lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- ...
- 91
- Seuraava »
oon pitkään tahtonu pienen sydämen tai kukan lantiolle. eilen sitten lisäsin vaihtoehdoksi vielä peter panista tutun helinä keijun. en vaan ikinä uskalla ottaa. pelkään, että sattuu, eikä neulatkaan kovin oo miun mieleen. yyyrh. taidan tyytyä sellasiin vedellä siirrettäviin kuviin, joita pienenä tungettiin poskiin ja muualle.
tuo keskellä korvanlehteä oleva reikä ei millään meinaa parantua vaikka se on otettu vuosi sitten. pakostakin nukkuu sen päällä... miten sen saisi kuntoon?
[q]typ0, 21.8.2006 12:30:
pers reikää 20mm plugi
[/q]
Sulla on ihan selkeesti tylsää siellä töissä. Pitääki soittaa sun esimiehelle :D
pers reikää 20mm plugi
Kantsii katella mitä materiaalia korvikset on..itelläni just 6mm reijät täys rupea. Oli uudet korut jtn paska muovia ja tuli allerginereaktio->dumbokorvat+verta :D
[q]ReddenOli molemmat nännitkin, mut ette halua tietää miten onnistuin repäsee toisen
[/q]
Anna mä arvaan: jäi suihkussa hiukset kiinni ja huitasit ne vahingossa komeesti pois korua repien?
nimim. been there
[q]typ0, 21.8.2006 12:30:
pers reikää 20mm plugi
[/q]
*neitsyt*
[q]tbo, 21.8.2006 14:03:
---
typ0, 21.8.2006 12:30:
pers reikää 20mm plugi
---
*neitsyt*
[/q]
nii onneks
[q]domi, 21.8.2006 16:49:
---
typ0, 21.8.2006 12:30:
pers reikää 20mm plugi
---
Sulla on ihan selkeesti tylsää siellä töissä. Pitääki soittaa sun esimiehelle :D
[/q]
paraski puhuja =(
Mulla ei ole koskaan ollut tatuointeja ja lävistyksiä, enkä niitä ikinä uskaltaisi ottaa.
Jeps jeps kropan korostusta lisää.. otin sit eilen vielä kulmakorun ja pääsiäisena neljä tähtee käsivarteen.. asiakas palvelija *iloinen**pahis*
Löytyy 3 tatuointia ja kulmalävistys :) Mulla on iso lohikäärme olkapäässä, tribaali alaselässä ja japanilainen merkki nilkassa.
Korvissa on myös luonnollisesti lävistyksiä, 3 kummallakin puolella. Yritin venyttää keskimmäisiä, pääsin 4mm ja sitten koko korvanlehti tulehtui :( nyt saa sit monen kuukauden työn alottaa alusta jahka ne parantuu.... haaveena ois vielä pari tatuointia ja huulilävistys
Täältä löytyy muuten tosi hyvä tatuointeja: http://irc-galleria.net/archive.php?nick=%5Escooby%5E&album_id=463881
Jätkä on ihan ilmiselvä pro, harmi vaan että noin pätevälle jätkälle
on varmaan hillittömät jonot.
[q]Anselmi, 30.8.2006 09:30:
Täältä löytyy muuten tosi hyvä tatuointeja: http://irc-galleria.net/archive.php?nick=%5Escooby%5E&album_id=463881
Jätkä on ihan ilmiselvä pro, harmi vaan että noin pätevälle jätkälle
on varmaan hillittömät jonot.
[/q]
toi scorppari näytti siltä kun sen olis 7 vuotias piirtänyt tussilla
Mun on varmaan oikeesti käytävä ottaa perseen yläpuolelle toi "exit only" tatska ku naiset yrittää aina tunkee sormensa sinne.. Mul on niitä pisteitä muuallaki ku perseessä helvetti.
Huomasin tänään, että heinäkuussa otettu aivan ihana lävistys kasvaa ulos. Harmittaa ihan älyttömästi, olin todella tykästynyt siihen koruun Haluuuuuuuuuuun pitää sen
[q]Mimir, 2.9.2006 16:08:
Huomasin tänään, että heinäkuussa otettu aivan ihana lävistys kasvaa ulos. Harmittaa ihan älyttömästi, olin todella tykästynyt siihen koruun Haluuuuuuuuuuun pitää sen
[/q]
Koru vaan pois ja sit lävistytät se uudelleen Aattelin tehdä jossain vaiheessa tolle navalle niin, kun se oli pqaremman näkönen, kun lävistys oli syvemmällä...
[q]Hyzenthlay, 2.9.2006 21:00:
Koru vaan pois ja sit lävistytät se uudelleen Aattelin tehdä jossain vaiheessa tolle navalle niin, kun se oli pqaremman näkönen, kun lävistys oli syvemmällä...
[/q]
Uskaltaako noin miten helposti tehdä? Siis lävistyttää uudelleen jo kertaalleen lävistettyä kohtaa? Mulla on nimittäin se tilanne, että tota lävistystä ei alunperinkään saanut kovin syvälle, eli se jäis lähes väkisinkin seuraavallakin kerralla sunnilleen samoille kohdille.
Ongelman mulla muodostaa nyt just myös se, etten saa sitä korua pois lävistyksestä. Täytyy varmaan käydä lävistysliikkeessä irrotuttamassa, ite en saa vaikka miten väännän. Enkä tosin ees kauheesti uskalla vääntää kun se on kasvanu ulos jo sen verran että pelkään repäseväni koko korun irti jos sitä kauheesti kiskon.
Niin, tatuoinneista..
Viljandin taideakatemiassa opiskelee eräs tyttö, jolla on kanji-merkki rinnassa, joka tarkoittaa "naista". Samalla vuosikurssilla opiskelee myös toinen tyttö jolla on sama merkki kaulassa.
Lopputulos on, että kummatkin ovat vakuuttuneet merkin tarkoittavan "naista".
Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- ...
- 91
- Seuraava »