulla jatketaan perjantaina...

[q]terraluna, 13.4.2008 15:44:
Kun tulee taas rahaa, aattelin suunnistaa lävistysliikkeeseen minäkin toistamiseen elämässäni. Helsingistä Harnessin sivut oli aika vakuuttavan oloiset tietomääränsä ja asiallisuutensa suhteen, onko kenelläkään kokemuksia sieltä?

http://www.harness.fi/
[/q]

Juu, mulla on kokemusta harnessista. Yllätti tosiaan tuo Yazkan todella asianmukainen käytös ja tiedon määrä. Jopa sanoi puolisolleni että ei lähtis tekemään sille erästä tiettyä lävistystä ihan sen takia että ei voi luvata että se ei kasvais kyseissessä tapauksessa ulos. Musta kohtuu asiantuntevaa palvelua. Omalta osaltani palvelu oli mitä parempaa ja lävistäminen hoitui todella ammattitaitoisesti. Itse tulen varmasti tulevaisuudessa suosimaan harnessin palveluja tulevien lävistysten kanssa.

Kun tulee taas rahaa, aattelin suunnistaa lävistysliikkeeseen minäkin toistamiseen elämässäni. Helsingistä Harnessin sivut oli aika vakuuttavan oloiset tietomääränsä ja asiallisuutensa suhteen, onko kenelläkään kokemuksia sieltä?

[/q]

Itse voin hyvin lämpimästi suositella, neljästi olen siellä lävistettävänä käynyt. Yazka on todella asiantunteva ja mukava, ja muutkin mua palvelleet lävistäjät ovat olleet tosi kivoja.

Itse olen kovasti tykännyt siitä, ettei tuolla ole rahastuksen makua lainkaan, sanovat kyllä jos itse suunnittelee jotain ei-niin-järkevää. Mulle sanottiin yhdestä lävistyksestä suoraan, että mun anatomian perusteella lävistys luultavasti kasvaisi ajan kanssa ulos. Otin sen silti ja kyllä se myöhemmin ulos kasvoikin, mutta ei se niin paljoa harmittanut, kun oli faktat tiedossa jo etukäteen.

[q]Mimir, 22.4.2008 13:03:
---
terraluna, 13.4.2008 15:44:

---

Itse voin hyvin lämpimästi suositella, neljästi olen siellä lävistettävänä käynyt. Yazka on todella asiantunteva ja mukava, ja muutkin mua palvelleet lävistäjät ovat olleet tosi kivoja.

[/q]

Itse kans otin aikoinani napalävärin kyseisessä paikassa. Hyvät hoito-ohjeet ja ystävällinen palvelu. Suosittelen.

[/q]

6 nyt jo edesmennyttä lävistystä Harnessissa ottaneena voin myös liittyä suosittelevien joukkoon. Kaikki meni ammattitaitoisesti kohdalleen, info ja jälkihuolto sujui mainiosti. Ihan melkein antasin täyden kympin paikalle. Ei tulehduksia, ei liikaa kipua, kiitettävä palvelu ja sitä rataa.

(Mulla on ikävä mun medusaa....)

Meitsin selkä edistyy! Värit vielä uupuu, ja nekin saa hipiään tossa parin viikon päästä. :)

KEIJOH!

O