lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

Joku 500 euroa ja ylöspäin, mutta mieti nyt vielä.

Joo ei oo mitään lyöty kiveen. Se on vielä sellanen idea vaan. Tattista kuitenkin!

---
---

Joo ei oo mitään lyöty kiveen. Se on vielä sellanen idea vaan. Tattista kuitenkin!

Lähinnä tarkoitin sitä, että tuo teksti olisi viestin viemistä perille rautalangasta väännettynä. Voisiko viestin kertoa ilman sanoja? Kannattaa etsiä taiteilija, joka voisi kehitellä kanssasi tuota ideaa.

---

---
---

---

Lähinnä tarkoitin sitä, että tuo teksti olisi viestin viemistä perille rautalangasta väännettynä. Voisiko viestin kertoa ilman sanoja? Kannattaa etsiä taiteilija, joka voisi kehitellä kanssasi tuota ideaa.

En ollukkaan miettinyt asiaa noin :O Sen kyllä teen! Heti tuli parikin ideaa!

En osannut odottaa näin rakentavia vastauksia <3

Mulla ois niiiiin paljon kaikkee mitä haluisin, mut edelleen vaikuttaa toi lompakon laihis :D Vime aikoina oon joutunu luopumaan molemmista nännikoruista ja napakorusta, kun kaikki keksi tulla samaan syssyyn kipeeks eikä suostunu paranee edes antibiooteilla. Aika paljon harmittaa, koska lävistykset oli ainoot asiat mistä tykkäsin mun tisseissä :DD Kolmatta kertaa en kyl lähe enää lävistää samaa kohtaa, joten eiköhän se alue jätetä rauhaan..
Niskaan haluisin takasin, nyt kun lapset on isompia niin se ei ois niin hankalakaan..

Tatskoja on 2 haaveissa, alusta loppuun suunniteltuja, mut jos nyt odottais..Vaikka maailman tappiin, mut kyllä mä vielä saan ne :D

Tatska olkapäässä. Tiesin jo kauan millaisen haluan. Kummassakin korvassa on koru... Seuraavaksi nänni (tai molemmat) lävistetään ja ehkä kieleen tai nenään korua laitetaan ja selkään ja/tai nilkkkaan ja/tai rintaan tatuointi.
Liikaa koruja ja tatuointeja ei saa olla, näyttää rumalta. Mutta pientä ja nättiä sopivasti ripoteltuna on *super*! Áinakin naisille napakoru sopii loistavasti

Kun katsoin luonnosta (tuota ylempää kuvaa) ajattelin, että en ottaisi tuota kuvaa edes ilmaiseksi, nyt tuosta valmiista voisi maksaa täyden hinnan... On se minusta ainakin niin hieno.
Paljon tuo muuten maksoi?

Oisit nähnyt pelkät ääriviivat eli ekan vaiheen, se vasta creepyltä näyttikin. :D Onneksi noi isot kuvat elää ja muuttuu kun etenevät. Täytyy vaan aina kestää oman aikansa keskeneräisyyttä.

En edes muista lopullista hintaa prikulleen, kun kuva tehtiin 4 osassa ja maksoin jokaisesta osasta erikseen, mutta veikkaisin että 450 e.

Tänään kävin hakattamassa pääkallotatuoinnin vasempaan käteen. Pari tuntia siinä vierähti.

[q]mariq, 23.10.2008 15:27:
-- Vasempaan kyynervarteen Ankh
[/q]
Noniin, nyt se on siinä

tämmönen tuli maanantaina

Pitäis niin kovasti hankkia tatska, mutta ongelmana on ettei mulla ole hajuakaan mitä ottaisin plus, että olen niin fuckin nössö, että mua skitsottaa se kipu.

Mulla ois kovasti tarkoitus ottaa klittakoru. Mitään tietoa kenelläkään paljon sattuu? Joutuuko kauankin elää ilman seksiä sen jälkeen? Vähän kyllä pelottaa, mutta pakko saada.

[q]Vampyrella, 11.11.2009 21:29:
Jejee! Kuinka monta kertaa käyt hakkauttamassa sun kuvaa?

Ipe laittoikin jo kuvan omastaan, aevan loistava. :D

Ja joo, himo tulee tosiaankin. Ite haluun kaikki omat kliseiset lenpparikuviot kehiin, joten seuraavaksi tiedossa pari kliseetä lisää. Mä olen aika anti-deep näiden kuvieni suhteen. :P
[/q]

Varmaan joutuu jonkun pari kolme kertaa vielä käymään:) Nyt perjantaina seuraavan kerran ja sitte ehkä se 1 tai 2 vielä. Dessi tekee kuitenkin vähän hitaammin kuin kauemmin tehneet, mutta jälki on hyvää:)

Kyllä mäkin tosiaan rupesin jo jotain jatkoa miettimään, eli ei tää tähän lopu :D

uih, sunnuntaina uutta kuvaa
ei malttais oottaa...

Haluisin uuden tatuoinnin! Oon jo vuosia halunnut pienen tähden silmäkulmaan ja oon ihan kahen vaiheilla että pitäiskö ottaa vai ei, ja kuka lyö kasvoihin. Toinen, minkä haluaisin olis uv-tatuointi. Hmm. Mulla olis yks vaihtoehto minkä kaveri piirs mulle joka ois tosi hyvä uv-tatskaks+yks asiakas piirs mulle kans tosi mageen kuvan ja anto luvan että saan käydä laittamassa sen kuvan ihooni jos haluun. : ) Saispa vaan joskus ihan aikaisekskin... Alkais poltteleen jo kun ei oo kahdeksaan vuoteen saanu uutta kuvaa. Mutta seuraava kuva olis sitten kyl viimeinen, ehkä*pepsodent*.

Nyt sain sen ensimmäisen tatuointini Tuli sitten yläselkään poikani nimi vähän silleen piiloon.. Tuolta löytyy kuva http://irc-galleria.net/view.php?nick=Lughnasad&image_id=86239622
Menossa parin kuukauden päästä jatkamaan tuota alaselkään asti. Tuli vähän himo saada kuvia lisää

Onko ihmisiä suuntaamassa tänä vuonna Helsinki Ink:iin? :) Itse ajattelin mennä pe, la ja su duunia ikävästi juuri tapahtuman päälle.

[q]Sallakat, 24.3.2010 08:29:

Ehkä vois saada ne tähdet korvan taa nyt sieltä muistoks tai jotain muuta kivaa!
[/q]

Haa! Mä meen varmaan vaan fiilistelemään ja katselemaan, mutta toisaalta saatan saada inspiksenkin kun tarpeeksi taidetta katseloo. :)

[q]Mar6, 25.3.2010 18:46:

Itsekin matkalla.. Voin kertoa ettei täysin kivuttomalla sekä nopealla ensiprojektilla lähetä liikkeelle, ja ei tarkota genitaalialueelle hakkausta..Myönnän että vähän jännittää :D
[/q]

Luinkin jostain, että 8 tuntia (!!!!!!!) aiot olla neulan alla. Hullu. :D 4 tuntiakin on jo tosi paljon yhteen soittoon. Noh, saapahan kerralla proggiksen valmiiksi! Tsemppii! :)

Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)

O