lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- ...
- 91
- Seuraava »
[q]vanhus, 17.5.2006 16:37:
---
Jimmyfi, 11.4.2006 16:41:
wihii nyt se on otettu
syy miks näyttää oudolle on ku siihen just levitetty Raswaa :) ei tulehtunut ;)
---
ihan ku näyttäs dunen logolta*ding*
http://www.dune.de/dl.html
[/q]
Sepäse on :)
[q]Vampyrella, 24.10.2009 03:02:
Sit kun meiän ikäluokka vanhenee, niin johan rokki raikaa, vertaillaan ringissä kellä on ryppysin kuva ja rullatuolit ja rollaattorit on tuunattu liekeillä! ROKROK! Näin totesin yhdelle mukulalle, kun hää totes, että tajuanko että mulla on sit mummelina kämäsiä ryppysiä perhosia käessä.
Yksi ihan hyvä pointti on se, että jos tatuointi on mummelina päällimmäisin katumuksen aihe, niin sitten voi kyllä todeta, että on tullut elettyä aika hyvä elämä. :)
[/q]
Mä kuulen kans tota usein, "mieti miltä noi tatskat näyttää kun oot seittemänkymppinen". Sit kun on seittemänkymppinen niin tuskin sitä mikään missi on enää muutenkaan, mitä hiton väliä sillä siinä kohtaa on jos on jotain kuvia ihossa?? Onpahan jotain muistoja eletystä elämästä, siinäkin tapauksessa jos dementia iskee eikä muita muistoja ole.
Mitäpä luulette, kuinka luettava tää on 40 vuoden päästä? :D
[q]Jago, 22.5.2006 11:21:
mä oon yrittänyt työntää tota sarvista korvista läpi väkisin ja liukastein jne, mutta se ei mene
pitää nyt oikeen kysyä neuvoa siitä miten sadaan iso sarvi pieneen vuosia käyttämättömään reikään, jos ei mee liukasteilla eikä väkisinkään???
[/q]
Älä älä hyvämies revi väkisin. Pienempää korua ensin, pienikokoiset venytyssarvet on esim alkuun oikein hyviä. Suositus on mm kerrallaan, max kaksi jos korva antaa periksi. Eli ei väkisin tunkemalla missään tapauksessa, jättää vaan rumat arvet ja tulee onkelmia (voi revetä/venyy väärään "suuntaan" ts. ei symmetrinen pyöreä reikä). Vaseliini on hyvä apukeino, mutta ei sekään liian radikaalissa kokomuutoksessa auta. Kuuntelehan kehoasi, jos julmetusti tuntuu polttavaa tai viiltävää kipua venyttäessäsi niin ei hyvä :)
Kertoisiko joku, missä saisi helsingissä teetettyä UV-tatskoja?
[q]enkeliina, 23.5.2006 10:56:
---
Jago, 22.5.2006 11:21:
mä oon yrittänyt työntää tota sarvista korvista läpi väkisin ja liukastein jne, mutta se ei mene
pitää nyt oikeen kysyä neuvoa siitä miten sadaan iso sarvi pieneen vuosia käyttämättömään reikään, jos ei mee liukasteilla eikä väkisinkään???
---
Älä älä hyvämies revi väkisin. Pienempää korua ensin, pienikokoiset venytyssarvet on esim alkuun oikein hyviä. Suositus on mm kerrallaan, max kaksi jos korva antaa periksi. Eli ei väkisin tunkemalla missään tapauksessa, jättää vaan rumat arvet ja tulee onkelmia (voi revetä/venyy väärään "suuntaan" ts. ei symmetrinen pyöreä reikä). Vaseliini on hyvä apukeino, mutta ei sekään liian radikaalissa kokomuutoksessa auta. Kuuntelehan kehoasi, jos julmetusti tuntuu polttavaa tai viiltävää kipua venyttäessäsi niin ei hyvä :)
[/q]
ok. kiitos. ostin pienen, mutta pitänee ettiä sitten vielläpienempi alkuun
[q]clupipeipe, 23.5.2006 18:29:
Onko kellään täällä kokemuksia hennatatskoista? Mun tekis mieli ottaa koristusta kaulaan/niskaan, mutta en halua mitään pysyvää, ainakaan noin näkyvälle paikalle. Missä tehdään, mitä maksaa, ärsyttääkö ihoa, kauanko kestää, näyttääkö rumalta haalistuessaan, pitääkö/ saako olla oma malli mukana..?
[/q]
mulla on joskus vuosia sit olla sellanen pieni aurinko kädessä. otin sen jossain festarikojussa, et jälki oli vähän mitä oli, mut kyl se (muistaakseni) pari viikkoa ainakin nättinä pysy.
ja siihen et missä, niin käsittääkseni jotkut kosmentologit tekee niitä, ainakin viel parisen vuotta sitten. (vois kyl olla taas ihan kiva idea kesäksi )
[q]Sunflower, 18.5.2006 08:59:
Tatuointeja kolme ja todennäköisesti jääpi siihen. Harmi vain, kun tykkään siitä kuvan laitosta ihan älyttömästi, mutta kun en halua värityskirjaksi muuttua..:/
Navassa oli vuosia pieni lisko roikkumassa, mutta raskauden myötä tuo piti ottaa pois, eikä enää tee mieli laittaa takaisin. Varmaan hyvännäköisiä mahaan tehdyt tatuoinnit muijilla synnytyksen jälkeen..
[/q]
Mä pidin napakorun koko raskauden ajan, ei menny mikskään! Ja kyl suunnittelen mahaan tatuointiakin. Ainaki tän ensimmäisen (ehkä viimeisen) synnytyksen jälkeen maha oli päivässä yhtä lattana ku ennenkin, et kai siinä tatskaki menis.
[q]sune, 26.5.2006 18:40:
---
Sunflower, 18.5.2006 08:59:
Tatuointeja kolme ja todennäköisesti jääpi siihen. Harmi vain, kun tykkään siitä kuvan laitosta ihan älyttömästi, mutta kun en halua värityskirjaksi muuttua..:/
Navassa oli vuosia pieni lisko roikkumassa, mutta raskauden myötä tuo piti ottaa pois, eikä enää tee mieli laittaa takaisin. Varmaan hyvännäköisiä mahaan tehdyt tatuoinnit muijilla synnytyksen jälkeen..
---
Mä pidin napakorun koko raskauden ajan, ei menny mikskään! Ja kyl suunnittelen mahaan tatuointiakin. Ainaki tän ensimmäisen (ehkä viimeisen) synnytyksen jälkeen maha oli päivässä yhtä lattana ku ennenkin, et kai siinä tatskaki menis.
[/q]
Hyviä tuureja myös tapahtuu. Mulla ei ollut toivoakaan korun pidossa rv 25:n jälkeen. Toisaalta masussa olikin kaksi tyyppiä, joten varmaan aika ymmärrettävää. Sai mahanahka venyä ja paukkua ihan urakalla.-)
Hukkasin hetki aikaa sitten napakorun ja olin päivän ilman. Totesin että mun kauneus on kiinni napakorusta. Ostin saatanan nopeesti uuden. Tosin kielilävistys alkaa olla aika samantekevä, ehkäpä otan sen pois. Ehkä mä olen liian vanha presentoimaan jotain upeita strategioita kielilävistys kolisten ;) tai sitten en.
Lävistys oli vielä pari kk sitten alahuulessa muttei oo enää.. Oikeassa lavassa on tatuointi. Lohhari :) Kuolaan aina kun vastaan tulee ihminen jolla on enemmän kuin kolme läväriä ^^
oon jonkin aikaa miettinyt, että nänniläväri vois olla kiva Mahtaakohan sen ottaminen sattua paljon vai erittäin paljon :E
[q]pirpeli, 31.5.2006 10:41:
Kesän lopulla tulee näillä näkymin syksyisen vaahteranlehden jatkeeksi Fairies- kirjasta sellanen männiäinen,joka roikkuu siitä lehdestä tuulen vietävänä haravanvarressa :D
Jos rahaa riittää siis. Jos ei, niin sit saa jäädä. Tuo on vaan ollu suunnitteilla jo pitkään ja se ois aika söpö.
Lävistyksiä on ikävä, varsinkin medusaa, mutta on tää naama ihan hyvä tälleenkin.
[/q]
Mullakin on mun meduusaa ikävä, mutta duunin takia ei voi olla mitään. En usko että pystyisin sitä ottaakkaan toista kertaa, sattu meinaa pirusti.
http://www.tiede.fi/uutiset/uutinen.php?id=2532
Tieteen uutisia, tatuoinnit aiheena.
2 kpl navassa
1 kpl kielessä
1 kpl nenässä
1 kpl industrial
2 kpl 10 mm venytykset korvissa
2 kpl 1.6 mm korvissa
1 kpl 1.6 mm korvassa rustossa
+ alaselässä tassut tatuoituina.
[q]Hyzenthlay, 31.5.2006 10:46:
oon jonkin aikaa miettinyt, että nänniläväri vois olla kiva Mahtaakohan sen ottaminen sattua paljon vai erittäin paljon :E
[/q]
Kuulemma on kovin kivuliasta (verrattaessa moneen muuhun lävistykseen), mutta kipukynnys kun jokaisella meistä on erilainen, niin ei voi sanoa yleispätevästi, että sattuu/ei satu, paljon/vähän.
24 päivää niin saan kuvan selkään..ootan innolla :)
itsekin vuosia miettinyt kuvaa ja paikkaa. nyt nettituttu piirsikuvan johon liittyy oma tarinansakin ja tatuoijan suunnittelemien muutoksien jälkeen se kuulostaa mun makuun ja mielikuvaan upealta.
[/q]
Riippuu pitkälti millanen kipukynnys sulla on... Mulla on ollu lävistys toisessa nännissä ja oli kyllä kohtuullisen kivulias operaatio (verrattuna muihin perus läväreihin)..
"Kivuliainta" oli ehkä se kun se alko kasvamaan ulos, eli jouduin sitten ottaa sen pois. Eipä ole sen jälkeen käynyt mielessä käydä lävistyttämässä uudelleen. .
Enää en ottaisi muutenkaan yhden yhtä lävistystä. Suhteessa tatuointiin lävistyksen paraneminen on usein nihkeempi ja hitaampi prosessi.
[/q]
Kuten muutkin tuossa sanoi, ihan omakohtaista paljonko sattuu vai sattuuko ollenkaan, niin nännilävistyksen kuin muidenkin rei`itysten kohdalla. Itse olin asennoitunut suunnattomaan kipuun, niin ensimmäinen ei tuntunut sattuvan sittenkään niin paljon. Toinen laitettiin heti perään, ja se kirpaisikin jo vähän enemmän. Näin kuulemma on monilla muillakin, että se toinen mitä ei enää niin paljon jännitä, sattuu enemmän.
Mutta kokeilemallahan se selviää ;)
Eilen tuli uusi kuva jalkapoytaan.
Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- ...
- 91
- Seuraava »