lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

Jeih*plur* nyt sain vihdoin sen kolmannen tatuoinnin..tulipa siinä sitten samalla otettua neljäskin*hih*

Iso pusu kullalle - kiitos lahjakortista*pus*

Mulla ei ole korvien lisäksi kun alahuulessa (labret stud), mutta haaveilen kyllä kieliläväristä. Vielä en ole uskaltanut

Eli läväreitä on siis nenäs, kieles ja navas (+korvan ylälehti).. Ja sit tietty korvis ne tavalliset..

..ja tatuointeja on edelleenki käsivarres (kiinalainen merkki, joka merkitsee tähteä <--siis kuvaa kantajaansa) sekä niskassa (jingjang-muotoinen kalat-horoskooppimerkki, jonka laitatin Thaimaassa).

Seuraavaksi suunitelmissa olis laittaa alaselkään teksti: "quad me nutrit me destruit" (=latinaa, joka tarkoittaa "se mikä ravitsee minut, tuhoaa minut". Mun elämäni naisella Angeliga Joliella on samainen teksti mahassa. Eli tää tatuointi merkitsis mulle montaa asiaa yhtäaikaa..

Ainiin ja onhan mulla toi alaselän tatskakin jo ollut kohta vuoden päivät
Lisää pitäis olla tulossa tässä kovaa vauhtia...
Once you pop, you can't stop!

oikees silmäkulmas ja navas on lävistys.. ja sit on 6 reikää korvissa.. oikees on 4 kaks rustossa.. niin ja sit on tatska oikees lapaluussa... uus kuva olis jo paperilla mut viel ei oo ollu rahoja sen teettämiseen..

perinteisten korvarei'ien (niitä löytyy kolme oikeassa ja yks vasemmassa) lisäksi on vasemmassa korvassa korvareuna lävistetty, napalävistys on ollut jo 13-vuotiaasta saakka... Näiden lisäks löytyy alaselästä tribaali ja lisää on tulossa toivottovasti jo ens kuun puolella....

Sain synttärilahjaksi lahjakortin tatuointiputiikkiin
Eli eikun kuvaa valkkaamaan
Se ois sit kolmas (ja neljäs, jos otan kaksi).
Mietin et ottaisin jotkut kivat tribaalijutut olkapäihin,
mut tuohon etupuolelle (vaikee selittää).
Ja samaa tyyliä kuin nuo kaksi aiempaa...

Kattoo nyt mitä sitä keksii

Onko kellään täällä kokemuksia hennatatskoista? Mun tekis mieli ottaa koristusta kaulaan/niskaan, mutta en halua mitään pysyvää, ainakaan noin näkyvälle paikalle. Missä tehdään, mitä maksaa, ärsyttääkö ihoa, kauanko kestää, näyttääkö rumalta haalistuessaan, pitääkö/ saako olla oma malli mukana..?

tää nyt on van korvis juttu eikä läväri juttu, mutta laitoin nyt kuitenkin korviksen takasin korvaani. siinä on semmonen huvittava nappikorvis jossa on kukka*tirsk*
tarkotus olis mennä hakee semmonen sarvinen tohon

Vihdoin parin vuoden pähkäilyn jälkeen vakiintui kuva mun ekasta tatuoinnista. Monia ideoita tuli ja meni mut tää tuli ja pysyi ja vahvistui. Nyt vaan luonnostelemaan ^^ Tosin veikkaan et siinä tulee menemään aikaa, koska perfektionismi taitaa iskee pahemman kerran..

[q]Vertina, 20.10.2009 17:24:
---
Houre, 1.10.2009 20:33:
---
lohikarme, 1.10.2009 20:32:
---
Houre, 1.10.2009 20:31:
---
lohikarme, 30.9.2009 09:33:
---
Freja, 28.9.2009 14:55:
Unicorn alkanu tökkiin, jostai syystä se on nyt vaan tulehtunut. Huuhdon päivittäin ja rasvaan calendula-voiteella, mutta silti reikä mätii pari kertaa päivässä ja sattuu ihan pirusti jos esim rasvauksen yhteydessä tulee painettua korua.
Lävistys ollu jo about vuoden, nyyh ei kai mun pidä ottaa sitä poiiisss

---

Unicorn on niitä lävistyksiä jotka pysyy vaan vähän aikaa kasvamatta ulos.. sellasella alueella. :/

---

Mulla on pysyny unicorn melkein kuus vuotta

---

Harvinaista :)

---

Moni on kyllä ihmetellyt asiaa :)

---

No sä ootkin tollanen ihmetyyppi
[/q]

tiedän ;)

[q]aivomassa, 28.10.2009 22:06:
Christina pitäis käydä ottamassa kunhan rohkeus riittää.
[/q]

Mikäs tää on? En jaksa googletella :D

Korvat venyy taas piiiitkästä aikaa :)

monta vuotta haaveillu jo Dune tatskasta ranteeseen ja Tiistaina se tuleepi <3 WOHOO.. kuvia tulee asap

Jep! Itse kuulun myös lävistettyihin ja oon tyytyväinen olooni.. Mulla ei niinkään näkyviä oo kun oon hoitoalalla, mutta tähän mennes oon ottanu perusjutut eli napa- ja kielikorun..Tietty korvissakin on, mutta mä en ees tapaa laskee niitä kun lävistyksistä puhutaan vaikka periaattees neki on, mutta kuitenki..
Alaselkään oon ite suunnitellu tribaalin ja toteutan sen sitte ku on budjetti siinä kunnos että se on mahdollista.. Aiempia läväreit mulla on ollu ittetehtyinä kulmakoru, huuliläväri ja oon nenänikin menny rei'ittään, tosin se ei siinä ollu ku päivän tai kaks..ei jotenki sopinu mulle.. Naamaan en aio enää ottaa/tehä mitään mutta se tatska on kovaa kyytiä tulos..(säästämisellä pääsee pitkälle.. *hymy*)

Eihän se mihinkään näy hoitopuvun alta eikä näy noi tänhetkiset lävistyksekkään.. ei oo tapana kulkee kieli pihalla tai napa edellä..

huonoimmistakin huonoin kuva mutta any ho, uv-perhonen

ajattelin ottaa joskus lähitulevaisuudessa toiseen
käsivarteen semmosen aika yksinkertaisen Sobek
-tatuoinnin, eli semmosen egyptiläisen krokotiilipäisen
jumalan :P

pitäisi myös jaksaa tota Totoro -kättä jatkaa, mutta
sen teen vasta kun pääsen uudestaan Vilnaan samalle
tatuoijalle, joka sen aloittikin.

tatuointiaika varattu syyskuulle!

nyt luvassa ekaa kertaa vähän isompi ja värikkäämpi
kuva.. eli Totoro! <3

+ harkinnassa korviin venytykset ja conchit!

Tatuointeja kolme ja todennäköisesti jääpi siihen. Harmi vain, kun tykkään siitä kuvan laitosta ihan älyttömästi, mutta kun en halua värityskirjaksi muuttua..:/

Navassa oli vuosia pieni lisko roikkumassa, mutta raskauden myötä tuo piti ottaa pois, eikä enää tee mieli laittaa takaisin. Varmaan hyvännäköisiä mahaan tehdyt tatuoinnit muijilla synnytyksen jälkeen..

Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)

O