lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- ...
- 91
- Seuraava »
[q]typo:
Harkitsen just vakavasti uuden lävärin ottamista
[/q]
Mäkin harkitsen uuden lävärin ottamista eri paikkaan/vanhojen poistoa.
Tekis mieli kyl ottaa pari uutta tatskaakin lisää ennen kesää.*joo*
[q]Ana-5000:
http://img100.exs.cx/my.php?loc=img100&image=zoom1fn.gif
Hitto tosta sais hienon tatuoinnin vaikka käsivarteen, niin että noi perhoset lentäis lapaluuta pitkin niskaa päin
<3<3
[/q]
aika retee kieltämättä :)
tatulaatio lykkääntyy taas rahaongelmien takia. vihaan.
Tekis mieli ottaa septum...
[q]Ana-5000:
Hitto tosta sais hienon tatuoinnin vaikka käsivarteen, niin että noi perhoset lentäis lapaluuta pitkin niskaa päin
<3<3
[/q]
OI KYLLÄ! <3
Harkitsen just vakavasti uuden lävärin ottamista, kun vanha rengas tossa keskellä kulmakarvaa kasvoi valitettavasti erinäisten epähuomiorepäisyjen seurauksena vuodessa ulos. Mun suunnitelma on edelleen pistää samaan kulmaan kolme spikeä; yksi keskelle ja yksi kumpaankin päähän.
.pi.
Mulla on nenässä ja kielessä korut, kielikoru erityisesti ihq, sellanen vaaleanpunaisella kivellä varustettu kukkanen, oikein mukava Suunnitteilla olis napaan, on valmiina kotona uv pallot odottamassa ja kaks tatuointia on kans suunnitteilla, paikka vielä vähän avoin mutta luonnokset laadittu..
Ite tykkään miehillä nänni ja kielikoruista, kulmaki on jees.. naisilla aika sama. :D Muutenkin samahan se mitä kelläkin on, mutta ite en henk.koht tykkää ku monilla on kasvot aivan täynnä koruja, menee mauttomaksi, mutta jokaisen oma päätös
Mä en voisi kuvitellakaan ottavani lävistystä saatika sitten tatuointia. Korvissa mulla on reiät jotka laitettiin kun olin muistaakseni 7 vuotias, ja jossain välissä otin toiset reiät, mutta kun silloin jo kesti puoli tuntia, että uskalsin mennä liikkeeseen sisään, niin ei tosta lävistysten tai tatuointien ottamisesta tulisi mitään. Tosin ei mua kyllä edes kiinnostais ottaa niitä.
-A-
Sitten kun mun finanssiongelmat on poissa päiväjärjestyksestä, niin mä käyn ottaa molempiin nilkkoihin korpit Alahuulen olisi tarkoitus ottaa lävistys, mutta se nyt on vielä harkinnassa.
[q]Jutu:
---
Itselläni on tuossa solisluiden välissä pystyssä lävistys ja pakko myöntää että ei oo vielä kävellyt vastaan toista samanlaista
[/q]
onko se pysynyt vertikaalisesti kuinka hyvin?
[q]Ana-5000:
<3<3
[/q]
upea.
[q]pathi:
---
Jutu:
---
Itselläni on tuossa solisluiden välissä pystyssä lävistys ja pakko myöntää että ei oo vielä kävellyt vastaan toista samanlaista
---
onko se pysynyt vertikaalisesti kuinka hyvin?
[/q]
No se ei oo ollut mulla vasta kuin kuukauden, mutta kyllä se on ihan hyvin pysynyt. Sen näkee jatkossa sitten, mutta se lävistäjä joka sen mulle teki niin sanoi että sen pitäisi pysyä paremmin noin päin.
[q]Jutu:
---
No se ei oo ollut mulla vasta kuin kuukauden, mutta kyllä se on ihan hyvin pysynyt. Sen näkee jatkossa sitten, mutta se lävistäjä joka sen mulle teki niin sanoi että sen pitäisi pysyä paremmin noin päin.
[/q]
Aika jännä, kun yleensä se on kaikilla horisontaalisesti. Luulis että haluais pelata varman päälle kun uloskasvun mahdollisuus on mitä on.. kuka sen on tehnyt? toivotaan että pysyy, barit on kuiteskin sen verran nätskiä :)
[q]pathi:
---
Jutu:
---
---
Aika jännä, kun yleensä se on kaikilla horisontaalisesti. Luulis että haluais pelata varman päälle kun uloskasvun mahdollisuus on mitä on.. kuka sen on tehnyt? toivotaan että pysyy, barit on kuiteskin sen verran nätskiä :)
[/q]
Jep, toivotaan parasta. Lassi mikälieolikaan ja liikkeen nimeäkään en muista
[q]Jutu:
---
Jep, toivotaan parasta. Lassi mikälieolikaan ja liikkeen nimeäkään en muista
[/q]
CMA:n Lassi?
Oon nyt kade Hienosta Lävästä(tm).
- - -
Korvat venyi taas, tarttis jotkut kivat uudet plugit.
[q]pathi:
CMA:n Lassi?
[/q]
Jep, sama jätkä
1 läväri löytyy
Kielessä ja alahuulessa, kovasti haluaisin lisää lävistyksiä, rakastan <3 Ammatinvalinta vaan on vähän sellanen, että tuskin tuun hankkimaan. (lähihoitaja) :[
Nam nam nam nam! http://a-ilusion.com/kauppa/index.php
Mutta kukahan toteuttaisi asiakkaan toivomuksen mukaisia lävistyskoruja?
Massakuraa! Olkaa erilaisia ja älkää ottako lävistyksiä tahi tatuointeja.
Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- ...
- 91
- Seuraava »