lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

Lävistys perinteisesti navassa ylähuulessa ja kielessä..Lisää tahtoisin mutta taitaa jäädä tähän..*hymy*
Tatuointi alaselkään olisi joskus kiva ottaa mutta ei päällimmäisenä mielessä..Ehkä sitten joskus..

Molemmat olat tatuoitu, toiseen tulossa lisää... Selkään ehkä joskus iso kuva kun on rahaa ja aikaa. Tulevan ammatin takia ei voi ottaa näkyville paikoille.

Nänniläväri pohdinnan alla

Mulla on kaks tuolla korvan ylärustossa (nyt ei pysty muistamaan minkä niminen)

Kovasti tahtoisin jotain läväriä vielä, mut en oo keksiny, että mihin. En kyllä aiokaan ottaa, ennen kuin saan tuon viimeisimmän parantumaan (mennyt kyllä jo nyt ihan sairaasti aikaa *ding*)

Tatuointia en ehkä ihan heti ottais, vaikka joskus sekin ajatus on kiehtonut.

Perjantaina laitetaan tatuointi

Ongelmana on vain, etten ole oikein päättänyt vielä minkä otan.
On kaksi vaihtoehtoa:
1. Horuksen silmä oikeaan lapaluuhun. Tykkään symboleista ja mytologiahulluna se sopisi mulle ja se ei ole kuitenkaan välttämättä kovinkaan yleinen.

*otettu*

otetaan huhtikuussa:
2. Lempimangahahmoni Fushigi Yûgin Tasukin seishi tunnus, kiinalainenmerkki ”wing” vatsaan. Mun on kauan tehnyt mieli kiinalaistamerkkiä mutta en ole oikein löytänyt sopivaa. Joidenkin mielestä voi tuntua hassulta nämä perustelut mutta jos jollain on Heli Keiju persuksissa niin minulla saa olla se

Ja sitten huhtikuussa laitetaan napalävistys, olen aivan hassuna lävistyksiin nykyään, vaikka kohta pitäisi jo rauhoittua

[muokattu 22.3.2004 17:29]

[q]tumpsi, 25.12.2006 22:15:
---
Nelli, 20.12.2006 14:09:
Kasvoihin en luultavasti koskaan tule lävistyksiä ottamaan. Ei oo yksikään tuntunu 'omalta'. Kieleen tosin tahtoisin, mutta hammaslääkäriäiti kieltää jyrkästi..

---

miten kielilävistys vaikuttaa hampaisiin?
[/q]

Kuulemma hampaista lähtee kiille, kun pallot osuu niihin. Samaten pallot saattaa aiheuttaa vauriota ikenien alla olevaan luuhun. Tässä siis äitini näkemys asiasta. Toki saattaa vaikuttaa miten pitkä koru on ja missä kohtaa kieltä, niinkuin joku tuossa aiemmin mainitsi.

[q]H3li, 20.12.2007 13:36:
---
kimmø, 19.12.2007 13:54:

eilen varattu aika kolmanteen tatuointiin!

---

pics or stfu
[/q]

sorryt, ei oo kuvia vielä. se on vielä niinku piirtämisvaihees!

mä oon hirmukesy, mut kielikoru olis kiva.. joskus haaveilin napakorusta mut ei tähän vatsaan, ja niitä on jo jokaisella.. tosin niin on kielikorujakin..

myös joku pieni tatuointi olis kiva..

mitään ei siis ole, mutta saattaa kyllä tulla

Ajattelin jos hakis kielilävärin...myös pari tatskaa lisää pitäs saada...henk.kohtaisia juttuja...mä elän nyt takaspäin mun menetettyä nuoruutta kun en päässyt olemaan oma itseni....no onneks olen ikäisekseni kuitenkin ikuinen nuori *aplodit**iloinen*

Lävistykset: Korvalehdet yhteensä 6, kieli, nenä ja madonna... Baawo antoi synttärilahjaksi uuden lävärin, vielä en ole ehtinyt sitä \”hakea\”...

Tatuoinnit: Pieni perhonen niskassa ja tribaalikäärme sääressä... ja näitäkin jatkossa lisää

otinpa juuri uuden meduusalävistyksen, joka sitten piti
ottaa samantien veks :/

kävin jossain Greenwich Villagen tatuointi -ja lävistysmestassa
(en muista nimee) ja päätin spontaanisti ottaa uudestaan ton
meduusan.. noh, lävistäjä oli oikein mukava ja vaikutti kyllä
asiantuntevalta, mutta itse lävistäminen sattui ihan v*tusti.

en vielä tässä vaiheessa epäillyt mitään, koska aikaisempikin
meduusa otti aika kipeetä... vertakin tuli aika reilusti, joka jo
vähän pisti huolestuttamaan. vuotaminen kuitenki loppui aika
nopeeta, joten lähdin liikkeestä hostellia kohti. huuli oli kyllä
tosi punainen..

sitten peilin eteen päästyäni huomasin, ettei se koru todellakan
ole keskellä tota ylähuulta, vaan aika paljo oikealla.. eikä tää
ollut omaa pakkomielteisyyttä, vaan muut huomas sen kans.
otin sitten korun veks ja huulesta alkoi pursuta oikein huolella
verta! o_O siinä siis täytyi olla joku verisuoni, tms.

aika pahasti tyritty lävistys kyllä.. meen kyllä huomenna sinne
liikkeeseen valittamaan, mutta lähti kyllä usko heti kättelyssä
amerikkalaisiin lävistäjiin!

[q]root:
---
Henna:
Tuli otettuu dragus molempiin korviin!
Seuraavaks vois ottaa jonku kuvan...sitä miettiny jo pidemmän aikaa. Mut en oikee tiiä mihi ottais ku niitäkin on jo 4.

---

Siis TRAGUS?
[/q]

Arrrrmiiii...enkös kysyny sun tietokirjastas et mites se kirjotetaan?? Taisi mennä väärin, no mitäs me idarit*nauru*

joop... mulla on kolme lävistystä.. kielessä, ylähuulessa (”kauneuspilkku”) ja navassa... ja kax tatskaa löytyy selästä...

vastakkaisella sukupuolella pidän nänni -ja kielikoruista... ja tatskat on aina jees, kuhan ei oo liikaa..

ois suunnitteila kolmas tatska...ala vatsaan..*slurps*

[q]~caro~:
ois suunnitteila kolmas tatska...ala vatsaan..*slurps*
[/q]
en viittis millään alkaa

-nänni
-napa
-huuli
-korva

tatskoi ei oo. Poltto- tai viiltotatskan vois ottaa mut noi mustejutut ei oo mun juttu. Ainakaan ollu viel. Siistei ne on kyl jos on oikeenlainen tatska oikeel tyypil, mut ei mun juttu

no lävistys kulmassa ja vasemmas kädes ranteen yläpuolel tatuointi.. ja ehkä niitä lisää.. mahdollisesti.. voi olla..

kuka tökkäis mulle reiän silmien väliin?
yllättävän harvat ”ammatti”lävistäjät tekee noita.. ainaki stadissa..

[q]root:
---
Lana83:
Itse haluaisin tatuonnin ala selkään, mutta en ole varma viitsinki ottaa. Mua on niin peloteltu siitä et se SATTUU ja myös et sit kun synnyttää niin ei voi saada sitä puudutusta (Mikäs puudutus nyt olikaan)...

Tatuoinnin oon meinannut ottaa jo vuosia, mut ei oo tullut vieläkään otettua.

---

Epiduraalipuudutus. Tosin ilokaasu on teoriassa hubaisampi vaihtoehto... Tuo puudutusvastaväite ilmenee aina kun on kyse tatuoinneista alaselässä. Paljonko se painaa todellisuudessa, on vaikea tietää. Ehkä olisi syytä keskustella synnyttäneiden, ja varsinkin niiden kanssa jotka eivät ole ko. puudutusta saaneet tatuoinnin vuoksi.
[/q]

Jos olen oikein ymmärtänyt epiduraalipuudutuksen voi saada vaikka olisi tatuointi alaselässä... Riippuen tietenkin tatuoinnin koosta, pitäisi näkyä edes vähän paljasta ihoa, jossain välissä. Ja riippuu ymmärtääkseni myös lääkäristä, miten hän asian ottaa...

joo, kiitos tribaalit on kyllä mielettömän seksikkäitä (myös *iloinen*) miehillä. Varsinkin, jos mies on vähän lihaksikkaampi ja yläselkää koristaa sellanen symmetrinen tribaalikuvio

Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)

O