lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

[q]Mar6, 27.3.2010 09:50:

Joo laitan ehkä kuvia tai sit viimeistään bileissä (sen vähän mit kerkee käymään) näkyy, ainaki ens dansuissa tosin sä et niissä taida käydä ;)
Perinteistä mutta monella elävällä ja kirkkaalla värillä tarkkaa jälkeä tulossa..
[/q]

Sounds good! :) Dansuissa on tullut käytyä monastikin. ;) En tiä mitä sitten meinasit. :P Mutta olisi hienoa nährä!

Itse koin perjantain Helsinki Inkin vähän turhaksi kokemukseksi, tää lauantai ois varmasti ollut parempi päivä jos mulla ei ois ollu duunia ja oisin päässyt mestoille.

[q]Jinkso, 5.11.2009 16:35:
---
wiwi, 5.11.2009 15:27:
Öääarrghh!

Olisiko muovikoru parempi kuin metallinen?

:/

---

Vaihdoin tilalle Bioplast -tapin (saa mustanakin!) ja jätin paikalle saman metallisen pallon, josta olen pitänyt. Bioplast tuntuu huomattavasti mukavammalta ja ikenien punotus ja "vetäytyminen" lakkas välittömästi. Samoin jos sattuu tulemaan isku huuleen, niin ei läväytä ollenkaan niin pahasti hampaille kun metallinen.
[/q]
Kiitos molemmille!

Kävin ostamassa sellasen bioplast-korun. :) Tulevaisuus tuntuu taas vähän valoisammalta.

Ihmetyttää suuresti kuinka nopeesti mun nänniläväri on parantunut. :) Pari viikkoa sitten otin, eikä ole juurikaan oireillu sen jälkeen. Ei kipua, ei turvotusta eikä mitään muutakaan.

Jospa sit kohta ottais toisenki :)

.m

[q]mariq, 12.11.2008 15:35:
---
mariq, 23.10.2008 15:27:
-- Vasempaan kyynervarteen Ankh

---

Noniin, nyt se on siinä
[/q]

Hei millon mä saan nähä sen? =)

Yay! löysn helsingistä korumaailman liikkeestä erikokoisia palloja, vihdoinkin navassa isot pallot ja pieni tappi. (kuulostipa irstaalta, ehkä onneksi vain minun mielessä.)
Ja kielessä sama juttu, tosin tappi sais olla viel lyhyempi.
Läpimittaa en muista mutta laitan kuvaa jossainvälissä ja jumankautsi ettin pitkään noita erikokosia palloja!

[q]rose, 13.11.2008 09:30:
---
Hei millon mä saan nähä sen? =)
[/q]
No se on kokonaan parantunu vasta parin viikon päästä, mut viikonloppuna en enää pidä kelmua siinä suojana, ni sit sen näkee jo paremmin..

Just kävin ottamassa ääriviivoja japanilais tyyliseen kuvaan... hyvä ettei taju lähtenny tikkauksen aikana... huhhuh

otin ekan tatuointini Amsterdamin reissulla. Ei se sattunut läheskään niin paljon kuin kuvittelin. Paitsi kun se värjäsi tuota kuvaa ääriviivojen sisältä niin tuntui ilkeältä. Paitsi kumma juttu oli se, että ensin se kipu kasvoi ja kasvoi, mutta tietyn pisteen jälkeen alkoi vaan kuumottamaan siitä kohtaa mitä se teki. Eli suht kivutonta, vaikka piti vähän irvistellä kyllä siinä värityskohdassa, varsinkin kun väritettiin ihan tuosta käsitaipeen kohdalta. Otin siis tuohon käsitaipeen alle, sisäpuolelle ihoa.

Sen verran tosta kokemuksesta viisaampana kyllä tiedän, että seuraavassa kuvassa tulee olemaan paljon ääriviivoja, eikä hirveästi väritettävää (ei varsinkaan varjostuksia)

Otettiin siis poikaystävän ja kaverin kanssa kaikki samat kuvat (varsinaiset kaverikuvat jee *hih*). Se tatskatyyppi oli tosi rento. Sen jälkeen kun se oli saanu valmiiksi poikaystävän tatskan, se sano ett kurkkaapas nyt peilistä sitä. Kun poikaystävä sanoi, että tosi hieno niin se sano "oh so you'll take it"

[q]Sallakat, 27.9.2007 16:31:

Sen verran tosta kokemuksesta viisaampana kyllä tiedän, että seuraavassa kuvassa tulee olemaan paljon ääriviivoja, eikä hirveästi väritettävää (ei varsinkaan varjostuksia)

[/q]

Vaikka tossa olikin sitä vitsiä mukana, niin mä en oo yhtäkään kuvaa suunnitellessa miettinyt paikkaa tai itse kuvaa sen perusteella paljonko se sattuu. Tähän mennessä ei kuitenkaan oo ollut mitään ylitsepääsemätöntä kipua, vaikka niitä kuvia on ikävämmissäkin paikoissa kuten jalkapöydissä :)

heti ensi vuoden alkupuolelle menossa ottamaan uutta kuvaa. kaksi tulevaa kuvaa on jo tiedossa. Haaveissa siintää myös melkein koko selän, orientaltyylinen kuva väreillä mutta siihen on vielä matkaa. Huomaa vaan miten helposti kuvien kaa voi tulla suuruuden hulluksi

[q]Sallakat, 2.6.2010 10:17:

No huomenna sitte katellaan mitä mies on keksinyt. sanoin ett ranteen yläpuolelle pitäis jäädä ja ett ½ sleeve vois olla käytössä tätä varten. Jännittää vaa paljokohan tollanen lysti tulee maksamaan :D
[/q]

Jännitystä elämään! :D Cool! Mäkään en kyllä koskaan ole miettinyt etukäteen kuviani täysin valmiiksi, monet jutut on päätetty vasta samalla kun on nakutettu. :P Luotan sen verran mun tatskaajaan, että ihan rauhallisin mielin oon voinut olla. Uskon, että sulla tulee hieno kuva, kun noin taitava artisti kyseessä. Olisi kyllä kliffaa nähä, millainen kuvasta sitten tuli. On sen verran mielenkiintoinen ja magee toi artistin tyyli. :)

Tuli otettuu vkl aikana tollane 6mm laajennus korvaan o/

Viimme perjantaina tatuointien määrä nousi kolmeentoista. Täytyy myöntää että niskaan kuvan ottaminen sattui huomattavasti vähemmän ku odotin.

Lävistyksiä on nykyään yhdeksän kappaletta, joista viimmeisin on jokunen hetki sitten aloitettu oikean korvalehden venytysprojekti.

Kaksi tatuointia, tässä toinen joka on kaverin piirtämä ja kertoo musta yhtä sun toista, toisen kuvan näkee vaan harvat ja valitut...

[q]milla, 16.9.2002 10:42:
elikkäs, mitä löytyy iteltä ja mistä tykkäät toisilla?

itelläni kieli-ja napakoru, suunnitelmissa tatska selkään ja läväri tohon ylähuuleen.. tai siis niinku siihen kauneuspilkun kohalle:)

sit miehillä on ihanii ainaki kieli-ja nännikorut.. ja kaikki tatskat ojossei niit oo ihan törkeesti paljon..

mmmmm. ja sit miehel ois kans kiva tos alahuulessa*vink*

tähän vois vielä lisätä et missä otit, paljon maksoi, sattuko, tulehtuko..

[muokattu 16.9.2002 11:45]
[/q]

Koko sun kuvaama setti löytyy Ei kun joo, nännikoru puuttuu eikä varmaan tulekaan kyllä. Alahuulessa on siis ja kielessä ja no korvissa vaan yhdet reiät, joskin olen harkinnut ottavani piikin tonne ylös toiseen korvaan. Pieni lohikäärmetatuointi on rinnassa.

Mikään ei tekovaiheessa sattunut liikaa, nää on kaikki Kouvolassa otettu. Kielen paraneminen otti sen melkein kaks viikkoo ja se oli kyllä tuskallista. Tatuointi parani tosi nopeasti eikä muutkaan ole tulehtuneet.

Kolme korua on alahuulessa ja pysyy. Miettinyt tosinjos muutaman ottaisi vielä. Kummassakin silmäkulmassa ollut myös korut. Kuvia löytyy... Hmm.. Tarpeeks*vink*

Tämmönen vois olla tyly, etenkin kun Suomessa normaalikin
keesi kerää katseita :P

[q]Verottaja, 31.10.2007 13:48:
[/q]
Johan noita löytyy jo suomesta. Esim. Munduksen Lassilta ja Jussilta.

[q]Verottaja, 31.10.2007 13:48:
[/q]

Kumpi on kamalampi. Noi piikit, vai sen pojan mulletti? :)

Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)

O