lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- ...
- 91
- Seuraava »
Itselläni jäljellä tällä hetkellä vain nännikorut. Joskus teini-iässä laitoin ensin itselleni perus labretin. Kyllästyin siihen muutaman vuoden jälkeen. Muutama vuosi sitten otin medusan ja bridgen. Ja sen jälkeen perus kulmat. Olisko joku puoli vuotta sit ku otin Cleavagen ku piti luopua kasvoissa olevista lävistyksistä työ takia. Aluksi oli kyllä aika urpo olo ilman noita metalleja. Mutta nyt oon ihan tyytyväinen että rautaa on vähemmän naamassa. Cleavagenkin sit jouduin ottamaan pois kun se alkoi kasvamaan takaisin. Nyt sit parantelen arpia ja keväällä vois taas tunkea surfacet takaisin. Sitä ennen tarvii päivittää joku kiva suht huomaamaton koru naamaan..vaikkapa madonna. Tatskojakin olis kiva ottaa ja arpikuvaa..ideoitakin on jo mutta oon vähän arka noiden suhteen. Tatska pitäis olla sellanen ettei siihen kyllästy ku ei jaksais maksaa sen poistosta ja arpikuvan tekeminen tekee höpöä.
vaikka ajattelin olevani kyllästynyt naamalävistyksiin,
niin otin vajaa viikko sitten huuleen lävistyksen. on ihan
jees, eikä sattunut läheskään yhtä paljon kuin silloin
vuosia sitten otettu labret!
kauan harkitsemani tatuointi on tulossa todennäköisesti
joskus ensi viikolla, saas nähdä.
3,5 vuotta sitten pikkutyttönä otin napakorun Harnessilla. Sitä ennen olin yrittänyt samaa itse huonolla menestyksellä. Laitoin korun liian pintaan, se alkoi kasvamaan ulos ja lopulta repesi irti. xD
2 vuotta sitten kävin ottamassa kielikorun, senkin Harnessilla. Eihän tuosta korusta mitään haittaa ole ollut, eikä tosin hyötyäkään. Harmittaa vain, että laittoivat korun vinoon ja vinossa se on vieläkin. Kun huomautin asiasta mennessäni vaihtamaan lyhemmän korun, lävistäjä vaan murahti, että kyllä se siitä suoristuu.
Huulen rei'itystä mietin tossa vuosi sitten, mutta se sitten jäi. Nyt on alkanut taas tekemään mieli jotain uutta lävistystä, että enköhän mä mene sen madonnan tässä lähiaikoina laittamaan.
Mulla tuossa pari viikkoa sitten tämähti kieleen toinenkin tappi. Tykkään
[q]cjet, 29.10.2006 11:54:
---
Pitäsköhän munki ottaa toinen.. Tytöt vois tykkää..
[/q]
Siitä vaan kokeilemaan. Mulla on parantelu vielä vähän kesken, mutta ihan nätisti tuo on asettunut.
[q]kimono, 19.12.2007 13:54:
helmikuulla siis luvassa toistaiseksi viimeinen tatuointi,
josta tuleekin sitten hieman isompi ja värikkäämpi ku
noista edellisistä... ei malttais odottaa! <3
[/q]
enpä sit päässyt Boliviasta ajois takas, joten täytyi
peruuttaa toi aika :(
nyt kovasti yritän ettiä täältä hyvää mestaa missä
käydä toteuttamassa toi mun loistoidea.
lävistyskin taas himottaisi, mutta kun mun iho ei ihan
suosiolla niitä sulata... ei jaksais taistella sen kans
jotain puolta vuotta :/ onko vinkkejä? auttaisko jos
koru on jotain platinaa, eikä peruskirurginterästä?
[q]RiD, 14.7.2009 16:58:
Olen kokeillut kaikenlaisen narun/hammaslangan/muoviputken laittamista tohon reenien ajaksi mutta niillä ei yleensä kauaa juhlita, ne yleensä irtoavat/katkeavat hyvin nopeasti harrasteeni fyysisyyden johdosta.
Halp?
[/q]
Ootko kokeillut häivekorua laittaa?
[q]Vampyrella, 16.7.2009 07:20:
---
pululu, 14.7.2009 16:51:
BTW en tajua tuota kun aina sanotaan et "elä sit ota tatskaa kesällä, se ei parane koskaan".
---
Mun tuleva tatskaaja sanoi, että vastoin ihmisten luuloja, tatskat parantuu parhaiten ja nopeiten kesällä, kun iho on hyvässä kunnossa.
Huh, huomenna tsekkaamaan omaa leimapiirrosta ja sit se ois vika viikendi ilman inkkiä hipiässä. Jännittää ihan simona!
[/q]
Otin maanantaina tatskan jalkaan ja ei oo vielä ainakaan jalka mädäntymässä irti. Ehkä pitää varmuudeksi koputtaa puuta
otin viime viikon torstaina spontaanisti bridgen.
olin kyllä päättänyt olla ottamatta enää lävistyksiä,
koska mulla toi paranemisprosessi on aina niin hiton
pitkä!
mut katsotaan miten tässä käy, ainakin toistaiseksi
ihan ok:lta vaikuttaa :)
Tatuointi löytyy, yläselässä on semmonen tribaaliperhonen, lavasta lapaan. Sattu ihan sikana, että menee kyllä tovi ennenkuin otan uuden (eli unohdan kivun, en missään nimessä jäänyt siihen koukkuun). Tosin paikkaakin pitää harkita tarkkaan että on sitten semmonen missä sitä kuvaa sietää lopun ikänsä. Siinä mielessä toi selkä oli aika kymppivalinta kun kuvaa ei ite edes näe...
Lävistyksiä en ole hankkinut enkä hanki, eivät jotenkaan ole minun silmääni kauniita. Kaiken lisäks työssäni oon viimeaikoina hoidellut kipiää tyttölasta, joka on useiden vuosien viiltelyn jälkeen päättänyt alkaa turruttamaan kipuaan omatekoisilla läväreillä, eikä jälki ole ollut kaunista. Tiedän että tuota nyt ei missään nimessä pitäisi verrata ammattilaisten tekemiin ja tarkkaan harkittuihin läväreihin, mutta tuleepa kuitenkin omassa mielessä laskettua nuo samaan kastiin.
nyt on 12mm reijät korvissa, ihanat tunnelit
Saa nähä milloin venyttely riittää, ei varmaan koskaa
[q]Sallakat, 27.9.2007 16:31:
Ei se sattunut läheskään niin paljon kuin kuvittelin.
[/q]
samma här! :)
liikkeeseen mennessäni olin ihan varma, että mua alkaa
pyörryttämään ja oksettamaan... mutta yllätys olikin aika
positiivinen kun ei se muutaku hiukan kirvellyt. oikestaan
se tuntui aika mukavalta :P
toinen tatuointi sitten sattuiki hiukan enemmän, mutta ei
sekään nyt mitenkään niin kamalasti. ton toisen otin toiseen
käsivarteen kyynärtaipeen yläpuolelle.
tän hetken saldo = 2 tatuointia, 0 lävistystä.
[q]Jhelen, 26.12.2006 13:59:
Itellä korvien lisäks oli nänni lävisetty, mut piti ottaa pois intin takia :/ Mut tulee takas heti ku loppuu :) Sit on viel oikeessa olkavarressa tatuointi ja sille tulossa vasempaa käteen kaveri tässä kunhan saan jottaa aikaseks.
[/q]
toi on muuten laiton muuvi,
koska nänni ei oo näkyvä.
mul kävi samoin, ja jälkeenpäin tiedustelin asiaa
oikeen esikunnasta.
myöhästä varmaan jo nyt, mut silti :)
[q]Nelli, 26.12.2006 23:52:
Kuulemma hampaista lähtee kiille, kun pallot osuu niihin. Samaten pallot saattaa aiheuttaa vauriota ikenien alla olevaan luuhun. Tässä siis äitini näkemys asiasta. Toki saattaa vaikuttaa miten pitkä koru on ja missä kohtaa kieltä, niinkuin joku tuossa aiemmin mainitsi.
[/q]
en nyt edelleenkään tajuu et mitä tekemistä kielilävistyksel on hampaiden kans :D
pureskeletteko te ihmiset kieltänne useinkin?
Hitto täl jäbällä on hienot kuvat: http://irc-galleria.net/view.php?nick=ADRENALIINI&image_id=43011073
isänmaallisetkin ja kaikkea.
[q]UnityF, 8.11.2006 00:28:
nyt on 12mm reijät korvissa, ihanat tunnelit
Saa nähä milloin venyttely riittää, ei varmaan koskaa
[/q]
ei sitä helpolla lopeta tota venytystä =) Itte käväsin 16mm ja sitte tuli joku hetkellinen tylsistyminen ja otin nuo pois. Sitte kolmen viikon jälkeen ei enää menny ees 8mm ja perkele piti aloittaa vähä niinku alusta. Nyt olis 10mm ja 12mm varaa, mut enpä tiiä. Kuiteski kohta on taas ne 16mm =D
eilen varattu aika kolmanteen tatuointiin!
helmikuulla siis luvassa toistaiseksi viimeinen tatuointi,
josta tuleekin sitten hieman isompi ja värikkäämpi ku
noista edellisistä... ei malttais odottaa! <3
Huulessa on kolme 2 rengasta sivuilla ja keskellä tappi. Huulen sivut otettu 2 kertaa. Kielessä yksi, nenässä septum-rengas, silmienväli ja molemmat nännit renkailla. Tatuointikin olisi tarkoitus ottaa, mutten ole vielä uskaltanut mennä liikkeisiin kyselemään mitään. Onhan se kuitenkin ihan eri luokkaa kuin lävistykset, jotka voi ottaa pois jos niihin joskus kyllästyy tai vastaavaa.
hommasin eilen meduusalävistyksen :)
ja uusi tatuointi vieläkin suunnittelun alla, plääh...
Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- ...
- 91
- Seuraava »