lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- ...
- 91
- Seuraava »
[q]Mönnä, 2.11.2007 18:49:
Mad Max
[/q]
Onks siellä vielä töissä sellanen Ile- niminen kundi?
Jos on, niin sano joskus Kuhmon tutulta Katilta terkkuja :D
Tänään kävin ottamassa Madonnan Tampereen Mad Maxissa
Se on mun kantapaikka, ottanut siellä korut myös kieleen ja kulmaan. Kulmakoru oli aivan loistavasti laitettu. Pidin sitä yli neljä vuotta ja loppuun asti näytti vastalaitetulta, monilla kun lähtee nopeasti kasvamaan ulos. Kieli jäi hippasen vinoon, mikä tosin välillä kismittänyt, mutta ei niin pahalta näytä että olisin halunnut sen lävistää uudelleen, vaikka sitä toki ehdotettiin. Muut sitä ei välttis ees huomaa, itteä vaan joskus kiusaa.
Tänäänkin lävistäjäksi sain valita harjoittelijan, alkuun toki vähän jänskätti ja asiaa pohdin, mutta sen lisäksi että sain työn hiukan halvemmalla niin olen kyllä tosi tyytyväinen myös lopputulokseen. Mutta ootellaan vielä lopullista tulosta kunhan koru paranee
Näiden lisäksi on koru myös navassa, joka otettu Tampereen Igor'sissa. On ollut kaikista kivuliain ja ongelmallisin, mutta parannuttuaan kunnolla en osais ilman sitäkään olla.
Muutama tatuointimalli ollut myös mielessä jo useamman vuoden. Laitellaan kun keritään.
[q]pirpeli, 2.11.2007 19:21:
---
Mönnä, 2.11.2007 18:49:
Mad Max
---
Onks siellä vielä töissä sellanen Ile- niminen kundi?
Jos on, niin sano joskus Kuhmon tutulta Katilta terkkuja :D
[/q]
Ei voi tietää, ei ihan niin usein tuu käytyy :D Ja joka kertahan tuolla on eri naamat ollu, kun jokusen vuoden välein siellä piipahdan..
[q]pirpeli, 3.6.2010 19:21:
Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)
[/q]
MAGEE! Oliko sama tatskaajamimmi?
[q]Mar6, 28.3.2010 11:30:
Joo, mietin et oot enemmä kyl polkkatyttöi.
Mut homma ohi, 9 tuntia hommassa meni alkupiirrustuksineen. Ja ihan kauheeta oli varsinkin nännin ympärille ja kainaloon hakkaaminen.. Kun äijä nakutti hampaita tolle eläimelle lopuks niin meinas kantti loppua. Mieltä lämmittää se että seisoin vielä yhentoista jälkeen lavalla valokuvattavana ilman paitaa kun tolla kuvalla vedettiin sitten lauantaina paras tatuointi pokaali. Käsittämätöntä jälkeä kaveri tekee kyllä, joudun melkein vilauttamaan tissiä tämän takia joskus
[/q]
Those were teh days, ei enää tämä tyttö yleensä jaksa mäiskettä, letkeempi musa maistuu nykyään paremmin. :P Varhaisvanhuus ei tuu yksin jne.
Huh, selvisit kuiteskin! Voin kuvitella kuin kivulias kokemus oli, tollanen sessio meinaan erittää sen verran stressihormoneja pituutensa puolesta, että alkaa kyllä kuuppa sekoomaan varmasti. Aika siistiä, että pokaali rapsahti kyseisestä kuvasta! Ikumuistoinen kokemus I'm sure, niin hyvässä että pahassa. :P
Itse odottelen loppukesää, että saisi aloitettua tän mun selän nakuttamisen. :)
[q]-Loyal-, 30.8.2006 11:52:
Mun on varmaan oikeesti käytävä ottaa perseen yläpuolelle toi "exit only" tatska ku naiset yrittää aina tunkee sormensa sinne.. Mul on niitä pisteitä muuallaki ku perseessä helvetti.
[/q]
Hah. *sormi pyllyyn ja menox*
tatskat..uuh..*kuolaa**slurps**pihkassa*
läväreitä ei oo enää. Tainoh.. korvat venytetty, mut ei muita. Tatskoja on toinen hiha täynnä, aika monta pääkalloa siinä ja selässä on tollanen toteemi...
http://samlainio.kapsi.fi/pics/selk.jpg
[q]samlainio, 24.11.2007 21:44:
läväreitä ei oo enää. Tainoh.. korvat venytetty, mut ei muita. Tatskoja on toinen hiha täynnä, aika monta pääkalloa siinä ja selässä on tollanen toteemi...
http://samlainio.kapsi.fi/pics/selk.jpg
[/q]
Hieno
Hmm.. nooh tässä löytyy niskasta "/body" tatuointi eli ne jotka html-koodin tiedätte niin ymmärtävät ja tosiaan ranteesta löytyy pientä liekkiä.. tatuoinnit tykkää mutta ei vältämättä kun se viedään yli niin sillon se todellakin on yli.. ja lävistyksiä ei ole tullut edes ajateltuu ei tämmöseen pingviiniin mitkään sovi..
5 korua korvissa ja oikealla puolella lantiota tatuointi joka jatkuu selkään. Enemmän reikiä saisi olla korvissa :)
Tammikuun alussa kaksi seuraavaa.
[q]kimmø, 20.12.2007 14:12:
sorryt, ei oo kuvia vielä. se on vielä niinku piirtämisvaihees!
[/q]
goakettu makes u stupid
Noin, nyt on käsissä hiukan taas lisää tekstiä. Alkavat olla aika täynnä.
[q]Sallakat, 1.6.2010 16:51:
Noh otin heti yhteyttä Tatuataan ja torstaina ois koko päivä varattu. Oon aivan täpinöissäni, ettei tarvinnut Belgiaan asti lähtä tyyppiä moikkaamaan. Ihan pirun jees <3
[/q]
Mielenkiintoista kädenjälkeä herralla. Olikohan peräti sama pulju, johon tatskamessuilla kiinnitin huomiota. Messuilla portfoliossa oli paljon geometrisiä kuvioita, pikseleitä yms. tosi persoonallista. Ei olisi ihan omaa tyyliäni, mutta tosi mageeta juttua kyllä. Tosta sun linkin kautta avautu tosin vielä hienompia kuvatuksia.
Saanko kysästä, että millaista leimaa ja mihin kohtaan olet aatellut?
Mä olen jo vuoden alussa varannut pari ekaa nakutusaikaa selän isoon kuvaan heinä- ja elokuun lopuille. Oon merkannut nämä 2 kpl vapaatoivepäivät (sunnuntait) työvuorolistaan jo tossa maaliskuussa, eli about puoli vuotta ennen h-hetkeä. Tänään sain kuulla, että mun kuulemma pitäisi olla töissä ainakin tuona ekana nakutusaikana. Vitun jees. Eipä yhtään työ hallitse elämää taas, prkl. Mä en kyllä nyt ihan helpolla ala lykkäämään näitä aikoja. On se vaikeeta saada vapaaksi yksi sunnuntai heinäkuussa ja yksi elokuussa, vaikka kuin aikaisin toiveensa merkkaisi.
/end of vuodatus
Nyt on nilkasa värillinen kuva, selässä mustavalkonen ja keskisormessa pienen pieni lisko. Kielessä läväri ja korvassa industrial <3 Lisää kuvia tulossa.
[q]domi, 5.1.2008 16:04:
Noin, nyt on käsissä hiukan taas lisää tekstiä. Alkavat olla aika täynnä.
[/q]
Industrial meni tilaukseen, saapuu heti kun on aikaa :)
Napakoru ollut kohta 8 vuotta.. mut se kasvamassa ulos nyt. Koru pudonnut läpi jo muutamaan otteeseen
Tatuointia olen miettinyt varmaan saman verran. Vieläkään en ole päättänyt lopullisesti asian suhteen, mutta konsultoituani 57v äitiäni sain vastauksen, että alaselkä olisi paras paikka iskeä kuva .. Sitä ei kuulemma näytellä hirveästi vanhemmalla iällä jos vaikka harmittaisi Housujen vyötärö kuulemma nousee kummasti vuosien varrella Hihi..
Toisaalta haluaisin tatuoida kyljen tai häntäluun päälle jotka kuulemmat kivuliaimmat paikat.. Onko näin?
Mites noi värilliset kuvat.. Kuinka nopeasti haalistuvat, mitkä värit pysyvimpiä tmv. Jotain vinkkejä vanhoilta konkareilta..
Maanantaina eka tatuointi
Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- ...
- 91
- Seuraava »