lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- ...
- 91
- Seuraava »
Jeii, mulla alko nyt sit pitkään himoittu korvien venytys
Ja mulla se alkaa ihan hissuksiin ja pienillä koruilla, korvista löytyy jotkut 15v vanhat ammutut reiät, joilla on kokoa huimat 1mm.
Äsken iskin 1,2mm korut läpi..
Kattelin että Yazka tekee suoraan esim.4mm lävistyksiä, ja laittelinkin sähköpostia ja kyselin niiden parantumisesta.
Onko jollain täällä kokemusta?
Mulla kun saattaa päähän lentää ihan mitä vaan puurosta hiekkaan niin ei sais olla kovin "vaarallista".
Noh, niin tai näin, niin tästä se alkaa
korvat ja napa lävistetty...kieli mietinnässä...ei tatuointeja, ne on kivoja...
[q]Vertina, 16.7.2009 16:56:
---
RiD, 14.7.2009 16:58:
Olen kokeillut kaikenlaisen narun/hammaslangan/muoviputken laittamista tohon reenien ajaksi mutta niillä ei yleensä kauaa juhlita, ne yleensä irtoavat/katkeavat hyvin nopeasti harrasteeni fyysisyyden johdosta.
Halp?
---
Ootko kokeillut häivekorua laittaa?
[/q]
Ei ollut tuttu termi, googletin hieman ja ilmeisesti tuokin on kovaa muovia. En käytännössä pysty käyttämään oikein mitään korua mikä on kovempaa materiaalia kuin semipehmeä pyyhekumi tj. Jos koru ei jousta se voi joko repeytyä irti huulen mukana tai vaihtoehtoisesti siihen kohtaan lyöteässä moninkertaistaa iskun voiman joka kohdistuu suoraan hammaskalustoon Harrastuksessa tulee lähes kokoajan iskuja kasvojen alueelle ja ei vaadi ihan kauheita että purukalusto menee uusiksi. Vai saako noita jostain oikein pehmeestä muovista veistettynä?
Kiitos vinkistä tho!
Taidan marssia huomenna lävistäjäni puheelle ja kysyä ammattilaisen apua, jos ei muuta niin lävärit lähtee lopullisesti :(
Toinen microdermal piti ottaa sunnuntaina pois, kun näytti siltä et se tulee itekseen ulos muuten. Harmi ettei rintakehässä oikeen tahdo lävistykset pysyä, toivottavasti toinen ees pysyis vielä Jos sitä jossain vaiheessa jaksais laittaa pari lisää johonkin solisluiden kohdille tms...
vasempaan kulmaan tuli _vihdoin_ haettua tappi, kun nyt vaan ei ihan heti kasvais ulos :/
[q]pipa, 28.11.2006 13:13:
tatska, seitti mis hämis (tosin hämiksellä vain 6 jalkaa, eli se on hyönteinen kai???)
[/q]
tai sit silla on ollut vaan Kova Elämä :(
[q]Tupe-san, 8.12.2006 13:30:
Kulmaan ei vissii kovasti satu jos napauttais siihe lävärin tai no 2 ? Tosin emmä siitä kivun takia
luopuis.. Kerran vaa se vissii kirpasee :p
Ja mitä suunillee maksais ?
[/q]
Ei pahemmin satu, tosin kivunhan jokainen kokee eri tavalla :/
Itse joskus kun otin kulmaan 2 läväriä niin makso yht. 60
[q]Tupe-san, 8.12.2006 13:57:
Juu kiitos teille *hymy*, Pitänee täs joku lähipäivä mennä hankkimaan, ainut viisas paikka mihi keksin ottaa..
[/q]
Lävistys tulee tehdä neulalla, ei ampumalla. Jos meinaavat ampumalla tehdä niin kannattaa vaihtaa liikettä saman tien.
[q]Styge_, 8.12.2006 14:34:
---
Anselmi, 8.12.2006 14:05:
Lävistys tulee tehdä neulalla, ei ampumalla. Jos meinaavat ampumalla tehdä niin kannattaa vaihtaa liikettä saman tien.
---
Mitäs eroa näillä toimenpiteillä sitten on?
[/q]
No sanotaan näin että ampumalla ei tulisi edes korvia lävistää. Se tuhoaa kudosta ilkeällä tavalla ja voi jättää ikävän arven muistoksi. Sen lisäksi löytyy hygienia syitä, ampumakamoja ei pysty puhdistamaan kunnolla ja tämän vuoksi siihen sisältyy riskejä. Jos edes liikkeessä ehdotettaisiin ampumista, oli paikka sitten mikä tahansa, niin kääntyisin ovella, koska se on hälyttävä merkki ammattitaidottomuudesta.
jei, nyt löytyy 3 tatskaa, lävistyksiä napa & huuli, korvissa 2x12mm, 2x3.6mm, 2x2mm seuraavaksi lisää tatulointeja ja lävistyksiä...ei vaan jaksaisi odottaaaaaa....
(lassi vinkvink...)
Kiitos infosta.. nyt tietää välttää pyssyjä jos tulee eteen
Joo, kiitos näistä tiedoista.. en todellakaan tienny tota ampumis juttua.. Pitää kattoa paikka missä ne tehdään neulalla..
Itse tässä parhaillaan piirtelen yhdelle ystävälleni kolmatta tatuointia jonka se tikkauttaa itseensä joulun jälkeen. On aika palkitsevaa, kun joku pitää kädenjäljestä niin kovasti että on valmis sen ikuistamaan iholleen. Tulee aina niin hyvä mieli. *sydän*
Pitäisi itsellekkin piirtää uusi tatuointi, mutta ideaa ei ole tullut mistä lähteä työstämään.
TARVITSEN UUDEN TATUOINNIN!!!
[q]Anselmi, 8.12.2006 14:41
No sanotaan näin että ampumalla ei tulisi edes korvia lävistää. Se tuhoaa kudosta ilkeällä tavalla ja voi jättää ikävän arven muistoksi. Sen lisäksi löytyy hygienia syitä, ampumakamoja ei pysty puhdistamaan kunnolla ja tämän vuoksi siihen sisältyy riskejä. Jos edes liikkeessä ehdotettaisiin ampumista, oli paikka sitten mikä tahansa, niin kääntyisin ovella, koska se on hälyttävä merkki ammattitaidottomuudesta.
[/q]
Lävistäminen ja ampuminenhan ovat kaksi eri asiaa. Totta, molemmilla saadaan aikaan reikä ihoon, mutta molemmat ovat oikein käytettynä turvallisia ja hygieenisiä itsensä koristelemisen muotoja.
Ampuminen tapahtuu oikein käytettynä steriilillä korulla steriilistä kertakäyttöpakkauksesta, mikä liitetään itse koneeseen ja sitten ammutaan korvanlehteen (!). Eli ampumista ei ole tarkoitettu esim. navan lävistyksiin, eikä korvanlehdille niihin kohtiin, missä on rustoa jne.
Eli ammutaan ainoastaan korvanlehtiin ja jätetään ne kaikki muut reiät sitten ammattitaitoisille lävistäjille :)
[q]wiwi, 2.9.2008 21:48:
---
kimono, 2.8.2008 20:53:
otin just niskalävistyksen! :)
---
Oih! Olen kateellinen. Kerropa nyt tuoreeltaan, miltä tuntui? En pelkää kipua, mutta kaverin mukaan niskalävistys sattui perkeleesti. Tosin se otti kaksi samaan aikaan. Itsellä on navassa, kielessä, nännissä ja huulessa sekä yks tatska. Mikään mainituista ei mielestäni sattunut erityisesti.
Siskolla myös kasvoi ulos niskaläväri. Onko jollain täällä käynyt samoin ts. onkohan kuinka yleistä?
Edit. Niin siis ei ihan niin tuoreeltaan kuin ajattelin. Olin näkevinäni päivämäärän 2.9. :) Mutta kuitenkin.
[/q]
ei se itse lävistäminen sattunut... mutta koska sitä niskan
ihoa piti hieromalla pehmittää ennen ku sen sai lävistettyä,
ni se "hierominen" kyllä sattui aika kovaa.
+ mulla oli niskassa ihan kauhee mustelma reilun viikon
ajan. se oli aika hurjan näkönen kyllä :D
nyt toi voi ihan hyvin, eikä oo kipee tai enää sillai "kiree" ku
aluksi. vähän oon paranoidi kans tosta uloskasvamisesta ja
se puhdistus on aika rasittava prosessi joskus...
mutta so far oon ihan tyytyväinen toho :)
[q]sativa, 2.9.2008 21:40:
Tekis vähän mieli tota silmienväliläväriä - anteeksi etten osaa niitten oikeita nimiä, eikä kyllä kiinnosta edes opetella .. - mutta en tiedä, olisko se tähän tauluun vähän liikaa.
[/q]
se on bridge, tai niebuhr :P
itellä on siinä nyt lävistys kolmatta kertaa ja suroaan sanoen
se on aika rasittava (mutta makee) kohta rei'ittää.
kahdella ekaa kertaa se oli vähän väärässä kohtaa... aluksi
se oli aivan vino ja toisella kertaa liian syvällä (lähellä silmilä),
eikä siksi oikein meinannut millään parantua.
nyt se on mitattu tarkasti suoraan ja syvyyskin on oikea, mutta
silti se vähän väliä oireilee. mulla nyt ei muutenkaa lävistykset
muutenkaan kovin helposti parane, mutta toi bridge on kyllä
yleensäkin aika hankala... parilla kaverillakin se vielä temppuilee
jopa parin vuoden jälkeen :/
Prinssi Albert, 2 kpl nännilävistyksiä, musta/harmaat tatuoinnit käsissä ja tatuointi rintakehässä.
Kaikki teetetty Needel Point Waasassa. Lävistyksiä tuskin tulee lisää, mutta kuvaa (väri/musta) tulee luultavasti kädet täyteen.
tänään ilmesty oikeaan lapaan vihdoin ja viimein tatska :)
[q]Adorable, 17.9.2008 16:26:
---
Pari viikkoa sitten läväri oli kipeä kun olin huonosti putsannut sitä. Päivittäin pitäisi painella korun vierestä niin, että nesteet tulevat pihalle. Muuten sattuu niin per....esti eikä koru liiku mihinkään suuntaan.
[/q]
sama homma mulla.
piti alunperin kuusi viikkoa putsailla sitä lämpimällä merisuola
-vesiliuoksella haudutellen, että tulee paskat ulos.. mutta kyllä
sitä on täytynyt senkin jälkeen vielä jatkaa. jos en ole tota
puhdistusoperaatiota esim. viikkoon tehnyt, niin sitä kyllä
alkaa kiristämään ja tuntuu niska hieman aralta.
mutta hyvin se voi noin yleisellä tasolla, eikä ainakaan vielä ole
mitään uloskasvamisen merkkejä näkynyt :)
tosin mulla alkaa mennä hermot tähän bridgeen... se kun ei nyt
sitten millään tahdo parantua. ei se siis enää turvonnut ole, eikä
siitä jatkuvasti mitään mönjääkään tule... mutta luvattoman usein
se on jotenki ärtynyt, puhdistuksesta huolimatta :/
ajattelinkin, että otan pian bridgen veks ja otan poskilävistykset! :D
[q]2la, 13.12.2006 23:13:
Tuli jotenkin mieleen. Emt.
[/q]
*sydän*
Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- ...
- 91
- Seuraava »