lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

[q]Jutu, 7.5.2005 18:47:
Mua on alkanut pikku hiljaa kiinnostamaan noi implantit ja olis kiva tietää että mihin paikkoihin niitä voi laittaa? Musta olis kiva saada molempiin käsivarsiin muutamat implantit joten onnistuisko niiden laitto? Onko kenelläkään ollut tuossa peukalon ja etusormen välissä lävistystä? Sellanen aika hieno
[/q]

Implantteja tekee helsingissä ainakin semmoinen liike kuin modified bodypiercing punavuorenkatu 4:ssä ihan ison roban läheisyydessä.. Implantteja voi laitella melkein mihin vaan.. Käsiin se onnistuu ihan hyvin...

Lävistystä peukalon ja etusormen väliin en suosittelisi.. Tämä siksi koska siinä kohtaa se hankaa ja on koko ajan ärsytykselle altis, joten paraneminen on joko hidasta, tai suorastaan mahdotonta.. juuri tämän takia tuntemani henkilöt joille ko. modifikaatio on tehty ovat ottaneet sen pois juuri edellämainitsemistani syistä. Saattaahan se hieno olla, mutta niin hemmetin epäkäytännöllinen..

Toivottavasti tästä oli apua..

[q]Nelli, 26.12.2006 23:52:
---
tumpsi, 25.12.2006 22:15:
---
Nelli, 20.12.2006 14:09:
Kasvoihin en luultavasti koskaan tule lävistyksiä ottamaan. Ei oo yksikään tuntunu 'omalta'. Kieleen tosin tahtoisin, mutta hammaslääkäriäiti kieltää jyrkästi..

---

miten kielilävistys vaikuttaa hampaisiin?

---

Kuulemma hampaista lähtee kiille, kun pallot osuu niihin. Samaten pallot saattaa aiheuttaa vauriota ikenien alla olevaan luuhun. Tässä siis äitini näkemys asiasta. Toki saattaa vaikuttaa miten pitkä koru on ja missä kohtaa kieltä, niinkuin joku tuossa aiemmin mainitsi.
[/q]

Vaikka tä koskeekin kielilävistyksii tä keskustelu, niin mainitsen tässä nyt huuliläväristä. Itse olen harkinnut vakavasti omani pois ottamista </3. Kiilteen tuhoutumista ei sillai huomaa itte kai (vaikka sitä epäilmättä on lähteny) mutta ikenien vetäytyminen ja välillä ollut kipeenäkin ikenet... Ja vissiin ehkä pääsee paremmin tuolta sitten pöpöt niistä kohtii mist ikenet vetäytynyt (?). En haluis ottaa, mutmut täytyy kattoo. Pian on hampilääkäri, saa kattoo, mitä sekin sit sanoo. Kuitenkin mikäli tästä ammatista valmistun niin pitää ottaa tuo huuliläväri joka tapauksessa pois. (mutta siihen nyt on aikaa)

mulla navas ja kulmaan tekis mieli ottaa mut tiedä häntä...tatuonti suunnitteilla varmaan pariki...

[q]Optik, 8.5.2005 06:54:

-clip-

Toivottavasti tästä oli apua..
[/q]

Jep, apua oli, kiitos Tuolla mä kävin ottamassa sen mun lävistyksenkin, eli tuttu mesta.

Hmm, olisi vielä kiva tietää, että miten hyvin implantit paranevat, tulehtuuko helposti, muita mahdollisia ongelmia?

Kielessä lävistys.

[q]Ana-5000:
---
tez:
---
Ana-5000:
---
tez:
Ehkä se on naisilla eri asia miltä tuntuu, kun nännin rakenne on sisältä kuitenkin erilainen.

---

Miehen ja naisen nännien rakenteellinen ero on aika minimaalinen; ero on lähinnä koossa, eli tossa mielessä se ei siihen tuntemukseen juurikaan vaikuta. Hermoja siellä on about sama määrä, tosin miehille nännilävistys tehdään nännipihan kautta, naisille yleensä (jos mahtuu), itse nänniin.

---

Onko miehilläkin maitotiehyet keskellä nänniä? Käsittääkseni ei?

---

On. Miesvauvoilla tulee jopa joskus maitoa niistä tiehyistä vauvana, kun äidin estrogeenit jylläävät vielä elimistössä ja oma testosteronintuotanto on vähän, no, vaiheessa.

No tulipahan sitten tämänkin asia selvitettyä :)
[/q]

Juu kiitos teille *hymy*, Pitänee täs joku lähipäivä mennä hankkimaan, ainut viisas paikka mihi keksin ottaa..

Lävistys huules ja sitte cobra tatuointi niskassa

Tatuointi ois kyl aika kiva..*iloinen* mutta kun ei saa aikaseks tehtyä asialle mitää..*justjoo*

Oon niin viehättynyt arpitatuoinnistani että hankin varmaan kohta toisenkin. mmm<3 Lävistyksistä jäljellä enää yksi kielikoru, aikaisemmin ollut 3 x kieli, nänni, 6mm holet korvanlehdissä. Kasvoin ulos niistä, kai.

[q]e-will:
---
Jutu:
---
e-will:
---
Jutu:
Kävin tänään ottamassa lävistyksen ihan vaan sen takia, että pääsen "skeneen" mukaan

---

nyt oot kyl =) se on aika hienoki viel!

---

Joo, paitsi että siihen on tulossa mustelma.

---

se on se hinta skeneen pääsystä
[/q]

Joo. Ei se mitään, oli ainakin verta ja suolenpätkiä

imekää mun nännii

[q]Hasse L.Hoff, 18.8.2005 14:25:
---
rbc, 18.8.2005 14:13:

no nyt mennään jossain ihan muualla.. mitä, siis mikä..? kaiken moisesta olen kuullut mut tää on nyt uutta. voisko joku kertoa mistä tässä puhutaan..
*blush**iihhih**vink*

---

Lävistyksestä joka on niskassa...ei varmaan sen ihmeellisempi kuin vaikka lävistys kyjessä tai selässä esim:uutta muotia
[/q]

Pakko kommentoida aika vanhaan viestiin. Niskassa oleva lävistys on jo aika perus homma ja käsintehdyillä surfacebar koruilla helposti tehtävissä niin että paraneminen on mahdollista. Nuo korsetti ja kylkilävistykset taasen ovat vain kuvauksia taikka "playpiercing" sessioita varten tehtyjä juttuja joita ei pysty parantamaan pysyviksi lävistyksiksi eli lähinnä väliaikaisia hommia.

Warhammer fani?

linkki

vois kysyy tyhmiä kysymyksiä ku en jaksa googlettaa. Miten hyvin säilyy tai miltä suht syvän sininen näyttää kalpealla iholla. Oon miettiny sääreen hakkauttaa metallita sarjakuva apinaa...kun aikanaan täällä oli kova juttu tuo kiinalainen horoskooppi ja se näky vielä profiilissakin niin itsehän olen metallinen apina. Eli kannattaisko se vetää vaan mustalla vai kuin hyvin metallisen sininen pysyy nahkassa kiinni ilman mitään hoitoa

Tänään sit tuli otettuu oikeaan kulmaan lävistys.. yhtä äkkii vaa tuli sellanen fiilis et nyt meen ottaa kulmaa korun ku ollu jo jonkin aikaa mielessä.. ja sit saman tie lähimpään lävistysliikkeeseen, pieni nipistys ja kulmassa koru.. oli muuten ihan hemmetin mukava lävistäjä nainen, juttu ainakin lensi.. et sellai

[q]joogu:
paikka,tyyli jne..ettei tulis heti samanlaista vastaan.
[/q]

Itselläni on tuossa solisluiden välissä pystyssä lävistys ja pakko myöntää että ei oo vielä kävellyt vastaan toista samanlaista

Kittysdeadhan vois samantien amputoida vaikka koko päänsä pois.Tai molemmat jalat-vois sitte vedellä rollaattorilla pitkin säteen bileitä valotikut händyissä.Pitsä hei kuvii tänne klubbariin sit siit operaatiosta. Mä ainaki odotan innolla niitä

mulla on 4... kädes kiinalaiset kirjaimet..pohkees lohikäärme..ja vieres taas kiinalaiset kirjaimet..
ja sit rinnassa on tribaali skorpioni...(semmonen kuin Dolph Lundgren leffassa Red Scorpion ^^ sen takia otinkin...doh...aikaa tyhmää mut tykkään ^^)

ku kerran laittaa haluu lisää..nyt vaan ei oo rahaa... :(

Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)

O