lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

..kolme korvista vasemmassa korvassa ja kieliläväri....*hymy*

Pitäiskö suunnitella näin Kauhajoen vuosipäivänä joku yhtä raflaava kuva. Ideoita otetaan vastaan.

http://sade.tumblr.com/post/193043747/mike-sent-me-this-just-so-its-clear-somebody

Ribcage tattoo tiedossa! *sydän* Pelkään jo nyt sitä kipua mutta kerran se kirpasee..

[q]lohikarme, 24.9.2009 09:00:
Huomenna laitetaan pa :) Pikkasen alkaa jänskättää.
[/q]
PICS OR STEFUHOAKS!

[q]Timce, 24.9.2009 08:49:
Pitäiskö suunnitella näin Kauhajoen vuosipäivänä joku yhtä raflaava kuva. Ideoita otetaan vastaan.

http://sade.tumblr.com/post/193043747/mike-sent-me-this-just-so-its-clear-somebody
[/q]

[q]happyjoy:
läväreistä:
mitä enemmän lävistyksiä (anime) sitä parempi (Baawo)!!!!!
[/q]
Kiitos muru

Mä en muistaakseni ookaan listannu kaikkia mun rautoja, ku niitä kuitenki aika useesti kysellään..:

-Korviksia x10 (Kaikki 1,6mm + 2x 10mm ja 2x 5mm tunnelit)
-Silmäkulmat x2
-Niebuhr (= silmien väli horizontaalissa + vertikaalissa)
-Septum (nenän rusto)
-Kieli x2
-Labret (huuli) x3
-Surface barit poskissa x2
-Nännit
-Napa
-Prince Albert

Eli yhteensä 28 ja lisää tulossa ASAP

RIP = Niska ja nenänsivut x2

Leimaa tulossa heti kunhan suunnitteluprosessi saadaan loppuun, näillä näkymin olis selkä, napa, kädet, jalat ja naama suunniteltuna, nyt vaa kerää rahaa... Miten olis kolehti?

[muokattu 28.1.2004 14:11]

[q]lohikarme, 24.9.2009 09:00:
[/q]

Hhmm...et kai meinaa? *pökr*

[q]Individual, 24.9.2009 09:03:
---
lohikarme, 24.9.2009 09:00:

---

Hhmm...et kai meinaa? *pökr*
[/q]

Kyllä mä meinasin!

[q]vaurio:
kuka tökkäis mulle reiän silmien väliin?
yllättävän harvat ”ammatti”lävistäjät tekee noita.. ainaki stadissa..
[/q]

baawo@harness

[q]Angelus:
---
peikkotyttö:
Ou fak,parintunnin kuluttua ihooni ilmestyy eka tatskani..on aíka helvetin peloissani

---

mitäs mitäs? millaisen otat?
[/q]Semmoisen primitiivisen auringon yläselkään,aurinko on mulle jotenkin tosi rakas ja tärkeä symboli ja siks haluan ikuistaa sen ihoonikin

Ou fak,parintunnin kuluttua ihooni ilmestyy eka tatskani..on aíka helvetin peloissani*hikoil*tuntuu et todennäkösesti pyörryn heti ekasta pistosta..

[muokattu 11.5.2004 09:43]

Jeps, itselläni ei vielä ole yhtään lävistystä johtuen siitä, että mun korviinhan ei kosketa ja suvun painostuksesta en viiti kiusata heitä enempää ennenkuin muutan kohta kotoa poies. Sitten tarkoitus olisi ottaa muutama lävistys (medusa, nännit ja silmien väli) ja tatuointikin on jo ollut pitkään suunnitteilla, en vaan vieläkään tiedä millasta kuvaa jaksaa koko loppuelämänsä sitten kantaa.

joitaki vuosii sit tuli täällä olleen kiinalaisen horoskoopin myötä(metalli apina) et jos joskus jaksais ottaa johonki jalkaa semmosen "sarjis"tyylisen harmaansinisen apinan. Päässä periaattees oli aikanaan jo kuvakin mut kun ei tuota kuvallista ulosantikykyä ole yhtään niin unohtunut aika pahasti.
Taitaa jäädä vaan ajatelmaks niinkuin kaikki muutkin leimat mitä on tullu vuosien mittaan mieleen. Tuo on oikeastaan ainoa mikä on kestänyt ajan hammasta "jos viittis" listalla

tänään ottamaan toinen tatuointi! <3

mut äh noita lävistyksiä! :/ mulla ne on aina paranunut aika
hitaasti ja huonosti...

otinkin jo pois huulilävistyksen, koska en jaksanut sen kanssa
enää säätää. nyt myös tuntuu, että pitää ottaa traguksin pois,
etten saa siitä jotain korvakäytäväntulehdusta... aluksi se oli
ihan ok, mutta nyt parin kuukauden jälkeen se on alkanut
turpoamaan, ym.

otin just niskalävistyksen! :)

Jeh! Ens viikolla meen meen laittaa tatskan selkään..auringon! muutama lävistys löytyy mutta hienosti korvista!

Noniin, nyt on ollu tää labretti pari viikkoo ja hyvin on kaikki menny.. Kesäkuussa jos saan vähän rahaa meen vaihtaan tän korun isompaan ja vois samalla ottaa kulmaan toisen.

Tatuoinnin otan vasta joskus 3-4 vuoden pääst..

[q]hallucinogen:
---
Anime:

-Prince Albert

---

Toi ei voi olla kovin hyödyllinen kapistus
[/q]

kyllä voi.

Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)

O