lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

tekis ihan sikana mieli venyttää septum 4 milliin ja korvat 20 milliin...

septumi löytyy :) mut venyttelen lähinnä esaa. Pari tatuointia on... skorpioni ja ihkaoikea thunderdome/ ID&T -welhonkuvatus. Tatuointeja on tarkoitus ottaa lisää.. silleen et näyttää joltain pärtsäriltä tai jotain :P Mut hiljaa hyvä tulee.

Breakaholic: Ota tatska, jossa oomme me; eli minä, Jani ja Eugen.
Meihin et kato kyllästy ikinä.....

mä niin mielelläni ottasin nännilävärin, mutten töitteni puolesta viiti...Joutus meinaan teippaamaan sen joka työvuoro..*hmph*
Mut saas nähä, ehkä otanki viel joskus. Tatskoja on kyl saatava lisää.....

http://klubitus.org/kuva.php?id=32150

Mulla on tuollainen, ens talven aikana siihen olis tarkoitus tuhertaa pirusti väriä, sekä normaalia että uv:ssa hohtavaa. Tähän sen pitäis jäädä mut ans kattoo nyt, tutkimusten mukaan suurin osa ihmisistä jotka ottavat yhden tatuoinnin, ottavat niitä enemmänkin.

edit- ekassa postissa oli kymysyksiäkin.

Goalla otin ja sinne meen sen viimeistelemäänkin. 320e maksoi(plus tietty matkat ja muut*nauru*), sattu ihan vitusti ja ei tulehtunut.

yx tatuointi mul on. Olkapäässä, intin leijona. Siis se joka on maavoimien baretissa.
Se on sellanen rajapyykki...Tykkäsin intistä ja otin sen six. Mitään militaristia musta ei saa kyllä millään...

Eka tatuointi otettu. Thaimaan reissu oli niin mahtava kokemus, että piti ottaa ihan pysyvä muisto.

eilen tuli spontaanisti otettua tragus-lävistys! :)

Mulla on huulessa ja kielessä. Huuli ei sattunu, mutta menin ihan shokkiin. Kieli sattu tosi paljon, mutta se kuuluu kai asiaan.

mulla on mennyt tuo nänni ihan kummalliseksi. tai enpä tiedä, enkö ole aiemmin huomannut, mutta se on aika kova. lävistys ollut kohta 4 vuotta. oisko jo aika ottaa pois?

yks musta tatuointi vasemmassa tississä... jaappanilainen symboli jonka otin siihen 99. Samoihin aikoihin otin 2 läväriä molempiin kulmiin... öö kulmakarvoihin... silmäluomiin mitä nää nyt on.. mutta ne kasvo pois :( eipä sitten enää ole enempää tullut otettuakaan ja hyvä niin

Ei ole näitä "taidemuotoja" eikä tule.*stop**sars* Tästä äijästä riittää urosta ja "porvoon mitalla" ilman parkitsemisia ym. puhkaisuja.*uros*

..Elämän arvet on miehen mitta, kun komeutta kaavoitetaa.*hmph*

Himottaa, kuumottaa, haluttaa. Kuva, ehkä jopa kaksi tulee jossain vaiheessa hankittua, mutta kyseiseen ajankohtaan on vielä sen verran aikaa, että vähän tässä on turhautunut fiilis. :)

Joo miehillä on kyl tatuoinnit aika *kuolaa*. Hah duunissaki pitää tutkii aina asiakkaiden tatskat heti ensimmäisenä!

Mulla ollut nänniläväri nyt n. 4kk, enkä oo nyt täysin varma onko se ihan ok. Mul oli tappi siinä joku 3kk, ei mitään ongelmaa. Nyt laitoin kesän alussa renkaan, ja tuntuu et mätää tulee liian paljon (tai ainakin paljon enemmän ku ennen) ja on vähän herkkä aina paikka paikoin :/ Kuinka kauan moista kannattaa katella ennen ku käy näyttämäs lävistäjälle?

-M

[q]2la, 23.7.2007 12:10:
Vaihda takaisin ja anna parantua.
[/q]

Jep, näin kait se on tehtävä. Hitto, luulin et ois ollut jo ihan ok ku tapin kanssa ei ees huomannu et se on olemassa

-M

[q]Mark, 23.7.2007 12:07:
Mulla ollut nänniläväri nyt n. 4kk, enkä oo nyt täysin varma onko se ihan ok. Mul oli tappi siinä joku 3kk, ei mitään ongelmaa. Nyt laitoin kesän alussa renkaan, ja tuntuu et mätää tulee liian paljon (tai ainakin paljon enemmän ku ennen) ja on vähän herkkä aina paikka paikoin :/ Kuinka kauan moista kannattaa katella ennen ku käy näyttämäs lävistäjälle?

-M
[/q]

Mulla oli pystytapit ja ne "rähmi" vähän väliä tän reilun kolmen vuoden ajan mitä oli, vaakatapit ois tehny sitä vähemmän. Harmittaa kun jouduin ottaa ne pois, nyt on tosi alaston olo...

[q]Fyraett, 23.7.2007 12:35:
missä kannattais käydä ottamas tatska pk-seudul?

ps. hinnalla ei väliä mut lopputuloksel on.

edit: +l
[/q]

Blue Dragon, suosittelen erittäin lämpimästi :) Itse kävin Harnesissa vajaa pari vuotta sitten kun sain lahjakortin, harmikseni tatuoija oli käsittääkseni tehnyt vasta pari vuotta ja jälkikin oli sen mukaista, eli aika epätasaista. Avopuoliskoni kävi tän vuoden alussa tuolla Dragonissa ja ei voi muuta kuin ihailla kuinka siisti ja viimeisen päälle kuva oli tehty. :) Muistaakseni veloittavat 100e/tunti.

http://www.bluedragon.fi/bluedragon.htm

Mul on nenä- ja kielikoru. Välil kyl kelailen et pitäskö toi ottaa pois tuolta suusta,
mut en tie ku siihen on kuitenki niin tottunu.
Ja sit on ite suunnittelema tatska yläselässä. Otin Duck's tattoossa ja suosittelen
mestaa kyl lämpimästi muillekin.

Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)

O