lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- ...
- 91
- Seuraava »
Mulle tuli viimeviikolla melkeen koko selän kokonen pantteri*sydän* Mutta kesken on vielä..
[q]killuska, 16.9.2002 11:26:
.. Miehellä kielikoru on kyll kiva
[muokattu 16.9.2002 11:27]
[/q]
on kyl jos osaa käyttää! tuskaa se on jos ei osaa!
[q]jago, 11.9.2005 12:27:
tykkään läväreistä ja tatskoista mutta oon niin kipuarka etten uskalla ottaa mitään. kieleen haluisin ekana. oon suunnitellut sen lävistämistä jostain 11vuotiaasta ja oon nyt 19 että on kyllä hieman aikaa kulutettu sen miettimiseen(LOL)
[/q]
kieleen ei kyllä käynyt yhtään*hymy* tai en ees tajunnu et se on jo laittanu sen*nauru*
tänää tuli otettua toinen kuva... ja pakko saada lisää...
Juu kyllä toi nänni miehillä sattuu kait enemmän.. Itellä tragus sattui kyllä enemmän kun toi nänni. Sen verran paksu toi rusto kait.
-v-
mulla oli läväri kulmassa mut se tulehtu aika pahasti ja jouduin ottaan sen pois*nyyh*
nyt mul on kielesä lävistys ja ylä selässä tatuointi*pepsodent**sydän*
vasemmassa tississä tatska :) pari lävistystä ollut joskus silmäkulmissa 90- luvun loppupuolella mutta ne sai jossain vaiheessa kyytiä ja on kasvanut jo umpeen korvassa lienee vielä ehkä jonkinasteinen reikä mutta korvista siinä ei ole ollut kohta 10 vuoteen.
Nännis kiva oranssi vihree koru... käsivarteen tulee vielä joskus lähi aikoina punanen tahi musta tähti... Katsoo nyt mikä on raha tilanne*vink*
Minä haluisin kielikorun, töiden takia joutuin ottamaan nenäkorun pois, mutta kielissä ei kai näy sitä.(jos ei nyt näyttää kaikille asiakkaille kielin)..Voisko joku kertoa sattuuko se..Kannattako ottaa pari vapaa sen jälkeen?sössiikö puhe kauan!Kiitos*hihu*
[q]Valentina, 10.1.2006 08:24:
Minä haluisin kielikorun, töiden takia joutuin ottamaan nenäkorun pois, mutta kielissä ei kai näy sitä.(jos ei nyt näyttää kaikille asiakkaille kielin)..Voisko joku kertoa sattuuko se..Kannattako ottaa pari vapaa sen jälkeen?sössiikö puhe kauan!Kiitos*hihu*
[/q]
Itse kielikorun ottaneena voin sanoa, ettei se juurikaan satu. Kieli kyllä turpoaa ensimmäisinä päivinä huomattavasti. Kannattaa ottaa esim. perjantaina heti töiden jälkeen ja varautua siihen, ettei vielä maanantaina tai tiistaina voi olla asiakaskontakteissa. Ruokavalioksi varasin itselleni mehujäätä (helpottaa turvotusta, maito ei ole kuulemma hyväksi), pussikeittoja ja soseita yms. Ensimmäisinä työpäivinä popsin pilttiä
Parin viikon päästä korun ottamisen jälkeen pääsee sitten vaihtamaan lyhyemmän korun tilalle. Ja ei, kielikorua ei huomaa ellei sitä esittele tai yritä vartavasten katsoa josko sellainen löytyisi.
- Garo
[q]Valentina, 10.1.2006 08:24:
[/q]
Ja tähän voisi todeta että vaihtelee todella paljon henkilöttäin. Itselläni ei mitään ongelmia. Ei sössötystä, ei jääpuikon imemistä. Saman tien normiruokaa yms.
Tiedän kyllä tapauksen jossa tyttö vielä useita päiviä tapauksen jälkeen oli kuin tennispallo suussa ja ei pystynyt kunnolla puhumaan saati syömään...
Tasan ei käy onnenlahjat.
meikäläisen napalävistys oli sellainen hetken mielijohde... kävelin yhden kivan näköisen lävistysliikkeen ohi ja päätin käväistä sisällä katselemassa. sit se lävistäjä oli tosi mukava ja sanoi et olisi aikaa vaikka heti tehdä se! oli mulla rahaakin mukana just sopivasti ja hupsista ni viis minuuttia myöhemmin kävelin ulos
äidille menin sit sanomaan ja se ihmetteli mikä muhun oli mennyt mutta ei se siitä sen enempää puhunut.. isä taas sylkäisi terassisiiderit naisystävänsä naamalle kun kuuli asiasta
mä en oikeestaan pidä mitään napapaitoja tms näytelläkseni lävistystä, vaan se on musta kiva pieni yksityiskohta mun kehossa. muuta en ole koskaan halunnutkaan. enkä ota
Juuh, Minun pitää miettiä että otanko sen kielilävistyksen..apuva..Tää saattaa kuulostaa tyhmältä mutta eihän sitä jää mitään pysyvä puhevika sitten?Ja yksi juttu vielä.Missä ootte laitanneet sen helsinkissä, jos otan sen niin haluaisin mennä osaavalle lävistäjälle!Kiitos taas!
[q]Valentina, 11.1.2006 08:24:
Juuh, Minun pitää miettiä että otanko sen kielilävistyksen..apuva..Tää saattaa kuulostaa tyhmältä mutta eihän sitä jää mitään pysyvä puhevika sitten?Ja yksi juttu vielä.Missä ootte laitanneet sen helsinkissä, jos otan sen niin haluaisin mennä osaavalle lävistäjälle!Kiitos taas!
[/q]
Ei mulle ainakaan jäänyt mitään puhevikaa... Tosin aluks puhuminen oli hieman vaikeeta, mut kyllä se siitä pikkuhiljaa...*joo*
Mulla on läväri kielessä ja nenässä ja sit yläselässä tribaali...*hymy*
lävistyksiä löytyy: yhteensä 8 korvissa, 1 navassa, 1 kielessä
ja edesmenneitä on ollut alahuulessa ja nenässä
tatuointi on tulossa ensi viikolla. :)
ja tykkään jos toiselta löytyy nännilävistykset, kielilävistys ja kulmakoru. kuuma yhtälö.
Mulla oli joskus nenä koru ja laitoin sen ihan ite känni päissäni eikä se sillo sattunut mutta tiedän et jos selvinpäin olisin käyny jossain laittaas ni olis tullu kyyneliä:(
Alaselässä mulla on sellane tribaali taska ja sen laittaminen sattui jossakin kohdissa..
Ja vasemmassa käsivarressa on kiinalainen merkki ja se vaa nipisti hiuka eli ei oikeesta sattunu yhtää ja ne on rakkaani tekemiä tatskoja:)
Napaan oon ajatellu lävärin laittaa kuhan uskallan
@ the moment :
lävistykset:
- kieli
- alahuuli (keskellä)
- 2xkorvissa 10mm tunnelit
- 2x 1,6mm renkaat korvissa
- 1x normaali rustolävistys (1,6mm rengas)
- 1xindustrial *sydän*
- navassa ihan beisikki napakoru
saas nähä lissäntyykö määrä vielä
tatska saa odottaa itseään vielä :)
Mulla ei oo enää kuin korvissa reiät Mut nyt ne venyy kolmeen milliin :)
Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- ...
- 91
- Seuraava »