lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- ...
- 91
- Seuraava »
päivitys:
oikeaan korvaan ilmestynyt kumma koru.. syksyn mittaan vaan kasvanut, nyt n. 7mm
tuumasin et pakko alkaa varustaa vasentakin korvaa kohta.. hieman hassua kun toisessa korvassa nyt 5 lävistystä ja toisessa nolla..
molemmat tragukset oon myös suunnitellut lävistäväni ja ja yhden kuvan lisää ja ja..
itelläni ei oo mitään. unelmoin madonna-lävistyksestä, mutta en kyllä uskalla ottaa kun pelkään, että ottaminen sattuu. kulmakin olisi kiva. itelleni en ottaisi, mutta muilla tykkään tragus-lävistyksistä. ne on niin jännät.
Kädessä on nyt vihdoin n.10 cm "kärsimyskukkanen"*plur* Kyllähän se vähän sattui... Yläselkään pitäs vielä tehdä yks kuva. (ainakin) Saapa nähdä kuinka kauan niiden toteuttamiseen menee. Äipälle en ookkaan vielä kertonut, mutta eipä se tiedä sitäkään että oon käynyt "bileissä" yli 10 vuotta*tirsk* Niissä kun käy niin kummaa porukkaakin... Kaikenlaisia hörhöjä*pepsodent*
Hmm... Mies ja kielilävistys on kyllä toimiva yhdistelmä... (tai sitten siinä miehessä on jokin vika*justjoo*)
3 tatuointia nytte*hihu* eiköhän taas hetkeksi aikaa riitä,siihen asti kunnes taas kovasti haluaa lisää*nauru*
[q]ReiNe, 12.1.2006 21:14:
päivitys:
oikeaan korvaan ilmestynyt kumma koru.. syksyn mittaan vaan kasvanut, nyt n. 7mm
tuumasin et pakko alkaa varustaa vasentakin korvaa kohta.. hieman hassua kun toisessa korvassa nyt 5 lävistystä ja toisessa nolla..
molemmat tragukset oon myös suunnitellut lävistäväni ja ja yhden kuvan lisää ja ja..
[/q]
Sulta katoo kohta balanssi ja joudut kulkee lopun elämäs pää vinossa*tirsk*
Heii voisko joku jolla on lävistys niskassa tai sierainten välissä kertoa sattuuko se ihan älyttömästi? Napa-, nänni- ja kielilävistyksen tai tatuoinnin ottaminen ei sattunut yhtään, mutta oon kuullu että esim. niskaan ois vähän kivuliaampaa ottaa. Miten on, antaa kuulua?!*nauru*
[q]wiwi, 23.1.2006 19:39:
---
ReiNe, 12.1.2006 21:14:
päivitys:
---
Sulta katoo kohta balanssi ja joudut kulkee lopun elämäs pää vinossa*tirsk*
Heii voisko joku jolla on lävistys niskassa tai sierainten välissä kertoa sattuuko se ihan älyttömästi? Napa-, nänni- ja kielilävistyksen tai tatuoinnin ottaminen ei sattunut yhtään, mutta oon kuullu että esim. niskaan ois vähän kivuliaampaa ottaa. Miten on, antaa kuulua?!*nauru*
[/q]
'ei ei.. se balanssi on menny jo ajat sitte.. nyt ois sitä tarkotus alkaa korjailee..
en usko että niskassa tuntuu kovin pahalta mut sierainten väliä en kyl antais lävistää.. pelottaa jo ajatuskin.. mut kipukynnys on kaikilla erilainen! kehotan siis ottamaan lävistyksen ku lävistyksen jos oikeesti haluut, miettimättä sen enempää kui paljon se sattuu.. nopeesti se kuitenki menee ja sit se on tehty!
[q]ReiNe, 23.1.2006 20:20:
---
wiwi, 23.1.2006 19:39:
---
ReiNe,
---
'ei ei.. se balanssi on menny jo ajat sitte.. nyt ois sitä tarkotus alkaa korjailee..
en usko että niskassa tuntuu kovin pahalta mut sierainten väliä en kyl antais lävistää.. pelottaa jo ajatuskin.. mut kipukynnys on kaikilla erilainen! kehotan siis ottamaan lävistyksen ku lävistyksen jos oikeesti haluut, miettimättä sen enempää kui paljon se sattuu.. nopeesti se kuitenki menee ja sit se on tehty!
[/q]
Joo, ihan totta. Mä oon aina sanonutkin että kipu kuuluu elämään*vink* Yks kaveri vaan kerto että kun sille laitettiin niskaan niin meinas taju lähteä, ja sillä on lävistyksiä vähän joka puolella muuallakin. Tosin se otti kaks samaan aikaan. Muttamutta, nyt ongelmia aiheuttaa enää toi rahoituspuoli..*ding*
10mm plugit korvissa, tänään/alkuviikosta venytin kahdeksasta millistä kymmeneen.
Tatuointiaika on varattu ensimmäistä tatuointia varten ensi kuun 23. päivä.
Horuksen silmään ruvetaan hakkaamaan vasempaan olkapäähän.
Ihme toimintaa kun jotain puncheja haikaillaan rustoon ;) Kovalla työllä venyttämällä ne 8mm reiät sinne rustoon pitää tehdä.
8v jo yksi tatska ja tekisi mieli lisääkin ottaa.. jee mäkin haluun lisää nyt kun ne on muodissa*vink**nauru*
Toinen tatska tulossa ihan parin kuukauden sisällä viimeistään, ja otin tossa vähäsen aikaa sit kielikorun. *sydän*
Tuli tosiaan klitoriksen huppuun (horizontal) otettua lavistys n. 3v sitten Ranskassa, ei sattunut juuri ollenkaan ja parantui tosi nopeesti ja on kiva lelu sangyssa:-)
Tällä hetkellä on reilun vuoden vanha tatuointi tavallaan hartianiskaseudulla ja sitten kieli- ja madonnalävistykset. Uus tatuointi on jo mietinnässä.
tommosta aattelin mennä ottamaan jossain vaiheessa .. jahka saan rahat kasaan :)
[q]tintsu, 31.10.2005 08:02:
musta tuntuu et oon tänne joskus kirjottanu, mutmut siis..
- korvissa 6kpl 'lävistyksiä'
- navassa ja kielessä
- 1 ihana tatuointi
[/q]
Oho, no nyt niitä lävistyksiä on neljä ja toinen tatska tekee tuloaan. ^_^
[q]Mellu-,
tommosta aattelin mennä ottamaan jossain vaiheessa .. jahka saan rahat kasaan :)
[/q]Hopeanuoli!
Jaa jaa. Varattu tatuointiaikani lähestyy vääjäämättä. Ei oikeastaan hirvitä tai jännitä, mietin vaan, että pitkäänköhän pitäisi istua paikallaan ja toivoa, ettei ole hyviä bileitä heti sen jälkeen, kun ei saisi hikoilla.. :)
Häpeämätön mainos:
Täällä voisi tällein alustavasti kysyä, että oisko kellään intressiä 8mm koruihin ?
Löytyisi sarvesta tehtyjä tähtiplugeja.
Muovisia claw ring sarvia (musta/valkoinen "marmorikuviointi" Uv-aktiivinen).
Punaiset perus muoviplugit (uv-hohtavat).
sekä yksi musta muovitunneli ja yksi metallinen flesh tube.
Hintaa pyydän 8 euroa/koru + postimerkki. Laittakaa privakommenttia jos kiinnostaa.
Mulla on molemmis käsis yks ja haaveissa olis lisää sit ku rahatilanne antaa periks=)
lävärinki haluisin ja muillakin se on ok kuhan nyt ei ihan turpa täynnä niitä ole
omalla ukolla niitä ei ole ja ei hän ole oikein sen tyylinen et se laittas mut en pistäs hanttiin yhtään=)
Ens viikolla kulmaläväri ^____^
Monta vuotta suunniteltu kolmas tatuointi odottaa toteutumistaan..*plur* ei meinaa vaan ottaa onnistuakseen kun tatuoija joutunu siirtämään aikaa jo pariin otteeseen*uuh* noh, jos sit ens viikolla vihdoin sais sen... :)
Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- ...
- 91
- Seuraava »