lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

eilen hukku pallo, tänään koru :(
oi tätä surun päivää :( :(

eipä toi nyt iso juttu ole, mut paksut renkaat ei oo ihan ilmasia.

vaihdoinpa korviin 6mm tunnelit.

omaan: 5 lävistystä + ne tavanomaiset korvanlehti-reiät.
luultavasti kuvaa tulee pinnalle kunhan löydän tarpeeksi hyvän artistin sen hakkaamaan iholle ja olen tehnyt kuvan joka miellyttää tarpeeksi kriittistä mieltäni.

Pitäis aloittaa korvalävistysten venyttäminen.

[q]pirpeli, 29.1.2010 11:41:
Valmista tuli :)
[/q]
Toi on kyl tosi hieno! Must jo idea kuulosti tosi kauniilta

---
Alkais taas himottaa suunnitella jotain uutta, vaik vasta syksyllä otin lisäystä yhteen vanhaan kuvaan Kaikki mun kuvat (4 kpl) on pieniä ja suht yksinkertasia, pikkusen hotsittais jotain ihan vähän isompaa kokonaisuutta miettiä..

vitsi toi on aivan upea

Danke, tai oikeestaan välitän terveiset meitin luottotatskaajamimmille. :) Värejä ootellessa!

Eilen kävin ottamassa industrial -lävärin oikeaan korvaan.

Otin neljännen tatuoinnin, auttakaa oon ihan koukussa. Se möllöttää tossa nilkan edessä ja oon jo suunnitellu että sitä vois vähän kasvattaa vaikak pohkeeseen tai jalkapöytään

Ylihuomenna tulis vihdoin ne riimut käsivarsiin. :)

Selekä valmis! Ollunna kyllä jo jokusen kuukauden. :)

hieno! :)

Meitsi diggailee kans! Linda osaa. :) Nyt alkas kyllä olemaan tän mimmin inkit tässä, lukuunottamatta pieniä kuvia ja alueita (nilkka, jalkapöytä).

Mä oon kävelevä riski

http://www.aijaa.com/img/00066/1081361.jpg

Siinä omat - lävistyksiä ei ole.

Ylihuomenna tulis vihdoin ne riimut käsivarsiin. :)

No, vain toinen käsivarsi ehdittiin tekemään, toinen piakkoin. Mut ai että nyt on se kutinavaihe meneillään! *eikä*

Tatuointi kohdasta lähtee iho, vaikka olen rasvannut bebanthenilla aina, kun on mahdollsiat (ainakin kolme kertaa päivässä) En ole raapinut tatuointia (sattuu liikaa) mitä teen ja mitä olen tehnyt väärin?

siitä kuuluukin lähteä se rupeutunut osa pois esim. suihkussa. Älä revi sitä. Älä raavi.
Liika rasvauskaan ei ole hyväksi, ja rasvaa kannattaa levittää vain ohut kerros :)

Tämä on taas näitä päiviä, kun mielessä ei ole muuta kuin:
"Must get more ink"

Kutinat alkaa pikkuhiljaa loppumaa ja kohta varjostukset yms. vielä niin sit ois vähäks aikaa valmis tama http://i247.photobucket.com/albums/gg132/UkeUke/Microphone_tattoo.jpg

Siinä olis. Teki kipiää voin kertoo!

Mulla on luontainen poistuma noitten lävärien kanssa, kun bileissä ja jatkoilla tulee remuttua sen verran, että ne tuntuu irtoilevan ja menevän umpeen. Nyt on jäljellä 3 reikää korvassa niistä 8sta mitä niihin on laitettu. Nännilävärin haluisin.

Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)

O