lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

Tälläiseen törmäsin netissä: http://www.wired.com/news/technology/0,71087-0.html

Kyseessä on siis experimentaatio jossa sormenpäähän asennettiin pieni magneetti, jonka ansiosta henkilö pystyi havaitsemaan magneettikenttiä sormensa avulla: liikkuuko johdossa virtaa, onko tämä laite päällä jne?

Henkilökohtaisesti odotan implanttia, jonka avulla pystyisin "kuuntelemaan" jotakin ulkoista teknistä laitetta (tietokonetta) ja magneetti sormessa on pieni askel tähän suuntaan =)

- Garo

[q]Neiti Etsivä, 26.5.2006 18:20:
Lävistys otettu, joka olisi pitänyt ottaa jo vuosia sitten.
[/q]

Henkisesti sulla on ollut se jo aikaa sitten, tosiaan

[q]Garo, 10.6.2006 12:00:
Tälläiseen törmäsin netissä: http://www.wired.com/news/technology/0,71087-0.html

Kyseessä on siis experimentaatio jossa sormenpäähän asennettiin pieni magneetti, jonka ansiosta henkilö pystyi havaitsemaan magneettikenttiä sormensa avulla: liikkuuko johdossa virtaa, onko tämä laite päällä jne?

Henkilökohtaisesti odotan implanttia, jonka avulla pystyisin "kuuntelemaan" jotakin ulkoista teknistä laitetta (tietokonetta) ja magneetti sormessa on pieni askel tähän suuntaan =)

- Garo
[/q]

Ei varmaan kannata räplätä pahemmin lompakkoa sillä sormella.

Syksyllä tulee toinen tassu selkään vanhan kaveriks

Hirveesti on alkanu hotsittaa ottaa kieliläväri uudestaan, kun noin puoltoista vuotta sitten meni vanha umpeen, kun purasin korun rikki enkä saanu tarpeeks nopeesti laitettua uutta.. saas nähdä mitä kaikkee sitä saa päähänsä kun menee nakuteltavaksi

Jos kaikki menee suunnitelmien mukaan ni maanantaina tulee uusi lävistys Oon tätä pitkään jo suunnitellut ja nyt kävin sitten vihdoin lävistäjää konsultoimassa ja innostus on suuri. Nyt se sitten vihdoin tulee *sydän*

Tämän hetken saldo 3 lävistystä ja 4 tatuointia. Molempia olen ajatellut hankkia lisää. Hyvin olen ne piilottanut, niin ainakaan töiden saanti ei ole koskaan ollut niistä kiinni. Lävistyksiä tosin otan enää vain sen yhden... napaan. Tatuoinnit ovat hieman hankalampia, kun pitää päättää millaisen kuvan ottaa...

Mutta joka tapauksessa sekä tatskat että lävärit ovat kaunista katseltavaa, mutta rajansa toki niilläkin...

oon sen jälkeen kun ilman vanhempien lupaa sain ottaa(siis yli 16-vuotiaana), ottanut 2 lävistystä. molemmat synttärilahjoiks ittelleni. maksoin molemmista 50e ja harnessissa otin.

oon haaveillu 11-vuotiaasta lähtien lävistyksistä. ja tästä tää on lähössä :D suunnitelmissa yhteensä 9 lävistystä. ja nyt odottelen että toissa-maanantaina otettu parantuu, niin otan seuraavan ensi keväänä niskaan, ku kaulaliinakausi on ohi.

elikkä siis tällä hetkellä löytyy lävistykset kielestä sekä navasta. (napa tuli otettua sillon maanantaina mielijohteesta ku ajattelin eka kattoa miten suun ulkopuolella paranee. tähän mennessä kaikki hyvin \o/) seuraavat niskasta onki sitte napaan horisontaalinen, korviin tulee yhteensä 6 (tällä hetkellä niissä on kolme "perus" korvista). poskeen ja huuleen oon vielä ottamassa niiden jälkeen sitte vikana. ja ehkä jossain välissä tokan kieleen. laskin että kaikki lävistykset tulee maksamaan yhteensä n. 500e. ei se mun mielestä miltään pahalta summalta kuulosta kokonaisuutena.
enemmän mua tosiaan kiinnostaa ne lävistykset jotka ei oo kokoajan näkyvillä, mut jotenki ei oo viel alkanu inspaa genitaali-alueen lävärit. eipä ole paljoa tietoakaan niistä. ajattelin pysyä hyvän maun rajoissa noiden lävistysten kanssa. tai ainakin, että ne vielä mun mielestä näyttää hyvältä mun päällä... kauniitahan lävistykset on.

tatuointi vaan on toinen asia. tuntuu ettei tällä hetkellä ainakaan oo sellasta asiaa jota en vois sanoa sanoin tai vaattein, niin että se pitäis tatuoida. ehkä myöhemmin elämässä tulee sellanenkin asia vastaan. pitkän harkinnan jälkeen :D

taas tekis mieli ottaa joku uus läväri .. mutta en oikeen tiiä mihin ottasin ku kieli ja huuli on poissa pelistä :/ korviikaa viittis enää kauheesti rautaa ottaa :P

4 Lävärii ja yksi tatuointi....*hymy*

Huuliläväri, sekä vasen hauis on seuraavana tatskauskohteena. Sitten siirrytäänkin selkään....

Mie olen nyt 2 vuotta suunnitellut tatuointia selkään mihin sen saan helposti piiloon tuohon oikean käden lapaluun/selkärangan alueelle tulee joko kääpiö taydessä sotavarustuksessa tai hieman tavanomaisempi eli lohikäärme... tuo kääpiö on ollut mielessä nyt puolisen vuotta ja tuntuu että se on se mitä oikeasti haluan.. tarvii vain löytää SE oikea*vink*

Lävistyksistä en tykkää itselleni ainakaan näkyviin paikkoihin ja taas näkymättömät paikat on semmosia et miksi pitäs ottaa kukaan ei näe...

Tatuointeja ne on ihQ*hihu*

lävistyksiä yht.3.. niskaan tahtoisin,mutta kasvaa kuulemma aika ilkeästi pois.. Kellään kokemuksia??

Tatuoinnin haluan tuohon kylkeen.. olen jo 2v suunnitellut sitä, nyt tuli tekstikin mukaan mutta se nakutetaan ihoon vasta kun olen 110% varma että se on täydellinen ja kun koen että olen tuon tekstin arvoinen/uskon siihen aivan täysillä.. eihän siinä muuten olisi mitään järkeä painaa ihoon!!

Navassa ollut lävistys kohta 6 vuotta, tatuoinnin (kaksinkertainen, koukeroinen sydän) otin nilkkaan tai oikeastaan kantapään reunaan, reilut 3 vuotta sitten. Kumpaakaan ilman en osaisi olla, napakin näyttää niin hassunkuriselta ilman korua.

[q]Enkeli, 11.8.2006 10:34:
---
Jago, 11.8.2006 09:23:
---
Enkeli, 10.8.2006 13:22:
4 Lävärii ja yksi tatuointi....*hymy*

---

missä sulla tatska on*ding*

---

Oikeassa olkapäässä...
[/q]
liian näkyvä paikka jotta mä voisin sen huomata*blush*

[q]niomic, 21.8.2006 12:39:
---
Dana, 12.8.2006 04:34:
btw. IMO mies jolla on tatuointi on melkeinpä Aina...

[size=8]en voi itselleni mitään....!![/size]

---

Kuinka alhaalla täs on laatu- ja makuvaatimukset :)?
[/q]
hahahha.. Noniinno.. Eeh, enemmän varmaan meinasin et kyllä tatuointi tekee miehistä hieman hottiksemman ei nyt ehkä saa sammakosta prinssiä, mut .. joo.. ne on vaan aika seksikkäitä

[q].. se jotenkin tuo syvyyttä siihen touhuun.. joku kiinalainen merkki olkapäässä, ihan vaan sen takii kun muillakin on, ei säväytä..

[/q]

entäs joku japanilainen merkki tississä no ehkä tää koko tatuointi juttu on vaan syvältä... ehkä eniten se että joku selittää innoissaan niistä tatuoinneista, että miksi on ottanut sellaisen, koska kukaan ei sitä tajua muuten.

on tälläinen
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Egmondo&image_id=18308239

[q]Dana, 12.8.2006 04:34:

[/q]
samoin.. tatskat tekee jopa ok näkösistä miehistä superhottiksia..

Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)

O